Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa wykrojów termoplastycznych, kompatybilnych z płytami bazowymi Sinmed/Civco - wykrojów z mikroperforacją do unieruchamiania głowy, szyi i ramion pacjenta

Numer zamówienia:

350/90/2016

« Powrót do szczegółów zamówienia

odp na pyt + zmiana siwz

Poznań dnia 2016-11-21
EZ/350/90/2016/______1427_______



Wg rozdzielnika
Do wszystkich uczestników postępowania o zamówienie publiczne i zainteresowanych


Dotyczy: przetarg nieograniczony 90/2016 Zakup i dostawa wykrojów termoplastycznych, kompatybilnych z płytami bazowymi Sinmed/Civco - wykrojów z mikroperforacją do unieruchamiania głowy, szyi i ramion pacjenta [350/90/2016]

ODPOWIEDZI NA PYTANIA + KOREKTA SIWZ.

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż wpłynęło pytanie do siwz , na które udzielamy odpowiedzi:
Pytanie dotyczy &VI pkt 6
Czy Zamawiający dopuści złożenie próbek wykrojów w ilości po 3/trzy sztuki z każdego rodzaju niezbędne do celów testowych i oceny jakościowej?
W poprzednich postepowaniach zamawiający wymagał po 3/trzy szt. Próbek i to w zupełności zapewniało pełna ocenę testowych wykroi.

Odpowiedź:
Tak, Zamawiający wyraża zgodę na powyższe i zmienia wymóg - na złożenie 3/trzech próbek z każdego rodzaju.

Tym samym zmienia się pkt VI.6. SIWZ
Jest:
6 Wymagane jest złożenie próbek wykrojów po 5/pięć sztuk z każdego rodzaju – niezbędne do celów testowych i oceny jakościowej.
Próbki należy złożyć do dnia składania ofert do Działu zamówień publicznych pokój 028 w budynku Kantor Cegielskiego Ip.
Po przeprowadzonych testach próbka pozostanie własnością Zamawiającego.
Zamawiający dokona zapłaty za złożone próbki wg ceny ofertowej.
Prosimy w ofercie o podanie numeru konta w celu dokonania przelewu – opłaty za próbki.
Próbka zgodnie z Ustawą o odpadach podlegać będzie prawidłowej utylizacji.
Winno być:
6 Wymagane jest złożenie próbek wykrojów po 3/trzy sztuki z każdego rodzaju – niezbędne do celów testowych i oceny jakościowej.
Próbki należy złożyć do dnia składania ofert do Działu zamówień publicznych pokój 028 w budynku Kantor Cegielskiego Ip.
Po przeprowadzonych testach próbka pozostanie własnością Zamawiającego.
Zamawiający dokona zapłaty za złożone próbki wg ceny ofertowej.
Prosimy w ofercie o podanie numeru konta w celu dokonania przelewu – opłaty za próbki.
Próbka zgodnie z Ustawą o odpadach podlegać będzie prawidłowej utylizacji.
-----------------------------------------
Zał. nr 3 do SIWZ
Jest:

Opis przedmiotu zamówienia – wymagania.
Zakup i dostawa wykrojów termoplastycznych, kompatybilnych z płytami bazowymi Sinmed/Civco - wykrojów z mikroperforacją do unieruchamiania głowy, szyi i ramion pacjenta
Ilości:
1300 sztuk – 4 – punktowych wykrojów z kołnierzem, mikroperforacją 2,3 mm grubości,
1500 sztuk - 5 – punktowych z mikroperforacją 2,3 mm grubości.
Wymagane jest złożenie próbek wykrojów po 5/pięć sztuk z każdego rodzaju – niezbędne do celów testowych i oceny jakościowej.
Próbki należy złożyć do dnia składania ofert do Działu zamówień publicznych pokój 028 w budynku Kantor Cegielskiego Ip.
Po przeprowadzonych testach próbka pozostanie własnością Zamawiającego.
Zamawiający dokona zapłaty za złożone próbki wg ceny ofertowej.
Prosimy w ofercie o podanie numeru konta w celu dokonania przelewu – opłaty za próbki.
Próbka zgodnie z Ustawą o odpadach podlegać będzie prawidłowej utylizacji.
Winno być:

Opis przedmiotu zamówienia – wymagania.
Zakup i dostawa wykrojów termoplastycznych, kompatybilnych z płytami bazowymi Sinmed/Civco - wykrojów z mikroperforacją do unieruchamiania głowy, szyi i ramion pacjenta
Ilości:
1300 sztuk – 3 – punktowych wykrojów z kołnierzem, mikroperforacją 2,3 mm grubości,
1500 sztuk - 5 – punktowych z mikroperforacją 2,3 mm grubości.
Wymagane jest złożenie próbek wykrojów po 3/trzy sztuki z każdego rodzaju – niezbędne do celów testowych i oceny jakościowej.
Próbki należy złożyć do dnia składania ofert do Działu zamówień publicznych pokój 028 w budynku Kantor Cegielskiego Ip.
Po przeprowadzonych testach próbka pozostanie własnością Zamawiającego.
Zamawiający dokona zapłaty za złożone próbki wg ceny ofertowej.
Prosimy w ofercie o podanie numeru konta w celu dokonania przelewu – opłaty za próbki.
Próbka zgodnie z Ustawą o odpadach podlegać będzie prawidłowej utylizacji.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Str. 8 Pkt XIII SIWZ
jest:
Jakość - będzie obliczona wg wzoru:
Ilość przyznanych punktów ocenianej oferty
B = ---------------------------------------------------------------------------------- x waga x 100
Maksymalna ilość punktów przyznana ofercie wybranej z ofert ważnych
B - ilość uzyskanych punktów w kryterium „jakość”
W kryterium „jakość” - oceniane będą parametry określone w wypełnionym przez Wykonawcę załączniku wymagań technicznych -
Oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalną ilość 60 punktów.
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej w zależności od ilości punktów przyznanych ofercie.
Winno być:
Jakość - będzie obliczona wg wzoru:
Ilość przyznanych punktów ocenianej oferty
B = ---------------------------------------------------------------------------------- x waga x 100
Maksymalna ilość punktów przyznana ofercie wybranej z ofert ważnych
B - ilość uzyskanych punktów w kryterium „jakość”
W kryterium „jakość” - oceniane będą parametry określone w wypełnionym przez Wykonawcę załączniku wymagań technicznych -
Oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalną ilość 36 punktów.
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej w zależności od ilości punktów przyznanych ofercie.

Zał. nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia
Jest:
OCENA JAKOŚCI
OCENA ELEKTRORADIOLOGA PUNKTACJA OCENA OFERTY
1. Maksymalny czas rozgrzania maski do temperatury 70 st. – do 3 minut 0/10
2. Maksymalny czas krzepnięcia maski na ciele pacjenta – od 3 -5 minut 0/10
3. Mocowanie masek posiadający system pozwalający na natychmiastowe zapięcie i odpięcie maski w sytuacjach awaryjnych 0/10
OCENA PACJENTA (KOMFORT)
1. MODELARNIA 0-10
2. TOMNOGRAFIA KOMPUTEROWA 0-10
3. SYMULATOR 0-10
Winno być:
OCENA JAKOŚCI
OCENA ELEKTRORADIOLOGA PUNKTACJA OCENA OFERTY
1. Maksymalny czas rozgrzania maski do temperatury 70 st. – do 3 minut 0/6
2. Maksymalny czas krzepnięcia maski na ciele pacjenta – od 3 -5 minut 0/6
3. Mocowanie masek posiadający system pozwalający na natychmiastowe zapięcie i odpięcie maski w sytuacjach awaryjnych 0/6
OCENA PACJENTA (KOMFORT)
4. MODELARNIA 0-6
5. TOMNOGRAFIA KOMPUTEROWA 0-6
6. SYMULATOR 0-6
Jest:
WYMAGANE JEST ZŁOŻENIE PRÓBEK WYKROJÓW PO 5 SZTUK Z KAŻDEGO ZAMAWIANEGO RODZAJU DO CELÓW TESTOWYCH ŁĄCZNIE 10 SZTUK.
Ocena jakościowa odbywać się będzie w okresie 3 tygodnie od daty dostarczenia masek. Na ocenę jakościową składać się będzie ocena elektroradiologa (ocena pozytywna 10 pkt, negatywna 0 pkt) odpowiadającego za przygotowanie pacjenta na poziomie modelarni oraz ocena 10 pacjentów na 3 etapach planowania leczenia przyznając na każdym etapie punkty (ocena pozytywna 1 pkt, od każdego pacjenta łącznie 10, negatywna 0 pkt) tj. modelarni, tomografu i symulatora. Maksymalna ilość przyznanych punktów to 60.
Winno być:
WYMAGANE JEST ZŁOŻENIE PRÓBEK WYKROJÓW PO 3 SZTUKI Z KAŻDEGO ZAMAWIANEGO RODZAJU DO CELÓW TESTOWYCH ŁĄCZNIE 6 SZTUK.
Ocena jakościowa odbywać się będzie w okresie 3 tygodnie od daty dostarczenia masek. Na ocenę jakościową składać się będzie ocena elektroradiologa (ocena pozytywna 6 pkt, negatywna 0 pkt) odpowiadającego za przygotowanie pacjenta na poziomie modelarni oraz ocena 6 pacjentów na 3 etapach planowania leczenia przyznając na każdym etapie punkty (ocena pozytywna 1 pkt, od każdego pacjenta łącznie 6, negatywna 0 pkt) tj. modelarni, tomografu i symulatora. Maksymalna ilość przyznanych punktów to 36.

Z poważaniem,
Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-administracyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna








Przygotowane przez Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, Katarzyna Witkowska tel. 61/ 88 50 643, …644; fax …698

« Powrót do szczegółów zamówienia