Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa źródeł kalibracyjnych dla pracowni PET i SPECT, przeciwciał do immunochistochemii, odczynników oraz sprzętu laboratoryjnego

Numer zamówienia:

350/14/2016

« Powrót do szczegółów zamówienia

Odpowiedzi na pytania + modyfikacja siwz

Poznań, dn. 15.03.2016r
EZ/350/14/2016/ 278



Wg rozdzielnika




Dotyczy: przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę źródeł kalibracyjnych dla pracowni PET i SPECT, przeciwciał do immunochistochemii, odczynników oraz sprzętu laboratoryjnego nr 350/14/2016


Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu informuje, iż wpłynęły pytania do wymienionego wyżej przetargu , na które zamawiający udzielił odpowiedzi:

Niniejszym prosimy o zapoznanie się z uwagami do ww. postępowania:

1) Ad. § 3 ust. 8 po słowie „dni” dodać „roboczych”;
Odp. Tak. Zamawiający wyraża zgodę

2) Ad. § 3 ust. 10 – zmienić „2 dni robocze” na „15 dni roboczych”;
Odp. Tak. Zamawiający wyraża zgodę.


3) Ad. § 3 ust. 11b – prosimy o usunięcie tego zapisu jako nie mającego zastosowania do przedmiotu umowy.
Odp. Tak. Zamawiający wyraża zgodę.

4) Ad. § 3 ust 13 – prosimy o wykreślenie zapisu ponieważ nie dotyczy przedmiotu umowy, natomiast pozostaje do wyjaśnienia kwestia utylizacji źródeł po okresie ich wykorzystania i jest to gestia Zamawiającego i zastąpienie go zapisem: „ Obowiązek utylizacji źródeł promieniotwórczych po okresie ich używania pozostaje w gestii Zamawiającego”
Odp. Tak. Zamawiający wyraża zgodę.

5) Ad. § 5 ust. 1b – prosimy o zastąpienie słowa „Przedmiotów” na „niezrealizowanej części”
Odp. Nie, zamawiający nie widzi potrzeby dokonywania proponowanej zmiany. Dostawa źródeł kalibracyjnych jest dostawą jednorazową – nie są dopuszczalne dostawy sukcesywne.

6) Ad. par. 5 – prosimy o usunięcie ust. 5 i ust. 6 – kary umowne zapisane są w ust. 1 i nie wyrażamy zgody na podwójną karanie za to samo uchybienie.
Odp. Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowane zmiany. Należy wskazać, ze wysokość kar ustanowiona została na optymalnym poziomie, w związku z czym jakakolwiek zmiana będzie niekorzystna dla zamawiającego. Z uwagi na dysponowanie przez Zamawiającego środkami publicznymi oraz prowadzenie działalności mającej na celu ochronę zdrowia i życia pacjentów zasadne jest pozostawienie kar na dotychczasowym poziomie, co ma na celu dyscyplinowanie Wykonawcy i zapewnienie ochrony zamawiającego.

7) SIWZ
III – opis przedmiotu zamówienia: prosimy o wykreślenie „wykonawca jest zobowiązany do odbioru zużytych opakowań”.
Odp. Tak. Zamawiający wyraża zgodę.

8) Prosimy o informacje czy oferta ma uwzględniać walizkę do bezpiecznego przechowywania źródła? Jednocześnie informujemy, że w przypadku Państwa zgody produkt ten będzie widniał w oddzielnej pozycji z powodu 23% stawki VAT. W związku z powyższym nie możemy doliczyć ceny walizki do ceny źródła CO-57.
Odp. Zamawiający nie wymaga walizki do bezpiecznego przechowywania źródła.


Modyfikacja siwz:

Zamawiający na mocy art. 38 ust. 4 ustawy Pzp modyfikuje treść siwz w pkt. III, IV, VI i VII, w kryteriach oceny ofert, punkcie dot. wadium oraz w załączniku opisie przedmiotu zamówienia, projekcie umowy pakietu 1 i pakietów 2-5, 7-9.

Poniżej podana jest zmodyfikowana i obowiązująca w wyniku modyfikacji treść zapisów ww punktów.

III. Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem przetargu jest: Zakup i dostawa źródeł kalibracyjnych dla pracowni PET i SPECT, przeciwciał do immunochistochemii, odczynników oraz sprzętu laboratoryjnego
1.
Przedmiot zamówienia został podzielony na pakiety:

Pakiet 1: źródła kalibracyjne dla pracowni PET i SPECT

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w pakiecie 1:
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa źródeł kalibracyjnych dla potrzeb Zakładu Medycyny Nuklearnej Wielkopolskiego Centrum Onkologii, posiadającego ważne atesty i certyfikaty.
Charakterystyka produktu leczniczego zachowującego swoją ważność na dzień składnia oferty.
Wykonawca jest zobowiązany do odbioru zużytych opakowań.

Pakiet 2 Przeciwciała do immunohistochemii
Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa przeciwciał dla potrzeb Zakładu Patologii Nowotworów Wielkopolskiego Centrum Onkologii, posiadającego ważne atesty i certyfikaty.

Pakiet 3 Odczynniki do biologii molekularnej
Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa odczynników dla potrze Pracowni Radiobiologii Wielkopolskiego Centrum Onkologii, posiadającego ważne atesty i certyfikaty.

Pakiet 4 Mysie embrionalne fibroblasty Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa mysich embrionalnych fibroplastów dla potrzeb Pracowni Terapii Genowej Wielkopolskiego Centrum Onkologii, posiadającego ważne atesty i certyfikaty.

Pakiet 5 Szkło laboratoryjne
Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Zakładu Patologii Nowotworów Wielkopolskiego Centrum Onkologii, posiadającego ważne atesty i certyfikaty.

Pakiet 6 Mieszadło magnetyczne
Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Zakładu Patologii Nowotworów Wielkopolskiego Centrum Onkologii, posiadającego ważne atesty i certyfikaty.

Pakiet 7 Szkiełka mikroskopowe podstawowe adhezyjne do badań histopatologicznych, immunohistochemicznych i molekularnych
Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa szkiełek podstawowych adhezyjnych dla potrzeb Zakładu Patologii Nowotworów Wielkopolskiego Centrum Onkologii, posiadającego ważne atesty i certyfikaty.

Pakiet 8 Szkiełka nakrywkowe przeznaczone do użycia w nakrywarce automatycznej (LEICA CV 3050)
Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa szkiełek nakrywkowych dla potrzeb Zakładu Patologii Nowotworów Wielkopolskiego Centrum Onkologii, posiadającego ważne atesty i certyfikaty.

Pakiet 9 Szkiełka nakrywkowe do badań histopatologicznych, cytologicznych, immunohistochemicznych i do badań molekularnych
Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa szkiełek nakrywkowych dla potrzeb Zakładu Patologii Nowotworów Wielkopolskiego Centrum Onkologii, posiadającego ważne atesty i certyfikaty.

Pakiet 10 System do archiwizacji szkiełek.
Przedmiotem zamówienia jest: system do archiwizacji szkiełek dla potrzeb Zakładu Patologii Nowotworów Wielkopolskiego Centrum Onkologii, posiadającego ważne atesty i certyfikaty.

1. Nomenklatura: wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
09344000-2 Izotopy promieniotwórcze
33696500-0 – Odczynniki laboratoryjne,
33696300-8 – Odczynniki chemiczne,
33793000-5 – laboratoryjne szkło szklane
38000000-5 – sprzęt laboratoryjny

4.Ogólne założenia wyjściowe.

Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV. Wymagany termin realizacji zamówienia:
Pakiet 1: dostawa jednorazowa w terminie max 8 tygodni od daty podpisania umowy
Pakiet 2 i 3: dostawy sukcesywne w terminie max 10 dni od daty złożenia zamówienia, w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
Pakiet 4: dostawy sukcesywne w terminie max 14 dni od daty złożenia zamówienia, w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
Pakiet 5 : dostawy sukcesywne w terminie max 10 dni od daty złożenia zamówienia, w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
Pakiet 6 : dostawa jednorazowa w terminie max 4 tygodni od daty podpisania umowy
Pakiet 7 - 9: dostawy sukcesywne w terminie max 4 dni od daty złożenia zamówienia, w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
Pakiet 10: dostawa jednorazowa w terminie max 28 dni od daty podpisania umowy



Zmodyfikowane kryteria oceny ofert:

W pakiecie 1-5 i 9, 10 kryteria oceny ofert zgodnie z określonymi w siwz

Kryteria: (opis kryterium/ i jego znaczenie (wag):

A)Cena 95%
B)Termin dostawy 5%

--------------------------
Razem 100%

W pakiecie 6 -8

Kryteria: (opis kryterium/ i jego znaczenie (wag):

A)Cena 90%
B)Ocena jakościowa 10%

--------------------------
Razem 100%
A)Kryterium CENA oferty będzie obliczona wg wzoru:

Najniższa cena
A = --------------------------------------------- x waga x 100
Cena badanej oferty
A – ilość punktów przyznana w kryterium Cena
a) Przez cenę należy rozumieć cenę w rozumieniu ustawy z dnia 9 lipca 2014r o informowaniu o cenach towarów i usług. (Dz. U 2014 poz. 915).
b) Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w sposób przedstawiony, w pkt.XII siwz zgodnie z art. 87 ust.2 ustawy Pzp. Zastosowanie przez Wykonawcę stawki podatku VAT od towarów i usług niezgodną z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym spowoduje odrzucenie oferty.
c) Przy ocenie wysokości zaproponowanej ceny wykonania przedmiotu zamówienia najwyżej będzie punktowana oferta z najniższą ceną brutto – oferta najkorzystniejsza (art. 2 pkt.5 w zw. z art. 91 ustawy). Oferta o najniższej cenie brutto otrzyma max ilość punktów, pozostałym ofertą przyznane zostaną punkty zgodnie z ww. wzorem.

B) Kryterium ocena jakościowa


Ilość przyznanych punktów ocenianej oferty
B = ----------------------------------------------------------------------------------------- x waga x 100
Maksymalna ilość punktów przyznana ofercie wybranej z ofert ważnych

B - ilość uzyskanych punktów w kryterium „ocena techniczna”
Opis sposobu obliczenia ilości punktów przy kryterium „ocena jakościowa”
W kryterium ocena jakościowa, oceniane będą parametry określone w:
- załączniku nr 7 dla pakietu 8 i 9.



Zmodyfikowane zapisy w pkt. VI. 2 i 3 siwz:

VI. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907), należy przedłożyć:
Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o spełnianiu warunków
Oświadczenie o spełnianiu warunków
2 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem zaoferowanemu przedmiotowi zamówienia oraz wartością złożonej oferty w danym pakiecie na kwotę minimum PLN:

pakiet wartość
1- 38 000,00
2- 10 000,00
3- 132 000,00
4- 6 000,00
5- 150,00
6- 4 400,00
7- 56 000,00
8- 7 000,00
9- 1 300,00
10- 16 000,00

Wykonawca na potwierdzenie przedmiotowego warunku przedłoży wykaz wykonanych bądź wykonywanych dostaw wraz z dokumentem potwierdzającym, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku składania ofert na więcej niż jeden pakiet Wykonawca na potwierdzenie warunku spełniania wiedzy i doświadczenia może złożyć jeden dokument potwierdzający, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie na sumę wszystkich zaoferowanych pakietów łącznie lub wskazać, jeśli dokumentów potwierdzających jest więcej którego pakietu dotyczą.
3
Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż podana niżej dla poszczególnych pakietów, na które składana jest oferta w:


pakiet wartość
1- 64 000,00 zł
2- 17 000,00 zł
3- 220 000,00 zł
4- 9 600,00 zł
5- 250,00 zł
6- 7 400,00 zł
7- 94 000,00 zł
8- 12 000,00 zł
9- 2 200,00 zł
10- 26 000,00 zł

W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet Wykonawca może złożyć jedną polisę na wartość stanowiącą sumę wartość wymaganą we wszystkich złożonych pakietach.

Oraz w punkcie siwz dotyczącym wadium:
1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości podanej poniższej dla pakietów , na które składa ofertę. Wartość wadium dla poszczególnych pakietów jest następująca:

pakiet wartość
1- 590 zł
2- 158 zł
3- 1 784 zł
4- 78 zł
5- 2 zł
6- 60 zł
7- 868 zł
8- 110 zł
9- 20 zł
10- 212 zł


Zmodyfikowane wymagania zawarte w siwz w pkt. VII

VII. Potwierdzenie pozostałych wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnia wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów:

Lp. Wymagany dokument
1. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto – podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo.
2. Formularz cenowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji
3. Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Stosownie do dyspozycji ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
4 Pełnomocnictwo
Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.
5 Kopię dowodu wniesienia wadium.
6 Pakiet 1 Oświadczenie o lekach stanowiące załącznik do SIWZ
7 Pakiet 1: Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu środka transportu - prawidłowym zapewnieniu przewozu oferowanego źródła kalibracyjnego zgodnie z obowiązującym prawem – załącznik do siwz
8 Pakiet 1: Kopię dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów ustawy Prawo atomowe (tekst jednolity Dz.U. 2012r poz. 264)- dotyczy przedmiotu zamówienia.
9 Pakiety 2-6, 10 Oświadczenie, iż zaoferowany przedmiot zamówienia posiada wymagane prawem atesty i certyfikaty, oraz że zostaną dostarczone na każde żądanie Zamawiającego wg załącznika
10 Opisy pakiet 6 i 10 Opisy, foldery, fotografie, opisy techniczne, dane katalogowe producenta jednoznacznie potwierdzające parametry techniczno - użytkowe oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z załączonym Opisem przedmiotu zamówienia.
11 Pakiet 7, 8, 9 Certyfikat CE-IVD dla oferowanego w tym pakiecie przedmiotu zamówienia
12
Pakiet 6 Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym – dotyczy klasy bezpieczeństwa mieszadła magnetycznego.
13
Pakiet 7 i 8 Pozytywna opinię firm lub szpitali, które zajmują się diagnostyką histopatologiczną, w zakresie opisanym w załączniku 7 dla tych pakietów.

Zmodyfikowany załącznik 7 siwz - Opis przedmiotu zamówienia
Z pakietu 5 usuwa się poz. 1.2 Pipety Pasteura, z poz. 2 pakietu 5 tworzy się nowy pakiet nr 6 Mieszadło magnetyczne oraz dopisuje się szczegółowe wymagania dotyczące mieszadła magnetycznego; dodaje się pakiety nr 7 – 10. Powyższe zostało opisane w zmodyfikowanym obowiązującym załączniku 7/Opisie przedmiotu zamówienia.

Jednocześnie, w związku z dokonaną modyfikacją (zwiększenie ilości pakietów), zmienia się treść Formularza cenowego(na stronie www.wco.pl) oraz przypisane dotychczas projekty umów do pakietów, wg poniższego wykazu:
Dotychczasowa umowa do pakietu 1 – bez zmian (z uwzględnieniem modyfikacji)
Dotychczasowa umowa do pakietu 2-4 – obecnie dotyczy pakietów 2 -4, 5, 7-9 (dostawy sukcesywne)
Dotychczasowa umowa do pakietu 5 – obecnie dotyczy pakietów 6 i 10 (dostawa jednorazowa)

W projekcie umowy dot. pak. 2-5, 7-9 modyfikuje się zapis §2 ust. 2 na poniższy:

2. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy zamówionych Przedmiotów umowy:
a. Pakiet ……: sukcesywnie w terminie do ………….. dni roboczych od dnia złożenia zamówienia tel. Faxem , mailem, w okresie obowiązywania umowy
b. w dni robocze w godz. od 8:00 do 14:00. Jeżeli termin planowanej dostawy, określony zgodnie z postanowieniem pkt. a) niniejszego ustępu przypada w dniu wolnym od pracy, dostawa może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.


Zmodyfikowany formularz ofertowy, projekty umów i załącznik nr 7 Opis przedmiotu zamówienia zostały zamieszczone na stronie internetowej zamawiającego www.wco.pl - przetarg numer 350/14/2016

W związku z wprowadzona modyfikacja zamawiający przesuwa termin składania i otwarcia ofert na dzień:
08 kwiecień 2016 r – składanie ofert do godz. 09.00 i otwarcie ofert o godz. 10.00.


Z poważaniem
Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych



inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna

« Powrót do szczegółów zamówienia