Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie cyfrowego aparatu RTG wraz z przeszkoleniem pracowników zamawiającego oraz adaptacją pomieszczeń pracowni demontaż i utylizacja dotychczasowego urządzenia

Numer zamówienia:

350/80/2016

« Powrót do szczegółów zamówienia

wybór ofert

Poznań, dnia 04.11.2016
EZ/350/80/2016/1393
Wg rozdzielnika: do wszystkich zainteresowanych postepowaniem 80/2016
Dotyczy: Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie cyfrowego aparatu RTG wraz z przeszkoleniem pracowników zamawiającego oraz adaptacją pomieszczeń pracowni demontaż i utylizacja dotychczasowego urządzenia

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonej procedury o zamówienie publiczne w trybie art.39 ( przetarg nieograniczony na zakup, dostawę, montaż, uruchomienie cyfrowego aparatu RTG wraz z przeszkoleniem pracowników zamawiającego oraz adaptacją pomieszczeń pracowni demontaż i utylizacja dotychczasowego urządzenia została wybrana oferta:

Siemens Healthcare Sp. z o. o.
Ul. Żupnicza 11
03-821 Warszawa

Całkowita wartość zamówienia wynosi 637.295,23zł netto; 697.084,04zł brutto

Termin realizacji :
- dostawa urządzenia do 29.11.2016r.
Montaż, uruchomienie wraz z przeszkoleniem użytkowników oraz prace adaptacyjne, demontaż, utylizacja dotychczasowego aparatu do 29.12.2016r.

Okres gwarancji na urządzenie 24 miesiące.

Wpłynęła 1 oferta. Odrzucono 0 ofert.
Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu z wartością punktową.

Nr oferty Nazwa Oferenta Cena oferty punktacja
1 Siemens Healthcare Sp. z o. o.
Ul. Żupnicza 11
03-821 Warszawa 637.295,23zł netto; 697.084,04zł brutto 100 pkt, w tym:
- cena 60pkt
- parametry techniczne 35 pkt
- okres gwarancji- 5 pkt

Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Umowa dostępna w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres: zaopatrzenie@wco.pl. Data podpisania umowy 08.11.2016.

Z poważaniem,







Pismo przygotował: Sylwia Krzywiak, Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, tel. 061 8850 644









Proszę o potwierdzenie otrzymania treści pisma nr fax 061 8850 698

Potwierdzam otrzymanie pisma- informacji o wyborze ofert w postępowaniu nr 80/2016- Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie cyfrowego aparatu RTG wraz z przeszkoleniem pracowników zamawiającego oraz adaptacją pomieszczeń pracowni demontaż i utylizacja dotychczasowego urządzenia





04.11.2016. ………..………………………………….
Podpis i pieczątka

« Powrót do szczegółów zamówienia