Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa materiałów zużywalnych do hodowli komórek, biologii molekularnej i projektu FLAVINO oraz szkiełek mikroskopowych podstawowych.

Numer zamówienia:

350/105/2015

« Powrót do szczegółów zamówienia

Zmodyfikowany załącznik nr 1

Załącznik nr 1 do specyfikacji

................................................................
(Pieczęć wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY

1. Dane wykonawcy:
Pełna nazwa oferenta, adres, telefon, fax ...............................................................................................................................
adres ul...........................................................................................................................
miejscowość, kod…………………………………województwo…………………….
telefon.............................................
fax.....................................................................
mailto:................................................
NIP................................................
REGON.........................................

Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania .......................................
tel. ........................mailto: ………………..............................

Przedmiot oferty: Zakup i dostawa materiałów zużywalnych do hodowli komórek, biologii molekularnej i projektu FLAVINO; szkiełka mikroskopowe podstawowe.

My niżej podpisani
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Działając w imieniu i na rzecz
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w niniejszym postępowaniu.
Oświadczamy ze zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu, ustalonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowienia i zasadami postępowania.
1. Oferujemy przedmiot zamówienia za cenę całkowitą, ustaloną zgodnie z formularzem cenowym – złącznik nr 2 do specyfikacji na kwotę:
2. Cena oferty:
Szczegółowy wykaz cen jednostkowych i sposób wyliczenia łącznej ceny ofertowej stanowi załącznik do oferty.
Oferujemy wykonanie zamówienia zgodnie z wypełnionym formularzem cenowym za kwotę w sumie :

............................. zł. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ zł. brutto,
słownie……………………………............................................................................
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.

w tym:

Pakiet nr …………… (powtórzyć zapis dla każdego pakietu oddzielnie, na który jest składana oferta)
............................. netto,
słownie: .......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie……………………………............................................................................

3. Wymagane oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ.
Dla wykazania wiarygodności ekonomicznej i technicznej naszej firmy oraz doświadczenia i praktyki w zakresie stanowiącym przedmiot niniejszego przetargu, przedkładamy oświadczenia i dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Potwierdzenie spełnienia wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia.
Zapewniamy, że oferowany przez nas asortyment, stanowiący przedmiot zamówienia posiada odpowiednia jakość i właściwości użytkowe dopuszczające do stosowania w placówkach ochrony zdrowia.
4. Dostawy sukcesywne
Pakiet … (dot. pakietu 1, 3-14) - w terminie...................................dni (nie dłużej niż 10 dni), od złożenia zamówienia telefonicznie lub za pomocą fax-u, przez okres 24 miesięcy
Pakiet 2 – w terminie...................................dni (nie dłużej niż 4 dni), od złożenia zamówienia telefonicznie lub za pomocą fax-u, przez okres 12 miesięcy
5. Termin gwarancji/ważności materiałów objętych niniejszym postępowaniem wynosi ….........................m-cy ( nie krócej niż 12 m-cy od daty dostawy).
6. W przypadku braku dostawy zobowiązujemy się do pokrycia różnicy w cenie zakupu u innego dostawcy w ramach zakupu interwencyjnego.
7. Warunki płatności. Termin zapłaty w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury przez zamawiającego.
8. Utrzymanie stałości cen. Zobowiązujemy się utrzymać stałość cen przez okres 12 miesięcy.
9. Jednocześnie oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej żadnych uwag.
10. W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia pisemnej umowy, której treść zawiera SIWZ, w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego.
11. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) ………………………………………………………………………………………………
b) ………………………………………………………………………………………………
c) ………………………………………………………………………………………………
itd.
12. Zastrzeżenie wykonawcy:
Zgodnie z przepisami o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrzegamy, iż wymienione niżej dokumenty składające się na ofertę stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania (występują jako odrębny załącznik do oferty opatrzony klauzulą TAJNE):
……………. …………… …………… …………….

Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ….................... stron.

…………………, dn. …… …………………………………………
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych
do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy

« Powrót do szczegółów zamówienia