Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku.

Numer zamówienia:

350/46/2018

« Powrót do szczegółów zamówienia

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)– procedura jak dla zamówienia publicznego o wartości powyżej 221 000 EURO.

DOTYCZY PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO 46/2018.

Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku.

I. Nazwa oraz adres zamawiającego
Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
61-866 Poznań
tel. 61/88 50 500
fax. 61/8 52 19 48
Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia
tel 61/88 50 643[644] fax 61/ 88 50 698
godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 7.25 do 15.00
www.wco.pl mailto: zaopatrzenie@wco.pl

II. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego – procedura, jak dla zamówienia publicznego powyżej 221.000 EURO, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.),zwanej dalej Pzp oraz przepisami aktów wykonawczych wydanych podstawie ww. ustaw.

III. Opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku.

1. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

33 19 00 00-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

2. Ogólne założenia wyjściowe.

Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego jednorazowego użytku.


2.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Wymagany w siwz termin ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy.

3.W zakresie zadań w których w opisie przedmiotu zamówienia użyto zapisów wskazujących na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, należy je traktować jako przykład produktu, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach, jakie zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, lecz oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Ofertą równoważną są produkty lub rozwiązania, które odpowiadają pod względem jakości i funkcjonalności produktom lub rozwiązaniom wskazanym przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na Wykonawcy składającym ofertę równoważną spoczywa obowiązek udowodnienia równoważność oferowanych produktów.

IV. Termin wykonania zamówienia

1. Umowa na okres 24 miesięcy,
2. Dostawy sukcesywnie zgodnie z zamówieniami częściowymi składanymi telefonicznie lub faxem w okresie trwania umowy.
3. Termin dostawy maksymalnie do 4 dni roboczych od złożenia zamówienia faxem, mailem lub telefonicznie.
4. W ofercie należy przedstawić termin realizacji zamówienia.
5. Dostawy w godzinach 8:00 do 14:00 do magazynu Apteki.

V. Warunki udziału w postępowaniu

1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 Pzp i spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały określone przez zamawiającego w ogłoszeniu. Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
3. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia wskazanych w Jednolitym Europejskim Dokumencie Zamówienia dalej zwanym JEDZ, w oparciu o przesłanki określone w art. 24 ust. 1 ustawy. Zaniechanie tego obowiązku będzie stanowiło podstawę wykluczenia Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5.

VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu. Z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23, należy przedłożyć:

Lp. Wymagany dokument
1 Jednolity europejski dokument zamówienia (składany razem z ofertą)
Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie jednolitego dokumentu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu lub SIWZ. Informacje zawarte w JEDZ stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
2 Oświadczenie o przynależności lub nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp (Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp)

Złożenie na wezwanie Zamawiającego dokumentów z poz. 3 i 4 będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.

3 Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
4 Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności
5 Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.

1. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania.
2. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
4. Wykonawcy działający wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
6. W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzajów dokumentów zwanego dalej rozporządzeniem, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
2) pkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21;
8. Dokumenty, o których mowa w pkt 7 powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
9. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 rozporządzenia zdanie pierwsze stosuje się
10. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
11. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 rozporządzenia, składa dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 rozporządzenia zdanie pierwsze stosuje się.
12. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
VII. Potwierdzenie pozostałych wymagań specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów:

Lp. Wymagany dokument
1. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto – podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo.
2. Formularz cenowy – wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji
3 Dokument lub odpis dokumentu z rejestru lub innej ewidencji lub inny dokument w celu potwierdzenia i weryfikacji weryfikacji osób umocowanych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczenia woli
4 Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania., jeżeli ich umocowanie nie wynika wprost z dokumentów określonych w pkt. VII.3.
5 Kopia dowodu wniesienia wadium
6 Wypełnione tabele oceny jakościowej

Złożenie na wezwanie Zamawiającego dokumentów będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.

1 Karty danych technicznych jednoznacznie potwierdzające parametry oferowanego przedmiotu zamówienia - wystawione przez producentów wyrobów.

VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.

Godziny pracy WCO – 7.25 - 15.00.

Wszelką korespondencję należy kierować na adres Wielkopolskiego Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań - Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia.
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej w języku polskim.
2. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Zamawiający dopuszcza ponadto formę porozumiewania się drogą elektroniczną za pomocą tj. poczty elektronicznej) oraz za pomocą faksu, przy czym w ten sposób przesłane oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje muszą zostać potwierdzone pisemnie. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż: w terminach wskazanych w art. 38 ust. 1 z uwzględnieniem art. 11.8 Pzp pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej.
4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza na tej stronie.
5. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną zmianę treści specyfikacji zamawiający udostępnia na stronie internetowej, chyba że specyfikacja nie podlega udostępnieniu na stronie internetowej.

Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:

a) Elżbieta Chojecka tel. 61/88 50 646,
b) Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia - Sylwia Krzywiak, Maria Wielgus, Katarzyna Witkowska, tel. 61/88 50 644, tel 61/88 50 643, fax 061 8850 698

IX. Wymagania dotyczące wadium.

1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :

Nr pakietu Wartość PLN
1. 1 232 zł
2. 4 000 zł
3. 3 872 zł

2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w:
2.1. pieniądzu;
2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3. gwarancjach bankowych;
2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wykonawca, który złoży Ofertę niezabezpieczoną akceptowalną formą wadium będzie podlegał wykluczeniu, a jego oferta zostanie odrzucona.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto Zamawiającego:
5. Bank BGZ BNP Paribas SA: 51 1600 1462 1833 5288 9000 0003
Na przelewie należy umieścić informację o treści : „WADIUM – Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - 46/2018”
W OFERCIE NALEŻY PODAĆ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY ZAMAWIAJĄCY ZWRÓCI WADIUM ZŁOŻONE W FORMIE PRZELEWU.

Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w siedzibie Zamawiającego, w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, Kantor Cegielskiego, pokój 028, I piętro.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, okoliczności, o których mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
13.1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
13.2. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
13.3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

X. Termin związania ofertą.

Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XI. Opis sposobu przygotowywania ofert.

1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Dokumenty składające się na ofertę należy składać w formie oryginałów lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. Oświadczenia należy składać wyłącznie w formie oryginału. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, którego każdego z nich dotyczą.
3. Wykonawca składa ofertę, zgodnie z wymaganiami Pzp oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
5. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem składania ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed upływem terminu składania ofert.
6. Oferta, tzn. formularz ofertowy i wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę albo osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru, ewidencji jako osoba upoważniona do reprezentacji, musi dołączyć do ofert pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania. W przypadku podpisania umowy należy do niej załączyć pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań finansowych w przypadku gdy osoba podpisująca umowę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru, ewidencji jako osoba upoważniona do reprezentacji.
7. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, ewidencji, które wskazane są tam jako umocowane do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
8. Zaleca się by oferty były połączone – (zszyte zszywaczem lub bindownicą lub w skoroszycie) w sposób zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty. Poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być datowane i własnoręcznie podpisane przez osobę podpisującą ofertę.
9. Do oferty Wykonawca dołączy wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji. W przypadku gdy Wykonawca dołączy jako załącznik do oferty kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W sytuacji gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii tegoż dokumentu.
10. Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile wykonawca składając ofertę zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane innym wykonawcom. W takim przypadku wskazane jest, aby informacje te były przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty opatrzonego klauzulą „TAJNE”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp.
a) Oferty należy składać w zamkniętych kopertach oznaczonych pieczątką Oferenta oznaczonych w następujący sposób:

Przetarg nieograniczony – sprzęt medyczny sterylny jednorazowy użytku, ( nr 46./2018) dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii. Nie otwierać przed ..........................................” /data otwarcia ofert/

Każda Oferta opatrzona zostanie numerem wpływu odnotowanym na kopercie oferty.
b) Oferty, które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem Poczty Polskiej, poczty kurierskiej, należy przygotować w sposób określony w pkt 2 i przesłać w zewnętrznej kopercie, na której powinna znajdować się pieczęć Wykonawcy, zaadresowanej w następujący sposób:

Wielkopolskie Centrum Onkologii
Ul. Garbary 15,
61-866 Poznań
Przetarg nieograniczony – sprzęt medyczny sterylny jednorazowego użytku ( nr 46/2018)

XII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1. Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w pokoju 3089 (Kancelaria – III piętro), w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Garbary 15 w nieprzekraczalnym terminie do 24.05.2018 do godz. 09.00
2. Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.05.2018 o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego – Kantor, Rotunda, parter pokój nr 001.
- Otwarcie ofert jest jawne. W przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, na jego pisemny wniosek Zamawiający prześle mu informację zawierającą nazwy i adresy Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz informacje dotyczące ceny oferty.
- Oferty zostaną sprawdzone pod katem, czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami Pzp i postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
- Zamawiający poprawia w ofercie:
o oczywiste omyłki pisarskie,
o oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
o inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
– niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona
Nie wyrażenie zgody na poprawienie innych omyłek, niż oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, w ciągu 3 dni od daty doręczenia zawiadomienia, skutkować będzie odrzuceniem oferty

XIII. Opis sposobu obliczenia ceny

1. Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
2. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają zasadom określonym w Pzp i spełniają wymagania określone w SIWZ.
3. Cena oferty winna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą o cenach i obliczona zgodnie z konstrukcją formularza ofertowego i cenowego, stanowiącego załącznik nr 1 nr 2 do niniejszej specyfikacji z uwzględnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi w terminie składania oferty przepisami. Obowiązkiem składającego ofertę jest wypełnić formularz cenowy dokonując obliczeń wg zasad obowiązujących w rachunkowości.
4. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę, (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
5. Przedstawiona przez Wykonawcę oferta cenowa nie może stanowić ogólnych cenników, kalkulacji, itp., stosowanych przez Wykonawcę w toku prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na przedmiotowe postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej SIWZ.
6. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę w ofercie są ustalone na okresie trwania umowy, poza przypadkami określonymi we wzorze umowy (załącznik siwz) i nie wzrosną i nie podlegają negocjacjom.
7. Błąd w obliczeniu ceny spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Za oczywistą omyłkę rachunkową zamawiający uzna w szczególności:
a) błędny wynik mnożenia ceny jednostkowej oraz ilości zamawianych sztuk,
b) błędny wynik podsumowania poszczególnych pozycji, przyjmując, że prawidłowo wyliczono cenę za poszczególne pozycje,
c) rozbieżność pomiędzy wartością ceny podaną liczbą i słownie, przy czym za prawidłową uznaje się tę wartość, która odpowiada poprawnemu arytmetycznie wyliczeniu ceny
9. Poprawiając omyłki rachunkowe, zamawiający uwzględni konsekwencje rachunkowe wynikające z ich poprawienia.
10. Nie wyrażenie zgody na poprawienie innych omyłek, niż oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, w ciągu 3 dni od daty doręczenia zawiadomienia, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

XIV. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Kryteria, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty wraz z wagami (procentowym znaczeniem), oraz sposób obliczenia wartości punktowej oferty.

Kryteria: (opis kryterium/ i jego znaczenie (wag):

Cena - 60%
Ocena jakościowa - 40%
Cena obliczona będzie wg wzoru:
Najniższa cena
A = -------------------------------- x waga x 100
Cena badanej oferty
A– ilość punktów przyznana w kryterium cena
Przy ocenie wysokości zaproponowanej ceny - najwyżej będzie punktowana oferta z najniższą ceną brutto – oferta najkorzystniejsza (art. 2 pkt.5 w zw. z art. 91 ustawy).
Oferta o najniższej cenie brutto otrzyma max il. punktów, pozostałym ofertom przyznane zostaną punkty zgodnie z ww. wzorem.

Ocena jakościowa będzie obliczona wg wzoru:

Pakiet 1
W kryterium „Jakość dostarczanych wyrobów” punkty zostaną przyznane jak poniżej:
1. Oznakowanie zestawu kolorem na opakowaniu zewnętrznym
( wierzch i bok ) - 10 pkt.
Brak oznakowania kolorem - 0 pkt.

2. Odporność na przenikanie cieczy > 200 cm H2O ( dla poz. 3, 4 ) - 10 pkt.
Odporność na przenikanie cieczy ≤ 200 cm H2O ( dla poz. 3, 4 ) - 0 pkt

3. Sterylny margines przy zgrzewie na opakowaniu foliowym min. 5 mm - 10 pkt.
Sterylny margines przy zgrzewie na opakowaniu foliowym < 5 mm lub brak - 0 pkt.

4. Instrukcja w języku polskim dotycząca komponentów umieszczona
w zestawie - 10 pkt.
Brak instrukcji w języku polskim dotycząca komponentów w zestawie – 0 pkt.
Oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 40 pkt.

Pakiet 2 W kryterium „Jakość dostarczanych wyrobów” punkty zostaną przyznane jak poniżej:

1. Opatrunek z próżniowo naniesioną na całej powierzchni warstwą aluminium o działaniu bakteriostatycznym - 10 pkt.
Opatrunek bez warstwy aluminium o działaniu bakteriostatycznym - 0 pkt.

2. Kartonowe ( lub inne ), nieprzemakalne pudełko do zapakowania
drobnego materiału - 10 pkt.
Brak nieprzemakalnego pudełka ( pojemnika ) - 0 pkt.

3. Klej umożliwiający repozycjonowalność serwet ( umożliwiający swobodne odklejanie i przyklejanie bez ryzyka uszkodzenia materiału) - 10 pkt.
Klej bez funkcji repozycjonowania - 0 pkt.

4. Oznakowanie zestawu kolorem na opakowaniu zewnętrznym
( wierzch i bok ) - 10 pkt.
Brak oznakowania kolorem - 0 pkt.
Oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 40 pkt.

Pakiet 3 W kryterium „Jakość dostarczanych wyrobów” punkty zostaną przyznane jak poniżej:
1. Oznakowanie zestawu kolorem na opakowaniu zewnętrznym
( wierzch i bok ) - 10 pkt.
Brak oznakowania kolorem - 0 pkt.

2. Odporność na przenikanie cieczy > 380 cm H2O - 10 pkt.
Odporność na przenikanie cieczy ≤ 380 cm H2O - 0 pkt

3. Sterylny margines przy zgrzewie na opakowaniu foliowym min. 5 mm - 10 pkt.
Sterylny margines przy zgrzewie na opakowaniu foliowym < 5 mm lub brak - 0 pkt.

4. Instrukcja w języku polskim dotycząca składu komponentów umieszczona
w zestawie – 10 pkt.
Brak instrukcji w języku polskim dotycząca składu komponentów
w zestawie – 0 pkt.

Oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 40 pkt.

XV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

1.Zamawiający po wyborze oferty niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty o:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
b) Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni,
c) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, powodach odrzucenia oferty, a w przypadkach, o których mowa w art. 89 ust. 4 i 5, braku równoważności lub braku spełniania wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności,
- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
2.Zamawiający informuje, iż umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania przy użyciu poczty elektronicznej zawiadomienia o wyborze oferty.
3.W przypadku wniesienia odwołania, umowa może być zawarta dopiero po ogłoszeniu wyroku lub postanowienia kończącego postępowanie odwoławcze.
4.Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zajdą przesłanki unieważnienia postępowania.
5.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana ma obowiązek zawarcia umowy, zgodnie z postanowieniami określonymi w załącznik do specyfikacji oraz na warunkach podanych w swojej ofercie, tożsamych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w terminie określonym przez Zamawiającego.

XVI. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Zamawiający nie wymaga wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
XVII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowy sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.

1. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy będzie tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie złożonej w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

XVIII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy (art. 180 ust. 1 Pzp).
2. Jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8, odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności (art. 180 ust. 2 Pzp):
1) wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki lub zapytania o cenę;
2) określenia warunków udziału w postępowaniu,
3) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;
4) odrzucenia oferty odwołującego,
5) opisu przedmiotu zamówienia,
6) wyboru najkorzystniejszej oferty.
3. Odwołanie wnosi się (art. 182 ust. 1 pkt. 1 i 2 Pzp):
w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji (za pomocą poczty elektronicznej) o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia albo w terminie 10 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
4. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie (art. 182 ust. 2 Pzp) 10 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
5. W przypadku wniesienia odwołania wobec treści ogłoszenia o zamówieniu lub postanowień SIWZ, Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert (art. 182 ust. 5 Pzp).
1. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia (art. 182 ust. 6 Pzp).
2. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania (art.180 ust. 3 Pzp).
3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu (art.180 ust. 4 Pzp).
4. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł > 200 cm H2O ( dla poz. 3, 4 ) - 10 pkt.
2.Odporność na przenikanie cieczy ≤ 200 cm H2O ( dla poz. 3, 4 ) - 0 pkt.
3 1.Sterylny margines przy zgrzewie na opakowaniu foliowym min. 5 mm - 10 pkt.
2.Sterylny margines przy zgrzewie na opakowaniu foliowym < 5 mm lub brak - 0 pkt.

4 1.Instrukcja w języku polskim dotycząca komponentów umieszczona w zestawie – 10 pkt.
2.Brak instrukcja w języku polskim dotycząca komponentów w zestawie – 0 pkt.

Pakiet nr 2
2500 szt.

Zestaw do operacji piersi mały

1. Serweta na stolik instrumentariuszki 150 cm x 190 cm ( +/- 3 cm ) ( jako owinięcie zestawu ) wykonana z laminatu 2-warstwowego składającego się z ciemnozielonej lub niebieskiej hydrofilowej włókniny polipropylenowej i dwukolorowej (niebiesko-zielono/białej) folii polietylenowej. Gramatura materiału w polu krytycznym 76 g/m2 – 1 szt.
2. Serweta na stolik Mayo Standard 80 cm x 145 cm ( + 5 cm ) w kształcie worka, złożona w sposób umożliwiający aseptyczną aplikację ,wykonana z zielonej lub niebieskiej folii polietylenowej. Obszar wzmocniony wykonany z włókniny polipropylenowej. Gramatura materiału w obszarze wzmocnionym ≥ 83 g/m2. wielkość wzmocnienia 75 cm x 90 cm ( +/- 3 cm ) – 1 szt.
3. Ręcznik chłonny 30 cm x 40 cm – 4 szt.
4. Organizator foliowy. transparentny do materiału gazowego rozmiar 97 cm x 25 cm ( +/- 5 cm ), zawierający 10 kieszonek na kompresy lub tupfery i dwa otwory w górnej części umożliwiające zawieszenie. – 2 szt.
5. Kieszeń na narzędzia 2-komorowa w rozmiarze 25cm x 45cm z dwoma taśmami samoprzylepnymi o szerokości 5cm służącymi do mocowania i regulacji głębokości kieszeni – 1 szt.
6. Taśma samoprzylepna włókninowa o wymiarach 9 x 50 cm ( +/- 1 cm ) – 1 szt.
7. Sterylny samoprzylepny organizator przewodów i drenów typu rzep o wymiarach 2,5 cm ( +/- 0,5 cm ) x 20/24 cm. – 1 szt.
8. Pudełko magnetyczne do zbierania i liczenia igieł duże ( z gąbką ) min. 20 – 1 szt.
9. Czyścidło do koagulacji 5 cm x 5 cm – 1 szt.
10. Miska 250 ml plastikowa, niebieska ze skalą – 1 szt.
11. Tupfer miękki z gazy 20 nitkowej EN 14079 o wykroju ok. 44,5x44,5cm , rozmiar "wielkości pięści" , tupfery włożone do miski z pozycji 10 – 6 szt.
12. Bezpieczny skalpel z ostrzem numer 20 – 1 szt.
13. Bezpiecznych skalpel z ostrzem numer 10 – 1 szt.
14. Kleszczyki blokowane do materiału opatrunkowego , plastikowe – 2 szt.
15. Tupfer miękki z gazy 20 nitkowej EN 14079 o wykroju 14 x15cm( +/- 1 cm ) z elementem kontrastującym w promieniach RTG rozmiar "wielkości orzecha włoskiego" , zapakowany dodatkowo w papierową torebkę – 20 szt.
16. Wielowarstwowy opatrunek włókninowy o znacznej chłonności, warstwa bezpośrednio przylegająca do rany wykonana z miękkiej włókniny ew. z próżniowo naniesioną na całej powierzchni warstwą aluminium o działaniu bakteriostatycznym. Opatrunek z nacięciem przeznaczony np. pod dren, rozmiar 8 cm x 9 cm ( +/- 0,5 cm ) – 1 szt.
17. Włókninowy opatrunek do zabezpieczania ran z warstwą absorbcyjną, rozmiar 15 cm x 10 cm ( +/- 0,5 cm ) – 1 szt.
18. Włókninowy opatrunek do zabezpieczania ran z warstwą absorbcyjną, rozmiar 10 cm x 34 cm ( +/- 0,5 cm ) – 1 szt.
19. Serweta z tasiemką i elementem kontrastującym w promieniach RTG wykonana z gazy bawełnianej zgodnej z EN 14079, 20 nitek 4 warstwy , rozmiar po praniu wstępnym min. 40cmx40cm , kolor biały – 10 szt.
20. Serweta operacyjna samoprzylepna wzmocniona 150 cm x 180 cm ( +/- 3 cm ) wykonana z laminatu dwuwarstwowego: włóknina polipropylenowa i folia polietylenowa. Gramatura laminatu podstawowego ≥ 57,5 g/m2. Serweta wzmocniona polipropylenową łatą chłonną o wymiarach 20 cm x 50 cm ( +/- 1 cm ). Całkowita gramatura laminatu podstawowego i łaty chłonnej ≥109,5 g/m2 Taśma mocująca w serwecie pokryta klejem repozycjonowalnym ( umożliwiającym swobodne odklejanie i przyklejanie bez ryzyka uszkodzenia materiału), szerokości min. 5 cm, wyposażona w marginesy ułatwiające odklejanie papieru zabezpieczającego – 1 szt.
21. Serweta operacyjna samoprzylepna wzmocniona 150 cm x 180 cm ( +/- 3 cm ) wykonana z laminatu dwuwarstwowego: włóknina polipropylenowa i folia polietylenowa. Gramatura laminatu podstawowego ≥ 57,5 g/m2. Taśma mocująca w serwecie pokryta klejem repozycjonowalnym ( umożliwiającym swobodne odklejanie i przyklejanie bez ryzyka uszkodzenia materiału), szerokości min. 5 cm, wyposażona w marginesy ułatwiające odklejanie papieru zabezpieczającego – 1 szt.
22. Serweta operacyjna samoprzylepna 90 cm x 110 cm wykonana z laminatu dwuwarstwowego włóknina polipropylenowa i folia polietylenowa. Gramatura laminatu ≥ 57,5 g/m2.Taśma mocująca w serwecie pokryta klejem repozycjonowalnym ( umożliwiającym swobodne odklejanie i przyklejanie bez ryzyka uszkodzenia materiału), szerokości min. 5 cm, wyposażona w marginesy ułatwiające odklejanie papieru zabezpieczającego – 2 szt.
23. Serweta operacyjna samoprzylepna 190 cm x 225 cm wykonana z laminatu dwuwarstwowego włóknina polipropylenowa i folia polietylenowa. Gramatura laminatu ≥ 57,5 g/m2.Taśma mocująca w serwecie pokryta klejem repozycjonowalnym ( umożliwiającym swobodne odklejanie i przyklejanie bez ryzyka uszkodzenia materiału), szerokości min. 5 cm, wyposażona w marginesy ułatwiające odklejanie papieru zabezpieczającego – 1 szt.

Składowe (4 -19) mogą być umieszczone w opakowaniu kartonowym, podfoliowanym od środka, na zewnątrz pudełka dwie naklejki perforowane.
Materiał z którego wykonane są serwety z pozycji 1, 20 i 21,22,23 spełnia wymagania wysokie normy PN EN 13795 dla obłożeń chirurgicznych .

Wszystkie składowe ułożone w kolejności umożliwiającej sprawną aplikację zgodnie z zasadami aseptyki, zawinięte w serwetę na stolik instrumentariuszki. Zestaw powinien być wyposażony w minimum dwie samoprzylepne etykiety, z nr katalogowym, datą ważności i numerem serii służące do archiwizacji danych. Zawartość zestawu opisana w języku polskim na etykiecie produktowej naklejonej na opakowaniu. Opakowanie - torba z przeźroczytej foli polietylenowej z klapką zgrzewaną z folią, w celu zminimalizowania ryzyka rozjałowienia zawartości podczas wyjmowania z opakowania przy zgrzewie powinien znajdować się sterylny margines. Na wierzchniej i bocznej stronie opakowania ew. oznaczenie zestawu kolorem w celu szybkiego i łatwego rozpoznania zestawu w strefie magazynowej.
Okres ważności minimum 12 miesięcy od daty dostawy.

TABELA 2 Parametry oceny jakościowej :

L.P. Nazwa parametru poddawanego ocenie Potwierdzenie spełnienia warunku
(wypełnia wykonawca) Uzyskane punkty
1 2 3 4
1 1.Opatrunek z próżniowo naniesioną na całej powierzchni warstwą aluminium o działaniu bakteriostatycznym - 10 pkt.
2.Opatrunek bez warstwy aluminium o działaniu bakteriostatycznym - 0 pkt.
2 1.Kartonowe ( lub inne ), nieprzemakalne pudełko do zapakowania drobnego materiału – 10 pkt.
2.Brak nieprzemakalnego pudełka ( pojemnika ) - 0 pkt.
3 1.Klej umożliwiający repozycjonowalność serwet ( umożliwiający swobodne odklejanie i przyklejanie bez ryzyka uszkodzenia materiału) - 10 pkt.
2.Klej bez funkcji repozycjonowania - 0 pkt.
4 1.Oznakowanie zestawu kolorem na opakowaniu zewnętrznym ( wierzch i bok ) – 10 pkt.
2.Brak oznakowania kolorem - 0 pkt.

Pakiet nr 3
Zestaw laryngologiczny do zabiegów na głowie i szyi.
1600sztuk.

Skład zestawu:
1. serweta operacyjna o wymiarach (długość x szerokość) 280 cm x 220 cm ( +/- 2 cm )z samoprzylepnym „U" o wymiarach 65cm x 6cm ( +/- 1 cm ), wycięcie otoczone warstwą chłonną, o wymiarach min. 60 x 100cm ( max + 10% ) (wykonane z chłonnego nieprzemakalnego laminatu o gramaturze min. 74 g/m2 ( max + 10% ), absorbcji min. 500 ml/m2). Serweta wykonana z materiału z włókien sztucznych (polipropylen/polietylen) bez zawartości włókien wiskozowych i celulozowych, dwuwarstwowy chłonny laminat, o niskim poziomie pylenia, – 1 szt.
2. serweta do okrycia głowy pacjenta wymiarach 100x70cm ( +/- 2 cm ), pozwalająca na zabezpieczenie pola operacyjnego z zasadami aseptyki. Serweta powinna posiadać zintegrowane elementy samoprzylepne – 1 szt.
3. serweta operacyjna z taśmą samoprzylepną o wymiarach. 75cm x 75cm ( +/- 2 cm ), wykonana z materiału z włókien sztucznych (polipropylen/polietylen) bez zawartości włókien wiskozowych i celulozowych, dwuwarstwowy laminat – 2 szt.
4. serweta na stolik instrumentariuszki min. 150cm x 200cm ( +/- 2 cm ), wykonana z materiału z włókien sztucznych (polipropylen/polietylen) bez zawartości włókien wiskozowych i celulozowych , dwuwarstwowy laminat, materiał chłonny, charakteryzujący się niskim poziomem pylenia – 1 szt.
5. osłona na stolik Mayo wzmocniona o wymiarach nim. 75-80 cm x 150-155cm, powierzchnia wzmocnienia minimum 60cm ( + 5 cm ) x 150-155cm, wykonana z folii polietylenowej, wzmocnienie wykonane z chłonnej włókniny polipropylenowej - 1 szt.
6. taśma samoprzylepna o wymiarach 8cm x 52cm (+/-1cm) -2 szt.
7. samoprzylepna kieszeń foliowa dwukomorowa, wykonana z mocnego, przezroczystego polietylenu, o grubości 80μ ( 75,2 – 77,6 g/m2 ) o wymiarach 18cm x 30cm ( +/- 1 cm ), posiadająca dwie zintegrowane taśmy samoprzylepne. - 1szt.
8. organizator przewodów typu rzep o wymiarach min. 14 cm x 2,5cm ( max + 0,5 cm ) - 3 szt.
9. ręcznik do rąk o wymiarach 30 x 34cm, gramatura min. 60g/m2 (wykonane z celulozy typu airlaid) – 4 szt.
10. dren do ssaka PVC 21 Ch, z dwoma stożkowatymi końcówkami, długość 3m, - 1 szt.
11. kieszeń foliowa 10 działowa do liczenia materiału opatrunkowego - 1 szt.
12. strzykawka, 2 ml, typu Luer-Slip, - 1 szt.
13. strzykawka, 5 ml, typu Luer-Slip, - 1 szt.
14. skalpel chirurgiczny jednorazowy bezpieczny nr 15, - 1 szt.
15. tupfer do preparacji tkanek wykonany z gazy o wymiarach 10cm x 10cm, z nitką RTG, 24- nitkowa - 10 szt.
16. kompres gazowy o wymiarach 10cm x 20cm, 12 warstwowy, - 6 szt.
17. kompres gazowy o wymiarach 7,5cm x 7,5 cm 12 warstwowy, 17 nitkowy z nitką RTG, - 40 szt.
18. opatrunek tracheostomijny o wymiarach 8 cm x 9 cm, z nacięciem "o", - 4 szt.
19. tupfer gazowy o średnicy 60 mm (umieszczony w misce plastikowej 250 ml), - 4 szt.
20. kleszczyki plastikowe 19 cm z systemem zatrzasku, - 2 szt.
21. miska plastikowa 250 ml, - 2 szt.
22. pojemnik do liczenia igieł o pojemności 20 szt. igieł z matą magnetyczną, -1szt.

*Drobne komponenty powinny być zapakowane w torebkę foliową lub papierową wg. uznania oferenta.

Wymagania :
a) -materiał serwet: gramatura materiału min. 56 g/m2 ( max + 10 % ); w przypadku wzmocnień min. 140 g/m2 ( max + 10 % ) (laminat 4 warstwowy), spełniający wymogi Normy PN EN 13 795 wymagania wysokie
- odporność na przenikanie cieczy (strefa krytyczna) min. – 380 cm H2O
- odporność na uszkodzenia mechaniczne (strefa krytyczna) – odporność na wypychanie sucho/mokro min 400 kpa /325 kpa

b) -zestaw sterylny, jednorazowy, pakowany pojedynczo w opakowanie folia / Tyvek, pozwalające na rozpakowanie z zasadami aseptyki. Na każdym zestawie min. 2 etykiety z nr serii i datą ważności. Nazwa i opis w języku polskim. Okres ważności minimum 12 miesięcy od daty dostawy.

TABELA 3 Parametry oceny jakościowej :

L.P. Nazwa parametru poddawanego ocenie Potwierdzenie spełnienia warunku
(wypełnia wykonawca) Uzyskane punkty
1 2 3 4
1 1.Oznakowanie zestawu kolorem na opakowaniu zewnętrznym ( wierzch i bok ) -10 pkt.
2.Brak oznakowania kolorem - 0 pkt.
2 1.Odporność na przenikanie cieczy > 380 cm H2O -
10 pkt.
2.Odporność na przenikanie cieczy ≤ 380 cm H2O -
0 pkt.
3 1.Sterylny margines przy zgrzewie na opakowaniu foliowym min. 5 mm - 10 pkt.
2.Sterylny margines przy zgrzewie na opakowaniu foliowym < 5 mm lub brak - 0 pkt.
4 1.Instrukcja w języku polskim dotycząca składu komponentów umieszczona w zestawie – 10 pkt.
2.Brak instrukcji w języku polskim dotycząca składu komponentów w zestawie – 0pkt.

Zamawiający zastrzega, że szacunek ilościowy przedmiotu zamówienia został określony wyłącznie w celu oszacowania łącznej ceny za realizację zamówienia w całym okresie objętym umową.
Zamawiający zastrzega, iż liczba zamawianego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia uzależniona jest od bieżących potrzeb, jednak łączna wartość umowy nie może przekroczyć kwoty, jaką Wykonawca zaoferuje za realizację całości zamówienia/pakietu w ofercie.

« Powrót do szczegółów zamówienia