Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Świadczenie usług telefonicznych – telefonii komórkowej wraz z dostawą nowych aparatów telefonicznych oraz Internetu mobilnego.

Numer zamówienia:

350/86/2015

« Powrót do szczegółów zamówienia

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)– procedura jak dla zamówienia publicznego o wartości poniżej 207 000 EURO.

DOTYCZY PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO nr 350/86/2015.



Świadczenie usług telefonicznych – telefonii komórkowej wraz z dostawą nowych aparatów telefonicznych oraz Internetu mobilnego.


I. Nazwa oraz adres zamawiającego
Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
61-866 Poznań
tel. 61/88 50 500
fax. 61/8 52 19 48
Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia
tel 61/88 50 643[644] fax 61/ 88 50 698
godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 7.25 do 15.00
www.wco.pl mailto: zaopatrzenie@wco.pl

II. Tryb udzielenia zamówienia.
1. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego – procedura, jak dla zamówienia publicznego poniżej 207.000 EURO, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.),zwanej dalej ustawą oraz przepisami aktów wykonawczych wydanych podstawie ww. ustaw.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych,
4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu. W ofercie należy podać swoje odpowiedniki.



6. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67.ust. 1 pkt. 6 ustawy. Wartość zamówień uzupełniających stanowić będzie nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Wskazane zamówienia uzupełniające nastąpi tylko w sytuacji, gdy w okresie do 15 stycznia 2018 r. konieczne będzie zwiększenie zakresu liczby nowych aktywacji wraz z telefonami w tym: Wykonawca zapewni możliwość zakupienia nowych kart SIM wraz z nowymi aparatami telefonicznymi oraz modemów z nowymi numerami na warunkach określonych w umowie zawartej z Zamawiającym. Wykonawca zapewni dostępność akcesoriów (standardowego wyposażenia co najmniej bateria i ładowarka) sprzedanych aparatów telefonicznych oraz modemów przez okres obowiązywania umowy zgodnie z cennikiem dla ofert biznesowych.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Wymagany przez Zamawiającego termin płatności wynosi 30 dni.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania całej ilości asortymentu w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy, na okres nie dłuższy niż 3 lata z zachowaniem tych samych warunków, w przypadku nie wykorzystania całej ilości asortymentu będącego przedmiotem umowy.
10. Rabaty naturalne nie będą uwzględniane.

III. Opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług telefonicznych – telefonii komórkowej wraz z dostawą nowych aparatów telefonicznych oraz Internetu mobilnego.

1. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

64212000-5 usługi telefonii komórkowej
32250000-0 telefony komórkowe
32552410-4 modemy
32412110-8 sieć internetowa

2. Ogólne założenia wyjściowe.

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług telefonicznych – telefonii komórkowej wraz z dostawą nowych aparatów telefonicznych oraz Internetu mobilnego.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
W ramach świadczenia usług obejmujących przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do :
1. Świadczenia usług telekomunikacyjnych – telefonii komórkowej zapewniających m.in. łączność głosową, tekstową (SMS), multimedialną (MMS) i internetową oraz usług w zakresie internetu mobilnego.






2. Przejęciu 62 numerów telefonów oraz 1-go numerów internetu mobilnego Zamawiającego funkcjonujących w sieci telefonii komórkowej jednego operatora , i włączenia ich do sieci Wykonawcy w sposób zapewniający ciągłość łączności telefonicznej, i internetowej w tym:
- numery telefonów Zamawiającego zostaną zachowane, a ich przeniesienie do sieci Wykonawcy nastąpi po wygaśnięciu dotychczasowych umów i usług bez ponoszenia w tym zakresie kosztów przez Zamawiającego. Wszystkie dotychczasowe umowy obowiązują do dnia 15.01.2016 r. włącznie.
- aktywacji przenoszonych numerów w sieci Wykonawcy oraz aktywacji mobilnego Internetu towarzyszy dostawa 57 nowych aparatów telefonicznych oraz modemu których minimalne parametry zostały określone w SIWZ.

3. Dostawy fabrycznie nowych aparatów telefonicznych – 57 szt. Dostawa nowych aparatów telefonicznych oraz modemu winna nastąpić w terminie co najmniej 10 dni roboczych przed uruchomieniem usługi.

4. Zamawiający posiada karty SIM standardowych wymiarów. W przypadku dostarczenia aparatów przystosowanych do mikrokart SIM Wykonawca będzie musiał wymienić nieodpłatnie wszystkie karty z zachowaniem dotychczasowych numerów.

5. W celu usprawnienia komunikacji między stronami umowy Wykonawca ustali z Zamawiającym kod lub inne dane, niezbędne do komunikowania się z operatorem.

6. Wyznaczenia stałego „Opiekuna Zamawiającego” dyspozycyjnego przez cały okres trwania umowy do bieżących kontaktów z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego.

7. Bezpłatnej aktywacji przejmowanych i nowych numerów telefonicznych oraz numerów dostępu do Internetu mobilnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

8. Bezpłatnego zarządzania usługami dodatkowymi na kartach SIM:
a. usługa zastrzeżenia numeru CLIR,
b. identyfikacja numeru dzwoniącego CLIP ( w przypadku gdy numer nie jest zastrzeżony),
c. zawieszanie połączeń,
d. dezaktywacja kart na wypadek kradzieży,
e. wydawanie duplikatów kart SIM,
f. ponowne włączenie kart SIM,
g. blokada połączeń z numerami specjalnymi – tzn. taryfikowanymi wg cen wyższych niż
standardowa opłata za połączenia biznesowe,
h. aktywacja roamingu.

10 . Bezpłatnego korzystania z informacji o kwocie pozostałej do wykorzystania w ramach limitu
złotówek w danym okresie rozliczeniowym .

11. Bezpłatnego korzystania i odsłuchiwania „poczty głosowej” (na terenie Polski).

12. Umożliwienia przechodzenia niewykorzystanych minut połączeń w ramach limitu określonego dla danej opłaty miesięcznej na kolejny cykl rozliczeniowy, z zastrzeżeniem, że będą one wykorzystywane w pierwszej kolejności. Okres rozliczeniowy - 1 miesiąc kalendarzowy.

13. Określenia jednej stawki za minutę połączenia w zależności od kierowania połączeń: 1) do wszystkich sieci, 2) w ramach sieci firmowej.

14. Taryfikowania czasu połączeń w cyklu, co 1 sekundę począwszy od pierwszej sekundy, bez opłat za inicjowanie połączeń dotyczy wyłącznie połączeń głosowych krajowych.
15. Taryfikowania transmisji danych maksymalnie ca 500 kB, przy czym postanowienie niniejszego punktu dotyczy wyłącznie transmisji danych podczas połączeń krajowych
16. Bezpłatnego przekazywania bilingów w formie elektronicznej na koniec każdego miesięcznego okresu rozliczeniowego.
17. Świadczenia Usług w oparciu o 4 rodzaje opłat miesięcznych, a mianowicie:
• Opłata miesięczna abonament nr 1 dla 6 numerów, przy założeniu, bezlimitowej liczby minut do wykorzystania do wszystkich sieci (komórkowych i stacjonarnych) , transmisja danych, SMS, MMS na terenie kraju. Roaming na terenie UE i poza nią zgodnie z taryfami obowiązującymi w danym kraju. Limit na transmisję danych w roamingu. Dla dwóch numerów limit 1500 zł brutto, dla czterech numerów limit 500 zł brutto. Po wykorzystaniu w/w limitu danych użytkownik dostaje powiadomienie SMS-em o jego przekroczeniu ale nadal będzie mógł korzystać z przesyłu danych.

• Opłata miesięczna abonament nr 2 dla 51 numerów, przy założeniu 300 minut do wykorzystania do wszystkich sieci (komórkowych i stacjonarnych) , 1GB transmisji danych, 90 SMS, 20 MMS na terenie kraju.

• Opłata miesięczna abonament nr 3 –dla 5-u numerów do kart SIM zamontowanych w urządzeniach monitorujących pracę aparatury, które w razie awarii SMS-em przekazują informację o awarii aparatu. ( połączenia sporadyczne)

• Opłata miesięczna abonament nr 4 – dla jednego numeru bezlimitowego dostępu do internetu mobilnego na terenie kraju; włączone dodatkowe zabezpieczenie w postaci blokady usług: komunikacji głosowej, MMS, roamingu i SMS.

18. Wykonawca dostarczy aparaty telefoniczne wybrane przez Zamawiającego spośród kilku modeli telefonów , dostępnych w ofercie Wykonawcy . Wykonawca przedstawi Zamawiającemu co najmniej trzy modele aparatów telefonicznych do wyboru.

19. Minimalne parametry techniczne aparatów telefonicznych

Łączność • Zgodność ze standardem WiFi 802.11b/g/n
• Zgodność ze standardem 2G EDGE/GPRS
• Zgodność ze standardem 3G HSPA+
• Zgodność ze standardem LTE
• Bluetooth 4.0
Wyświetlacz • Rozdzielczość co najmniej 720x1280 pikseli IPS
• Głębia koloru 16M
• Rozmiar co najmniej 4.5”
Procesor • O prędkości co najmniej 1GHz, co najmniej czterordzeniowy
Bateria • Czas rozmów co najmniej 6h
• Czas czuwania co najmniej 350h
• Możliwość ładowania baterii przez port USB telefonu
• Pojemność co najmniej 2000mAh
Złącza • Port micro USB 2.0
• Złącze mini Jack 3.5mm
• Czytnik kart pamięci (do 32GB)
Oprogramowanie • System operacyjny z możliwością instalacji dodatkowego oprogramowania
• Możliwość obsługi poczty za pomocą protokołów POP3, IMAP, SMTP
• Możliwość odczytu plików PDF, DOC (dopuszczalne oprogramowanie firm trzecich)
Aparat fotograficzny • Kamera tylna - Rozdzielczość co najmniej 8Mpix, LED, Autofocus, Nagrywanie filmów Full HD
• Kamera przednia – co najmniej 1 Mpix, LED
Inne • Obsługa GPS, AGPS
• Alarm wibracyjny


20. W zakresie opłaty 4- mobilny dostęp do Internetu dla 1-go numeru
Karta SIM umożliwiająca współpracę z modemem zintegrowanym z laptopem Toshiba R500.
21. Ponadto Zamawiający wymaga by:
a. Wszystkie jednostkowe umowy podlegały rozwiązaniu z dniem zakończenia Umowy
Wiodącej tj. do dnia 15 stycznia 2018 r.
b. Ceny pozostałych usług, w tym przede wszystkim: smsów, mmsów, przesyłu i odbioru danych, połączeń międzynarodowych w eurotaryfie oraz innych usług niewyspecyfikowanych w SIWZ nie były wyższe od cen ujętych w standardowym cenniku biznesowym obowiązującym na dzień składania ofert. Wraz z ofertą należy przedłożyć ww. cennik.


IV. Termin wykonania zamówienia

1. umowa świadczenia usług telekomunikacyjnych na okres 24 miesięcy: od dnia 16.01.2016r do dnia 15.01.2018r.
2. dostawa sprzętu i aktywnych kart SIM nastąpi nie później niż 10 dni przed uruchomieniem usługi

V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków;

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), spełniają warunki i wymagania określone w niniejszej Specyfikacji oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

Lp. Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
 Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzony jest Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2 Wiedza i doświadczenie
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie
spełnia/ nie spełnia.
3 Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunków.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunków .
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
 Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
3.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się.
5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu na którego zasoby Wykonawca powoływał się Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełni je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm..).
8. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), należy przedłożyć:

Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o spełnianiu warunków
Oświadczenie o spełnianiu warunków

2

Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzony jest Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.


2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), należy przedłożyć:

Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
2 Aktualny odpis lub oświadczenie
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej dokumentu wystawionego w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8 Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

a) W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej- jeżeli w kraju miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Termin wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio.
b) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

VII. Wykaz innych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnienia wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania specyfikacji Zamawiający żąda przedłożenia dokumentów:

Lp. Wymagany dokument
1. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto – podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo.
2. Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. Stosownie do dyspozycji ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
3 Pełnomocnictwo
Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.
4 Standardowy cennik biznesowy obowiązujący na dzień składania ofert
5 Opisy
Opisy, foldery, fotografie, opisy techniczne, dane katalogowe producenta jednoznacznie potwierdzające parametry techniczne oferowanych telefonów komórkowych - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w pkt. III.3.3 siwz
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

Wskazane dokumenty mogą być doręczone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
VII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.


Godziny pracy WCO – 7.25 - 15.00.

Wszelką korespondencję należy kierować na adres Wielkopolskiego Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań - Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia.
Na podstawie art. 27 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający ustala następujące sposoby porozumiewania się z Wykonawcami.

1. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2. Oferta musi być złożona na piśmie w terminie składania ofert.
3. Wnioski, zawiadomienia, informacje i oświadczenia (nie dotyczy oświadczeń wymaganych w SIWZ, które muszą być dołączone do oferty na piśmie) przekazywane mogą być faxem.
4. Każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania dokumentów, o których mowa w pkt. 3,
5. W przypadku złożenia dokumentów faxem, uważa się je za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wymaganego terminu. Fax nie jest wymagany w przypadku złożenia dokumentu pisemnie w terminie.
6. W przypadku wniesienia pytań o wyjaśnienie treści SIWZ (faxem lub pisemnie) Zamawiający prosi o przesłanie treści tych dokumentów e-mailem na adres: zaopatrzenie@wco.pl; w celu ułatwienia i przyspieszenia odpowiedzi oraz zamieszczenia ich na stronie internetowej.
7. SIWZ udostępniona jest na stronie internetowej od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert.
8. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż: na 2 dni przed upływem terminu składania ofert – jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 – pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej.
9. Zgodnie z art. 38 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli specyfikacja jest umieszczona na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie. Przepisy art.38 ust.4 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:

a) Małgorzata Pietrasiak tel. 61/88 50 633, e-mail: malgorzata.pietrasiak@wco.pl
b) Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia -Maria Wielgus, Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska, tel. 61/ 88 50 911, 61/88 50 644, tel 61/88 50 643, fax 061 8850 698; e-mail: zaopatrzenie@wco.pl

VIII. Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

IX. Termin związania ofertą. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

X. Opis sposobu przygotowywania ofert.
1. Ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 1 cytowanej ustawy.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Faks lub droga elektroniczna nie stanowią formy pisemnej, aby były skuteczne muszą być niezwłocznie potwierdzone pismem.
3. Wykonawca składa ofertę, zgodnie z wymaganiami ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem składania ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed upływem terminu składania ofert.
6. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty, o których mowa w punkcie VI podpunkt 1.1 specyfikacji, upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisywania oferty oraz dokonywania innych czynności w toku postępowania o zamówienie publiczne winno być dołączone do oferty.
7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
8. Wszystkie strony oferty winny być połączone – (zszyte zszywaczem lub bindownicą lub w skoroszycie) w sposób zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty. Poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być datowane i własnoręcznie podpisane przez osobę podpisującą ofertę.
9. Do oferty Wykonawca dołączy wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji. W przypadku gdy Wykonawca dołączy jako załącznik do oferty kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W sytuacji gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii tegoż dokumentu.
10. Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile wykonawca składając ofertę zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane innym wykonawcom. W takim przypadku wskazane jest, aby informacje te były przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty opatrzonego klauzulą „TAJNE”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 cytowanej ustawy.
a) Oferty należy składać w zamkniętych kopertach oznaczonych pieczątką Oferenta oznaczonych w następujący sposób:

Przetarg nieograniczony – Usługi telefonii komórkowej ( nr 350/86/2015)
dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii. Nie otwierać przed ..........................................” /data otwarcia ofert/

Każda Oferta opatrzona zostanie numerem wpływu odnotowanym na kopercie oferty.
b) Oferty, które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem Poczty Polskiej, poczty kurierskiej, należy przygotować w sposób określony w pkt 2 i przesłać w zewnętrznej kopercie, na której powinna znajdować się pieczęć Wykonawcy, zaadresowanej w następujący sposób:

Wielkopolskie Centrum Onkologii
Ul. Garbary 15,
61-866 Poznań
Przetarg nieograniczony – usługi telefonii komórkowej ( nr 350/86/2015)

XI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w pokoju 3089 (Kancelaria – III piętro), w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Garbary 15 w nieprzekraczalnym terminie do 19.10.2015 do godz. 10.00
2) Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.10.2015 o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego – Kantor, Rotunda, parter pokój nr 001.
- Otwarcie ofert jest jawne. W przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, na jego pisemny wniosek Zamawiający prześle mu informację zawierającą nazwy i adresy Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz informacje dotyczące ceny oferty.
- Oferty zostaną sprawdzone pod katem, czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
- Zamawiający poprawia w ofercie:
o oczywiste omyłki pisarskie,
o oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
o inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
– niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona
Nie wyrażenie zgody na poprawienie innych omyłek, niż oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, w ciągu 3 dni od daty doręczenia zawiadomienia, skutkować będzie odrzuceniem oferty

XII. Opis sposobu obliczenia ceny

Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty wszystkie przewidywane koszty realizacji zamówienia, które mają wpływ na cenę oferty.
Cena oferty winna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą o cenach i obliczona zgodnie z konstrukcją formularza ofertowego i cenowego, stanowiącego załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji z uwzględnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi w terminie składania oferty przepisami. Obowiązkiem składającego ofertę jest wypełnić formularz cenowy dokonując obliczeń wg zasad obowiązujących w rachunkowości.
Przedstawiona przez Wykonawcę oferta cenowa nie może stanowić ogólnych cenników, kalkulacji, itp., stosowanych przez Wykonawcę w toku prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na przedmiotowe postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej SIWZ.
Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę w ofercie są ustalone na okresie trwania umowy, poza przypadkami określonymi we wzorze umowy (załącznik siwz) i nie wzrosną i nie podlegają negocjacjom.
Błąd w obliczeniu ceny spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Za oczywistą omyłkę rachunkową zamawiający uzna w szczególności:
1) błędny wynik mnożenia ceny jednostkowej oraz ilości zamawianych sztuk,
2) błędny wynik podsumowania poszczególnych pozycji, przyjmując, że prawidłowo wyliczono cenę za poszczególne pozycje,
3) rozbieżność pomiędzy wartością ceny podaną liczbą i słownie, przy czym za prawidłową uznaje się tę wartość, która odpowiada poprawnemu arytmetycznie wyliczeniu ceny
Poprawiając omyłki rachunkowe, zamawiający uwzględni konsekwencje rachunkowe wynikające z ich poprawienia.

Nie wyrażenie zgody na poprawienie innych omyłek, niż oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, w ciągu 3 dni od daty doręczenia zawiadomienia, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

XIII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Kryteria, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty wraz z wagami (procentowym znaczeniem), oraz sposób obliczenia wartości punktowej oferty.

Kryteria: (opis kryterium/ i jego znaczenie (wag):

Cena 100%
--------------------------
Razem 100%
Ocena oferty będzie obliczona wg wzoru:
Najniższa cena
C = --------------------------------------------- x waga x 100
Cena badanej oferty
C – ilość punktów przyznana w kryterium cena

a) Przez cenę należy rozumieć cenę w rozumieniu ustawy z dnia 9 lipca 2014r o informowaniu o cenach towarów i usług. (Dz. U 2014 poz. 915).

b) Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób przedstawiony, w pkt. XIII siwz zgodnie z art. 87 ust.2 ustawy Pzp. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodną z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym spowoduje odrzucenie oferty.

Przy ocenie wysokości zaproponowanej ceny wykonania przedmiotu zamówienia najwyżej będzie punktowana oferta z najniższą ceną brutto – oferta najkorzystniejsza. Oferta o najniższej cenie brutto otrzyma 100 punktów, pozostałym ofertą przyznane zostaną punkty zgodnie z ww. wzorem.
Stosowanie do dyspozycją art. 91 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych – jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium jest cena, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Zgodnie natomiast z treścią art. 91 ust. 6 ww. ustawy – Wykonawcy, składający oferty, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

XIV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana ma obowiązek zawarcia umowy, zgodnie z postanowieniami określonymi w załącznik nr 6 do specyfikacji oraz na warunkach podanych w swojej ofercie, tożsamych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zawarcie umowy pomiędzy wykonawcą a zamawiającym nastąpi po spełnieniu warunków określonych dyspozycją art. 94 Prawo zamówień publicznych.
Wyniki postępowania:
Informacja o wynikach postępowaniach o zawarciu umowy zostanie upubliczniona stosownie do dyspozycji art. 92 i 95 ustawy Prawo zamówień publicznych.

XV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie wymaga wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

XVI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowy sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.
1. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy będzie tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie złożonej w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
3. Zmiany umowy wymagać będą zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności, i dopuszczalne będą w warunkach określonych we wzorze umowy.

XVII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
1. Wykonawcy a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu przedmiotowego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz niniejszej SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt. 5 ustawy.
3. Środkami ochrony prawnej, o których mowa w pkt. 1 i 2 są odwołanie oraz skarga do sadu.

XVIII. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

XIX. Maksymalna liczbę wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramowa, jeżeli zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XX. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Wartość zamówień uzupełniających stanowić będzie nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
Wskazane zamówienia uzupełniające nastąpi tylko w sytuacji, gdy w okresie do 15 stycznia 2018 r. konieczne będzie zwiększenie zakresu liczby nowych aktywacji wraz z telefonami w tym: Wykonawca zapewni możliwość zakupienia nowych kart SIM wraz z nowymi aparatami telefonicznymi oraz modemów z nowymi numerami na warunkach określonych w umowie zawartej z Zamawiającym. Wykonawca zapewni dostępność akcesoriów (standardowego wyposażenia co najmniej bateria i ładowarka) sprzedanych aparatów telefonicznych oraz modemów przez okres obowiązywania umowy zgodnie z cennikiem dla ofert biznesowych.

XXI. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim musza odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

XXII. Adres poczty elektronicznej lub strony internetowej zamawiającego, jeżeli zamawiający dopuszcza porozumiewanie się droga elektroniczną.
Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii – zaopatrzenie@wco.pl;
Zasady porozumiewania z Wykonawcami zostały określone niniejszej specyfikacji.
XXIII. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia miedzy zamawiającym a wykonawca, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia walutach obcych.
1. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza specyfikacji dokonywane będą w walucie polskiej - PLN.
2. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia z wykonania zamówienia publicznego w obcej walucie.
XXIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z stasowaniem aukcji elektronicznej.

XXV. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu


XXVI. Pozostałe informacje.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 207.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm), stąd też w kwestiach nie uregulowanych zapisami przedmiotowej specyfikacji bezpośrednie zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych obowiązujących przepisów prawa.

Zatwierdzam treść niniejszej specyfikacji:

Poznań, dnia 08.10.2015r Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa
dr n. med. J. Jerzy Mazurek
/podpis/































Załącznik nr 1 do specyfikacji

................................................................
(Pieczęć wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY

1. Dane wykonawcy:
Pełna nazwa oferenta, adres, telefon, fax ...............................................................................................................................
adres ul...........................................................................................................................
miejscowość, kod…………………………………województwo…………………….
telefon.............................................
fax.....................................................................
mailto:................................................
NIP................................................
REGON.........................................

Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania .......................................
tel. ........................mailto: ………………..............................
Przedmiot oferty:
Świadczenie usług telefonicznych – telefonii komórkowej wraz z dostawą nowych aparatów telefonicznych oraz Internetu mobilnego.


My niżej podpisani
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

1. Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: Świadczenie usług telefonicznych – telefonii komórkowej wraz z dostawą nowych aparatów telefonicznych oraz Internetu mobilnego.

2. Oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z wypełnionym formularzem cenowym za kwotę w sumie:
Cena netto ............................. PLN,
Słownie netto:.......................................................................................................................
Cena brutto ............................ PLN,
Słownie brutto: …………………………….....................................................................................
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.

w tym:

A. Wartość abonamentów + połączeń:
l.p. treść cena jednostkowa netto (zł) ilość cena netto (zł) (3 x 4) wartość VAT (zł) cena brutto (zł)
(1) (2) (3) (4)
(5)
(6) (7)
1 cena miesięczna abonamentu nr 1 6
2 cena miesięczna abonamentu nr 2 51
3 cena miesięczna abonamentu nr 3 5
4 cena abonamentu miesięcznego nr 4 dla aktywnej karty SIM internetu mobilnego 1
5 Cena 1 minuty rozmów w sieci Wykonawcy dla abonamentu 2 10000*
6 Cena 1 minuty rozmów na telefony stacjonarne dla abonamentu nr 2 15000*
7 Cena 1 minuty rozmów do pozostałych operatorów dla abonamentu nr 2 26000*
8 Cena 1 minuty reamingu dla abonamentu nr 2 1000*
9 Cena 1 SMS dla abonamentu nr 2 3000*
10 Cena 1 MMS dla abonamentu nr 2 500*
11 Cena razem miesięcznie X
12 Wszystkie pozostałe połączenia nie ujęte w poz. 5 – 10 taryfikowane według cennika Wykonawcy dołączonego do umowy. Kwotę pozycji wyznacza się jako 40% sumy cen całkowitych poz. 5 – 10. X
13 Cena razem za 24 miesiące (cały okres trwania umowy) ** X

W/w ceny dotyczą połączeń krajowych
Zamawiający dopuszcza podanie wyceny równej 0,00 (słownie: zero) złotych jednie w pozycjach cząstkowy formularza ofertowego, przy czym wartość wynikająca z sumowania i wpisana w pkt. 2 formularza ofertowego do porównania ofert nie może wynosić 0,00 zł.

Wynagrodzenie Wykonawcy w okresie rozliczenia zawartej umowy będzie wyliczane na podstawie cen jednostkowych zawartych w tabeli powyżej i zrealizowanych połączeń oraz ilości aktywnych abonamentów.
Zamawiający zastrzega, że szacunek ilościowy przedmiotu zamówienia został określony wyłącznie w celu oszacowania łącznej ceny za realizację zamówienia w całym okresie objętym umową.
Zamawiający zastrzega, iż liczba zamawianego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia uzależniona jest od bieżących potrzeb, jednak łączna wartość umowy nie może przekraczać kwoty, jaką Wykonawca zaoferuje za realizację całości zamówienia w ofercie.


B. Cena aparatów telefonicznych oraz modemów

Cena netto (1 szt.) VAT Cena brutto (1 szt.)
(1) (2) (3) (4)
Telefon aktywowany w ramach opłaty abonamentowej 1 –
(6 aparatów)
Telefon aktywowany w ramach opłaty abonamentowej 2 – (51 aparaty)
Modem aktywny w ramach opłaty abonamentowej 4

Łączny koszt dostawy 57 telefonów oraz 1 modemu za cenę ofertową brutto .................... PLN (słownie ……. PLN, tj. za cenę ofertowa netto ……… PLN + podatek VAT (…%), w kwocie …… PLN,
w tym cena za:
 57 telefonów brutto ……. PLN,
 1 modem brutto ………….PLN.

Łączna wartość umowy netto jest sumą:
[tabela A rubryka (5) + [cena netto 57 aparatów telefonicznych + cena jednego modemu]

Wartość netto, wartość brutto oraz należny podatek VAT należy wpisać w punkcie 2 niniejszego formularza ofertowego. Wartość ta stanowić będzie wartość oferty i umowy.

3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej zasadami postępowania, nie wnosimy do niej zastrzeżeń, posiadamy wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
5. Akceptuję/my/ projekt umowy i w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Udzielę gwarancji w ramach której:
a) na dostarczone aparaty telefoniczne wraz z kartami SIM gwarancja będzie wynosić:
……………………………………………………….. (nie mniej niż 24 miesiące dla terminali, przy czym dla terminali produkowanych przez Blackberry – nie mniej niż 12 miesięcy),
b) na akcesoria …………………….(nie mniej niż12 miesięcy),
c) na baterie …………………(nie mniej niż 6 miesięcy),
d) na nośniki pamięci ………………………. (nie mniej niż 90 dni),
Okres gwarancji będzie liczony od daty wydania Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru.
7. Świadczenia usług telekomunikacyjnych na okres 24 miesięcy: od dnia 16.01.2016r do dnia 15.01.2018r.
8. Dostawa telefonów i aktywnych kart SIM nastąpi nie później niż 10 dni przed uruchomieniem usługi
9. Oświadczam/y/, że wszystkie złożone przez nas dokumenty są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.
10. Oświadczam/y/, że wszystkie wymagane w niniejszym postępowaniu oświadczenia i dokumenty złożyłem/liśmy/ ze świadomością odpowiedzialności karnej za składnie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych (zamówienia publicznego).
11. Oświadczam/y/, iż jestem/śmy/ upoważniony/upoważnieni do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej łącznej cenie oferty.
12. Zapewniam/y/, że oferowana przez nas przedmiot zamówienia posiada stosowne dokumenty dopuszczające je do obrotu na terenie RP.
13. Oświadczam/y/, że akceptujemy 30 dniowy termin zapłaty, liczony od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury, stwierdzającej wykonanie danej usługi lub dostawy w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
14. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań okresowych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) …………………………………………………………………………………………
b) …………………………………………………………………………………………
c) …………………………………………………………………………………………
itd.

15. Zastrzeżenie wykonawcy:
Zgodnie z przepisami o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrzegamy, iż wymienione niżej dokumenty składające się na ofertę stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania (występują jako odrębny załącznik do oferty opatrzony klauzulą TAJNE):
……………. …………… …………… …………….

Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ....................... stron.

........................,dn................. ………………………………………………
(Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do
składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy)





Załącznik nr 2 do specyfikacji
…………………………………………….
(pieczęć wykonawcy )






Zamawiający zastrzega, a wykonawca przyjmuje, że szacunek ilościowy przedmiotu zamówienia został określony wyłącznie w celu oszacowania łącznej ceny za realizację zamówienia w całym okresie objętym umową.
Zamawiający zastrzega a wykonawca przyjmuje, iż liczba zamawianego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia uzależniona jest od bieżących potrzeb, jednak łączna wartość umowy nie może przekraczać kwoty, jaka Wykonawca zaoferuje za realizację całości zamówienia w ofercie.



........................,dn................. ………………………………………………
(Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do
składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy)



Załącznik nr 3 do specyfikacji







OŚWIADCZENIE

Składając ofertę w trybie przetargu nieograniczonego na:

.............................................................................................................................

oświadczamy, że brak jest podstaw do wykluczenia nas na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.).



dnia
czytelny podpis lub pieczęć imienna osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy











Załącznik nr 4 do specyfikacji

(pieczęć wykonawcy )

OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na:
……………………………………………………………………………………………………..

Składam/my w imieniu firmy:


………………………………………………………………………………………………………

oświadczenie, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. że:
1. posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. posiadamy wiedzę i doświadczenie,
3. dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4. spełniamy warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej

..........................,dn....................
……………………………………………………
Podpisy osoby/osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy










Załącznik nr 5 do specyfikacji

--------------------------------------------
(pieczęć oferenta)

OŚWIADCZENIE



Oświadczam, iż wykonanie przedmiotowego zamówienia powierzę /nie powierzę* podwykonawcom.


* Niewłaściwe skreślić.

W przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcom proszę o podanie nazwy podwykonawcy, adresu i zakresu prac jakie obejmuje podwykonawstwo wraz z ich procentowym udziałem w całości realizowanego zamówienia.

Wykaz podwykonawców wraz z wymaganymi informacjami.
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


..........................., dn..............................



………………………………………………………
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy






Załącznik nr 6 do specyfikacji

UMOWA do przetargu nieograniczonego nr 350/86/2015

Na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2013 r., poz.907 z póź.zm.) w dniu ……………2015 r. pomiędzy Wielkopolskim Centrum Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie z siedzibą w Poznaniu ul. Garbary 15, wpisanym do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego rejestru Sadowego pod numerem KRS 8784, posiadającym numer NIP: 778-13-42-057 oraz numer REGON: 000291204;
reprezentowanym przez:
1. Z-cę Dyrektora ds. Ekonomiczno – Eksploatacyjnych – inż. Małgorzatę Kołodziej - Sarnę
2. Główną księgową - dr Mirellę Śmigielską.
na podstawie pełnomocnictwa
zwanym dalej Zamawiającym,
a

firmą ..............................................................................................................
z siedzibą w .....................................................................................................
NIP: ................................ REGON: .............................;
Zarejestrowaną w ......................................................................................................; zwaną dalej Wykonawcą, reprezentowaną przez:
.....................................................................................
.....................................................................................
na podstawie ………………………………………………
zwaną dalej Wykonawcą
została zawarta umowa o następującej treści:



§1

1. Zawarcie niniejszej umowy, zwanej w dalszej jej części „Umową Wiodącą” lub „niniejszą umową” zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr 350/86/2015 przeprowadzonego na podstawie przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r, poz.907 z póź. zm.).
2. Umowa niniejsza zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez obie strony.

§2
Strony zgodnie oświadczają, iż postępowanie, o którym mowa w & 1 ust. 1 niniejszej umowy nie jest dotknięte wadami, o których mowa w art. 22 i 24 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.

§ 3
1. Przedmiotem Umowy Wiodącej jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej oraz internetu mobilnego zwanych w dalszej części niniejszej umowy „Usługami” oraz sprzedaż z dostawą 57 nowych aparatów telefonicznych.
Wykonawca w ramach umowy przejmie 62 numery telefonów oraz 1 numer internetu mobilnego Zamawiającego funkcjonującego w sieci telefonii komórkowej jednego operatora i włączenie ich do sieci Wykonawcy w sposób zapewniający ciągłość łączności telefonicznej i internetowej, w tym numery telefonów Zamawiającego zostaną zachowane, a ich przeniesienie do sieci Wykonawcy nastąpi po wygaśnięciu dotychczasowych umów i usług bez ponoszenia tym zakresie kosztów przez Zamawiającego.
2. Świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz internetowych o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu obejmować będzie w szczególności usługi łączności głosowej, tekstowej, (SMS), multimedialnej (MMS) i internetową (transmisja danych) oraz wszelkich innych usług standardowo świadczonych przez Wykonawcę w ramach prowadzonej przezeń działalności operatora telefonii komórkowej oraz usług internetu mobilnego.
3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji Usług, w zakresie i na warunkach określonych obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności Ustawy – Prawo telekomunikacyjne, postanowieniami Umowy Wiodącej, postanowieniami umów indywidualnych o świadczenie usług telekomunikacyjnych, zawieranych w wykonaniu Umowy Wiodącej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zapisami złożonej przez Wykonawcę oferty z dnia ………………… - załączony do złożonej przez Wykonawcę oferty formularz cenowy wraz z załącznikami, stanowiący integralną część niniejszej umowy oraz postanowieniami Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych Wykonawcy stanowiącego załącznik nr ……… do niniejszej umowy. Postanowienia Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych Wykonawcy znajdują zastosowanie w zakresie nieuregulowanym w Umowie Wiodącej lub umowach indywidualnych. W razie kolizji postanowieniami Umowy Wiodącej lub umów indywidualnych rozstrzygające znaczenia będą miały w pierwszej kolejności postanowienia Umowy Wiodącej, a następnie postanowienia umów indywidualnych. W razie kolizji postanowień Umowy Wiodącej z postanowieniami umów indywidualnych rozstrzygające znaczenia będą miały postanowienia Umowy Wiodącej.
4. Wykonawca oświadcza, że
a) posiada odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie, a także dysponuje odpowiednim sprzętem, infrastrukturą i wykwalifikowanym personelem niezbędnym do wykonywania wszelkich świadczeń wynikających z postanowień niniejszej umowy w sposób całkowicie z nią zgodny i zobowiązuje się do utrzymania takiego stanu rzeczy przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy,
b) wszelkie świadczenia wykonywane przezeń na rzecz Zamawiającego na podstawie postanowień niniejszej umowy wykona z należytą starannością, wymaganą od podmiotu profesjonalnie zajmującego się świadczeniem Usług,
5. W terminie 3 dni od zawarcia Umowy Wiodącej Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz numerów telefonicznych, podlegających przeniesieniu do sieci Wykonawcy po wygaśnięciu umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych wiążących Zamawiającego a dotychczasowym operatorem. Strony zgodnie postanawiają, iż numery, o których mowa w zdaniu poprzedzającym objęte będą Usługami.
6. Aktywowanie kart SIM dla poszczególnych numerów telefonicznych oraz rozpoczęcie świadczenia usług telekomunikacyjnych z wykorzystaniem przedmiotowych numerów dokumentowane będzie zawieranymi przez Zamawiającego i Wykonawcę w wykonaniu Umowy Wiodącej umowami indywidualnymi o świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej. Postanowienia umów indywidualnych nie mogą być sprzeczne z przepisami prawa w tym przede wszystkim Ustawy – Prawo zamówień publicznych, zapisami Umowy Wiodącej, a także ofertą złożoną przez Wykonawcę w dniu ……………… 2015 r. stanowiącą załącznik do niniejszej umowy. W przypadku dostarczenia aparatów przystosowanych do mikrokart SIM Wykonawca wymieni wszystkie karty z zachowaniem dotychczasowych numerów bez dodatkowych opłat.
7. W ramach świadczenia Usług Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do :
a. rozliczania wszystkich Usług w systemie abonamentowym, zgodnie z postanowieniami Umowy Wiodącej oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
b. bezpłatnej aktywacji przejmowanych i nowych numerów telefonicznych,
c. włączonego w opłatę abonamentową zarządzania następującymi usługami dodatkowymi na kartach SIM:
- usługa zastrzeżenia numeru CLIR,
- identyfikacja numeru dzwoniącego CLIP, (będzie dotyczyła wyłącznie numerów niezastrzeżonych)
- zawieszanie połączeń,
- dezaktywacji kart na wypadek kradzieży,
- wydawanie duplikatów kart SIM,
- ponowne włączenie kart SIM,
- blokada połączeń głosowych z numerami specjalnymi – tzn. ratyfikowanymi wg cen wyższych niż standardowa opłata za połączenia biznesowe,
- aktywacja roamingu.
d. włączonego w opłatę abonamentową korzystania z usługi „poczty głosowej” na terenie kraju,
e. włączonego w opłatę abonamentową umożliwienia przechodzenia niewykorzystanych w danym okresie rozliczeniowym (przez co strony rozumieją 1 miesiąc) bezpłatnych minut wliczonych w abonament na kolejny okres rozliczeniowy, z zastrzeżeniem, że będą one wykorzystywane w pierwszej kolejności w cyklu rozliczeniowym po cyklu rozliczeniowym, w którym nabyto do nich prawo.
f. określenia jednej stawki za minutę połączenia w zależności od kierowania połączeń: 1) do wszystkich sieci, 2) w ramach sieci firmowej, zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
g. taryfikowania czasu połączeń głosowych w cykl, co 1 sekundę począwszy od pierwszej sekundy, bez opłat za inicjowanie połączeń, przy czym postanowienie niniejszego punktu dotyczy wyłącznie połączeń krajowych,
h. taryfikowania transmisji danych maksymalnie co 500 kB, przy czym postanowienie niniejszego punktu dotyczy wyłącznie transmisji danych podczas połączeń krajowych,
i. świadczenia Usług w oparciu o 4 rodzaje opłat miesięcznych, a mianowicie:

Opłata miesięczna abonament nr 1 dla 6 numerów, przy założeniu, bezlimitowej liczby minut do wykorzystania do wszystkich sieci (komórkowych i stacjonarnych) , transmisja danych, SMS, MMS na terenie kraju. Roaming na terenie UE i poza nią zgodnie z taryfami obowiązującymi w danym kraju. Limit na transmisję danych w roamingu. Dla dwóch numerów limit 1500 zł brutto, dla czterech numerów limit 500 zł brutto. Po wykorzystaniu w/w limitu danych użytkownik dostaje powiadomienie SMS-em o jego przekroczeniu ale nadal będzie mógł korzystać z przesyłu danych.

Opłata miesięczna abonament nr 2 dla 51 numerów, przy założeniu 300 minut do wykorzystania do wszystkich sieci (komórkowych i stacjonarnych) , 1GB transmisji danych, 90 SMS, 20 MMS na terenie kraju.

Opłata miesięczna abonament nr 3 –dla 5-u numerów do kart SIM zamontowanych w urządzeniach monitorujących pracę aparatury, które w razie awarii SMS-em przekazują informację o awarii aparatu. ( połączenia sporadyczne)

Opłata miesięczna abonament nr 4 – dla jednego numeru bezlimitowego dostępu do internetu mobilnego na terenie kraju; włączone dodatkowe zabezpieczenie w postaci blokady usług: komunikacji głosowej, MMS, roamingu i SMS.

8. W dniu zakończenia Umowy Wiodącej tj. w dniu 15 stycznia 2018 roku Wykonawca przestanie świadczyć usługi telekomunikacyjne objęte umowami indywidualnymi. Aparaty telefoniczne i akcesoria, modemy dostarczone przez Wykonawcę w trakcie obowiązywania Umowy Wiodącej pozostają własnością Zamawiającego.
9. Okres obowiązywania umowy może zostać przedłużony, na okres nie dłuższy niż 3 lata z zachowaniem tych samych warunków, w przypadku nie wykorzystania całej ilości asortymentu będącego przedmiotem umowy. Powyższe wymaga zgody obu stron.
§ 4
1. W ramach niniejszej umowy Wykonawca dostarczy 57 nowych aparatów telefonicznych, zwanych dalej „Telefonami”, na warunkach określonych szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ofercie złożonej przez Wykonawcę w dniu ……………. 2015 r. Umowa sprzedaży poszczególnego aparatu telefonicznego jest zawierana wraz z umową indywidualną o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostawy poszczególnych Telefonów nie później niż w terminie 10 dni przed dniem rozpoczęcia świadczenia przez Wykonawcę usług telekomunikacyjnych z wykorzystaniem numeru, do którego przypisany będzie dany telefon.
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia telefonów transportem i na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, w godzinach od 8:00, do 14:00.
4. Wykonawca zobowiązuje się nie dostarczać telefonów w sobotę ani w dzień ustawowo wolny od pracy.
5. Zamawiający w chwili dokonania odbioru Telefonów ma prawo zbadania, czy są one zgodne z postanowieniami niniejszej umowy, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączonymi dokumentami.
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wszelkie dokumenty dotyczące telefonów do ich prawidłowej eksploatacji, sporządzone w języku polskim, w tym w szczególności instrukcje obsługi oraz dokumenty gwarancyjne nie później niż w dniu dostarczenia Telefonów Zamawiającemu.
7. Po dostarczeniu Telefonów strony podpiszą protokół odbioru Telefonów. W razie zgłoszenia przez Zamawiającego uwag lub zastrzeżeń odnośnie parametrów lub funkcjonowania dostarczonych telefonów, Wykonawca zobowiązuje się, niezwłocznie, nie później niż w terminie 4 dni, do usunięcia wszelkich nieprawidłowości – w takim przypadku protokół odbioru Telefonów zostanie podpisany po usunięciu wszelkich nieprawidłowości.
8. Osobami uprawnionymi do podpisania protokołu odbioru są :
a. ze strony Wykonawcy : ……………………………………………
b. ze strony Zamawiającego: ………………………………………...
9. W razie zmiany danych osób uprawnionych do podpisania protokołu odbioru, wymienionych w ust.8 niniejszego paragrafu każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.
10. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia dostarczonych Telefonów i żądania wymiany ich na telefony wolne od wad w przypadku:
a) dostarczenia Telefonów niewłaściwej jakości,
b) dostarczenia Telefonów niezgodnych z zapotrzebowaniem.
11. Wykonawca udziela gwarancji jakości na następujących warunkach:
a) dla terminali – na okres ……….. miesięcy, przy czym dla terminali produkowanych przez Blackberry – na okres …….. miesięcy,
b) dla akcesoriów – …… miesięcy,
c) dla baterii – ……. miesięcy,
d) dla nośników pamięci – ……… dni,.
licząc od dnia ich wydania Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru.
12. Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia Zamawiającemu:
a. wliczone w cenę Telefonów pokrycie wszystkich kosztów związanych z naprawą Telefonów, w przypadku gdy naprawa będzie dokonywana bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji jakości,
b. niezwłoczny przyjazd przedstawiciela Wykonawcy do siedziby Zamawiającego po powiadomieniu Wykonawcy o awarii lub uszkodzeniu telefonu telefonicznie, za pomocą faksu lub poczty elektronicznej, w celu zbadania Telefonu, stwierdzenia zaistniałej awarii lub uszkodzenia oraz odebrania Telefonu w celu dokonania naprawy gwarancyjnej, przy czym przyjazd ten nastąpić musi nie później niż do godziny 14 następnego dnia roboczego po dokonaniu powiadomienia.,
c. niezwłoczne dostarczenie telefonu zastępczego, o parametrach zbliżonych do naprawianego Telefonu,
d. poinformowanie Zamawiającego za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej o stwierdzonych usterkach naprawianego telefonu, zakresie koniecznych napraw oraz ich ewentualnych kosztach (jeżeli naprawa nie będzie dokonywana bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji jakości) i przyczynie obciążenia tymi kosztami Zamawiającego, w terminie 14 dni od dnia odebrania naprawianego Telefony Zamawiającego. Decyzję co do dalszego postępowania z naprawianym Telefonem podejmuje Zamawiający,
e. dokonanie naprawy Telefonu w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia jego odebrania z siedziby Zamawiającego,
f. okres gwarancji zostaje przedłużony o czas naprawy sprzętu, liczony od momentu powiadomienia o wykryciu jego wady do momentu jej usunięcia,
g. w przypadku, gdy wada Telefonu nie da się usunąć lub gdy pomimo dokonania 3-krotnej naprawy gwarancyjnej Telefonu wada Telefonu nie zostanie usunięta, Wykonawca zobowiązany jest wymienić dany Telefon na nowy.
13. W razie kolizji postanowień niniejszej umowy z postanowieniami dokumentu gwarancyjnego wydanego przez Wykonawcę lub producenta Sprzętu, rozstrzygające znaczenie będą miały postanowienia niniejszej umowy.
14. Opisane w niniejszym paragrafie uprawnienia Zamawiającego wynikające z udzielonej przez Wykonawcę gwarancji nie naruszają uprawnień Zamawiającego wynikających z rękojmi za wady rzeczy sprzedanej przysługujących Zamawiającemu na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego. Strony zgodnie postanawiają, że okres rękojmi wynosi 24 miesiące od chwili wydania Sprzętu Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru.
15. Zasady gwarancji udzielanej przez Wykonawcę, określone w ust. 12 niniejszego paragrafu znajdują zastosowanie jedynie w przypadku, gdy producent danego Telefonu nie udziela gwarancji na ten Telefon. W pozostałych przypadkach, Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu gwarancji na zasadach określonych przez producenta danego Telefonu. Jednocześnie strony zgodnie oświadczają, że w przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym gwarantem w stosunku do Zamawiającego jest Wykonawca.

§ 5
1. Wykonawca świadczyć będzie usługi w okresie 24 miesięcy od 16 stycznia 2016 roku do dnia 15 stycznia 2018 roku.
2. Wartość umowy zawiera:
a)Wartość połączeń i abonamentów w tym 40% wartości oferty – na połączenia nie ujęte przez zamawiającego i taryfikowane według cennika Wykonawcy, zgodnie z ofertą:
netto: ………………………PLN (słownie: …………………………..),
brutto :……………………………………….PLN (słownie:……………………………),
w tym podatek od towarów i usług wg stawki …………….. w kwocie …………..PLN.

b) Wartości telefonów i modemu zgodnie z ofertą Wykonawcy:
netto : ……………………. PLN (słownie ………………………………………………),
brutto: ……………………PLN (słownie:……………………………………………….),
w tym podatek od towarów i usług wg stawki …………….. w kwocie …………..PLN.

c) Łączna wartość umowy:
Netto: …………………PLN (słownie:………………………………………………),
Brutto: ………………..PLN (słownie): ……………………………………………..),
w tym podatek od towarów i usług wg stawki …………….. w kwocie …………..PLN.

3. Strony zgodnie postanawiają, iż wartość Telefonów wskazana w ust. 2. b niniejszego paragrafu, stanowiąca zarazem łączną cenę ich sprzedaży, a także dostawy nie będzie podlegać jakiejkolwiek waloryzacji.
4. Zapłata ceny za sprzedane i dostarczone Telefony nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, w terminie 30 dni od dnia otrzymania przedmiotowej faktury przez Zamawiającego, w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze.
5. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru Telefonów, o których mowa w § 4 ust. 7 niniejszej umowy.
6. Miesięczne wynagrodzenie Wykonawcy za świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie połączeń głosowych, będzie składało się z kosztów:
opłat miesięcznych (abonamentowych) i faktycznie wykonywanych połączeń,
według stawek określonych w ofercie Wykonawcy złożonej w dniu ………….. 2015 roku, stanowiącej
załącznik do niniejszej umowy.
7. Strony zgodnie postanawiają, że okresem rozliczeniowym za świadczenie usług jest 1 miesiąc kalendarzowy. Wynagrodzenie z tytułu świadczonych Usług naliczane będzie od dnia faktycznego rozpoczęcia ich świadczenia.
8. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 6 niniejszego paragrafu płatne będzie na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, w terminie 30 dni od dnia otrzymania przedmiotowej faktury przez Zamawiającego, w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze.
9. Cena pozostałych usług, nie wymienionych w ust. 6 niniejszego paragrafu, w tym przede wszystkim: smsów, mmsów, przesyłu i odbioru danych, połączeń międzynarodowych w eurotaryfie oraz innych usług nie wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia będzie naliczana zgodnie ze standardowym cennikiem stosowanym przez Wykonawcę w stosunku do przedsiębiorców, obowiązującym na dzień złożenia oferty. Cennik, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym stanowi załącznik nr 2 Umowy Wiodącej, będący jej integralną częścią.
10. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia Zamawiającemu bilingu w formie papierowej wraz z fakturami, o których mowa w ust. 8 niniejszego paragrafu, a także do comiesięcznego dostarczenia bezpłatnego bilingu w formie elektronicznej.
11. Strony zgodnie postanawiają, iż datą zapłaty wszelkich należności przysługujących Wykonawcy na podstawie postanowień niniejszej umowy, jak i Umów Indywidualnych jest dzień uznania rachunku bankowego Wykonawcy.
12. Wykonawca nie może bez uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności przysługujących mu wobec Zamawiającego, a wynikających z niniejszej umowy na rzecz jakiegokolwiek podmiotu trzeciego.
13. W trakcie obowiązywania niniejszej umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wartości wynagrodzenia na usługi telekomunikacyjnej, o którym mowa w ust. 6 niniejszego paragrafu, wyłącznie w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT obejmującej usługi telekomunikacyjne, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
b) zmian cen urzędowych Przedmiotów umowy, wprowadzonych rozporządzeniem właściwego Ministra,
c) w przypadku wystąpienia przesłanki określonej przepisami art. 142 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawcy przysługuje uprawnienie wystąpienia do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego. Wraz z wnioskiem, o którym mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić jego uzasadnienie dokumentujące wpływ zaistniałych zmian na koszty wykonania zamówienia.

14. Zmiany wartości wynagrodzenia za Usługi, wynikające z wystąpienia zdarzeń, o których mowa w ust. 13 niniejszego paragrafu następują z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust.13 niniejszego paragrafu w formie pisemnej, przynajmniej z siedmiodniowym wyprzedzeniem. W przypadku gdy termin wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości jest krótszy niż 7 dni od daty jego opublikowania Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 13 niniejszego paragrafu w formie pisemnej niezwłocznie, w każdym jednak razie nie później niż w terminie 3 dni od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę VAT.

§ 6
1. Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Wykonawcy - ………………………….., tel. ……………………………….
oraz
ze strony Zamawiającego – …………………………….., tel. ……………………
2. W razie zmiany danych osób odpowiedzialnych za realizację niniejszej umowy każda ze stron zobowiązuje się powiadomić o tych zmianach drugą stronę na piśmie. Zmiana wywołuje skutek z chwilą poinformowania o niej drugiej strony.
3. W celu usprawnienia komunikacji między stronami umowy ustala się kod o brzmieniu ………………………………………… .

§7
1. Zmiany i uzupełnienia Umowy Wiodącej mogą mieć miejsce tylko w razie wystąpienia okoliczności mających wpływ na wykonanie zobowiązań stron wynikających z niniejszej umowy, nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy Wiodącej wymagają zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
3. Zmiany lub uzupełnienia postanowień Umowy Wiodącej dokonane z naruszeniem ust. 1 niniejszego paragrafu oraz przepisów Ustawy – Prawo zamówień publicznych są nieważne.
4. Postanowienia ust. 1-3 niniejszego paragrafu znajdują odpowiednie zastosowanie do umów indywidualnych o świadczenie usług telekomunikacyjnych.

§ 8
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia z Wykonawcą odrębnych umów, których przedmiotem będzie świadczenie Usług oraz sprzedaż i dostawa aparatów telefonicznych oraz modemów stanowiących zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 Ustawy – Prawo zamówień publicznych.
2. Zamówienia uzupełniające, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu mogą być udzielone, jeżeli w okresie do dnia 15 stycznia 2018 roku konieczne będzie powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia o wartości nie przekraczającej 20 % wartości zamówienia podstawowego (objętego niniejszą umową).
3. Usługi objęte zamówieniami uzupełniającymi, o których mowa w ust.1 niniejszego paragrafu świadczone będą na warunkach określonych postanowieniami niniejszej umowy, zgodnie ze stawkami wskazanymi w formularzu cenowym załączonym do złożonej przez Wykonawcę oferty. Cena sprzedaży aparatów telefonicznych oraz modemów objętych zamówieniami uzupełniającymi, o których mowa w ust.1 niniejszego paragrafu ustalona zostanie przez strony i uzależniona będzie od okresu pozostałego do końca obowiązywania Umowy Wiodącej.
4. Zamawiający nie ma prawa bez zgody Wykonawcy za pomocą kart SIM, działających w sieci Wykonawcy, kierować do sieci Wykonawcy ruchu z sieci innych operatorów komórkowych i stacjonarnych, uzyskując z tego tytułu bezpośrednio bądź pośrednio korzyści majątkowe. Zamawiający nie ma również prawa, bez zgody Wykonawcy, udostępniać innym podmiotom usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Wykonawcę.


§ 9
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kar umownych w przypadku:
a. opóźnienia lub zwłoki w rozpoczęciu świadczenia Usług Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę w wysokości 100 zł (sto złotych 00/100) za każdy rozpoczęty dzień zwłoki.
b. nieuzasadnionego zerwania umowy, przez co strony rozumieją w szczególności zaprzestanie przez Wykonawcę świadczenia Usług lub wykonywania innych obowiązków wynikających z postanowień niniejszej umowy, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 5.000 zł (pięć tysięcy 00/100),
c. odstąpienia od niniejszej umowy przez Zamawiającego w przypadku opisanym w ust. 4 niniejszego paragrafu, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości wskazanej w pkt. b niniejszego ustępu,
d. niedostarczenia Zamawiającemu telefonu zastępczego, o którym mowa w § 4 ust. 12 pkt c) niniejszej umowy, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 400 zł ( czterysta złotych, 00/100)”
e. niedostarczenia Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 6 niniejszej umowy. Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 100 zł (sto złotych 00/100), zaś w razie niedostarczenia Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w § 4 ust. 6 niniejszej umowy pomimo wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego i wyznaczenia mu w tym celu dodatkowego terminu, Wykonawca zapłaci ponadto na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości równej 200 zł (dwieście złotych 00/100).
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość wszelkich przewidzianych w niniejszej umowie kar umownych w przypadku, gdy nie pokryją wartości poniesionych szkód.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia ewentualnych kar umownych z należności Wykonawcy przysługującymi mu na podstawie postanowień niniejszej umowy.
4. Zamawiający ma prawo wypowiedzieć niniejszą umowę ze skutkiem natychmiastowym w przypadku:
a. Gdy opóźnienie w rozpoczęciu lub zakończeniu świadczenia Usług będzie przekraczać 10 dni roboczych,
b. Nieuzasadnionego zerwania przez Wykonawcę niniejszej umowy, o którym mowa w ust. 1 pkt b niniejszego paragrafu,
c. Rażącego naruszenia przez Wykonawcę postanowień Umowy Wiodącej lub umów indywidualnych.
d. Przed wypowiedzeniem ze skutkiem natychmiastowym Zamawiający wyznaczy dodatkowy termin na naprawę uchybień.
5. Postanowienie ust. 4 niniejszego paragrafu nie będzie miało zastosowania w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie w terminie regulował płatności z tytułu wykonywanych przez Wykonawcę Usług.
6. Kary umowne wynikające z postanowień niniejszej umowy płatne będą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie 7 dni od daty wezwania Wykonawcy do ich zapłaty.
7. Warunkiem żądania przez Zamawiającego zapłaty przez Wykonawcę kar umownych, o których mowa w
1. ust. 1 pkt a) i c) niniejszego paragrafu,
2. ust. 1 pkt b) niniejszego paragrafu w zakresie kary umownej za zaprzestanie świadczenia przez Wykonawcę usług telekomunikacyjnych, jest uprzednie zakończenie procedury reklamacyjnej, o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej, przez co strony rozumieją udzielenie przez Wykonawcę odpowiedzi na reklamację lub bezskuteczny upływ terminu do udzielenia reklamacji, o którym mowa w § 7 ust. 1 wskazanego wyżej rozporządzenia.

§ 10
1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie postanowienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz ustawy – Prawo telekomunikacyjne i ewentualne inne przepisy obowiązującego prawa.
2. Strony ustalają, iż wypowiedzenie przez Zamawiającego umowy może nastąpić z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.
3. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć na tle postanowień niniejszej umowy, w tym dotyczących jej interpretacji lub wykonania, na drodze ugodowej. Jeżeli strony nie dojdą do porozumienia na drodze ugodowej, wszelkie spory, o których mowa w zdaniu poprzedzającym rozstrzygane będą przez Sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
4. Umowa niniejsza została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach – jeden egzemplarz dla Zamawiającego i dwa egzemplarze dla Wykonawcy.



Załączniki:
Nr.1 – oferta Wykonawcy,
Nr.2 – cennik pozostałych usług.





Wykonawca: Zamawiający:

« Powrót do szczegółów zamówienia