Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

zakup i dostawa leków 22 pakiety - powyżej 206000 EURO

Numer zamówienia:

/22/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Dostawy

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1)
NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:

Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, Do wiadomości Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska, Tomasz Witulski, PL-61-866 Poznań. Tel. (48-61) 885 06 43. E-mail sylwia.krzywiak@wco.pl. Faks (48-61) 885 06 43.

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.wco.pl.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

I.2)
RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:

Podmiot prawa publicznego.
Zdrowie.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1)
OPIS

II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Zakup i dostawa leków i opatrunków 22 pakiety.

II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:

Dostawy.
Kupno.
Główne miejsce realizacji dostawy: Apteka Wielkopolsiego Centrum Onkologii.

II.1.3)
Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego.

II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej:

II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):

Zakup i dostawa elków i opatrunków 22 pakiety.

II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.

II.1.7)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):

Nie.

II.1.8)
Podział na części:

Tak.
Oferty należy składać w odniesieniu do: wszystkich części.

II.1.9)
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:

Nie.

II.2)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:

22 pakiety, zakres pomiędzy 206 000 EUR a 5 000 000 EUR.

II.2.2)
Opcje:

Nie.

II.3)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zmówienia):

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI

CZĘŚĆ nr 1 NAZWA: Eloxatin
1)
KRÓTKI OPIS:

Eloxatin.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 2 NAZWA: Endoxan
1)
KRÓTKI OPIS:

Endoxan.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

3 Pozycje.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 3 NAZWA: Erbitux
1)
KRÓTKI OPIS:

Erbitux.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 4 NAZWA: Zoladex
1)
KRÓTKI OPIS:

Zoladex.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 5 NAZWA: Aloxi
1)
KRÓTKI OPIS:

Aloxi.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 6 NAZWA: Campto
1)
KRÓTKI OPIS:

Campto.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

2 Pozycje.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 7 NAZWA: Opatrunki
1)
KRÓTKI OPIS:

Opatrunki.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

2 Pozycje.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 8 NAZWA: Siatka polipropylenowa
1)
KRÓTKI OPIS:

Siatka polipropylenowa.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

2 Pozycje.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 9 NAZWA: Kompresy gazowe
1)
KRÓTKI OPIS:

Kompresy gazowe.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 10 NAZWA: Codofix
1)
KRÓTKI OPIS:

Codofix.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

8 Pozycji.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 11 NAZWA: Berotec
1)
KRÓTKI OPIS:

Berotec.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 12 NAZWA: Kompresy gazowe
1)
KRÓTKI OPIS:

Kompresy gazowe.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

5 Pozycji.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 13 NAZWA: Nici chirurgiczne, Igła 1/2 koła
1)
KRÓTKI OPIS:

Nici chirurgiczne, Igła 1/2 koła.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

2 Pozycje.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 14 NAZWA: Sevofluran
1)
KRÓTKI OPIS:

Sevofluran.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 15 NAZWA: Sulperazon
1)
KRÓTKI OPIS:

Sulperazon.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 16 NAZWA: Preparaty do żywienia pozajelitowego
1)
KRÓTKI OPIS:

Preparaty do żywienia pozajelitowego.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

6 Pozycji.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 17 NAZWA: Tachosil
1)
KRÓTKI OPIS:

Tachosil.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 18 NAZWA: Theophylinum
1)
KRÓTKI OPIS:

Theophylinum.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 19 NAZWA: Leko - saszetki
1)
KRÓTKI OPIS:

Leko - saszetki.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 20 NAZWA: Leki
1)
KRÓTKI OPIS:

Leki.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

3 Pozycje.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 21 NAZWA: Myocet
1)
KRÓTKI OPIS:

Myocet.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 22 NAZWA: Heparinum
1)
KRÓTKI OPIS:

Heparinum.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:

116060PLN.

III.1.2)
Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

Termin płatności 30 dni po otrzymaniu faktury przez Zamawiającego.

III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

III.1.4)
Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:

Nie.

III.2)
WARUNKI UDZIAŁU

III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/składu konsygnacyjnego, a w przypadku gdy wykonawca jest wytwórcą zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych/zgodnie z ustawą z dnia 6.9. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. 2001 r. Nr 126 poz. 1381z późn. zm.).

III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

III.2.3)
Zdolność techniczna:

III.2.4)
Zamówienia zastrzeżone:

Nie.

III.3)
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

III.3.1)
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:

III.3.2)
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1)
RODZAJ PROCEDURY

IV.1.1)
Rodzaj procedury:

Otwarta.

IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:

IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:

IV.2)
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia:

Najniższa cena.

IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:

Nie.

IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

22/2008.

IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:

Nie.

IV.3.3)
Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 27.3.2008 - 14:30.
Dokumenty odpłatne:
Podać cenę: 15,00 PLN.
Warunki i sposób płatności: Płatne gotówką przy odbiorze osobistym lub za pobraniem przy wysyłce pocztowej.

IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

28.3.2008 - 09:00.

IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:

IV.3.6)
Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Polski.

IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:

Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).

IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert:

Data: 28.3.2008 - 10:00.
Miejsce: Rotunda, parter pokój 001.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1)
JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:

Nie.

VI.2)
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:

Nie.

VI.3)
INFORMACJE DODATKOWE:

VI.4)
PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:

Prezes Urzędu Zamówień publicznych, Al. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail uzp@uzp.pl.

VI.4.2)
Składanie odwołań:

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu.

VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:

Urząd zamówień publicznych, Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa.

VI.5)

« Powrót do szczegółów zamówienia