Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa urządzeń medycznych.

Numer zamówienia:

350/67/2016

« Powrót do szczegółów zamówienia

Zmodyfikowana tabela warunków gwarancji i serwisu pak. 1 i 6

Pakiet 1 – Kardiomonitor - 9 szt.

Zmodyfikowana tabela warunków gwarancji i serwisu (uwzględnić w pakiecie 1 i 6 w ofercie)



Warunki gwarancji i serwisu:

L.p. Parametr Parametr graniczny Parametr oferowany
1. Okres gwarancji i obsługi serwisowej na oferowane urządzenie – minimum 24 miesiące ( max 48 m-cy). Tak
2. W okresie gwarancji min. 2 przeglądy (nie częściej niż 1 raz x rok gwarancji) gwarancyjne lub wg zaleceń producenta, wliczone w cenę oferty Tak, podać ilość przeglądów
3. Sposób przyjmowania zgłoszeń o awariach w okresie trwania umowy gwarancyjnej i w okresie pogwarancyjnym – wymagane fax lub email. Podać
4. Czas reakcji na podjęcie czynności serwisowych od momentu zgłoszenia fax-em lub mailem (rozumiane jako kontakt telefoniczny lub rozpoczęcie interwencji zdalnej) [godz. w dni robocze - rozumiane od poniedziałku do piątku] ≤ 24 godz., podać
5. Czas reakcji na podjęcie czynności serwisowych od momentu zgłoszenia
(rozumiane jako przyjazd serwisu)
[w dni robocze - rozumiane od poniedziałku do piątku] ≤ 2 dni robocze, podać
6. Czas na usunięcie awarii
(rozumiane jako – od momentu zgłoszenia – przywrócenie pierwotnej funkcjonalności) [w dni robocze – rozumiane od poniedziałku do piątku], ≤ 4 dni robocze, podać
7 Czas usunięcia awarii w razie konieczności sprowadzenia części niezbędnych do dokowania naprawy spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od chwili powiadomienia o wykryciu wady Urządzenia. ≤ 10 dni roboczych, podać
8. W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 4 dni robocze zapewnienie i dostarczenie na koszt wykonawcy aparatu zastępczego o nie gorszych parametrach. TAK
9 Ilość przeglądów okresowych , zgodnie z wymogami producenta, koniecznych do wykonywania po upływie okresu gwarancyjnego w celu zapewnienia sprawnej pracy aparatu (w okresie 1 roku). Potwierdzenie (podanie numeru strony) w instrukcji obsługi, dołączonej do oferty (wersja papierowa lub elektroniczna) lub oświadczenie producenta. podać
10 Aparat pozbawiony wszelkich blokad , kodów serwisowych, itp. które po upływie gwarancji utrudniałyby właścicielowi dostęp do opcji serwisowych lub naprawę aparatu przez inny niż Wykonawca umowy podmiot w przypadku nie korzystania przez Zamawiającego z serwisu pogwarancyjnego Wykonawcy TAK
Uwaga:
Zamawiający wymaga bezwzględnego spełnienia parametrów granicznych.

..........................,dn.................
............................................................................................
(Podpis wykonawcy lub osób uprawnionych do
reprezentowania wykonawcy).

« Powrót do szczegółów zamówienia