Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Modernizacja zrobotyzowanego systemu radiochirurgii CyberKnife

Numer zamówienia:

350/65/2018

« Powrót do szczegółów zamówienia

odp na pyt+modyfikacja siwz+ zmiana terminow

Poznań, dnia 2018-07-02
EZ/350/65/2018/……628…………



Wg rozdzielnika - do wszystkich zainteresowanych

Dotyczy: przetargu nieograniczonego - Modernizacja zrobotyzowanego systemu radiochirurgii CyberKnife [350/65/2018]


Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż wpłynęło zapytanie do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na które udzielamy odpowiedzi.
Treść zapytań do siwz:
Szanowni Państwo,
Nawiązuję niniejszym do procedury przetargowej, o której mowa powyżej.
Proponowane warunki płatności są nie do przyjęcia, ponieważ Accuray chce otrzymać 100% płatności po otrzymaniu zamówienia.
Po połączeniu warunków płatności WCO Poznań i warunków płatności Accuray, będziemy narażeni na skrajnie wysokie koszty finansowania, które nie były wkalkulowane w całą naszą transakcję.
Wobec powyższego, prosimy uprzejmie o współpracę z Państwa strony polegającą na zgodzie na zapłatę 50% po otrzymaniu waszego potwierdzenia zamówienia. Płatność w terminie 21 dni licząc od daty otrzymania faktury.
To uprości procedurę i uczyni ją bardziej klarowną i efektywną pod względem kosztów.
W dobrej wierze, oczekujemy na odpowiedź.

Odpowiedź na zastrzeżenia Oferenta zawarta będzie w dokonanych poniżej modyfikacjach specyfikacji i umowy.


MODYFIKACJA SIWZ
Dokonuje się korekty w Pkt III.2.
Jest:
2. Ogólne założenia wyjściowe.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zrobotyzowanego systemu radiochirurgii CyberKnife obejmująca instalację systemu i szkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu umowy w Wielkopolskim Centrum Onkologii wraz z przeszkoleniem pracowników zamawiającego dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w siedzibie producenta zamawianego systemu.
Winno być:

2. Ogólne założenia wyjściowe.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zrobotyzowanego systemu radiochirurgii CyberKnife obejmująca instalację systemu, uruchomienie i szkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu umowy wraz z przeszkoleniem pracowników WCO poza siedzibą Zamawiającego oraz w siedzibie Zamawiającego .
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Dokonuje się korekty W zał. nr 5 – parametry techniczne – tabela – pkt IV 2 i 3

Jest:
2. Przestrzeń dyskowa do archiwizacji danych dla systemu radiochirugii wraz z oprogramowaniem do wykonywania kopii zapasowych ≥30TB ≥ 30TB – 10 pkt.
=30TB – 0 pkt.
3. Przestrzeń dyskowa do archiwizacji danych dla radioterapii helikalnej wraz z oprogramowaniem do wykonywania kopii zapasowych ≥30TB ≥ 30TB – 10 pkt.
= 30TB – 0 pkt.
Winno być:
2. Przestrzeń dyskowa do archiwizacji danych dla systemu radiochirugii wraz z oprogramowaniem do wykonywania kopii zapasowych ≥30TB > 30TB – 10 pkt.
=30TB – 0 pkt.
3. Przestrzeń dyskowa do archiwizacji danych dla radioterapii helikalnej wraz z oprogramowaniem do wykonywania kopii zapasowych ≥30TB > 30TB – 10 pkt.
= 30TB – 0 pkt.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dokonuje się korekty w Pkt IV. siwz
Jest:
IV. Termin wykonania zamówienia
Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dwóch etapach:
1 etap: dostawa, przeszkolenie użytkowników w ośrodkach poza siedzibą Zamawiającego do 8 tygodni od dnia podpisania umowy.
2 etap: instalacja systemu, szkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu umowy w Wielkopolskim Centrum Onkologii do 12 tygodniu od dnia podpisania umowy.
Każdy z etapów zakończony zostanie podpisaniem przez strony stosownego protokołu.
Szczegółowy harmonogram realizacji zostanie ustalony po podpisaniu umowy pomiędzy stronami.

Winno być:
IV. Termin wykonania zamówienia
Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dwóch etapach:
1 etap: dostawa, przeszkolenie użytkowników w ośrodkach poza siedzibą Zamawiającego do 8 tygodni od dnia podpisania umowy.
2 etap: instalacja systemu, uruchomienie oraz szkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego do 12 tygodni od dnia podpisania umowy.
Każdy z etapów zakończony zostanie podpisaniem przez strony stosownego protokołu.
Szczegółowy harmonogram realizacji zostanie ustalony po podpisaniu umowy pomiędzy stronami.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dokonuje się korekty w załączniku nr 6 - wzory protokołów
Jest :
PROTOKÓŁ WYKONANIA SZKOLENIA
Winno być: :
PROTOKÓŁ WYKONANIA SZKOLENIA

poza siedzibą Zamawiającego / w siedzibie Zamawiającego *

[*zaznaczyć właściwe]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dokonuje się korekty w Umowie:
Jest:
§ 3
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest :
- modernizacja zrobotyzowanego systemu Cyberknife ………………………………… wraz z przeszkoleniem pracowników zamawiającego
opisanego szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanego w niniejszej umowie „Urządzeniem”,
1. Wykonawca zobowiązuje się do, modernizacji Urządzenia w pomieszczeniu wraz z przeszkoleniem użytkowników, w sposób zgodny z zestawieniem wyspecyfikowanym w złożonej przez Wykonawcę ofercie z dnia ……………………. – załączony formularz cenowy, stanowi integralną część niniejszej umowy.
2. Wykonawca oświadcza…itd…..

Winno być:
§ 3
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest :Modernizacja zrobotyzowanego systemu radiochirurgii CyberKnife polegająca na zakupie nowocześniejszej wersji oprogramowania systemu planowania leczenia oraz systemu zarządzania danymi wraz z serwerem bazodanowym obejmująca instalacje systemu, uruchomienie wraz z przeszkoleniem pracowników - opisanego szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanego w niniejszej umowie „Urządzeniem”,
Tu następuje korekta numeracji
2. Wykonawca zobowiązuje się do, modernizacji Urządzenia w pomieszczeniu wraz z przeszkoleniem użytkowników, w sposób zgodny z zestawieniem wyspecyfikowanym w złożonej przez Wykonawcę ofercie z dnia ……………………. – załączony formularz cenowy, stanowi integralną część niniejszej umowy.
3. Wykonawca oświadcza……itd….

Jest:
§ 3
Wg zlej numeracji jest pkt 3.
3. Wykonawca zobowiązuje do sprzedaży, dostawy (obejmującej wniesienie urządzenia do pomieszczenia ), montażu i uruchomienia Urządzenia wraz z przeszkoleniem użytkowników w siedzibie Wielkopolskiego Centrum Onkologii w terminie:
1. etap: dostawa wszystkich elementów systemu, przeszkolenie użytkowników w ośrodkach poza siedzibą Zamawiającego do ………………………………. tygodni od dnia podpisania umowy ( nie dłużej niż 8 tygodni)
2 etap: instalacja systemu, szkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu umowy w Wielkopolskim Centrum Onkologii do …………………………. tygodniu od dnia podpisania umowy ( nie dłużej niż 12 tygodni)
Szczegółowy harmonogram realizacji zostanie ustalony pomiędzy stronami po podpisaniu umowy.

Winno być:
§ 3
4. Wykonawca zobowiązuje do sprzedaży, dostawy (obejmującej wniesienie urządzenia do pomieszczenia), instalacji i uruchomienia Urządzenia wraz z przeszkoleniem użytkowników w terminie:
1. etap: dostawa wszystkich elementów systemu, przeszkolenie użytkowników w ośrodkach poza siedzibą Zamawiającego do ………………………………. tygodni od dnia podpisania umowy ( nie dłużej niż 8 tygodni)
2 etap: instalacja systemu, uruchomienie oraz szkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu umowy w Wielkopolskim Centrum Onkologii do …………………………. tygodniu od dnia podpisania umowy ( nie dłużej niż 12 tygodni)
Szczegółowy harmonogram realizacji zostanie ustalony pomiędzy stronami po podpisaniu umowy.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jest: § 3
Wg zlej numeracji jest pkt 9.
9. Po dokonaniu prawidłowej dostawy ( 1 etapu) umowy strony podpiszą protokół dostawy wszystkich elementów systemu oraz protokół szkoleń w ośrodkach poza siedzibą Zamawiającego, natomiast po dokonaniu instalacji i przekazaniu do eksploatacji( 2 etap) strony podpiszą końcowy protokół odbioru, uruchomienia i przekazania do eksploatacji oraz protokół szkoleń w siedzibie Zamawiającego. W razie zgłoszenia przez Zamawiającego uwag lub zastrzeżeń odnośnie funkcjonowania Urządzenia, Wykonawca zobowiązuje się, niezwłocznie, nie później jednakże niż w terminie 14 dni, do usunięcia wszelkich nieprawidłowości – w takim przypadku protokół odbioru końcowego Urządzenia zostanie podpisany po usunięciu wszelkich nieprawidłowości.

Winno być:
§ 3
10. Po dokonaniu prawidłowej dostawy (1 etapu) umowy strony podpiszą protokół dostawy wszystkich elementów systemu oraz protokół szkoleń w ośrodkach poza siedzibą Zamawiającego, natomiast po dokonaniu instalacji, uruchomieniu i przekazaniu do eksploatacji (2 etap) strony podpiszą końcowy protokół odbioru, uruchomienia i przekazania do eksploatacji oraz protokół szkoleń w siedzibie Zamawiającego. W razie zgłoszenia przez Zamawiającego uwag lub zastrzeżeń odnośnie funkcjonowania Urządzenia, Wykonawca zobowiązuje się, niezwłocznie, nie później jednakże niż w terminie 14 dni, do usunięcia wszelkich nieprawidłowości – w takim przypadku protokół odbioru końcowego Urządzenia zostanie podpisany po usunięciu wszelkich nieprawidłowości.
------------------------------------
§ 5 ust 3a
Jest:
- 5 % łącznej wartości brutto Przedmiotów umowy, których sprzedaż i dostawa jest przedmiotem niniejszej umowy, o której mowa w § 7 ust. 1 niniejszej umowy,
Winno być:
- 5 % łącznej wartości brutto Przedmiotów umowy, których sprzedaż i dostawa jest przedmiotem niniejszej umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy,
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skreśla się:
cały § 6,
§ 6
1. Wykonawca za wykonanie przedmiotu zamówienia wystawi następujące faktury:
- pierwsza faktura w wysokości równowartości 50% wartości przedmiotu zamówienia określonej w § 5 ust. 1 zostanie wystawiona po wykonaniu 1 etapu dostawy wszystkich elementów systemu i przeprowadzeniu szkoleń w ośrodkach poza siedzibą Zamawiającego oraz po obustronnym podpisaniu protokołu dostawy wszystkich elementów systemu oraz protokół szkoleń w ośrodkach poza siedzibą Zamawiającego;
- faktura w wysokości równowartości 50% wartości przedmiotu zamówienia określonej w § 5 ust. 1 zostanie wystawiona po wykonaniu 2 etapu dostawy wszystkich elementów systemu i przeprowadzeniu szkoleń w ośrodkach poza siedzibą Zamawiającego oraz po obustronnym podpisaniu końcowego protokołu odbioru, uruchomienia i przekazania do eksploatacji oraz protokół szkoleń w siedzibie Zamawiającego;
2. Zapłata za przedmiot umowy nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT w terminie 30 dni od dnia otrzymania przedmiotowej faktury przez Zamawiającego, w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze. Faktury wystawiane będą każdorazowo po wykonaniu części określonej w §3 ust. 3 umowy.
3. Podstawą wystawienia faktur przez Wykonawcę będą podpisane przez Zamawiającego protokoły, o których mowa w § 3 ust. 9 niniejszej umowy.

§ 6 otrzymuje brzmienie:
§ 6
1. Wynagrodzenie o którym mowa w § 4 ust 1 płatne będzie w niżej wymienionych częściach:
Część 1. – 30% wartości całkowitej zamówienia – płatne po potwierdzeniu przez Oferenta złożenia zamówienia na realizację przedmiotu zamówienia u producenta.

Część 2. – 50% wartości całkowitej zamówienia - po wykonaniu 1 etapu: dostawy wszystkich elementów systemu i przeprowadzeniu szkoleń w ośrodkach poza siedzibą Zamawiającego w terminie do 8 tygodni od dnia podpisania umowy oraz po obustronnym podpisaniu protokołu dostawy wszystkich elementów systemu oraz protokołu szkoleń w ośrodkach poza siedzibą Zamawiającego.

Część 3. – 20% wartości całkowitej zamówienia - po wykonaniu 2 etapu: instalacji systemu, uruchomieniu oraz szkoleniu w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu umowy w siedzibie Zamawiającego w terminie do 12 tygodni od dnia podpisania umowy oraz po obustronnym podpisaniu protokołu końcowego oraz protokołu szkoleń w siedzibie Zamawiającego.

2. Zapłata za przedmiot umowy nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT w terminie:
• 21 dni [cześć 1 i część 2]
• 30 dni [część 3]
od dnia otrzymania przedmiotowej faktury przez Zamawiającego, w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.


Dodatkowa uwaga! Ostateczna umowę z naniesieniem w/w zmian Zamawiający przygotuje po wszystkich odpowiedziach na pytania do specyfikacji.


ZMIANA TERMINÓW:

Zamawiający dokonuje zmian terminów postępowania .
Ustala się:
Termin składania ofert do dnia 27-07-2018 r. do godz. 09.00
Termin otwarcia ofert w dniu 27-07-2018 r. o godz. 10.00


Informujemy, iż zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych Wykonawca wraz z przedmiotową umową o zamówienie publiczne będzie zobowiązany do podpisania umowy RODO - Zamawiający umieszcza na stronie internetowej umowę RODO.




Z poważaniem,
inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna


Z-ca Dyrektora ds. Eksploatacyjnych























Przygotowane przez Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, Katarzyna Witkowska tel. 61/ 88 50 643, …644; fax …698

« Powrót do szczegółów zamówienia