Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Modernizacja pomieszczeń Zakładu Radiologii WCO.

Numer zamówienia:

350/76/2018

« Powrót do szczegółów zamówienia

odp na pyt 6.8.2018

Poznań, dnia 2018-08-06
EZ/350/76/2018/……719….


Wg rozdzielnika: do wszystkich zainteresowanych i uczestników postępowania o zamówienie publiczne nr 76/2018

dotyczy: Modernizacja pomieszczeń Zakładu Radiologii Wielkopolskiego Centrum Onkologii 76/2018

ODPOWIEDZI NA PYTANIA.
Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż wpłynęły zapytania do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na które udzielamy odpowiedzi.

1. Czy Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowaniem Kierownikiem budowy posiadającym doświadczenie w kierowaniu w latach 2010 – 2018 budową, remontem, przebudową obiektów o wartości całkowitej umowy minimum 4 milionów złotych brutto
w przypadku kierownika budowy, który w latach 2010 – 2018 pełnił funkcję kierownika robót (nadzór nad częścią prac podczas budowy, remontu lub przebudowy obiektu), jeżeli wartość nadzorowanych bezpośrednio przez niego prac przekraczała 4.000.000,00 PLN brutto.
Odpowiedź: Dysponowanie Kierownikiem budowy posiadającym doświadczenie w kierowaniu w latach 2010 – 2018 budową, remontem, przebudową obiektów o wartości całkowitej umowy minimum 4 milionów złotych brutto nie jest warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu. Doświadczenie kierownika w kierowaniu budową, remontem lub przebudową o wartości minimum 4 milionów złotych brutto stanowi podstawę do oceny oferty w kryterium C. Zgodnie z opisem tego kryterium w SIWZ, punktowane może być jedynie doświadczenie w samodzielnym pełnieniu funkcji kierownika budowy, nie zaś kierownika robót.

2. Czy w wycenie zabudów kuchennych należy uwzględnić dostawę i montaż lodówek?
Odpowiedź: TAK

3. Czy Zamawiający potwierdza, że zapis pkt III.7 SIWZ „7. Warunki płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Wynagrodzenie płatne będzie po zakończeniu – po wykonaniu prac w danej jednostce organizacyjnej – w danym Dziale….” jest jednoznaczny z możliwością wystawienia, zgodnie z § 6 ust. 3 faktury częściowej przez Wykonawcę po wykonaniu odpowiednio: I, II i III etapu robót budowlanych wraz z umeblowaniem. Podział zadania na etapy zgodnie z § 5 ust. 3 i 4.
Odpowiedź: TAK

4. Czy Wykonawca będzie miał swobodny dostęp do pomieszczeń na poziomie -1?
Czy Zamawiający przewiduje etapowanie prac na poziomie -1?
Odpowiedź: Pomieszczenia piwnic na poziomie -1 będą udostępniane Wykonawcy tylko w zakresie niezbędnym na danym etapie prowadzenia robót, na czas niezbędny dla wykonania robót w danym pomieszczeniu. Każdorazowo będzie to wymagało odpowiednio wcześniejszego uzgodnienia z użytkownikiem określonych pomieszczeń. Należy te utrudnienia, związane z wykonywaniem robót w czynnym szpitalu, uwzględnić przy kalkulacji oferty.

5. Czy zamawiający potwierdza, że w przypadku wystąpienia rozbieżności między dokumentacją projektową a przedmiarem jako nadrzędną przy sporządzaniu oferty należy przyjąć wartość z przedmiaru?
Odpowiedź: NIE. W przypadku wystąpienia rozbieżności między dokumentacją projektową a przedmiarem jako nadrzędną przy sporządzaniu oferty należy przyjąć wartość wynikającą z dokumentacji projektowej. W takim przypadku Oferent winien zgłosić stwierdzoną rozbieżność w formie zapytania do Zamawiającego. Opublikowanie takiego zapytania wraz z odpowiedzią przez Zamawiającego, pozwoli pozostałym Oferentom złożyć oferty porównywalne. Wyznacza się nieprzekraczalny termin zgłaszania rozbieżności bądź braku określonych pozycji w przedmiarach robót do dnia 10.08.2018 roku.

6. Czy w ofercie należy ująć zabezpieczenia ścian okładzinami i narożnikami systemowymi np. C/S ACROVYN lub równoważny (brak obmiaru w przetargu)?
Odpowiedź: TAK, z zastrzeżeniem, że wykaz dodanych pozycji w kosztorysie ofertowym musi być przekazany Zamawiającemu w formie czytelnego przedmiaru do dnia 10.08.2018 r. Zamawiający opublikuje przed terminem składania ofert dodatkowe pozycje przedmiaru robót, zgłoszone przez wszystkich Oferentów do dnia 10.08.2018 r., celem umożliwienia złożenia ofert porównywalnych.

7. Czy Zamawiający potwierdza, że posiada wszelkie niezbędne decyzje administracyjne niezbędne do rozpoczęcia zadania (m.in. pozwolenie na budowę, opinie rzeczoznawców, opinię konserwatora zabytków itp.)
Odpowiedź: TAK

8. Czy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu składania ofert? W związku z koniecznością wykonania dodatkowych szacunków i analiz w celu złożenia rzetelnej oferty spełniającej wszystkie wymagania Zamawiającego zwracam się z prośbą o przedłużenie terminu składania ofert do dnia 13.08.2018r.
Odpowiedź: TAK. Zamawiający wyraża zgodę na przedłużenie terminu składania ofert do dnia 20.08.2018 roku – zmiana terminów na 20.08.2018 została dokonana pismem z dnia 01.08.2018 nr EZ/350/76/2018/702


Na pozostałe pytania Zamawiający udzieli odpowiedzi w terminie niezwłocznym.


Z poważaniem,
inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna

Z-ca Dyrektora ds. Eksploatacyjnych

« Powrót do szczegółów zamówienia