Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa środków myjących i dezynfekcyjnych stosowanych w Centralnej Sterylizatorni do mycia i dezynfekcji manualnej i maszynowej.

Numer zamówienia:

350/70/2016

« Powrót do szczegółów zamówienia

odpowiedzi na pytania

Poznań, dnia 02.08.2016
EZ/350/70/2016/1168



Wg rozdzielnika:
do wszystkich zainteresowanych i uczestników postępowania o zamówienie publiczne.


dotyczy: przetargu nieograniczonego nr 70/2016 Zakup i dostawa środków myjących i dezynfekcyjnych stosowanych w Centralnej Sterylizatorni do mycia i dezynfekcji manualnej i maszynowej

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż wpłynęły zapytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na które udzielamy odpowiedzi:



PYTANIE
Dotyczy pakietu nr 2 pozycji 3:
Czy Zamawiający w pakiecie nr 2 pozycja nr 3 dopuści preparat w formie nasączonych chusteczek gotowych do użycia do mycia i dezynfekcji głowic USG i powierzchni ( w tym wrażliwych na działanie alkoholi i wysoką temperaturę)
Spektrum działania: B, F, Tbc, V ( Polio, Adeno, Noro), S w czasie 5 minut.
Posiada badania fazy 2 Etapu 2 zgodnie z normą PN-EN 14885:2008.
Na bazie wielu składników aktywnych w tym: poliaminy, tenzydów, aminoetanolu. Nie zawiera związków uwalniających aktywny tlen, kwasu nadoctowego, chloru, aldehydów, bez aktywatora.
Opakowanie: wiaderko 225 listków, rozmiar 250x300mm.
ODPOWIEDŹ
Zamawiający dopuszcza powyższe.

PYTANIE
Dotyczy pakietu nr 2 pozycji 3:
Czy Zamawiający w pakiecie nr 2 pozycja nr 3 wymaga aby chusteczki posiadały działanie sporobójcze w czasie do 5 minut?
ODPOWIEDŹ
Zamawiający nie wymaga powyższego.

PYTANIE
Dotyczy pakietu nr 2 pozycji 3:
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wyłączenie z pakietu nr 2 pozycji 3 oraz utworzenie osobnego pakietu? Pozwoliłoby to na wzięcie udziału w postępowaniu przetargowym większej ilości oferentów, co umożliwiłoby Państwu wybór dogodniejszych warunków zakupu.

ODPOWIEDŹ
Zamawiający wyraża zgodę na powyższe i wydziela z pakietu nr 2 pozycję nr 3.
Z pozycji tej tworzy się pakiet nr 3. Pozycja 3 w pakiecie nr 2 zostaje wykreślona. Nie zmienia się kolejności pozycji w pakiecie.




W związku z udzielonymi odpowiedziami zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert.
Składanie ofert do dnia 11.08.2016r. do godz. 09.00
Otwarcie ofert w dniu 11.08.2016 o godz. 10.00







UWAGA:
Ocena oferty przez Zamawiającego zostanie dokonana w oparciu o wymagania zawarte w specyfikacji z uwzględnieniem niniejszych odpowiedzi na pytania.















Z poważaniem,
z-ca Dyr. ds. ekonomiczno- eksploatacyjnych



inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna


Pismo przygotował: Sylwia Krzywiak, Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, tel. 061 8850 644

« Powrót do szczegółów zamówienia