Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

ENERGIA ELEKTRYCZNA

Numer zamówienia:

350/117/2018

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogloszenie

Dz.U./S S198
13/10/2018
447544-2018-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
1 / 7
13/10/2018S198
https://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1 / 7
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:447544-2018:TEXT:PL:HTML
Polska-Poznań: Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
2018/S 198-447544
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Legal Basis:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
„Szpitale Wielkopolski” Sp. z o.o.ul. Lutycka 34Poznań60-415PolskaOsoba do kontaktów: Sylwia Szlachciak-PotasińskaTel.: +48 618553510E-mail: przetargi@szpitalewielkopolski.pl Faks: +48 614152710Kod NUTS: PL415
Adresy internetowe:
Główny adres: www.szpitalewielkopolski.pl
I.2)
Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie podadresem: www.szpitalewielkopolski.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: spółka prawa handlowego powołana przez JST
I.5)
Główny przedmiot działalności
Inna działalność: doradztwo – wykonywanie zadań inwestora/inwestora zastępczego dla podmiotówleczniczych; reprezentowanie podmiotów leczniczych w negocjacjach zakupowych o charakterze gospodarczym
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Zakup energii elektrycznej dla 5. grupy zakupowej utworzonej przez „Szpitale Wielkopolski” Sp. z o.o.
Numer referencyjny: SzW/8/2018
II.1.2)
Główny kod CPV
09300000
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Dz.U./S S198
13/10/2018
447544-2018-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
2 / 7
13/10/2018S198
https://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2 / 7
Dostawy
II.1.4)
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla punktów poboru należących do 18 podmiotów– Zamawiających. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ dostępnej nastronie internetowej Zamawiającego.
II.1.5)
Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL41
II.2.4)
Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup energii elektrycznej dla punktów poboru należących do 18 podmiotów –Zamawiających. W skład Zamawiającego wchodzą następujące podmioty lecznicze:
1) Wojewódzki Szpital Zespolony w Lesznie, ul. Jana Kiepury 45, 64-100 Leszno,
2) Zakład Leczenia Uzależnień, Charcice 12, 64-412 Chrzypsko Wielkie,
3) Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań,
4) Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych „Dziekanka”, ul. Poznańska 15, 62-200 Gniezno,
5) Wojewódzki Zakład Opieki Psychiatrycznej w Sokołówce, 62-840 Koźminek,
6) Centrum Rehabilitacji im. Prof. Mieczysława Walczaka w Osiecznej, ul. Zamkowa 2, 64-113 Osieczna,
7) Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu ul. B. Krysiewicza 7/8, 61-825Poznań,
8) Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny w Kościanie, Plac Paderewskiego 1a, 64-000 Kościan,
9) Wojewódzki Specjalistyczny ZZOZ Chorób Płuc i Gruźlicy w Wolicy k/Kalisza, Wolica 113, 62-872 GodzieszeMałe,
10) Wielkopolskie Centrum Ratownictwa Medycznego sp. z o.o., ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin,
11) Szpital Wojewódzki w Poznaniu, ul. Juraszów7/9, 60-479 Poznań,
12) Wielkopolskie Centrum Medycyny Pracy, ul. Poznańska 55a, 60-852 Poznań,
13) Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin,
14) Wielkopolski Ośrodek Reumatologiczny w Śremie, ul. Mickiewicza 95, 63-100 Śrem,
15) Ośrodek Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów S.A., ul. Kazimierza Wielkiego 24/26, 61-863 Poznań,
16) Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego, ul. Rycerska 10, 60-346 Poznań,
17) Zakład Opiekuńczo Leczniczy SPZOZ, ul. Promenada 7, 63-100 Śrem,
18) Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, ul. Toruńska 7, 62-800 Kalisz.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2019
Koniec: 31/12/2020
Dz.U./S S198
13/10/2018
447544-2018-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
3 / 7
13/10/2018S198
https://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3 / 7
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
1. Kryterium oceny ofert - 100 % cena. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 35 000 PLN.Szczegółowe informacje o wadium zawarto w rozdziale 13 SIWZ która dostępna jest na stronie internetowejZamawiającego.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki udziału
III.1.1)
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestruzawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, ze posiada:
— aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydanąprzez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.1.2)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjnąminimum 5 000 000,00 PLN.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.1.3)
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
III.1.5)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)
Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)
Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji umowy zostały wskazane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
III.2.3)
Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Opis
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)
Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Dz.U./S S198
13/10/2018
447544-2018-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
4 / 7
13/10/2018S198
https://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4 / 7
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.1)
Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 19/11/2018
Czas lokalny: 09:30
IV.2.3)
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)
Warunki otwarcia ofert
Data: 19/11/2018
Czas lokalny: 10:00
Miejsce:
Siedziba Zamawiającego, przy ul. Lutyckiej 34, 60-415 Poznań (teren CWJ ,,Hipodrom Wola” Sp. z o.o.) pokójNr: 16.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)
Informacje dodatkowe:
1. W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstawwykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualny na dzień składania ofert: Jednolity europejskidokument zamówienia – stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ. JEDZ składa się pod rygorem nieważności,zgodnie ze wzorem standardowego formularza, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisemelektronicznym zgodnie z zapisami rozdziału 12 SIWZ. 2. Podstawy wykluczenia wykonawcy z postępowania:2.1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę na podstawie przepisówart. 24 ust.1 pkt 12-23 ustawy Pzp. 2.2. Zamawiający, na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1, 5, 6 i 8 ustawy Pzp,wykluczy również z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę: - w stosunku do którego otwartolikwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidzianezaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art.332 ust. 1 ustawy z dnia 15.5.2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1508 ze zm.) lubktórego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzonyprawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidacjęmajątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia28.2.2003 r. – Prawo upadłościowe (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 2344 ze zm.); - będącego osobą fizyczną, któregoprawomocnie skazano za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko środowisku,jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny nie niższąniż 3 000,00 PLN; - jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnikaspółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za wykroczenie, o którym mowa w tiret drugi; - który naruszyłobowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co
Dz.U./S S198
13/10/2018
447544-2018-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
5 / 7
13/10/2018S198
https://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5 / 7
Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, októrym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków,opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarłwiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenianależy przedłożyć: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia brakupodstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) Zaświadczenie właściwego naczelnikaurzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego niewcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, żewykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz zewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenielub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;Uwaga: Ogłoszenie (formularz) nie przyjmuje dostatecznej ilości znaków - w związku z tym Zamawiającypozostałą treść zamieści w Sprostowaniu - Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KasyRolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalegaz opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarłporozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lubgrzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ratyzaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) Informacja z
Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnieskazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art.24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniaofert; 5) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczegozakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 6) Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niegoprawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków,opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lubdecyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkamilub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 7) Oświadczeniewykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczeniawolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6ustawy Pzp; 8) Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o którychmowa w ustawie z dnia 12.1.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1785 ze zm.);9) Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważnydokument; 2. Dokument potwierdzający niezaleganie przez wykonawcę z opłacaniem podatków oraz składek naubezpieczenie społeczne; 3. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy; 3. Oświadczeniewykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej –
stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ. 4. Inne wymagane dokumenty: Formularz oferty, formularz cenowy,pełnomocnictwo; 5. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danychosobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zapisami rozdz. 26 SIWZ
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
Dz.U./S S198
13/10/2018
447544-2018-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
6 / 7
13/10/2018S198
https://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6 / 7
ul. Postępu 17AWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587801E-mail: odwolanie@uzp.gov.pl Faks: +48 224587803
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2)
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interesw uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przezZamawiającego przepisów ustawy Pzp.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjomwpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętejw postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązanyna podstawie ustawy Pzp.
4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca sięniezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie orazwskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej,podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanegocertyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
6. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołaniaw taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się,iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeliprzesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacjielektronicznej.
7. Odwołanie wnosi się w terminach określonych w art. 182 ustawy Pzp.
8. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczegoprzysługuje skarga do sądu.
9. Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania Zamawiającego,za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczeniaKrajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi wplacówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe (tj.Dz.U. z 2017 r. poz. 1481 ze zm.) jest równoznaczne z jej wniesieniem.
VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17Awarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587801
Dz.U./S S198
13/10/2018
447544-2018-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
7 / 7
13/10/2018S198
https://ted.europa.eu/TED
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
7 / 7
E-mail: odwolanie@uzp.gov.pl Faks: +48 224587803
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
09/10/2018

« Powrót do szczegółów zamówienia