Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

ZAKUP I DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH

Numer zamówienia:

350/20/2019

« Powrót do szczegółów zamówienia

wybor ofert

Poznań, dnia 2019-04-15
EZ/350/20/2019/_____251______


Wg rozdzielnika: Do wszystkich uczestników i zainteresowanych


Dotyczy: przetargu nieograniczonego 20/2019 Zakup i dostawa mebli medycznych.

WYBOR OFERT.
Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postepowania na niżej wymienione pakiety zostały wybrane oferty najkorzystniejsze:

PAKIET 1. Szafa na endoskopy - wybrano ofertę firmy :
Informer Med. Sp z o.o.
Ul. Winogrady 118
61-626 Poznań
Cena oferty netto 114.960,00 brutto 123.660,00
Termin realizacji 7 tyg, Termin gwarancji 24 m-ce,
Ocena oferty wg kryteriów cena, 60+jakość 20 + termin gwarancji 8 = oferta uzyskała 88 pkt.
Wpłynęło ofert w ilości 1 odrzucono 0 ofert.

Pakiet 2. Kozetka - brak ofert – postepowanie w zakresie pakietu 2 zostaje unieważnione.
Podstawa prawna ustawa Pzp Art. 93. 1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) ·nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;

Pakiet 3. Parawan – wybrano ofertę firmy:
Zakład Techniki Medycznej TECH_MED Sp z o.o.
Ul. Piękna 13
85-303 Bydgoszcz
Cena oferty netto 960,00 brutto 1036,00
Termin gwarancji 60 m-cy,
Ocena oferty wg kryteriów cena 60+termin gwarancji 40 = oferta uzyskała 100 pkt.
Wpłynęło ofert w ilości 1 odrzucono 0 ofert.

Pakiet 4. Taboret wybrano ofertę firmy:
Alvo Sp z o.o Sp k.
Ul. południowa 21A
64-030 Śmigiel
Cena oferty netto 920,00 brutto 993,60
Termin gwarancji - 36 m-cy
Ocena oferty wg kryteriów cena 60+ termin gwarancji 24 = oferta uzyskała 84 pkt.
Wpłynęło ofert w ilości 1 odrzucono 0 ofert.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne. Wybranego Wykonawcę prosimy o przygotowanie umowy. Umowa w formacie Word załączona do specyfikacji.

Wyznacza się datę zawarcia umowy na dzień 23-04-2018 r.



Z poważaniem,
mgr inż. Magdalena Kraszewska

Zastępca Dyrektora ds. ekonomicznych











Proszę o potwierdzenie otrzymania treści pisma nr fax 61/88 50 698
Potwierdzam otrzymanie informacji o wynikach postępowania 20/2019 Zakup i dostawa mebli medycznych
…………………………….. ……………………………………
Data Podpis i pieczątka

« Powrót do szczegółów zamówienia