Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa urzadzeń medycznych

Numer zamówienia:

/1/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy







Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.



Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, fax 061 8521948.



Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OPIS



II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa urządzeń medycznych: aparat do ogrzewania pacjenta, wózki wielozadaniowy, stół zabiegowy kozetki..



II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.



II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa urządzeń medycznych: aparat do ogrzewania pacjenta, wózki wielozadaniowy, stół zabiegowy kozetki.



II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-4, 35.42.10.00-1, 33.19.00.00-8, 33.19.20.00-2.



II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.



II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.







II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM



III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA



Informacja na temat wadium: nie dotyczy.





III.2) WARUNKI UDZIAŁU



Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1) - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce Zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w podpunkcie 1- 4 punktu A niniejszej specyfikacji przedkłada odpowiednie dokumenty, które zostały wskazane w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) na zasadach określonych dyspozycją § 2 ust. 2 i 3 ww. rozporządzenia. B. W celu potwierdzenia, iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego ( załącznik nr 2 do specyfikacji) - Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne na podstawie art. 25 ust . 1 ustawy musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty: I. dla wyrobów medycznych o klasie ryzyka I z wyjątkiem wyrobów medycznych klasy I z funkcją pomiarową, klasy I sterylnych, sterylnych zestawów i systemów zabiegowych: a) odpowiednią deklarację zgodności CE producenta zgodną z dyrektywą 93/42/EEC dla wyrobów medycznych dla przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, LUB b) inne zaświadczenie ważne w okresie przejściowym do 31.12.2005 poświadczające dopuszczenie produktu do obrotu na rynek Rzeczpospolitej Polskiej oraz, że jest on bezpieczny w użyciu dla personelu medycznego jak i pacjentów. zachowujące swoją ważność na dzień składnia oferty. II. dla pozostałych wyrobów medycznych (kl. I - z funkcją pomiarową, sterylne, sterylnych zestawów i systemów zabiegowych, kl. IIa, kl. IIb, kl. III) a. odpowiedni certyfikat zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42/EEC dla wyrobów medycznych dla niniejszych przedmiotów zamówienia wydany przez uprawnioną jednostkę notyfikowaną, b. odpowiednią deklarację zgodności CE producenta zgodną z dyrektywą 93/42/EEC dla wyrobów medycznych dla niniejszych przedmiotów zamówienia, c. świadectwo rejestracji w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych bądź inne zaświadczenie ważne w okresie przejściowym do 31.12.2005 poświadczające dopuszczenie produktu do obrotu na rynek Rzeczpospolitej Polskiej oraz, że jest on bezpieczny w użyciu dla personelu medycznego jak i pacjentów. zachowujące swoją ważność na dzień składnia oferty III. Oświadczenie o klasyfikacji wyrobu, o ile nie wynika to z ww. dokumentów. Ponadto, stosowanie do dyspozycji art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 1) Pełnomocnictwa osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie 3 punktu VI specyfikacji. 2) Wypełniony formularz ofertowy, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 3) Formularz cenowy - 4) Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom . Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 5) W związku z wdrożonym w Wielkopolskim Centrum Onkologii Systemem Zarządzania Środowiskowego i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zobowiązuje się Wykonawców zewnętrznych wykonujących prace na terenie należącym do WCO do stosowania wymaganych zasad. W chwili zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania protokółu koordynacyjnego, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA



IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT



IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.







IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE



IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl



Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział zamówień publicznych pokój 028, I pietro.



IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Wielkoplskie Centrum Onkologii, Pokój 301- Kancelaria, III pietro.



IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konwekcyjny ogrzewacz pacjenta + stojak jezdny + kocyki.



1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konwekcyjny ogrzewacz pacjenta + stojak jezdny + kocyki.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.







CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wózek z 3 półkami z wyższymi krawędziami.



1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek z 3 półkami z wyższymi krawędziami.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.10.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.







CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: STÓŁ ZABIEGOWY.



1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STÓŁ ZABIEGOWY.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-4.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.







CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kozetka lekarska.



1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kozetka lekarska.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.







CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wózek do rozwożenia bielizny.



1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do rozwożenia bielizny.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.42.10.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.




« Powrót do szczegółów zamówienia