Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa opatrunków

Numer zamówienia:

350/21/2016

« Powrót do szczegółów zamówienia

informacja o wyborze ofert- pakiet nr 11

Poznań, dnia 01.07.2016
EZ/350/21/2016/1051



Wg rozdzielnika: do wszystkich zainteresowanych postepowaniem 21/2016
Dotyczy: Zakup i dostawa opatrunków.



Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonej procedury o zamówienie publiczne w trybie art.39 ( przetarg nieograniczony na zakup i dostawę opatrunków w pakiecie nr 11 została wybrana oferta z najniższą ceną, spełniające wymagania siwz.



PAKIET NR 11

Paso-Trading
Ul. Lutomierska 48
95 200Pabianice

Całkowita wartość zamówienia wynosi 21400,00zł netto; 23112,00zł brutto

Termin płatności 30 dni.
Wpłynęły 4 oferty. Odrzucono 0 ofert.
Termin realizacji do 1 dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia.

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu z wartością punktową.

Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
Punktacja

6 Paul Hartmann
Partyzancka 133/151
95-200 Pabianice netto 29800,00
brutto 32184,00
73,22pkt, w tym:
- cena 68,22 pkt.
- termin realizacji 5 pkt

7 Paso-Trading
Lutomierska 48
95 200Pabianice netto 21400,00
brutto 23112,00
100pkt, w tym:
- cena 95 pkt.
- termin realizacji 5 pkt


16 Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych
Żółkiewskiego 20/26
87-100 Toruń netto 21800,00
brutto 23544,00
98,25pkt, w tym:
- cena 93,25 pkt.
- termin realizacji 5 pkt

18 Zarys International Group Sp .z o. o. Sp.k.
Ul. Pod Borem 18
41-808 Zabrze netto 24000,00
brutto 25920,00
87,20pkt, w tym:
- cena 84,70 pkt.
- termin realizacji 2,5 pkt





Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego oferenta prosimy o przygotowanie umowy załączonej do niniejszego pisma.
Umowa dostępna w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres: zaopatrzenie@wco.pl. Data podpisania umowy: 12.07.2016r.








Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. ekonomiczno- eksploatacyjnych



inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna















Pismo przygotował: Sylwia Krzywiak, Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, Tel. 061 8850 644








Proszę o potwierdzenie otrzymania treści pisma nr fax 061 8850 698

Potwierdzam otrzymanie pisma- informacji o wyborze ofert w postępowaniu nr 21/2016- Zakup i dostawa opatrunków




01.07.2016. ………..………………………………….
podpis

« Powrót do szczegółów zamówienia