Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą aparatu do przeprowadzenia ww badań i systemu back-up.
Numer zamówienia:
350/111/2015
« Powrót do szczegółów zamówieniaZmodyfikowany Formularz ofertowy
Załącznik nr 1 do specyfikacji................................................................
(Pieczęć wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY
Dane wykonawcy:
Pełna nazwa oferenta, adres, telefon, fax ...............................................................................................................................
adres ul...........................................................................................................................
miejscowość, kod…………………………………województwo…………………….
telefon...........................................fax .............................................................
mailto:................................................
NIP………………………………….REGON.........................................
Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania
Imię i nazwisko......................................tel. ........................mailto: ………………..............................
Przedmiot oferty: Zakup i dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do badań z zakresu serologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą aparatu do przeprowadzenia ww badań i systemem back-up.
My niżej podpisani
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
1. Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Oświadczamy ze zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu, ustalonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowienia i zasadami postępowania i nie wnosimy do specyfikacji żadnych uwag
3. Szczegółowy wykaz cen jednostkowych i sposób wyliczenia łącznej ceny ofertowej stanowi załącznik do oferty.
4. Oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z wypełnionym formularzem cenowym za kwotę w sumie :
............................. zł. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ zł. brutto,
słownie……………………………............................................................................
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.
w tym:
1. dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i zużywalnych
……………zł netto ………………….zł brutto
2. dzierżawa aparatu do przeprowadzania badań z zakresu serologii transfuzjologicznej z systemem back-up
……………zł netto ………………….zł brutto
1. Oświadczamy, że w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia i realizacji przyszłego świadczenia umownego Wykonawcy.
1. Zobowiązujemy się przekazać w ramach umowy dzierżawy kompletne i gotowe do uruchomienia aparaty w terminie ……………od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie później niż 4 tygodnie)
2. Oświadczamy, że jesteśmy właścicielami …………………. aparatu marki …….. i zapewniamy, iż przedmiotowy aparat jest w pełni sprawny i posiada właściwości, o których zapewnił Wykonawca w ofercie.
3. Oświadczamy, iż w ramach ceny ofertowej zapewnimy pełną opiekę serwisową na dzierżawiony aparat.
Pełna opieka serwisowa rozumiana jest, jako utrzymywanie dzierżawionego automatu w całkowitej sprawności.
Zobowiązujemy się do niezwłocznego usunięcia wad i usterek automatów stanowiących przedmiot dzierżawy. W przypadku, gdy wady i usterki nie zostaną przez nas usunięte w ciągu 24 godzin od dnia powiadomienia, zobowiązujemy się zapewnić Zamawiającemu możliwość korzystania z automatu zastępczego o równoważnych parametrach lub pokryjemy koszty badania w innej jednostce. Oświadczamy także, iż Zamawiający ma prawo w ramach umowy dzierżawy pomniejszyć czynsz należny Wykonawcy proporcjonalnie za okres, w którym Zamawiający nie mógł korzystać z przedmiotu dzierżawy.
4. Terminy dostaw. Zobowiązujemy się dostarczać w ramach umowy dostawy odczynniki, niezbędne do wykonywania przedmiotowych badań - sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego - (uzgodnienie telefoniczne, faxem lub w innej przyjętej i uzgodnionej formie) w terminie max…………………….( nie dłużej niż 5 dni) dni od złożenia zamówienia telefonicznie lub za pomocą fax-u, przez okres 48 miesięcy.
5. Wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ.
Dla wykazania wiarygodności ekonomicznej i technicznej naszej firmy oraz doświadczenia i praktyki w zakresie stanowiącym przedmiot niniejszego przetargu, przedkładamy oświadczenia i dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6. Potwierdzenie spełnienia wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia.
Zapewniamy, że oferowany przez nas asortyment, stanowiący przedmiot zamówienia posiada odpowiednia jakość i właściwości użytkowe dopuszczające do stosowania w placówkach ochrony zdrowia.
7. Termin ważności odczynników objętych niniejszym postępowaniem wynosi ….........................m-cy (nie mniej niż 4 miesiące) od daty dostawy.
8. Termin ważności krwinek wzorcowych objętych niniejszym postępowaniem wynosi ….........................tyg. (nie mniej niż 4 tygodnie) od daty dostawy.
9. Warunki płatności. Termin zapłaty w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego.
10. Utrzymanie stałości cen. Zobowiązujemy się utrzymać stałość cen przez okres 48 miesięcy.
11. W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy, której treść zawiera SIWZ, w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego.
12. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
1. ………………………………………………………………………………………………
2. ………………………………………………………………………………………………
3. ………………………………………………………………………………………………itd.
13. Zastrzeżenie wykonawcy:
Zgodnie z przepisami o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrzegamy, iż wymienione niżej dokumenty składające się na ofertę stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania
(oraz występują jako odrębny załącznik do oferty opatrzony klauzulą TAJNE):
……………. …………… …………… …………….
Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ….................... stron.
…………………, dn. …… …………………………………………
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych
do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy
« Powrót do szczegółów zamówienia