Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa jednorazowych implantów stałych do brachyterapii LDR raka gruczołu krokowego wraz z wyposażeniem.

Numer zamówienia:

350/102/2018

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

06/11/2018 S213 - - Dostawy - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta
• I.
• II.
• VI.
• VII.
Polska-Poznań: Izotopy promieniotwórcze
2018/S 213-488328
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Dostawy
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2018/S 197-445108)
Legal Basis:

Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
I.1)Nazwa i adresy
Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
Poznań
61-866
Polska
Osoba do kontaktów: Maria Wielgus, Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska
Tel.: +48 618850644
E-mail: zaopatrzenie@wco.pl
Faks: +48 618850698
Kod NUTS: PL415
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.wco.pl
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Zakup i dostawa jednorazowych implantów stałych do brachyterapii LDR raka gruczołu krokowego wraz z wyposażeniem
Numer referencyjny: 102/2018
II.1.2)Główny kod CPV
09344000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa jednorazowych implantów stałych do brachyterapii LDR raka gruczołu krokowego wraz z wyposażeniem.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionego asortymentu do przeprowadzenia zabiegów brachyterapii:
— źródła do brachyterapii ziarna I-125 – 8040 szt.,
— igły do brachyterapii – do aplikacji 18G 20 cm – 2920 szt.,
— igły do brachyterapii – stabilizujące 18G – 252 szt.,
— osłona głowicy – 128 szt.,
— osłona brachydrape – 128 szt.,
— wosk kostny – 128 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach SIWZ.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
02/11/2018
VI.6)Numer pierwotnego ogłoszenia
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2018/S 197-445108
Sekcja VII: Zmiany
VII.1)Informacje do zmiany lub dodania
VII.1.2)Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.1.4
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Krótki opis:
Zamiast:
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa jednorazowych implantów stałych do brachyterapii LDR raka gruczołu krokowego wraz z wyposażeniem.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionego asortymentu do przeprowadzenia zabiegów brachyterapii:
— źródła do brachyterapii ziarna I-125 – 8040 szt.,
— igły do brachyterapii – do aplikacji 18G 20 cm – 2920 szt.,
— igły do brachyterapii – stabilizujące 18G – 252 szt.,
— osłona głowicy – 128 szt.,
— osłona brachydrape – 128 szt.,
— wosk kostny – 128 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach SIWZ.
Powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa jednorazowych implantów stałych do brachyterapii LDR raka gruczołu krokowego wraz z wyposażeniem.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionego asortymentu do przeprowadzenia zabiegów brachyterapii:
— źródła do brachyterapii ziarna – I-125 – 8040 szt.,
— igły do brachyterapii – do aplikacji 18G 20 cm – 2920 szt.,
— igły do brachyterapii – stabilizujące 18G – 252 szt.,
— osłona głowicy – 128 szt.,
— osłona brachydrape – 128 szt.,
— wosk kostny – 128 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach SIWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony. Wszelkie informacje na stronie www.wco.pl
Numer sekcji: VI.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Informacje dodatkowe
Zamiast:
1. Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia wskazanych w Jednolitym Europejskim Dokumencie Zamówienia dalej zwanym JEDZ, złożonym w formie elektronicznej, w oparciu o przesłanki określone w art. 24 ust. 1 ustawy. Zaniechanie tego obowiązku będzie stanowiło podstawę wykluczenia Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5.
2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu. Z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23, należy przedłożyć:
Lp. Wymagany dokument
1 Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (składany razem z ofertą)
Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie jednolitego dokumentu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu lub SIWZ. Informacje zawarte w JEDZ stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
2 Oświadczenie o przynależności lub nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp (Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp)
Złożenie na wezwanie Zamawiającego dokumentów z poz. 3 i 4 będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
3 Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
4 Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności
5 Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów spełniających wymagania art. 25 ust. 1 pkt. 2:
Lp. Wymagany dokument
1. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto – podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo.
2. Formularz cenowy – wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji
3 Dokument lub odpis dokumentu z rejestru lub innej ewidencji lub inny dokument w celu potwierdzenia i weryfikacji weryfikacji osób umocowanych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczenia woli
4 Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania., jeżeli ich umocowanie nie wynika wprost z dokumentów określonych w pkt. VII.3.
5 Kopia dowodu wniesienia wadium- w wysokości 12 387,00 PLN
6 Wypełniona tabela oceny jakościowej.
7. Opisy techniczne, foldery/ulotki, fotografie, dane katalogowe jednoznacznie potwierdzające parametry techniczno-użytkowe oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające, że oferowany sprzęt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia.
Wszelkie istotne informacje zawarte zostały w SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.wco.pl.
Powinno być:
1. Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia wskazanych w Jednolitym Europejskim Dokumencie Zamówienia dalej zwanym JEDZ, złożonym w formie elektronicznej, w oparciu o przesłanki określone w art. 24 ust. 1 ustawy. Zaniechanie tego obowiązku będzie stanowiło podstawę wykluczenia Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5.
2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu. Z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23, należy przedłożyć:
Lp. Wymagany dokument
1 Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (składany razem z ofertą)
Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie jednolitego dokumentu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu lub SIWZ. Informacje zawarte w JEDZ stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2 Oświadczenie o przynależności lub nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp (Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp).
Złożenie na wezwanie Zamawiającego dokumentów z poz. 3 i 4 będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
3 Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
4 Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
5 Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów spełniających wymagania art. 25 ust. 1 pkt. 2:
Lp. Wymagany dokument
1. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto) – będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto – podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo.
2. Formularz cenowy – wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji.
3 Dokument lub odpis dokumentu z rejestru lub innej ewidencji lub inny dokument w celu potwierdzenia i weryfikacji weryfikacji osób umocowanych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczenia woli.
4 Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania., jeżeli ich umocowanie nie wynika wprost z dokumentów określonych w pkt. VII.3.
5 Kopia dowodu wniesienia wadium – pak. 1- 12018 PLN i pak. 2- 369 PLN.
6 Wypełniona tabela oceny jakościowej.
7. Opisy techniczne, foldery/ulotki, fotografie, dane katalogowe jednoznacznie potwierdzające parametry techniczno-użytkowe oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające, że oferowany sprzęt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia.
Wszelkie istotne informacje zawarte zostały w SIWZ udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego www.wco.pl.
Numer sekcji: II.2.14
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Informacje dodatkowe
Zamiast:
Kryteria oceny ofert:
Cena - 60 %
Ocena jakościowa 20 %
Skrócenie terminu dostawy - 20 %
Powinno być:
Kryteria oceny ofert wg SIWZ.
Szczegółowe informacje w dokumentacji postepowania oraz na stronie www.wco.pl
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 19/11/2018
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 26/11/2018
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 19/11/2018
Czas lokalny: 11:00
Powinno być:
Data: 26/11/2018
Czas lokalny: 11:00
VII.2)Inne dodatkowe informacje:

« Powrót do szczegółów zamówienia