Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Stała konserwacja dźwigów i platform do przewozu łóżek znajdujących się na terenie Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu i Kaliszu, wraz z obowiązkiem utrzymania dźwigów i platform w stałej sprawności technicznej oraz z zapewnieniem serwisu całodobowego.

Numer zamówienia:

350/11/2019

« Powrót do szczegółów zamówienia

zmiana

Poznań, dnia 2019-03-01
EZ/350/11/2019…133…..

Wg rozdzielnika:
Do wszystkich uczestników postępowania o zamówienie publiczne i zainteresowanych


Dotyczy: przetargu nieograniczonego 11/2019 Stała konserwacja dźwigów i platform do przewozu łóżek znajdujących się na terenie Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu i Kaliszu, wraz z obowiązkiem utrzymania dźwigów i platform w stałej sprawności technicznej oraz z zapewnieniem serwisu całodobowego.


Zmiana terminów postepowania.
Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż dokonuje się przedluzenia terminow postepowania
Ustala się;
Termin składania ofert do dnia 06-03-2019 do godz 09.00
Termin otwarcia ofert w dniu 06-03-2019 o godz. 10.00

Zmiana zapisów umowy.
Informuje się, iż zmianie ulega w umowie treść poniższych paragrafów, które otrzymują brzmienie:
§ 7
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę kierownika serwisu/serwisantów w zakresie realizacji usług.
2. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca ma obowiązek przedłożyć do wglądu kopię umowy o pracę zawierającą datę zawarcia, imię i nazwisko pracownika zawartą przez Wykonawcę/Podwykonawcę z Pracownikiem realizującym zamówienie.
3. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z Pracownikami realizującymi zamówienie w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników realizujących zamówienie na podstawie umowy o pracę w zakresie wskazanym przez Zamawiającego i spowoduje naliczenie z tego tytułu kar umownych, o których mowa w § 8 Umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się do:
a. Wyposażenia swoich pracowników świadczących Usługi na rzecz Zamawiającego na podstawie niniejszej umowy w odpowiednie narzędzia i ubiory;
b. Zapewnienia, by Usługi świadczone przezeń na rzecz Zamawiającego na podstawie niniejszej umowy prowadzone były przez pracowników odpowiednio przeszkolonych oraz posiadających wymagane badania.

§ 8
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Zamawiającego kar umownych. W przypadku:
a. niesprawnego działania Sprzętu ponad 24 godziny, lub w przypadku konieczności wykonania naprawy, o której mowa w § 3 ust. 11 niniejszej umowy, po upływie 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii, a w przypadku zaistnienia awarii, o której mowa w § 3 ust. 12 niniejszej umowy, po upływie terminu wykonania Usług uzgodnionego przez Strony zgodnie z § 3 ust. 12, w wysokości 5 % wynagrodzenia netto, określonego w § 4 ust. 3 niniejszej umowy, za każde rozpoczęte 24 godziny niesprawnego działania lub niedziałania Sprzętu.

b. nieuzasadnionego zerwania niniejszej umowy, przez co strony rozumieją w szczególności zaprzestanie przez Wykonawcę świadczenia Usług lub wykonywania innych obowiązków wynikających z postanowień niniejszej umowy, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 100 % wynagrodzenia netto, określonego w § 4 ust. 3 niniejszej umowy,
c. odstąpienia przez Zamawiającego od niniejszej umowy w przypadku opisanym w ust. 4 niniejszego paragrafu, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości wskazanej w pkt. b. niniejszego ustępu
d. Uszkodzenia lub zniszczenia Sprzętu wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania Usług przez Wykonawcę, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości równej kosztowi naprawy uszkodzonego Sprzętu lub kosztowi zakupu nowego Sprzętu o parametrach technicznych odpowiadających zniszczonemu Sprzętowi, a podstawą do obliczenia wysokości kary będzie kwota wskazana na fakturze za zakup lub naprawę wystawionej przez podmiot dokonujący na rzecz Zamawiającego naprawy lub dostawy.
e. za naruszenie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę zgodnie z § 7 niniejszej umowy, w wysokości 3000,00zł. (Słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość wszelkich przewidzianych w niniejszej umowie kar umownych w przypadku, gdy nie pokryją wartości poniesionych szkód.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia ewentualnych kar umownych z należności Wykonawcy przysługującymi mu na podstawie postanowień niniejszej umowy.
4. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w przypadku, gdy opóźnienie lub zwłoka w świadczeniu Usług będzie przekraczać 5 dni roboczych od terminu wynikającego odpowiednio z § 3 ust. 10, ust. 11 lub ust. 12 niniejszej umowy, a także w razie nieuzasadnionego zerwania przez Wykonawcę niniejszej umowy, o którym mowa w ust.1 pkt b. niniejszego paragrafu.
5. Kary umowne wynikające z postanowień niniejszej umowy płatne będą przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w terminie 7 dni od daty wezwania Wykonawcy do ich zapłaty.


Z poważaniem,


____________________

« Powrót do szczegółów zamówienia