Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Stała konserwacja dźwigów i platform do przewozu łóżek znajdujących się na terenie Wielkopolskiego Centrum Onkologii wraz z obowiązkiem utrzymania dźwigów w stałym ruchu oraz z zapewnieniem serwisu całodobowego

Numer zamówienia:

/28/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi






Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.



Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.




SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY




I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, fax 061 8521948.



Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.




SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA




II.1) OPIS



II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stała konserwacja dźwigów i platform do przewozu łóżek znajdujących się na terenie Wielkopolskiego Centrum Onkologii wraz z obowiązkiem utrzymania dźwigów w stałym ruchu oraz z zapewnieniem serwisu całodobowego..



II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.



II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Stała konserwacja dźwigów i platform do przewozu łóżek znajdujących się na terenie Wielkopolskiego Centrum Onkologii wraz z obowiązkiem utrzymania dźwigów w stałym ruchu oraz z zapewnieniem serwisu całodobowego.



II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.



II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.



II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.




II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.




SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM




III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA



Informacja na temat wadium: nie dotyczy.




III.2) WARUNKI UDZIAŁU



Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie:
1)
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. posiadają zaświadczenia kwalifikacyjne wydane przez Urząd Dozoru Technicznego uprawniające osoby wykonujące czynności stanowiące przedmiot zamówienia do konserwacji i serwisu urządzeń wchodzących w skład zamówienia ( dźwigi osobowe i platformy do łóżek).
5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2) Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 25 ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) oraz innych obowiązujących przepisów prawa Zamawiający wymaga by:

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne złożyli wraz ofertą oświadczenie, zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji.

A. W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:

1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce Zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w podpunkcie 1- 4 punktu A specyfikacji przedkłada odpowiednie dokumenty, które zostały wskazane w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) na zasadach określonych dyspozycją § 2 ust. 2 i 3 ww. rozporządzenia.

B. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:

1. Wykaz wykonanych usług ( min. 2 ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu -oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie .W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełnić łącznie.
2. autoryzacja producenta dźwigów będących na gwarancji u Zamawiającego.


C. W celu potwierdzenia, iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego ( załącznik nr 2 do specyfikacji) - Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne na podstawie art. 25 ust . 1 ustawy musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokument:

1. zaświadczenia kwalifikacyjne wydane przez Urząd Dozoru Technicznego uprawniające osoby wykonujące czynności stanowiące przedmiot zamówienia do konserwacji i serwisu urządzeń wchodzących w skład zamówienia ( dźwigi osobowe i platformy do łóżek). W ofercie należy wskazać osoby wykonujące czynności będące przedmiotem zamówienia i ich aktualne zaświadczenia kwalifikacyjne.

Ponadto, stosowanie do dyspozycji art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
1) Pełnomocnictwa osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie A1 punktu VI specyfikacji.
2) Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo.
3) Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji.
4) Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
5) Oświadczenie dotyczącego oferowanych produktów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji,
6) W związku z wdrożonym w Wielkopolskim Centrum Onkologii Systemem Zarządzania Środowiskowego i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zobowiązuje się Wykonawców zewnętrznych wykonujących prace na terenie należącym do WCO do stosowania wymaganych zasad. W chwili zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania protokółu koordynacyjnego, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji.



SEKCJA IV: PROCEDURA




IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA



IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT



IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.




IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE



IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl



Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: dział zamówień publicznych i zaopatzrenia pokój 028.



IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 11:00, miejsce: kancelaria wielkopolskiego centrum Onkologii, pokój 301 III pietro.



IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



« Powrót do szczegółów zamówienia