Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa jednorazowych implantów stałych do brachyterapii LDR raka gruczołu krokowego wraz z wyposażeniem.

Numer zamówienia:

350/102/2018

« Powrót do szczegółów zamówienia

Wybór ofert

Poznań, dnia 2018-01-10
EZ/350/102/2018/ 16


wg rozdzielnika
Wybór ofert
w przetargu nieograniczonym nr 350/102/2018 na
Zakup i dostawa jednorazowych implantów stałych do brachyterapii LDR raka gruczołu krokowego wraz z wyposażeniem
Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu uprzejmie informuje, iż przetarg j.w. został rozstrzygnięty na mocy art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm).
Do realizacji zamówienia została wybrana oferta nw wykonawcy, które nie podlegają odrzuceniu.

Pakiet 1
Eckert & Ziegler BEBIG DmbH
Robert-Rossle- Strasse 10
13125 Berlin Niemcy
Za cenę 1 144 597,20zł netto /brutto
Złożono jedną ofertę nie podlegającą odrzuceniu. Oferta uzyskała 100pkt. w tym: cena 60pkt.; ocena jakościowa – 20pkt. i okres gwarancji – 20pkt.
Pakiet 2
Eckert & Ziegler BEBIG DmbH
Robert-Rossle- Strasse 10
13125 Berlin Niemcy
Za cenę 35 123,20zł netto /brutto
Wybrano ofertę przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert.
W pakiecie 2 oferty złożyli wykonawcy:

Nr oferty Nazwa Oferenta/
Wykonawcy Cena oferty Ilość punktów
3 Varimed Sp. z o.o.
Ul. Tadeusza Kościuszki 115/4U
50-442 Wrocław

Termin dostawy – 5 dni Pak. 2
26 880,00zł. netto
29 030,40zł. brutto 85,00pkt.
Cena – 60pkt.
Skrócenie termin dostawy – 25pkt.
4 Eckert & Ziegler BEBIG DmbH
Robert-Rossle- Strasse 10
13125 Berlin Niemcy

Termin dostawy – 2 dni Pak. 2
35 123,20zł
VAT po stronie zamawiającego
Do oceny w kryterium cena przyjęto kwotę
37 933,06zł 85,92pkt.
Cena – 45,92pkt.
Skrócenie termin dostawy – 40pkt.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Wykonawcę, którego oferta została wybrana prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru załączonego do niniejszego pisma. Umowa dostępna jest również w formie elektronicznej – ew. prośbę proszę wysłać na adres zaopatrzenie@wco.pl.

W związku z tym na mocy art. 94 ustawy Prawo zamówień publicznych wyznacza się termin podpisania umowy w pakietach na dzień 22.01.2019r.

Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania 2 egz. umowy przygotowanej , wypełnionej i podpisanej przez wybranego w przetargu Wykonawcę. Po podpisaniu przez Zamawiającego 1 egz. umowy zostanie odesłany.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.

Z poważaniem
Z-ca Dyrektora ds. ekonomicznych


mgr inż. Magdalena Kraszewska












Prosimy o potwierdzenie otrzymania niniejszego pisma dotyczącego sprawy 350/102/2018 na nr faxu 61/ 88 50 698


Data 11.01.2019r Pieczątka i podpis…………………………………

« Powrót do szczegółów zamówienia