Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Dostawa, montaż i serwis sprzętu komputerowego

Numer zamówienia:

/2/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

informacja o wyborze oferty, umowa






Poznań, dnia 04.02.2008
EZ/677/2008

Wg rozdzielnika: do wszystkich zainteresowanych postępowaniem przetargowym nr 2/2008
Dotyczy: Dostawa, montaż i serwis sprzętu komputerowego

Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonej procedury o zamówienie publiczne w trybie art.38 ( przetarg nieograniczony na dostawę montaż i serwis sprzętu komputerowego została wybrana oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania siwz:

Vector Computers Sp. z o.o.
Ul. B. Winiarskiego 56,
61-408 Poznań
Całkowita wartość zamówienia wynosi 28.100,00zł netto; 34.282,00zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Wpłynęła 1 oferta. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.
Termin dostawy do 4 tygodni od podpisania umowy.

Okres gwarancji:
• Dla drukarek: Gwarancja 12 miesięcy, świadczona przez serwis producenta za pośrednictwem Wykonawcy lub w autoryzowanych punktach serwisowych.
• Dla palmtopów: Gwarancja 12 miesięcy, świadczona przez serwis producenta za pośrednictwem Wykonawcy lub w autoryzowanych punktach serwisowych.
• Dla czytników kodów kreskowych: Gwarancja 24 miesiące, świadczona przez serwis producenta za pośrednictwem Wykonawcy lub w autoryzowanych punktach serwisowych.
• Dla linek zabezpieczających urządzenia na klucz: Gwarancja producenta Lifetime.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego oferenta prosimy o przygotowanie umowy załączonej do niniejszego pisma.
Umowa dostępna w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres: sylwia.krzywiak@wco.pl lub zaopatrzenie@wco.pl
Data podpisania umowy 12.02.2008r.

Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. ekonomiczno- eksploatacyjnych



inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna

UMOWA do przetargu nieograniczonego nr 2/2008

Stosownie do ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dziennik Ustaw z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) w dniu ...................................... pomiędzy Wielkopolskim Centrum Onkologii w Poznaniu ul. Garbary 15 zwanym dalej zamawiającym, reprezentowanym przez:
1. Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych - inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę
2. Główny księgowy - mgr Mirellę Śmigielską
NIP: 778-13-42-057 REGON: 000291204;
z jednej strony,
a
firmą ..............................................................................................................
z siedzibą w .....................................................................................................
NIP: ................................ REGON: .............................;
Zarejestrowaną w ......................................................................................................; zwaną dalej Dostawcą, reprezentowaną przez:
.....................................................................................
.....................................................................................
z drugiej strony,
została zawarta umowa o następującej treści:


§1

Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr 2/2008

§2
Umowa nie jest dotknięta wadami, o których mowa w art. 22 i 24 cytowanej ustawy.

§3

1. Przedmiotem umowy jest dostawa .....................................................
2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do dnia………………………………………
3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówieni, w zakresie i ilościach zgodnych z zestawieniem wyspecyfikowanym w ofercie z dnia …………… wykaz cenowy – formularz cenowy stanowi załącznik do niniejszej umowy.
4. Parametry techniczne i jakościowe zamawianych wyrobów nie mogą, w okresie, na jaki została zawarta niniejszej umowy, być gorsze niż określone w ofercie.
5. Zamawiający w chwili odbioru zamawianego towaru ma prawo do zbadania, czy dostawa pod względem ilościowym i jakościowym jest zgodna z załączonymi dokumentami. Zbadanie obejmuje przeliczenie ilości opakowań zbiorczych i ustalenie ich stanu, a w razie uszkodzenia opakowania zbiorczego sprawdzenie stanu jego zawartości.
6. Zamawiający zastrzega prawo zgłaszania Wykonawcy reklamacji w odniesieniu do przedmiotu objętego zamówieniem. Wykonawca załatwi reklamację bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w przeciągu 7 dni od dnia ich złożenia.
7. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia dostarczonego towaru i żądania wymiany na wolny od wad w przypadku:
a) dostarczenia towaru niewłaściwej jakości.
b) dostarczenia towaru niezgodnego z zapotrzebowaniem,
8. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru dostarczonego z opóźnieniem albo zwłoką.
9. Wykonawca oświadcza, iż wyrób będące przedmiotem umowy stanowią jego własność, jest wolny od wad prawnych w stosunku do osób trzecich, nie stanowi on również przedmiotu zabezpieczenia.
10. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
11. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na oferowane wyroby przez okres co najmniej ………..miesięcy dla drukarek, ………..dla palmtopów, ………..miesięcy dla czytników kodów kreskowych, ………………………………………. dla linek zabezpieczających urządzenia na klucz licząc od dnia przekazania wyrobów do eksploatacji i podpisania protokołu odbioru.
12. Wykonawca zapewnia serwis eksploatacyjny w okresie trwania gwarancji jakości, w zakresie nie gorszym, niż ustalony przez wytwórcę wyrobów.
13. Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu:
a. Czas reakcji serwisu następny dzień roboczy od zgłoszenia usterki, czas naprawy lub dostarczenia sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach – 48 godzin. Maksymalny czas naprawy do 14 dni.
b. W przypadku nie dokonania naprawy w terminach wynikających z warunków określonych w pkt. 2.2 wymiana wadliwego egzemplarza sprzętu na nowy o parametrach nie gorszych niż uszkodzony, bez dodatkowych opłat.
c. Wymiana urządzeń w okresie gwarancji na nowe w przypadku 3 awarii uniemożliwiających ich eksploatację w pełnym zakresie funkcjonalnym.
d. W przypadku wymiany uszkodzonego sprzętu na nowy lub wymiany podzespołu obowiązywać będą warunki gwarancji i serwisu, wynikające ze złożonej oferty.
Przez okres .................. Wykonawca zapewni logistyczną obsługę reklamacji oraz urządzenie zastępcze na czas trwania procedury naprawy/wymiany reklamowanego sprzętu komputerowego. Urządzenie zastępcze musi być urządzeniem o podobnej konfiguracji
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze względu na wadę rzeczy sprzedanej.
15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.

§ 4

1. Całkowita wartość zamówienia zgodnie z ofertą, będącą integralną częścią niniejszej umowy, wynosi:
netto:.................................PLN
(słownie:..................................................................................................................),
brutto:...............................PLN
słownie...................................................................................................................),
zamawiany towar polega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług VAT wg stawki ...................%. zgodną z formularzem ofertowym.
2. Przeniesienie na osoby trzecie wierzytelności w stosunku do Zamawiającego wymaga jego zgody.
§5

W przypadku, gdy dostawca nie ma danego asortymentu nie może dochodzić utraconych korzyści. W takim przypadku dostawca zobowiązuje się pokryć różnicę w cenie zakupu przez symbol u innego dostawcy.

§ 6

1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości:
a) 1% maksymalnej wartości umowy, o której mowa w § 4 umowy, za każdy dzień opóźnienia licząc od dnia określonego w § 3 ust. 2 niniejszej umowy.,
b) 10 % maksymalnej wartości umowy, o której mowa w § 4 umowy, za nieuzasadnione zerwanie umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego zastrzeżone kary umowne w przypadku, gdy nie pokryją wartości poniesionych szkód.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia ewentualnych kar umownych z wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
4. Zamawiający ma prawo odstąpi od niniejszej umowy w przypadku opóźnienia Wykonawcy w wykonaniu zobowiązania – dostawy zamówionej partii towaru (sprzętu) – przekraczającego 10 dni. Niniejsze opóźnienie będzie potraktowane jak nieuzasadnione zerwanie umowy i wywoła skutek w postaci konsekwencji określonych w ust. 1 lit. b niniejszego paragrafu.
5. Zamawiający może rozwiązać umowę z zachowaniem 30 – dniowego terminu wypowiedzenia tym również z powodów i na zasadach określonych w art. 145 ustawy – Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. 2006 Nr 164 poz. 1163, z późn. zm).

§ 7

1. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru zamawianego sprzętu
2. Warunkiem odbioru będzie potwierdzenie kompletności dostawy, uruchomienie sprzętu, stwierdzenie poprawności działania. Powyższe potwierdzone zostanie na odwrocie faktury przez Kierownika jednostki zamawiającej.
3. Faktura musi zawierać dokładną specyfikację dostarczonych urządzeń. Data potwierdzenia odbioru na fakturze rozpoczyna bieg gwarancji.
4. Płatności faktur realizowane będą w ciągu 30 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze.

§ 8

Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Wykonawcy – ............................................................................
oraz
ze strony Zamawiającego – mgr inż. Mirosława Mocydlarz- Adamcewicz, tel. 0618850678
§ 9

Umowa zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez obie strony.


§ 10
1. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji umowy.
2. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z realizacją umowy

§ 11
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, jeżeli przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.

§ 12
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany lub wprowadzenie nowych postanowień umowy mogą mieć miejsce tylko w przypadkach przewidzianych w art. 144 cytowanej ustawy i poprzedzone aneksem do umowy.
§ 13

1. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć przy realizacji niniejszej umowy na drodze ugodowej.
2. Jeżeli strony nie osiągną kompromisu wówczas sporne sprawy kierowane będą do Sądu powszechnego właściwego dla siedziby Zamawiającego.

§14
Umowa zostaje sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.

Zamawiający: Wykonawca :





« Powrót do szczegółów zamówienia