Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego i niesterylnego jednorazowego użytku.

Numer zamówienia:

350/37/2016

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

07/04/2016 S68 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
• I.
• II.
• III.
• IV.
• VI.
Polska-Poznań: Różne urządzenia i produkty medyczne
2016/S 068-118420
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
Osoba do kontaktów: Maria Wielgus, Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska
61-866 Poznań
POLSKA
Tel.: +48 618850644
E-mail: zaopatrzenie@wco.pl
Faks: +48 618850698
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.wco.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego i niesterylnego jednorazowego użytku.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Apteka Szpitalna Wielkopolskiego Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, Poznań.
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego i niesterylnego jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego i niesterylnego jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: tak
Proszę podać opis takich opcji: Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania 30 % wartości przedmiotu umowy w przypadku udzielenia mniejszej ilości badań, co jest niezależne od Zamawiającego, od ilości szacowanej.
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1 Fartuch chirurgiczny
1)Krótki opis
Fartuch chirurgiczny, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2 – Rękawice
1)Krótki opis
Rękawice, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Pakiet 3 Rękawice
1)Krótki opis
Rękawice; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Pakiet 4 Rękawice
1)Krótki opis
Rękawice, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5 Nazwa: Pakiet 5 Sprzęt medyczny sterylny jednorazowego użytku
1)Krótki opis
Sprzęt medyczny sterylny jednorazowego użytku; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6 Nazwa: Pakiet 6 Sprzet medyczny sterylny jednorazowego użytku
1)Krótki opis
Sprzet medyczny sterylny jednorazowego użytku; szczegółowy opis zawarty w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7 Nazwa: Pakiet 7 Łącznik prosty do drenów
1)Krótki opis
Łącznik prosty do drenów; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8 Nazwa: Pakiet 8 Sprzęt sterylny jednorazowego użytku
1)Krótki opis
Sprzęt sterylny jednorazowego użytku; opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 9 Nazwa: Pakiet 9 Sprzęt sterylny medyczny jednorazowego użytku
1)Krótki opis
Sprzęt sterylny medyczny jednorazowego użytku; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 10 Nazwa: Pakiet 10 Zestaw do przetoczeń
1)Krótki opis
Zestaw do przetoczeń; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 11 Nazwa: Pajkiet 11 Końcówka do noża harmonicznego
1)Krótki opis
Końcówka do noża harmonicznego; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 12 Nazwa: Pakiet 12 Kranik-rampa
1)Krótki opis
Kranik-rampa; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 13 Nazwa: Pakiet 13 Sprzęt sterylny medyczny jednorazowego użytku
1)Krótki opis
Sprzęt sterylny medyczny jednorazowego użytku; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 14 Nazwa: Pakiet 14 Złote znaczniki dystansowe do radioterapii
1)Krótki opis
Złote znaczniki dystansowe do radioterapii; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 15 Nazwa: Pakiet 15 Balon do ewakuacji preparatu
1)Krótki opis
Balon do ewakuacji preparatu; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 16 Nazwa: Pakiet 16 Sprzęt sterylny medyczny jednorazowego użytku
1)Krótki opis
Sprzęt sterylny medyczny jednorazowego użytku; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 17 Nazwa: Pakiet 17 Sprzęt sterylny medyczny jednorazowego użytku
1)Krótki opis
Sprzęt sterylny medyczny jednorazowego użytku; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 18 Nazwa: Pakiet 18 Rękawice
1)Krótki opis
Rękawice; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 19 Nazwa: Pakiet 19 Kleszcze endoskopowe
1)Krótki opis
Kleszcze endoskopowe; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 20 Nazwa: Pakiet 20 Sprzęt medyczny sterylny jednorazowego użytku
1)Krótki opis
Sprzęt medyczny sterylny jednorazowego użytku; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 21 Nazwa: Pakiet 22 Sprzęt medyczny sterylny jednorazowego użytku
1)Krótki opis
Sprzęt medyczny sterylny jednorazowego użytku; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 22 Nazwa: Pakiet 22 Sprzęt medyczny sterylny jednorazowego użytku
1)Krótki opis
Sprzęt medyczny sterylny jednorazowego użytku; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 23 Nazwa: Pakiet 23 Sprzęt medyczny sterylny jednorazowego użytku
1)Krótki opis
Sprzęt medyczny sterylny jednorazowego użytku; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 24 Nazwa: Pakiet 24 Sprzęt medyczny sterylny jednorazowego użytku
1)Krótki opis
Sprzęt medyczny sterylny jednorazowego użytku; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 25 Nazwa: Pakiet 25 Pokrowiec na stół mammotomiczny
1)Krótki opis
Pokrowiec na stół mammotomiczny; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 26 Nazwa: Pakiet 26 Osprzęt medyczny sterylny do platformy elektrochirurgicznej Valleylab
1)Krótki opis
Osprzęt medyczny sterylny do platformy elektrochirurgicznej Valleylab; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 27 Nazwa: Pakiet 27 Sprzęt sterylny medyczny jednorazowego użytku
1)Krótki opis
Sprzęt sterylny medyczny jednorazowego użytku; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do siwz.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33190000
3)Wielkość lub zakres
W załączniku do siwz.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości podanej poniższej dla pakietów, na które składa ofertę. Wartość wadium dla poszczególnych pakietów jest następująca:
1- 8 265 PLN
2- 1 748 PLN
3- 2 926 PLN
4- 679 PLN
5- 1 884 PLN
6- 2 634 PLN
7- 70 PLN
8- 1 366 PLN
9- 12 860 PLN
10- 119 PLN
11- 3 330 PLN
12- 2 940 PLN
13- 5 710 PLN
14- 4 320 PLN
15- 285 PLN
16- 1 206 PLN
17- 1 607 PLN
18- 1 692 PLN
19- 1 575 PLN
20- 329 PLN
21- 296 PLN
22- 1 202 PLN
23- 226 PLN
24- 1 301 PLN
25- 250 PLN
26- 38 344 PLN
27- 3 080 PLN.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Płatność przelewem w terminie 30 dni od daty złożenia faktury w siedzibie zamawiającego.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. , poz. 907), spełniają warunki i wymagania określone w niniejszej Specyfikacji oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Lp. Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
1.Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2 Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące wiedzy i doświadczenia.
W celu wykazania spełnienia w/w warunku należy złożyć:
1.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem zaoferowanemu przedmiotowi zamówienia oraz wartością złożonej oferty w danym pakiecie na kwotę wskazaną pkt. rozdz.V.1.2 siwz.
Wykonawca na potwierdzenie przedmiotowego warunku przedłoży wykaz wykonanych bądź wykonywanych dostaw wraz z dokumentem potwierdzającym, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2.Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie
spełnia/ nie spełnia.
3
Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
5
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W celu wykazania spełnienia ww. warunku należy złożyć:
1.Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż podana w pkt. V. 1. 3. Siwz.
W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet Wykonawca może złożyć jedną polisę na wartość stanowiącą sumę wartość wymaganą we wszystkich złożonych pakietach.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunku
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
1. Dysponowanie zasobami innego podmiotu.
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
3. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
6. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami, których będzie dysponował Wykonawca:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
7. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
8. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
10. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się.
11. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu na którego zasoby Wykonawca powoływał się Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełni je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
12. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
13. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm..).
14. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
V. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907), należy przedłożyć:
Lp. Wymagany dokument
1 Oświadczenie o spełnianiu warunków
Oświadczenie o spełnianiu warunków
2 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem zaoferowanemu przedmiotowi zamówienia oraz wartością złożonej oferty w danym pakiecie na kwotę minimum PLN:
1- 500 000 PLN
2- 105 000 PLN
3- 177 000 PLN
4- 41 000 PLN
5- 113 000 PLN
6- 158 000 PLN
7- 4 000 PLN
8- 82 000 PLN
9- 772 000 PLN
10- 7 000 PLN
11- 200 000 PLN
12- 176 000 PLN
13- 343 000 PLN
14- 260 000 PLN
15- 17 000 PLN
16- 72 000 PLN
17- 96 000 PLN
18- 101 000 PLN
19- 95 000 PLN
20- 20 000 PLN
21- 18 000 PLN
22- 72 000 PLN
23- 14 000 PLN
24- 78 000 PLN
25- 15 000 PLN
26- 2 300 000 PLN
27- 185 000 PLN
Wykonawca na potwierdzenie przedmiotowego warunku przedłoży wykaz wykonanych bądź wykonywanych dostaw wraz z dokumentem potwierdzającym, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku składania ofert na więcej niż jeden pakiet Wykonawca na potwierdzenie warunku spełniania wiedzy i doświadczenia może złożyć jeden dokument potwierdzający, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie na sumę wszystkich zaoferowanych pakietów łącznie lub wskazać, jeśli dokumentów potwierdzających jest więcej którego pakietu dotyczą.
3
Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż podana niżej dla poszczególnych pakietów, na które składana jest oferta w PLN:
1- 830 000 PLN
2- 175 000 PLN
3- 293 000 PLN
4- 68 000 PLN
5- 188 000 PLN
6- 263 000 PLN
7- 7 000 PLN
8- 137 000 PLN
9- 1 286 000 PLN
10- 12 000 PLN
11- 333 000 PLN
12- 294 000 PLN
13- 571 000 PLN
14- 432 000 PLN
15- 29 000 PLN
16- 121 000 PLN
17- 161 000 PLN
18- 169 000 PLN
19- 158 000 PLN
20- 33 000 PLN
21- 30 000 PLN
22- 120 000 PLN
23- 23 000 PLN
24- 130 000 PLN
25- 25 000 PLN
26- 3 800 000 PLN
27- 308 000 PLN
W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet Wykonawca może złożyć jedną polisę na wartość stanowiącą sumę wartość wymaganą we wszystkich złożonych pakietach.
2) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907), należy przedłożyć:
Lp. Wymagany dokument
1
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
2
Aktualny odpis
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestr lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
4
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
5
Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
6
Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
7
Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy
Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
8
Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z 16.2.2007 o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:
A. Wymagany dokument odpowiadający pkt. części VI pkt. 3 ppkt. 1-4 i 6
Lp. Wymagany dokument odpowiadający pkt. części VI pkt. 3 ppkt. 1-4 i 6
1
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
2 Dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
3 Dokument potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
4 Dokument potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
B. Wymagany dokument odpowiadający pkt. części VI pkt. 3 ppkt. 5, 7, 8
Lp. Wymagany dokument odpowiadający pkt. części VI pkt. 3 ppkt. 5, 7, 8
5
Zaświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
7
Zaświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
8
Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej
Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z 16.2.2007 o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
a) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów określonych w części A i B, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
b)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
VI. Potwierdzenie pozostałych wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnia wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów:
Lp. Wymagany dokument
1.
Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), – będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto – podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo.
2.
Formularz cenowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji
3.
Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. Stosownie do dyspozycji ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
4 Pełnomocnictwo
Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.
5 Kopię dowodu wniesienia wadium.
6
Oświadczenie, iż zaoferowany przedmiot zamówienia posiada wymagane prawem atesty i certyfikaty, oraz że zostaną dostarczone na każde żądanie Zamawiającego wg załącznika
7 Opisy
Opisy, foldery, fotografie, opisy techniczne, dane katalogowe producenta jednoznacznie potwierdzające parametry techniczno – użytkowe oferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z załączonym Opisem przedmiotu zamówienia.
8 Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 7 do siwz.
Pakiet 1: Karty danych technicznych potwierdzające spełnienie parametrów krytycznych oraz pozostałych będących wymogiem normy PN -EN13795;1- 3 lub równoważnych.
Do oferty należy dołączyć dokumentację potwierdzającą pozostałe wymogi przez producenta dla I klasy palności lub oświadczenie producenta tkaniny o spełnieniu wymogów dla I klasy palności; zgodność z 16 CFR część 1610 oraz dyrektywą 93/42EWG.
Pakiet 2: protokołu potwierdzającego zgodność z normą PN/EN 455-1,2,3 lub równoważnymi; ASTMF 1671 (przenikanie wirusów).
Pakiet 3 poz., 1, 2, 3: protokołu potwierdzającego zgodność z normą PN/EN 455-1,2,3 lub równoważnych; ASTMF 1671 (przenikanie wirusów)
Pakiet 4:
Poz. 1: Dokument potwierdzający zgodność z normą EN 455 (1-3) potwierdzoną przez Jednostkę Notyfikowaną (potwierdzone oświadczeniem Jednostki Notyfikowanej), rękawice przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671 (potwierdzone raportem badania z niezależnego laboratorium), rękawice przebadane na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3 (potwierdzone raportem wytwórcy) rękawice wolne od akceleratorów chemicznych: tiuramów i MBT, (potwierdzone oświadczeniem wytwórcy).
Poz. 2: Dokumenty potwierdzający, że rękawice są przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671-07 (potwierdzone raportem badania z niezależnego laboratorium), rękawice przebadane na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3 (potwierdzone raportem badania wytwórcy), rękawice przebadane na przenikanie cytostatyków zgodnie z ASTM 6978 (potwierdzone raportem badania wytwórcy), rękawice przebadane na przenikanie cytostatyków w warunkach dynamicznego testu ACPP (potwierdzone raportem badania wytwórcy), rękawice badane na zawartość alergenów lateksu kauczuku naturalnego metodą FitKit (potwierdzone raportem badania z niezależnego laboratorium), rękawice badane na zawartość pozostałości chemicznych (akceleratorów chemicznych) (potwierdzone raportem badania z niezależnego laboratorium).
Poz. 3: Dokument potwierdzający, że rękawcie przebadane są na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671 (potwierdzone raportem badania z niezależnego laboratorium), przebadane na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3 (potwierdzone raportem badania wytwórcy) lub normami równoważnymi.
Pakiet 12: Dokument potwierdzający dostosowanie wyrobu do użytku z krwią, tłuszczami, alkoholami, chlorhexydyną oraz lekami chemioterapeutycznymi (potwierdzone badaniami klinicznymi).
Pakiet 13 poz. 1, 2, 3, 4: Badania potwierdzające, że połączenia drenów zabezpieczone zaworami stanowią zamknięty system w myśl definicji NIOSH i zapobiegają uwalnianiu się niebezpiecznych zanieczyszczeń do otoczenia.
Pakiet 18 poz. 2: Do oferty należy dołączyć badania na przenikalność leków cytostatycznych w czasie: Cyklophosphamide >240 min Decarbazine >240 min Doxorubicin >240 min Etoposide >240 min Methotrexate >240 min itoxantrone >240 min Paclitaxel >240 min Vincristine >240 min 5-fluorouracil >240 min.
Wskazane dokumenty mogą być doręczone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Jak w pkt. III.2.1.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Jak w pkt. III.2.1.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 95
2. Termin dostawy. Waga 5
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
350/37/2016
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
16.5.2016 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 16.5.2016 - 11:00
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587800
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587801
VI.4.2)Składanie odwołań
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587800
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587801
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
5.4.2016

« Powrót do szczegółów zamówienia