Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

ZAKUP I DOSTAWA JEDNORAZOWYCH IMPLANTOW STALYCH DO BRACHYTERAPII LDR

Numer zamówienia:

350/56/2016

« Powrót do szczegółów zamówienia

odp na pyt 25-7-2016

Poznań, dnia 2016-07-25
EZ/350/56/2016 /___1130_____


Wg rozdzielnika
Do wszystkich uczestników i zainteresowanych postepowaniem oz zamówienie publiczne


Dotyczy: ZAKUP I DOSTAWA JEDNORAZOWYCH IMPLANTOW STALYCH DO BRACHYTERAPII LDR [350/56/2016]


Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż: udziela odpowiedzi na pytania

Pytanie 1. Do treści SIWZ cz. III p. 6 oraz do Zał. nr 1 do SIWZ – p. 8
Zamawiający określił termin gwarancji i rękojmi na minimum 24 m-ce od daty odbioru.
Przedmiotem dostaw są jednorazowe wyroby medyczne, zamawiane do leczenia indywidualnych pacjentów praktycznie najpóźniej w ciągu miesiąca od dostawy. Prosimy o zmianę tego wymogu na minimum 12 miesięcy i odpowiednią korektę treści p. 8 zał. nr 1 do SIWZ. Ponieważ w projekcie umowy (Zał. nr 6 do SIWZ) w § 3. p. 11 również określono termin ważności na minimum 24 miesiące, prosimy o zmianę tego zapisu w projekcie umowy na „minimum 12 miesięcy”.

Odpowiedź. TAK. Zamawiający wyraża zgodę.
Dokonuje się korekty siwz pkt III.6
Jest: Termin gwarancji i rękojmi: minimum 24 m-ce od daty odbioru.
Winno być: Termin gwarancji i rękojmi: minimum 12 m-cy od daty odbioru.

Dokonuje się korekty - załącznik 1 - FORMULARZ OFERTOWY
Jest: Pkt 8 Oferujemy termin gwarancji i rękojmi oferowanych produktów, objętych niniejszym postępowaniem ……………m-cy [min. 24 m-ce].
Winno być: Pkt 8 Oferujemy termin gwarancji i rękojmi oferowanych produktów, objętych niniejszym postępowaniem ……………m-cy [min. 12 m-cy].

Dokonuje się korekty - Umowa § 3 pkt 11
Jest: 11. Wykonawca gwarantuje, że będzie dostarczał Sprzęt o najwyższej jakości, zarówno pod względem norm jakościowych, jak i z odpowiednim terminem ważności – wynoszącym minimum 24 miesięcy od dnia dokonania dostawy, zapewniającym bezpieczne użycie dostarczonego Sprzętu. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy Sprzętu z terminem ważności krótszym niż 24 miesiące od dnia dokonania dostawy, jednakże tylko w przypadku uprzedniego uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody od Zamawiającego.
Winno być: 11. Wykonawca gwarantuje, że będzie dostarczał Sprzęt o najwyższej jakości, zarówno pod względem norm jakościowych, jak i z odpowiednim terminem ważności – wynoszącym minimum 12 miesięcy od dnia dokonania dostawy, zapewniającym bezpieczne użycie dostarczonego Sprzętu. Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy Sprzętu z terminem ważności krótszym niż 12 miesięcy od dnia dokonania dostawy, jednakże tylko w przypadku uprzedniego uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody od Zamawiającego.

Pytanie 2. Do Zał. nr 1 do SIWZ p. 9
Przedmiotem przetargu jest dostawa jednorazowych wyrobów medycznych, które nie podlegają naprawom serwisowym. Prosimy o wykreślenie tego punktu z treści Zał. nr 1w p. 9. W razie stwierdzenia, że dostarczony wyrób medyczny posiada wady, w okresie gwarancyjnym Wykonawca będzie zobowiązany do bezpłatnej wymiany na wyrób wolny od wad, zgodnie z treścią projektu umowy (Zał. nr 6 do SIWZ § 3. p. 15).

Odpowiedź. TAK. Zamawiający wyraża zgodę
Dokonuje się korekty - załącznik 1 - FORMULARZ OFERTOWY pkt 9
Jest: Oferujemy - Czas reakcji na podjęcie czynności serwisowych - rozumiane jako przyjazd serwisu _____ godzin w dni robocze pon.-pt.
Wykreśla się pkt 9. Oferujemy - Czas reakcji na podjęcie czynności serwisowych - rozumiane jako przyjazd serwisu _____ godzin w dni robocze pon.-pt.


Pytanie 3. Do treści SIWZ cz. III p. 2 oraz treści projektu umowy - Zał. nr 6 § 3. p. 27 i 28.
Pytanie dotyczące szkolenia klinicznego i technicznego personelu Zamawiającego:
W przypadku dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy, który już przeszkolił personel medyczny i techniczny Zamawiającego w opisanym zakresie prosimy o wykreślenie z projektu umowy zapisu zobowiązującego tego Wykonawcę do przeprowadzenia ponownego szkolenia.

Odpowiedź. NIE. Zamawiający nie wyraża zgody – nie dokonuje się zmiany w projekcie umowy i w wymogach siwz.



Z poważaniem,
Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-administracyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna

« Powrót do szczegółów zamówienia