Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego i niesterylnego jednorazowego użytku.

Numer zamówienia:

350/37/2016

« Powrót do szczegółów zamówienia

Modyfikacja siwz

Poznań dn. 21.06.2015r
350/37/2016/ 1000


Wg rozdzielnika




dotyczy przetargu nieograniczonego nr 37/2016 na zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku.


Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu informuje, iż modyfikuje niniejszym siwz
w pkt. V. 1. 2 i 3 siwz, w części dotyczącej pakietu 6:
2 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem zaoferowanemu przedmiotowi zamówienia oraz wartością złożonej oferty w danym pakiecie na kwotę minimum PLN:

1- 500 000 zł
2- 105 000 zł
3- 177 000 zł
4- 41 000 zł
5- 46 000 zł
6- 14 000 zł
7- 4 000 zł
8- 96 000 zł
9- 772 000 zł
10- 7 000 zł
11- 200 000 zł
12- 176 000 zł
13- 343 000 zł
14- 260 000 zł
15- 17 000 zł
16- 37 000 zł
17- 27 000 zł
18- 101 000 zł
19- 95 000 zł
20- 20 000 zł
21- 18 000 zł
22- 62 000 zł
23- 14 000 zł
24- 78 000 zł
25- 15 000 zł
26- 1 900 000 zł
27- 185 000 zł
28- 32 000 zł
29- 23 000 zł
30- 7 500 zł
31- 16 000 zł
32- 16 000 zł
33- 62 000 zł
34- 144 000 zł
35- 102 000 zł
36- 16 000 zł
37- 25 000 zł
38- 7 000 zł
39- 19 000 zł
40- 300 zł
41- 4 000 zł
42- 23 000 zł
43- 6 000 zł
44- 3 000 zł
45- 361 000 zł
46- 9 000 zł
47- 12 000 zł

Wykonawca na potwierdzenie przedmiotowego warunku przedłoży wykaz wykonanych bądź wykonywanych dostaw wraz z dokumentem potwierdzającym, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku składania ofert na więcej niż jeden pakiet Wykonawca na potwierdzenie warunku spełniania wiedzy i doświadczenia może złożyć jeden dokument potwierdzający, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie na sumę wszystkich zaoferowanych pakietów łącznie lub wskazać, jeśli dokumentów potwierdzających jest więcej którego pakietu dotyczą.
3
Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż podana niżej dla poszczególnych pakietów, na które składana jest oferta w PLN:




1- 830 000,00 zł
2- 175 000,00 zł
3- 293 000,00 zł
4- 68 000,00 zł
5- 76 000,00 zł
6- 23 000,00 zł
7- 7 000,00 zł
8- 160 000,00 zł
9- 1 286 000,00 zł
10- 12 000,00 zł
11- 333 000,00 zł
12- 294 000,00 zł
13- 571 000,00 zł
14- 432 000,00 zł
15- 29 000,00 zł
16- 61 000,00 zł
17- 45 000,00 zł
18- 169 000,00 zł
19- 158 000,00 zł
20- 33 000,00 zł
21- 30 000,00 zł
22- 103 000,00 zł
23- 23 000,00 zł
24- 130 000,00 zł
25- 25 000,00 zł
26- 3 200 000,00 zł
27- 308 000,00 zł
28- 53 000,00 zł
29- 38 000,00 zł
30- 13 000,00 zł
31- 27 000,00 zł
32- 27 400,00 zł
33- 103 000,00 zł
34- 240 000,00 zł
35- 170 000,00 zł
36- 26 000,00 zł
37- 41 000,00 zł
38- 12 000,00 zł
39- 32 000,00 zł
40- 500,00 zł
41- 6 000,00 zł
42- 38 000,00 zł
43- 10 000,00 zł
44- 5 000,00 zł
45- 602 000,00 zł
46- 16 000,00 zł
47- 20 000,00 zł

W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet Wykonawca może złożyć jedną polisę na wartość stanowiącą sumę wartość wymaganą we wszystkich złożonych pakietach.


Oraz w pkt. VIII Wadium
1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości podanej poniższej dla pakietów , na które składa ofertę. Wartość wadium dla poszczególnych pakietów jest następująca:

1- 8 265 zł 25- 250 zł
2- 1 748 zł 26- 32 325 zł
3- 2 926 zł 27- 3 080 zł
4- 679 zł 28- 525 zł
5- 759 zł 29- 380 zł
6- 2 34 zł 30- 125 zł
7- 70 zł 31- 266 zł
8- 1 596 zł 32- 274 zł
9- 12 860 zł 33- 1 026 zł
10- 119 zł 34- 2 400 zł
11- 3 330 zł 35- 1 700 zł
12- 2 940 zł 36- 263 zł
13- 5 710 zł 37- 408 zł
14- 4 320 zł 38- 117 zł
15- 285 zł 39- 320 zł
16- 609 zł 40- 4 zł
17- 445 zł 41- 59 zł
18- 1 692 zł 42- 378 zł
19- 1 575 zł 43- 100 zł
20- 329 zł 44- 50 zł
21- 296 zł 45- 6 019 zł
22- 1 032 zł 46- 154 zł
23- 226 zł 47- 203 zł
24- 1 301 zł


W związku z powyższym przesuwa się termin składania i otwarcia ofert na dzień 01.07.2016r – składanie ofert do godz. 9.00 i otwarcie ofert o godz. 10.00.

Z poważaniem,
Z-ca Dyrektora ds. lecznictwa



dr n. med. J. Jerzy Mazurek

« Powrót do szczegółów zamówienia