Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa staplerów okrężnych

Numer zamówienia:

/38/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

korekta siwz

Poznań, dnia 10.04.2008.
EZ/2100/ 2008


Wg rozdzielnika do wszystkich zainteresowanych przetargiem nieograniczonym nr 38/2008

Dotyczy: Zakup i dostawa staplerów okrężnych




Wielkopolskie Centrum Onkologii informuje, iż koryguje treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Część III pkt. 3 otrzymuje brzmienie
1. Przedmiot dostawy musi być zgodny z obowiązującym przepisom prawa oraz odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też - w przypadku ich braku – europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art. 30 ust. 1 i 2 ustawy).

Część III pkt 11 otrzymuje brzmienie:
2. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć dostawy w przypadku braku asortymentu w magazynie Wykonawcy z wyjątkiem sytuacji zaprzestania przez producenta produkcji oferowanego leku lub w przypadku gdy oferowany asortyment jest wycofany z obrotu.

Część III pkt 14 otrzymuje brzmienie:

3. Wykonawca jest zobowiązany do podania na fakturze:
• terminu ważności oferowanych urządzeń z datą ważności na opakowaniu (dotyczy całego asortymentu). Dostarczony przedmiot zamówienia powinien posiadać co najmniej 12 miesięczny termin ważności licząc od dnia dostawy. Zamawiający dopuszcza termin ważności staplerów krótszy, jednakże tylko w uzasadnionych przypadkach i po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego.


Jednocześnie wyjaśnia się iż pod pojęciem wymaganych dokumentów- świadectw rejestracji Zamawiający ma na myśli:

1) dla wyrobów medycznych o klasie ryzyka I z wyjątkiem wyrobów medycznych klasy I z funkcją pomiarową, klasy I sterylnych, sterylnych zestawów i systemów zabiegowych:
a) odpowiednią deklarację zgodności CE producenta zgodną z dyrektywą 93/42/EEC dla wyrobów medycznych dla przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem,
LUB
b) inne zaświadczenie ważne w okresie przejściowym do 31.12.2005 poświadczające dopuszczenie produktu do obrotu na rynek Rzeczpospolitej Polskiej oraz, że jest on bezpieczny w użyciu dla personelu medycznego jak i pacjentów.
zachowujące swoją ważność na dzień składnia oferty.

2) dla pozostałych wyrobów medycznych (kl. I – z funkcją pomiarową, sterylne, sterylnych zestawów i systemów zabiegowych, kl. IIa, kl. IIb, kl. III).
a. odpowiedni certyfikat zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42/EEC dla wyrobów medycznych dla niniejszych przedmiotów zamówienia wydany przez uprawnioną jednostkę notyfikowaną,
b. odpowiednią deklarację zgodności CE producenta zgodną z dyrektywą 93/42/EEC dla wyrobów medycznych dla niniejszych przedmiotów zamówienia,
c. świadectwo rejestracji w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych bądź inne zaświadczenie ważne w okresie przejściowym do 31.12.2005 poświadczające dopuszczenie produktu do obrotu na rynek Rzeczpospolitej Polskiej oraz, że jest on bezpieczny w użyciu dla personelu medycznego jak i pacjentów.
zachowujące swoją ważność na dzień składnia oferty

3) Oświadczenie o klasyfikacji wyrobu, o ile nie wynika to z ww. dokumentów





Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. ekonomiczno- eksploatacyjnych



inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna


« Powrót do szczegółów zamówienia