Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa opatrunków

Numer zamówienia:

350/111/2018

« Powrót do szczegółów zamówienia

informacja o wyborze ofert

Poznań, dnia 19.04.2019
EZ/350/111/2018/262


Wg rozdzielnika: do wszystkich zainteresowanych postepowaniem 111/2018
Dotyczy: Zakup i dostawa opatrunków

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonej procedury o zamówienie publiczne w trybie art.39 ( przetarg nieograniczony na zakup i dostawę opatrunków w poszczególnych pakietach została wybrana oferta z najniższą ceną, spełniające wymagania siwz:

PAKIET NR 9

J. Chodacki, A. Misztal Medica Spółka jawna
Ul. Przemysłowa 4A
59-300 Lublin

Całkowita wartość zamówienia wynosi 35.920,00zł netto; 38.793,60zł brutto
Wpłynęły 2 oferty, odrzucono 1 ofertę.

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu z wartością punktową.

Nr oferty Nazwa Oferenta/Wykonawcy Cena oferty Punktacja
22 J. Chodacki, A. Misztal Medica Spółka jawna
Ul. Przemysłowa 4A
59-300 Lublin 35.920,00zł netto; 38.793,60zł brutto
100
23 Euro Trade Technology Sp. z o.o.
Ul. Siemiradzkiego 19
64-920 Piła 46.000,00zł netto; 49.680,00zł brutto odrzucona


Zamawiający odrzuca ofertę firmy Euro Trade Technology Sp. z o. o. z uwagi na brak podpisu na formularzu ofertowym tj. brak zachowania wymaganej pod rygorem nieważności formy.
Wykonawca przesłał zgodnie z wymaganiami droga elektroniczną – platformę ePuap zaszyfrowana ofertę. Po rozszyfrowaniu zgodnie z procedurą szyfrowania ofert folder złożonej oferty stanowił plik pdf zeskanowanej oferty oraz osobny plik- formularz JEDZ. Podpisane przez Wykonawcę jest formularz JEDz, natomiast plik oferty jest bez podpisu Wykonawcy. Dodatkowo dodać należy, iż w przedstawionym skanie pełnomocnictwo do podpisania oferty ma Pani Hanna Skowrońska ( zawarty jest skan pełnomocnictwa bez podpisu kwalifikowalnego osoby udzielającej to pełnomocnictwo), na skanie formularz ofertowego jest zesnakowany podpis Pani Hanny Skowrońskiej, natomiast formularz JEDZ zawarty jako osobny plik jest podpisany podpisem elektronicznym przez Panią Elżbietę Rakowską- Alm.
oferty i wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego składa się w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Zgodnie z art. 10 a ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych ofertę sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i podpisuje bezpiecznym podpisem elektronicznym przy użyciu ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
Minimalne wymagania dla zachowania formy czynności złożenia oferty określa art. 781. § 1 kc . W jego świetle do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Poprzez złożenie podpisu na dokumencie obejmującym oświadczenie woli podpisujący wyraża wolę wywołania określonych skutków prawnych. Ponadto podpis wskazuje, że dokument nie jest projektowaną, lecz ostateczną wersją określonego oświadczenia a także, że jest ono zupełne i pochodzi od podpisanej na nim osoby.

Podkreślić należy, zawarte w formularzu ofertowym oświadczenia odnoszące się do m.in.: ceny oferty, akceptacji projektu umowy i zobowiązania do jej zawarcia na warunkach w niej określonych czy okresu związaniu ofertą, nie zostały przez wykonawcę złożone. Niepodpisany formularz oferty zawiera elementy przedmiotowo istotne, essentialia negotii przyszłej umowy. Podpisania Formularza oferty stanowiącego ofertę nie należy dorozumiewać z faktu złożenia pozostałych oświadczeń i dokumentów wraz z ofertą, które stanowią integralną, jedną całość ( w tym przypadku formularz JEDZ). Dla zachowania wymaganej formy złożenia oferty, niezbędnym jest złożenie podpisu na dokumencie obejmującym treść tego oświadczenia, a nie na innych dokumentach, oświadczeniach, załączonych do oferty.
Formularz ofertowy nie należy do katalogu oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp a zatem nie może być w tym trybie uzupełniony czy poprawiony.
Oferta niepodpisana jest z mocy prawa nieważna, nie wywołuje skutków prawnych.
W konsekwencji oferta podlega odrzuceniu w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 1 i 8 ustawy Pzp z uwagi na brak podpisu na formularzu ofertowym.

PAKIET NR 10

Zarys International Group Sp. z o. o. Sp.k.
ul. Pod Borem 18
41-808 Zabrze

Całkowita wartość zamówienia wynosi 6.396,00zł netto; 6.907,68zł brutto
Wpłynęły 2 oferty, odrzucono 0 ofert.

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu z wartością punktową.

Nr oferty Nazwa Oferenta/Wykonawcy Cena oferty Punktacja
11 Skamex Sp. z o.o. Sp.k.
Ul. Częstochowska 38/52
93-121 Łódź 22.000,00zł netto; 23.760,00zł brutto
29
17 Zarys International Group Sp. z o. o. Sp.k.
ul. Pod Borem 18
41-808 Zabrze 6.396,00zł netto; 6.907,68zł brutto
100

PAKIET NR 27

Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
Ul. Żółkiewskiego 20/26
87-100 Toruń

Całkowita wartość zamówienia wynosi 108.000,00zł netto; 116.640,00zł brutto
Wpłynęły 3 oferty, odrzucono 1 ofertę.

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu z wartością punktową.

Nr oferty Nazwa Oferenta/Wykonawcy Cena oferty Punktacja
16 Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
Ul. Żółkiewskiego 20/26
87-100 Toruń 108.000,00zł netto; 116.640,00zł brutto
100
17 Zarys International Group Sp. z o. o. Sp.k.
ul. Pod Borem 18
41-808 Zabrze 79.570,00zł netto; 86.130,00zł brutto
odrzucona
27 Blakpol Sp. z o. o.
Ul. Śniadeckich 9
42-200 Częstochowa 111.500,00zł netto; 120.420,00zł brutto
96

Zamawiający w zakresie pakietu wymagał załączenia dokumentu potwierdzającego walidację procesu sterylizacji wyrobów stanowiących przedmiot oferty/ zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami w formie końcowego raportu z walidacji lub raportu ponownej kwalifikacji procesu.
Wykonawca został na mocy art. 26 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przesłał uzupełnienie dokumentów. Dostarczone dokumenty są dowodem na przeprowadzoną kontrolę pracy urządzeń wobec pakietów kontrolnych, a nie jak wymagał zamawiający, walidację procesu sterylizacji wyrobów stanowiących przedmiot oferty.
Walidacja pracy sterylizatorów nie jest walidacją procesową. Walidację procesową wykonuje się po to, aby mieć pewność, że produkcja długich serii produktów odbywa się zawsze z równą skutecznością. Aby potwierdzić walidację procesową należało przedstawić dokumenty poświadczające przeprowadzenie sterylizacji produktów w takiej postaci, jaką oferent zamierza dostarczyć zamawiającemu w ramach umowy ( tj. serwety gazowe z gazy 17-nitkowej ), oraz dokumentację poświadczającą walidację tego procesu – np. badania laboratoryjne czystości mikrobiologicznej, wykonane przez niezależne laboratorium.
Nadesłane dokumenty nie poświadczają wymogu zamawiającego - dokumentu potwierdzającego walidację procesu sterylizacji wyrobów stanowiących przedmiot oferty/ zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami w formie końcowego raportu z walidacji lub raportu ponownej kwalifikacji procesu.
Wobec powyższego oferta podlega odrzuceniu.
Podstawa prawna art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego oferenta prosimy o przygotowanie umowy załączonej do niniejszego pisma.
Umowa dostępna w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres: zaopatrzenie@wco.pl. Data podpisania umowy 30.04.2019r.








Z poważaniem
































Opracował: Sylwia Krzywiak, Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, tel. 061 8850 644, mail zaopatrzenie@wco.pl









Proszę o potwierdzenie otrzymania treści pisma nr fax 061 8850 698

Potwierdzam otrzymanie pisma- informacji o wyborze ofert w postępowaniu nr 111/2018- Zakup i dostawa opatrunków




19.04.2019. ………..………………………………….
Podpis i pieczątka

« Powrót do szczegółów zamówienia