Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Usługi serwisowe wraz z usługą konserwacji systemu informatycznego IMPULS EVO.

Numer zamówienia:

350/49/2019

« Powrót do szczegółów zamówienia

odpowiedzi na pytania 355

Poznań, dnia 2019-06-04
EZ/350/49/2019/……355……..


Wg rozdzielnika

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego - Usługi serwisowe wraz z usługą konserwacji systemu informatycznego IMPULS EVO. [350/49/2019].


ODPOWIEDZI NA PYTANIA

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż udziela odpowiedzi na pytania

Pytanie 1. Zamawiający, jako jedno z kryteriów identyfikuje „A) Cena za serwis systemu o dodatkowy moduł - 60%”.
Prosimy o wyjaśnienie, jaki dodatkowy moduł miał na myśli Zamawiający?

ODPOWIEDŹ: Zamawiający zmienia zapis na „A) Cena za serwis systemu. - 60%”

Pytanie 2. SIWZ, X. 5c). Prosimy o potwierdzenie, że wystarczającym będzie, jeśli wykonawca dołączy do oferty wypełniony załącznik nr 5 do projektu umowy (zał. nr 9 do specyfikacji) „warunki serwisu gwarancyjnego”.

ODPOWIEDŹ: Tak Zamawiający wyraża zgodę.

Pytanie 3. Zał. 1 Formularz ofertowy, pkt 9. Prosimy o wskazanie, o jaką gwarancję chodzi i podanie punktu z załącznika nr 5 do umowy?

ODPOWIEDŹ: Zamawiający zmienia zapis punktu 9 formularza ofertowego:
Winno być:
9. Oferujemy warunki gwarancji określone w wypełnionym załączniku nr 5 do umowy.


Pytanie 4. Umowa. Wykaz załączników. Prosimy o korektę zapisów gdyż wykaz ten nie pokrywa się ze stanem faktycznym (nie wymieniono załącznika nr 4, a pozostałe zostały błędnie przypisane).

ODPOWIEDŹ: Zamawiający nie widzi konieczności dokonywania poprawy numeracji. Wg zamawiającego nie ma błędu w numeracji załączników do umowy.


Pytanie 5. Załącznik nr 5 do SIWZ, Umowa, §3 Przedmiot Umowy ust. 1 - Przedmiotem Umowy jest świadczenie usług serwisu wraz z usługą konserwacji systemu informatycznego Impuls Evo dotyczącego obecnie użytkowanych modułów tegoż systemu Usługi serwisu dotyczyć mają w szczególności działań związanych z konserwacją i aktualizacją Oprogramowania Aplikacyjnego a także dotyczących Motoru bazy danych.

Ponieważ Zamawiający w §3 Umowy pkt. 2 nie wymienia Serwisu Motoru Baz danych jako usługi objętej przedmiotem umowy, prosimy o potwierdzenie, że może będzie ona realizowana w ramach usług indywidualnych.

ODPOWIEDŹ: Zamawiający potwierdza, że usługi dotyczące Motoru Bazy Danych będą realizowane w ramach usług indywidualnych.

Pytanie 6. Załącznik nr 5 do SIWZ, Umowa,
Ponieważ w treści Umowy Zamawiający nie definiuje pojęcia „Autora”, prosimy o potwierdzenie, że poprzez wyrażenie „Autor” Zamawiający ma na myśli Producenta.

ODPOWIEDŹ: Zamawiający potwierdza, że poprzez wyrażenie „Autor” Zamawiający ma na myśli Producenta.

Pytanie 7. Załącznik nr 5 do SIWZ, Umowa §8 WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG, pkt. 8 „Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę kierownika serwisu/serwisantów w zakresie realizacji usług”

Prosimy o potwierdzenie, że wymóg zatrudniania na umowie o pracę nie dotyczy programistów, integratorów etc., którzy mogą świadczyć usługi serwisowe np. w zakresie usuwania usterek programistycznych.

ODPOWIEDŹ: Tak, Zamawiający potwierdza, że wymóg zatrudniania na umowie o pracę nie dotyczy programistów, integratorów etc.,

Pytanie 8. Załącznik nr 5 do SIWZ, Umowa § 9 Warunki serwisu, Tabela, Opis, wiersz drugi:

Prosimy o potwierdzenie, że w przypadku, w którym zgłoszenie zaklasyfikowane, jako Usterka Programistyczna zostanie zaewidencjonowane w HD w terminie krótszym niż 20 dni przed planowanym terminem publikacji aktualizacji zbiorczej, Uaktualnienie może zostać uwzględnione w kolejnej aktualizacji zbiorczej.

ODPOWIEDŹ: Zamawiający nie może potwierdzić opcjonalności wykonania czynności spoczywających na Producencie.

Pytanie 9. Załącznik nr 5 do SIWZ, Umowa § 9 Warunki serwisu, Tabela. Czas obsługi konsultacji

Czy Zamawiający potwierdzi, że czas obsługi Konsultacji dotyczy również Konsultacji telefonicznych?

ODPOWIEDŹ: Zamawiający potwierdza, że czas obsługi Konsultacji dotyczy również Konsultacji telefonicznych.

Pytanie 10. Załącznik nr 5 do SIWZ, Umowa § 10 pkt. 12: „W ramach ryczałtu miesięcznego WYKONAWCA zobowiązuje się świadczenia Usługi opieki serwisowej, modyfikacji i konsultacji systemu IMPULS EVO w wymiarze 8 dni, tj. 56h w trakcie trwania Umowy”

Prosimy o potwierdzenie, że powyższe usługi dotyczą Nadzoru Eksploatacyjnego.

ODPOWIEDŹ: Zamawiający potwierdza, że powyższe usługi dotyczą Nadzoru Eksploatacyjnego.

Pytanie 11. Załącznik nr 5 do SIWZ, Umowa § 10 pkt. 13 „Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie z tytułu przekroczenia limitu objętego Umową określonego w ust. 13 zgodnie z przyjętą stawką godzinową, za każdą dodatkową godzinę świadczenia usług nieobjętych wynagrodzeniem ryczałtowym.”

Prosimy o korektę odwołania, w opinii Wykonawcy limit określony został w pkt. 12.

ODPOWIEDŹ: Zamawiający dokonuje zmiany w tym zapisie - winno być:

§ 10 pkt. 13 „Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie z tytułu przekroczenia limitu objętego Umową określonego w ust. 13 zgodnie z przyjętą stawką godzinową, za każdą dodatkową godzinę świadczenia usług nieobjętych wynagrodzeniem ryczałtowym, na podstawie odrębnego zlecenia.”


Pytanie 12. Załącznik nr 9 do SIWZ, Warunki serwisu gwarancyjnego, Tabela
Zakres usług serwisowych i konserwacji pkt. 2 – Konserwacja oraz pkt. 3 Ewaluacja.

Ponieważ Zamawiający w kolumnie Przedmiot usługi, w w/w usługach powiela tożsame zapisy, prosimy o potwierdzenie, że Konserwacja to usługa realizowana przez WYKONAWCĘ bezpośrednio lub pośrednio, jeżeli zmiany zakresu funkcjonalnego Oprogramowania Aplikacyjnego wymagają ingerencji w kod źródłowy a WYKONAWCA nie jest jednocześnie Producentem Aplikacji. Subskrypcja usługi zapewnia ZAMAWIAJĄCEMU dostosowanie Oprogramowania Aplikacyjnego do zmian legislacyjnych. W ramach usługi Producent gwarantuje:
 udostępnienie portalu HD umożliwiającego ewidencję Zgłoszeń Serwisowych,
 prowadzeniu stałego audytu w zakresie zgodności funkcji Oprogramowania Aplikacyjnego z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego o randze co najmniej rozporządzenia, w rozumieniu art. 87 ust.1 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r. i wprowadzanie do Aplikacji zmian stanowiących konsekwencję wejścia w życie tychże w postaci Rozwinięć.
 prowadzeniu stałego audytu w zakresie zgodności funkcji Oprogramowania Aplikacyjnego z obowiązującymi ZAMAWIAJĄCEGO zarządzeniami Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia i wprowadzanie do Aplikacji zmian stanowiących konsekwencję wejścia w życie tychże.

ODPOWIEDŹ: Zamawiający zmienia zapisy w Załączniku nr 9 do SIWZ Warunki serwisu gwarancyjnego, Tabela
Zakres usług serwisowych i konserwacji pkt. 2 – Konserwacja na następujące:
Konserwacja to usługa realizowana przez WYKONAWCĘ bezpośrednio lub pośrednio, jeżeli zmiany zakresu funkcjonalnego Oprogramowania Aplikacyjnego wymagają ingerencji w kod źródłowy a WYKONAWCA nie jest jednocześnie Producentem Aplikacji. Subskrypcja usługi zapewnia ZAMAWIAJĄCEMU dostosowanie Oprogramowania Aplikacyjnego do zmian legislacyjnych. W ramach usługi Producent gwarantuje:
- udostępnienie portalu HD umożliwiającego ewidencję Zgłoszeń Serwisowych,
- prowadzeniu stałego audytu w zakresie zgodności funkcji Oprogramowania Aplikacyjnego z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego o randze, co najmniej rozporządzenia, w rozumieniu art. 87 ust.1 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r. i wprowadzanie do Aplikacji zmian stanowiących konsekwencję wejścia w życie tychże w postaci Rozwinięć.
- prowadzeniu stałego audytu w zakresie zgodności funkcji Oprogramowania Aplikacyjnego z obowiązującymi ZAMAWIAJĄCEGO zarządzeniami Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia i wprowadzanie do Aplikacji zmian stanowiących konsekwencję wejścia w życie tychże.


Uwaga!
Zamawiający dokonał zmian terminów postępowania w poprzedniej korespondencji.


Z poważaniem,


________________________

« Powrót do szczegółów zamówienia