Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa urządzeń medycznych

Numer zamówienia:

350/57/2016

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie o zmianie ogloszenia

Proszę czekać ...
Proszę czekać ...
Pliki cookie

W celu zapewnienia wyższej jakości usług, ta strona używa cookies. Dowiedz się, jak używamy cookies i jak można zmienić swoje ustawienia.
Akceptuję pliki cookie
Blokuję pliki cookie
Ta strona jest częścią Europa

O TED | Pomoc | Mapa witryny | Kontakt | Pliki cookie | Ważna informacja prawna

Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
TED Strona główna > Wyświetlanie ogłoszenia TED w bieżącym języku
2016/141 | Następna aktualizacja: 2016/142

TED
TED SIMAP
TED eNotices
TED eTendering

Wyszukiwanie | Wyszukiwanie zaawansowane

Według możliwości biznesowych
Według branż (CPV)
Według miejsca dostawy (NUTS)
Według nagłówka

Mój TED

Anonimowy
Ustawienia
Zachowany profil wyszukiwania

Wiadomości

Co nowego w witrynie?
Nowości w dziedzinie zamówień publicznych
Kanały RSS
Czym jest RSS?

Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej online
Wszystkie publikacje UE, które mogą być przedmiotem wyszukiwania
Dostawy - 255268-2016
Pomoc

Język oryginału
Dane
Dokumenty powiązane

Wyświetl widok skrócony Dodaj dokument do zakładek
23/07/2016 S141 - - Dostawy - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta

Polska-Poznań: Urządzenia medyczne

2016/S 141-255268

Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia – dla składania ofert Kancelaria w siedzibie zamawiającego, Osoba do kontaktów: Katarzyna Witkowska, Sylwia Krzywiak, Maria Wielgus, Poznań 61-866, Polska. Tel.: +48 618850643. Faks: +48 618850698. E-mail: zaopatrzenie@wco.pl

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 28.6.2016, 2016/S 122-219012)
Przedmiot zamówienia:
CPV:33100000

Urządzenia medyczne

Zamiast:

II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu:

Pakiet 1 – parawan mobilny trzyskrzydłowy 1 szt.

Pakiet 2 fotel do podawania chemii 2 szt

Pakiet 3 – materace przeciwodleżynowe 5 szt.

Pakiet 4 – wózek inwalidzki 2 szt

Pakiet 5 – chodzik 1 szt

Pakiet 6 – cystoskop z optyką 1 szt.

Pakiet 7 – system cyfrowy do drenażu klatki piersiowej 3 szt

Pakiet 8 – podciśnieniowe leczenie ran 1 szt

Pakiet 9 – podnośnik pacjenta 4 szt [w tym 1 szt-inny opis]

Pakiet 10 – podgrzewacz płynów 1 szt.

Pakiet 11 – nebulizator 1 szt.

Informacje o częściach zamówienia:

Część nr: 9 Nazwa: Pakiet 9 – podnośnik pacjenta 4 szt [w tym 1 szt-inny opis]

1)Krótki opis

Pakiet 9 – podnośnik pacjenta 4 szt [w tym 1 szt-inny opis].

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000

3)Wielkość lub zakres

4 szt.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

w dniach: 42 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia.

Dodaje się pakiet 12.

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:

nr pakietu Kwota w PLN

1. 16

2. 273

3. 139

4. 13

5. 2

6. 155

7. 50

8. 431

9. 336

10. 35

11. 60.

III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem zaoferowanemu przedmiotowi zamówienia oraz wartością złożonej oferty w danym pakiecie na kwotę minimum PLN:

nr pakietu Kwota PLN

1. 930

2. 16 380

3. 8 330

4. 750

5. 130

6. 9 280

7. 3 000

8. 25 860

9. 20 140

10. 2 100

11. 3 600.

Wykonawca na potwierdzenie przedmiotowego warunku przedłoży wykaz wykonanych bądź wykonywanych dostaw wraz z dokumentem potwierdzającym, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

W przypadku składania ofert na więcej niż jeden pakiet Wykonawca na potwierdzenie warunku spełniania wiedzy i doświadczenia może złożyć jeden dokument potwierdzający, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie na sumę wszystkich zaoferowanych pakietów łącznie lub wskazać, jeśli dokumentów potwierdzających jest więcej którego pakietu dotyczą.

3

Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż podana niżej dla poszczególnych pakietów, na które składana jest oferta w PLN:

nr pakietu Kwota PLN

1. 1 550

2. 27 300

3. 13 880

4. 1 250

5. 220

6. 15 470

7. 5 000

8. 43 090

9. 33 570

10. 3 500

11. 6 000.

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

9.8.2016 (9:00)

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:

9.8.2016 (10:00)
Powinno być:

II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu:

Pakiet 1 – parawan mobilny trzyskrzydłowy 1 szt.

Pakiet 2 – fotel do podawania chemii 2 szt.

Pakiet 3 – materace przeciwodleżynowe 5 szt.

Pakiet 4 – wózek inwalidzki 2 szt.

Pakiet 5 – chodzik 1 szt.

Pakiet 6 – cystoskop z optyką 1 szt.

Pakiet 7 – system cyfrowy do drenażu klatki piersiowej 3 szt.

Pakiet 8 – podciśnieniowe leczenie ran 1 szt.

Pakiet 9 – podnośnik pacjenta 3 szt.

Pakiet 10 – podgrzewacz płynów 1 szt.

Pakiet 11 – nebulizator 1 szt.

Pakiet 12 – podnośnik pacjenta 1 szt.

Informacje o częściach zamówienia:

Część nr: 9 Nazwa: Pakiet 9 – podnośnik pacjenta 3 szt.

1)Krótki opis

Pakiet 9 – podnośnik pacjenta 3 szt.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000

3)Wielkość lub zakres

3 szt.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

w dniach: 42 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia.

Część nr: 12 Nazwa: Pakiet 12 – podnośnik pacjenta 1 szt.

1)Krótki opis

Pakiet 9 – podnośnik pacjenta 1 szt.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000

3)Wielkość lub zakres

4 szt.

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

w dniach: 42 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia.

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:

nr pakietu Kwota w PLN

1. 16

2. 273

3. 139

4. 13

5. 2

6. 155

7. 50

8. 431

9. 206

10. 35

11. 60

12. 130

III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego:

Wykaz dostaw

1. 930

2. 16 380

3. 8 330

4. 750

5. 130

6. 9 280

7. 3 000

8. 25 860

9. 12 400

10. 2 100

11. 3 600

12. 7 740

polisa

1. 1 550

2. 27 300

3. 13 880

4. 1 250

5. 220

6. 15 470

7. 5 000

8. 43 090

9. 20 670

10. 3 500

11. 6 000

12. 12 900.

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

23.8.2016 (9:00)

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:

23.8.2016 (10:00)

O TED | Pomoc | Mapa witryny | Kontakt | Ważna informacja prawna

« Powrót do szczegółów zamówienia