Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa środków czystościowych.
Numer zamówienia:
350/47/2016
« Powrót do szczegółów zamówieniainformacja o wyborze pakiet nr 3
Poznań, dnia 12.07.2016EZ/350/47/2016/1076
Wg rozdzielnika: do wszystkich zainteresowanych postepowaniem 47/2016
Dotyczy: Zakup i dostawa środków czystościowych
Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonej procedury o zamówienie publiczne w trybie art.39 ( przetarg nieograniczony na zakup i dostawę środków czystościowych w zakresie Pakietu nr 3 została wybrana oferta z najniższą ceną, spełniające wymagania siwz.
PAKIET NR 3
CENTRUM MERCURY
Ul. Paprotna 8
51-117 Wrocław
Całkowita wartość zamówienia wynosi 35.710,20zł brutto; 43.923,55zł brutto
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęły 3 oferty, odrzucono 1 ofertę.
Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu z wartością punktową.
Nr oferty Nazwa Oferenta Cena oferty punktacja
8 BIALMED Sp. z o. o.
Ul. Konopnickiej 11a
12-230 Biała Piska
56.579,18zł netto; 69.592,39zł brutto
63,48 pkt
W tym:
- cena 62,48 pkt
- termin realizacji- 1 pkt
9 CENTRUM MERCURY
Ul. Paprotna 8
51-117 Wrocław 35.710,20zł brutto; 43.923,55zł brutto
100 pkt
W tym:
- cena 99 pkt
- termin realizacji- 1 pkt
10 FLESZ Sp. z o. o.
Ul. Cieślewskich 25F
03-017 Warszawa 54.292,90zł netto; 66.80,27zł brutto
odrzucona
11 SIR-HA Sp. z o. o.
ul. Jana Pawła II 63
98-200 Sieradz 44.152,88zł netto; 54.308,04zł brutto
81,06 pkt
W tym:
- cena 80,06 pkt
- termin realizacji- 1 pkt
Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego oferenta prosimy o przygotowanie umowy załączonej do niniejszego pisma.Umowa dostępna w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres: zaopatrzenie@wco.pl. Data podpisania umowy 18.07.2016r.
Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno- eksploatacyjnych
Inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna
Pismo przygotował: Sylwia Krzywiak, Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, tel. 061 8850 644
Proszę o potwierdzenie otrzymania treści pisma nr fax 061 8850 698
Potwierdzam otrzymanie pisma- informacji o wyborze ofert w postępowaniu nr 47/2016- Zakup i dostawa mrożonych warzyw, owoców i wyrobów mącznych
12.07.2016. ………..………………………………….
Podpis i pieczątka
« Powrót do szczegółów zamówienia