Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa urządzeń medycznych
Numer zamówienia:
350/57/2016
« Powrót do szczegółów zamówieniaogłoszenie o zmianie ogloszenia
Proszę czekać ...Proszę czekać ...
Pliki cookie
W celu zapewnienia wyższej jakości usług, ta strona używa cookies. Dowiedz się, jak używamy cookies i jak można zmienić swoje ustawienia.
Akceptuję pliki cookie
Blokuję pliki cookie
Ta strona jest częścią Europa
O TED | Pomoc | Mapa witryny | Kontakt | Pliki cookie | Ważna informacja prawna
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
TED Strona główna > Wyświetlanie ogłoszenia TED w bieżącym języku
2016/141 | Następna aktualizacja: 2016/142
TED
TED SIMAP
TED eNotices
TED eTendering
Wyszukiwanie | Wyszukiwanie zaawansowane
Według możliwości biznesowych
Według branż (CPV)
Według miejsca dostawy (NUTS)
Według nagłówka
Mój TED
Anonimowy
Ustawienia
Zachowany profil wyszukiwania
Wiadomości
Co nowego w witrynie?
Nowości w dziedzinie zamówień publicznych
Kanały RSS
Czym jest RSS?
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej online
Wszystkie publikacje UE, które mogą być przedmiotem wyszukiwania
Dostawy - 255268-2016
Pomoc
Język oryginału
Dane
Dokumenty powiązane
Wyświetl widok skrócony Dodaj dokument do zakładek
23/07/2016 S141 - - Dostawy - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
Polska-Poznań: Urządzenia medyczne
2016/S 141-255268
Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia – dla składania ofert Kancelaria w siedzibie zamawiającego, Osoba do kontaktów: Katarzyna Witkowska, Sylwia Krzywiak, Maria Wielgus, Poznań 61-866, Polska. Tel.: +48 618850643. Faks: +48 618850698. E-mail: zaopatrzenie@wco.pl
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 28.6.2016, 2016/S 122-219012)
Przedmiot zamówienia:
CPV:33100000
Urządzenia medyczne
Zamiast:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu:
Pakiet 1 – parawan mobilny trzyskrzydłowy 1 szt.
Pakiet 2 fotel do podawania chemii 2 szt
Pakiet 3 – materace przeciwodleżynowe 5 szt.
Pakiet 4 – wózek inwalidzki 2 szt
Pakiet 5 – chodzik 1 szt
Pakiet 6 – cystoskop z optyką 1 szt.
Pakiet 7 – system cyfrowy do drenażu klatki piersiowej 3 szt
Pakiet 8 – podciśnieniowe leczenie ran 1 szt
Pakiet 9 – podnośnik pacjenta 4 szt [w tym 1 szt-inny opis]
Pakiet 10 – podgrzewacz płynów 1 szt.
Pakiet 11 – nebulizator 1 szt.
Informacje o częściach zamówienia:
Część nr: 9 Nazwa: Pakiet 9 – podnośnik pacjenta 4 szt [w tym 1 szt-inny opis]
1)Krótki opis
Pakiet 9 – podnośnik pacjenta 4 szt [w tym 1 szt-inny opis].
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000
3)Wielkość lub zakres
4 szt.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 42 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia.
Dodaje się pakiet 12.
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
nr pakietu Kwota w PLN
1. 16
2. 273
3. 139
4. 13
5. 2
6. 155
7. 50
8. 431
9. 336
10. 35
11. 60.
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem zaoferowanemu przedmiotowi zamówienia oraz wartością złożonej oferty w danym pakiecie na kwotę minimum PLN:
nr pakietu Kwota PLN
1. 930
2. 16 380
3. 8 330
4. 750
5. 130
6. 9 280
7. 3 000
8. 25 860
9. 20 140
10. 2 100
11. 3 600.
Wykonawca na potwierdzenie przedmiotowego warunku przedłoży wykaz wykonanych bądź wykonywanych dostaw wraz z dokumentem potwierdzającym, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku składania ofert na więcej niż jeden pakiet Wykonawca na potwierdzenie warunku spełniania wiedzy i doświadczenia może złożyć jeden dokument potwierdzający, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie na sumę wszystkich zaoferowanych pakietów łącznie lub wskazać, jeśli dokumentów potwierdzających jest więcej którego pakietu dotyczą.
3
Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż podana niżej dla poszczególnych pakietów, na które składana jest oferta w PLN:
nr pakietu Kwota PLN
1. 1 550
2. 27 300
3. 13 880
4. 1 250
5. 220
6. 15 470
7. 5 000
8. 43 090
9. 33 570
10. 3 500
11. 6 000.
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
9.8.2016 (9:00)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
9.8.2016 (10:00)
Powinno być:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu:
Pakiet 1 – parawan mobilny trzyskrzydłowy 1 szt.
Pakiet 2 – fotel do podawania chemii 2 szt.
Pakiet 3 – materace przeciwodleżynowe 5 szt.
Pakiet 4 – wózek inwalidzki 2 szt.
Pakiet 5 – chodzik 1 szt.
Pakiet 6 – cystoskop z optyką 1 szt.
Pakiet 7 – system cyfrowy do drenażu klatki piersiowej 3 szt.
Pakiet 8 – podciśnieniowe leczenie ran 1 szt.
Pakiet 9 – podnośnik pacjenta 3 szt.
Pakiet 10 – podgrzewacz płynów 1 szt.
Pakiet 11 – nebulizator 1 szt.
Pakiet 12 – podnośnik pacjenta 1 szt.
Informacje o częściach zamówienia:
Część nr: 9 Nazwa: Pakiet 9 – podnośnik pacjenta 3 szt.
1)Krótki opis
Pakiet 9 – podnośnik pacjenta 3 szt.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000
3)Wielkość lub zakres
3 szt.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 42 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia.
Część nr: 12 Nazwa: Pakiet 12 – podnośnik pacjenta 1 szt.
1)Krótki opis
Pakiet 9 – podnośnik pacjenta 1 szt.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000
3)Wielkość lub zakres
4 szt.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 42 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia.
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
nr pakietu Kwota w PLN
1. 16
2. 273
3. 139
4. 13
5. 2
6. 155
7. 50
8. 431
9. 206
10. 35
11. 60
12. 130
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego:
Wykaz dostaw
1. 930
2. 16 380
3. 8 330
4. 750
5. 130
6. 9 280
7. 3 000
8. 25 860
9. 12 400
10. 2 100
11. 3 600
12. 7 740
polisa
1. 1 550
2. 27 300
3. 13 880
4. 1 250
5. 220
6. 15 470
7. 5 000
8. 43 090
9. 20 670
10. 3 500
11. 6 000
12. 12 900.
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
23.8.2016 (9:00)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
23.8.2016 (10:00)
O TED | Pomoc | Mapa witryny | Kontakt | Ważna informacja prawna
« Powrót do szczegółów zamówienia