Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa laryngoskopu dla potrzeb Wielkopolskiego Centrum Onkologii.
Numer zamówienia:
/39/2011
UWAGA Zmian terminu składania i otwarcia ofert
Informacja!
W przypadku chęci osobistego udziału w otwarciu ofert przetargowych prosimy o poinformowanie o powyższym [z min. 2/dwudniowym wyprzedzeniem] na mail: zaopatrzenie@wco.pl - celem uwzględnienia na liście osób mogących przebywać na terenie szpitala (należy podać imię i nazwisko i numer przetargu).
Dla przetargów dotyczących postępowania powyżej progu, w szczegółach zamówienia znajdą Państwo
Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ/ESPD). Informację o tym, jak uzupełnić plik JEDZ.xml, znajdą Państwo pod adresem:
https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia
https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/jednolity-europejski-dokument-zamowienia
Lp. | Szczegóły zamówienia | Data publikacji | Rozmiar | Pobieranie |
---|---|---|---|---|
Lp. | Szczegóły zamówienia | Data publikacji | Rozmiar | Pobieranie |
1. | Ogłoszenie o zamówieniu (HTML) | 2011-03-17 | 202,84 KB | Pobierz |
2. | Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (HTML) | 2011-03-17 | 596,6 KB | Pobierz |
3. | Specyfikacja istotnych warunków zamówienia WORD (HTML) | 2011-03-17 | 275 KB | Pobierz |
4. | Odpowiedzi na pytania (HTML) | 2011-03-22 | 74,98 KB | Pobierz |
5. | Modyfikacja odpowiedzi (HTML) | 2011-03-23 | 106,22 KB | Pobierz |
6. | zmiana terminu + odp. na pyt. (HTML) | 2011-03-24 | 112,67 KB | Pobierz |
7. | ogłoszenie o zmianie ogłoszenia | 2011-03-24 | 38,61 KB | Pobierz |
8. | Wybór ofert (HTML) | 2011-03-31 | 130,46 KB | Pobierz |
9. | Korekta terminu podpisania umowy (HTML) | 2011-04-01 | 121,67 KB | Pobierz |