Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
zakup i dostawa leków 22 pakiety - powyżej 206000 EURO
Numer zamówienia:
/22/2008
« Powrót do szczegółów zamówieniaogłoszenie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIUDostawy
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1)
NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, Do wiadomości Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska, Tomasz Witulski, PL-61-866 Poznań. Tel. (48-61) 885 06 43. E-mail sylwia.krzywiak@wco.pl. Faks (48-61) 885 06 43.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.wco.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
I.2)
RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Podmiot prawa publicznego.
Zdrowie.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OPIS
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Zakup i dostawa leków i opatrunków 22 pakiety.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:
Dostawy.
Kupno.
Główne miejsce realizacji dostawy: Apteka Wielkopolsiego Centrum Onkologii.
II.1.3)
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Zakup i dostawa elków i opatrunków 22 pakiety.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.
II.1.7)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Nie.
II.1.8)
Podział na części:
Tak.
Oferty należy składać w odniesieniu do: wszystkich części.
II.1.9)
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:
22 pakiety, zakres pomiędzy 206 000 EUR a 5 000 000 EUR.
II.2.2)
Opcje:
Nie.
II.3)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zmówienia):
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI
CZĘŚĆ nr 1 NAZWA: Eloxatin
1)
KRÓTKI OPIS:
Eloxatin.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 2 NAZWA: Endoxan
1)
KRÓTKI OPIS:
Endoxan.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
3 Pozycje.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 3 NAZWA: Erbitux
1)
KRÓTKI OPIS:
Erbitux.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 4 NAZWA: Zoladex
1)
KRÓTKI OPIS:
Zoladex.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 5 NAZWA: Aloxi
1)
KRÓTKI OPIS:
Aloxi.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 6 NAZWA: Campto
1)
KRÓTKI OPIS:
Campto.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
2 Pozycje.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 7 NAZWA: Opatrunki
1)
KRÓTKI OPIS:
Opatrunki.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
2 Pozycje.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 8 NAZWA: Siatka polipropylenowa
1)
KRÓTKI OPIS:
Siatka polipropylenowa.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
2 Pozycje.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 9 NAZWA: Kompresy gazowe
1)
KRÓTKI OPIS:
Kompresy gazowe.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 10 NAZWA: Codofix
1)
KRÓTKI OPIS:
Codofix.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
8 Pozycji.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 11 NAZWA: Berotec
1)
KRÓTKI OPIS:
Berotec.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 12 NAZWA: Kompresy gazowe
1)
KRÓTKI OPIS:
Kompresy gazowe.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
5 Pozycji.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 13 NAZWA: Nici chirurgiczne, Igła 1/2 koła
1)
KRÓTKI OPIS:
Nici chirurgiczne, Igła 1/2 koła.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
2 Pozycje.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 14 NAZWA: Sevofluran
1)
KRÓTKI OPIS:
Sevofluran.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 15 NAZWA: Sulperazon
1)
KRÓTKI OPIS:
Sulperazon.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 16 NAZWA: Preparaty do żywienia pozajelitowego
1)
KRÓTKI OPIS:
Preparaty do żywienia pozajelitowego.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
6 Pozycji.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 17 NAZWA: Tachosil
1)
KRÓTKI OPIS:
Tachosil.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 18 NAZWA: Theophylinum
1)
KRÓTKI OPIS:
Theophylinum.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 19 NAZWA: Leko - saszetki
1)
KRÓTKI OPIS:
Leko - saszetki.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 20 NAZWA: Leki
1)
KRÓTKI OPIS:
Leki.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
3 Pozycje.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 21 NAZWA: Myocet
1)
KRÓTKI OPIS:
Myocet.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 22 NAZWA: Heparinum
1)
KRÓTKI OPIS:
Heparinum.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100, 24490000, 33141121, 33141119, 24493000, 33141124, 24440000, 24432200, 24451300, 24492200, 33141110.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
116060PLN.
III.1.2)
Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Termin płatności 30 dni po otrzymaniu faktury przez Zamawiającego.
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)
Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Nie.
III.2)
WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/składu konsygnacyjnego, a w przypadku gdy wykonawca jest wytwórcą zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych/zgodnie z ustawą z dnia 6.9. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. 2001 r. Nr 126 poz. 1381z późn. zm.).
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
III.2.3)
Zdolność techniczna:
III.2.4)
Zamówienia zastrzeżone:
Nie.
III.3)
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1)
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
III.3.2)
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1)
Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2)
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
22/2008.
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Nie.
IV.3.3)
Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 27.3.2008 - 14:30.
Dokumenty odpłatne:
Podać cenę: 15,00 PLN.
Warunki i sposób płatności: Płatne gotówką przy odbiorze osobistym lub za pobraniem przy wysyłce pocztowej.
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
28.3.2008 - 09:00.
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6)
Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert:
Data: 28.3.2008 - 10:00.
Miejsce: Rotunda, parter pokój 001.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1)
JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
Nie.
VI.2)
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:
Nie.
VI.3)
INFORMACJE DODATKOWE:
VI.4)
PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Prezes Urzędu Zamówień publicznych, Al. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail uzp@uzp.pl.
VI.4.2)
Składanie odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu.
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Urząd zamówień publicznych, Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa.
VI.5)
« Powrót do szczegółów zamówienia