Zamówienia publiczne
Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa leków i opatrunków powyżej 206000 EURO
Numer zamówienia:
/32/2008
« Powrót do szczegółów zamówieniaogłoszenie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIUDostawy
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1)
NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Wielkopolskie Centrum Onkologii, Ul. Garbary 15, Do wiadomości Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska, Tomasz Witulski, PL-61-866 Poznań. Tel. (48-61) 885 06 43. E-mail sylwia.krzywiak@wco.pl. Faks (48-61) 885 06 43.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.wco.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
I.2)
RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Podmiot prawa publicznego.
Zdrowie.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OPIS
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Zakup i dostawa leków i opatrunków.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:
Dostawy.
Kupno.
Główne miejsce realizacji dostawy: Wielkopolskie Centrum Onkologii- Apteka.
II.1.3)
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Zakup i dostawa leków i opatrunków.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
24452100.
II.1.7)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Nie.
II.1.8)
Podział na części:
Tak.
Oferty należy składać w odniesieniu do: wszystkich części.
II.1.9)
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:
Zakres pomiędzy 206 ooo euro a 10 000 000 euro.
II.2.2)
Opcje:
Nie.
II.3)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zmówienia):
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI
CZĘŚĆ nr 1 NAZWA: Controloc
1)
KRÓTKI OPIS:
Controloc.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 2 NAZWA: Leki
1)
KRÓTKI OPIS:
Leki.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
22 Pozycje.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 3 NAZWA: Leki
1)
KRÓTKI OPIS:
Leki.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
2 Pozycje.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 4 NAZWA: Perfalgan
1)
KRÓTKI OPIS:
Perfalgan.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 5 NAZWA: Temodal
1)
KRÓTKI OPIS:
Temodal.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 6 NAZWA: Rectanal
1)
KRÓTKI OPIS:
Rectanal.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 7 NAZWA: Triderm
1)
KRÓTKI OPIS:
Triderm.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 8 NAZWA: Gemazr
1)
KRÓTKI OPIS:
Gemzar.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 9 NAZWA: Pancuronium
1)
KRÓTKI OPIS:
Pancuronium.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 10 NAZWA: Fortum
1)
KRÓTKI OPIS:
Fortum.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
2 Pozycje.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 11 NAZWA: Sintopozid
1)
KRÓTKI OPIS:
Sintopozid.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 12 NAZWA: Bleocin
1)
KRÓTKI OPIS:
Bleocin.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 13 NAZWA: Pamifos
1)
KRÓTKI OPIS:
Pamifos.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 14 NAZWA: Ephedrinum
1)
KRÓTKI OPIS:
Ephedrinum.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 15 NAZWA: Herceptin
1)
KRÓTKI OPIS:
Herceptin.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 16 NAZWA: Barium Sulfuricum
1)
KRÓTKI OPIS:
Barium Sulfuricum.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 17 NAZWA: Solutio Ringerii Lactate
1)
KRÓTKI OPIS:
Solutio Ringerii Lactate.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 18 NAZWA: Navelbin
1)
KRÓTKI OPIS:
Navelbin.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 19 NAZWA: Radiosun
1)
KRÓTKI OPIS:
Radiosun.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 20 NAZWA: Proxistrip
1)
KRÓTKI OPIS:
Proxistrip.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4 Pozycje.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 21 NAZWA: Serweta jałowa
1)
KRÓTKI OPIS:
Serweta jałowa.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 POZYCJA.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 22 NAZWA: Kompresy gazowe
1)
KRÓTKI OPIS:
Kompresy gazowe.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 23 NAZWA: Kompresy gazowe
1)
KRÓTKI OPIS:
Kompresy gazowe.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 24 NAZWA: Pieluchomajtki
1)
KRÓTKI OPIS:
Pieluchomajtki.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
2 Pozycje.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 25 NAZWA: Leki
1)
KRÓTKI OPIS:
Leki.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
14 Pozycji.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 26 NAZWA: Transtec
1)
KRÓTKI OPIS:
Transtec.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 27 NAZWA: Opatrunki
1)
KRÓTKI OPIS:
Opatrunki.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
11 Pozycji.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 28 NAZWA: Opatrunki
1)
KRÓTKI OPIS:
Opatrunki.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
6 Pozycji.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 29 NAZWA: Opatrunki
1)
KRÓTKI OPIS:
Opatrunki.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
10 Pozycji.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 30 NAZWA: Opatrunki
1)
KRÓTKI OPIS:
Opatrunki.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
5 Pozycji.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 31 NAZWA: Lignina
1)
KRÓTKI OPIS:
Lignina.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 32 NAZWA: Leki
1)
KRÓTKI OPIS:
Leki.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
12 Pozycji.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 33 NAZWA: Tampony neurochirurgiczne
1)
KRÓTKI OPIS:
Tampony neurochirurgiczne.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
2 Pozycje.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 34 NAZWA: Opatrunek gazowy
1)
KRÓTKI OPIS:
Opatrunek gazowy.
2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
24452100.
3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
1 Pozycja.
4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
Wadium- 143 340 zł.
III.1.2)
Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Termin płatności- 30 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego.
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)
Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Nie.
III.2)
WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1) - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym: wykonawca musi posiadać zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/składu konsygnacyjnego, a w przypadku gdy wykonawca jest wytwórcą zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych /zgodnie z ustawą z dnia 6 września Prawo Farmaceutyczne (Dz.U. 2001 r. Nr 126 poz. 1381z późn. zm). Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: - Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. - W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału kadrowego i technicznego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej o których mowa w podpunkcie 1 niniejszego punktu – muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki. - Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. - Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np. „ nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika. - Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji. 2. Koncesję, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, w tym: - Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/składu konsygnacyjnego, - Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli wykonawca jest wytwórcą, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 6. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce Zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w podpunkcie 3- 6 punktu A specyfikacji przedkłada odpowiednie dokumenty, które zostały wskazane w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.5.2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) na zasadach określonych dyspozycją § 2 ust. 2 i 3 ww. rozporządzenia.
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa:
III.2.3)
Zdolność techniczna:
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu – powyżej 206 tys euro wg wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie.
III.2.4)
Zamówienia zastrzeżone:
Nie.
III.3)
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1)
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
III.3.2)
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1)
Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2)
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.
IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
32/2008.
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Nie.
IV.3.3)
Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 29.4.2008 - 14:30.
Dokumenty odpłatne:
Podać cenę: 15,00 PLN.
Warunki i sposób płatności: Płatne gotówką przy odbiorze osobistym lub za pobraniem przy wysyłce pocztowej.
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
30.4.2008 - 09:00.
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6)
Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert:
Data: 30.4.2008 - 10:00.
Miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii- Rotunda.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1)
JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
Nie.
VI.2)
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:
Nie.
VI.3)
INFORMACJE DODATKOWE:
VI.4)
PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
krajowa Izba Odwoławcza, Al. Jana Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail uzp@uzp.gov.pl.
VI.4.2)
Składanie odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygniecia protestu lub upływu terminu rozstrzygnięcia protestu.
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Prezes Urzedu zamówień publicznych, Al. Jana Szucha 2/4, 00-582 Warszawa.
VI.5)
DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
18.3.2008.
« Powrót do szczegółów zamówienia