Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Zakup, dostawa lamp czołowych i platformy do śródoperacyjnego pobierania tkanki.
Numer zamówienia:
350/103/2018
« Powrót do szczegółów zamówieniawybór ofert
Poznań, dnia 2018-12-10EZ/350/103/2018/…1124…
Wg rozdzielnika
Do wszystkich uczestników i zainteresowanych postepowaniem o zamówienie publiczne
Dotyczy: dotyczy: przetargu nieograniczonego 103/2018 Zakup i dostawa urządzeń medycznych
WYBOR OFERT
Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego na w/w przedmiot zamówienia została wybrana oferta najkorzystniejsza /unieważniono postepowanie wg n/wymienionych pakietów:
Pakiet 1. Lampa czołowa podłączona do źródła światła – ilość 2 szt.
Wybrano ofertę:
MEDIM
Ul. Puławska 45B 05-500 Piaseczno
Cena oferty netto 17 105,90 brutto 18481,92 PLN.
Termin realizacji 8 tygodni.
Okres gwarancji 24 m-ce.
Termin płatności 60 dni.
Nr oferty Nazwa Oferenta/Wykonawcy Cena oferty
netto
brutto
Termin realizacji
min3 max8 tyg Okres gwar
min 24 , max 48 Termin płatności
Ocena wg kryterium
A] Cena 60%
B] Ocena techniczna 30%
C] Termin dostawy 10% --------------------------
Razem 100%
1
MEDIM
Ul. Puławska 45B
05-500 Piaseczno 17 105,90 18481,92 8 tygodni 24 m-ce 60 dni 60+30+5=95
Oferta wybrana
2
Agencja Naukowo-Techniczna SYMICO Sp. z o.o.
Ul. Powstańców Śląskich 54A/2
53-333 Wrocław 1. 55 600,00 60 048,00
4 tygodnie 24 m-ce 60 dni 19+30+10=59
Pakiet 2. Platforma do śródoperacyjnego pobierania tkanki tłuszczowej (liposukcji) - ilość 1 szt.
UNIEWAZNIONY
Uzasadnienie faktyczne:
Postępowanie w zakresie pakietu 2 zostaje unieważnione z powodu braku ofert.
Uzasadnienie prawne:
Art. 93. 1. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;
Wybranego Wykonawcę prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Umowa dostępna w wersji elektronicznej na wniosek wysłany na mailto: zaopatrzenie@wco.pl
Wyznacza się datę zawarcia umowy na dzień 18-12-2018 r.
Z poważaniem,
inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna
Z-ca Dyrektora ds. Eksploatacyjnych
Proszę o potwierdzenie otrzymania treści pisma nr fax 61/88 50 698
Potwierdzam otrzymanie informacji o wyborze ofert w postępowaniu - 103/2018 Zakup i dostawa urządzeń medycznych.
.…………………………….. ………………………………………
data Podpis i pieczątka
« Powrót do szczegółów zamówienia