Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa artykułów biurowych

Numer zamówienia:

350/79/2015

« Powrót do szczegółów zamówienia

informacja o wyborze ofert

Poznań, dnia 30.09.2015
EZ/350/79/2015/1103

Wg rozdzielnika: do wszystkich zainteresowanych postepowaniem EZ/350/79/2015
Dotyczy: Zakup i dostawa artykułów biurowych



Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonej procedury o zamówienie publiczne w trybie art.39 ( przetarg nieograniczony na zakup i dostawę artykułów biurowych została wybrana oferta z najniższą ceną, spełniające wymagania siwz.

Rodan Sp. z o. o.
Ul. Górecka 17
60-201 Poznań

Całkowita wartość zamówienia wynosi 72.333,35zł netto; 88.970,05zł brutto

Termin płatności 30 dni.
Wpłynęły 4 oferty, odrzucono 0 ofert.

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu z wartością punktową.

Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
Termin realizacji ocena
1. Rodan Sp. z o. o.
Ul. Górecka 17
60-201 Poznań 72.333,35zł netto; 88.970,05zł brutto 1 dzień roboczy 100 pkt; w tym
- cena 95 pkt
- termin realizacji 5 pkt
2. J.T.P. Grocholewski, Datkiewicz Sp .j.
Ul. Marcelińska 71
60-354 Poznań 79.887,50zł netto; 98.261,63zł brutto 1 dzień roboczy 91,01 pkt; w tym
- cena 86,01 pkt
- termin realizacji 5 pkt
3. MIRANEX Sp. o. o.
Ul. Strzeszyńska 33
60-479 Poznań 79.949,90zł netto; 98.338,40zł brutto 1 dzień roboczy 90,94 pkt; w tym
- cena 85,94 pkt
- termin realizacji 5 pkt
4. Firma Usługowo- Handlowa
ANNA Anna Białobrzycka
Ul. Wodna 18
62-200 Gniezno 91.295,62zł netto; 112.293,61zł brutto 1 dzień roboczy 80,26 pkt; w tym
- cena 75,26 pkt
- termin realizacji 5 pkt

Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego oferenta prosimy o przygotowanie umowy załączonej do niniejszego pisma.
Umowa dostępna w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres: zaopatrzenie@wco.pl. Data podpisania umowy 07.10.2015r.





Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno- eksploatacyjnych



Inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna




































Pismo przygotował: Sylwia Krzywiak, Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, tel. 061 8850 644









Proszę o potwierdzenie otrzymania treści pisma nr fax 061 8850 698

Potwierdzam otrzymanie pisma- informacji o wyborze ofert w postępowaniu nr 30/2015- Zakup i dostawa artykułów biurowych






30.09.2015. ………..………………………………….
Podpis i pieczątka

« Powrót do szczegółów zamówienia