Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa leków i opatrunków powyżej 206000 EURO

Numer zamówienia:

/32/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Dostawy

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1)
NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:

Wielkopolskie Centrum Onkologii, Ul. Garbary 15, Do wiadomości Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska, Tomasz Witulski, PL-61-866 Poznań. Tel. (48-61) 885 06 43. E-mail sylwia.krzywiak@wco.pl. Faks (48-61) 885 06 43.

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.wco.pl.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

I.2)
RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:

Podmiot prawa publicznego.
Zdrowie.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1)
OPIS

II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Zakup i dostawa leków i opatrunków.

II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:

Dostawy.
Kupno.
Główne miejsce realizacji dostawy: Wielkopolskie Centrum Onkologii- Apteka.

II.1.3)
Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego.

II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej:

II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):

Zakup i dostawa leków i opatrunków.

II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

24452100.

II.1.7)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):

Nie.

II.1.8)
Podział na części:

Tak.
Oferty należy składać w odniesieniu do: wszystkich części.

II.1.9)
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:

Nie.

II.2)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:

Zakres pomiędzy 206 ooo euro a 10 000 000 euro.

II.2.2)
Opcje:

Nie.

II.3)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zmówienia):

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI

CZĘŚĆ nr 1 NAZWA: Controloc
1)
KRÓTKI OPIS:

Controloc.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 2 NAZWA: Leki
1)
KRÓTKI OPIS:

Leki.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

22 Pozycje.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 3 NAZWA: Leki
1)
KRÓTKI OPIS:

Leki.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

2 Pozycje.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 4 NAZWA: Perfalgan
1)
KRÓTKI OPIS:

Perfalgan.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 5 NAZWA: Temodal
1)
KRÓTKI OPIS:

Temodal.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 6 NAZWA: Rectanal
1)
KRÓTKI OPIS:

Rectanal.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 7 NAZWA: Triderm
1)
KRÓTKI OPIS:

Triderm.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 8 NAZWA: Gemazr
1)
KRÓTKI OPIS:

Gemzar.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 9 NAZWA: Pancuronium
1)
KRÓTKI OPIS:

Pancuronium.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 10 NAZWA: Fortum
1)
KRÓTKI OPIS:

Fortum.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

2 Pozycje.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 11 NAZWA: Sintopozid
1)
KRÓTKI OPIS:

Sintopozid.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 12 NAZWA: Bleocin
1)
KRÓTKI OPIS:

Bleocin.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 13 NAZWA: Pamifos
1)
KRÓTKI OPIS:

Pamifos.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 14 NAZWA: Ephedrinum
1)
KRÓTKI OPIS:

Ephedrinum.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 15 NAZWA: Herceptin
1)
KRÓTKI OPIS:

Herceptin.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 16 NAZWA: Barium Sulfuricum
1)
KRÓTKI OPIS:

Barium Sulfuricum.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 17 NAZWA: Solutio Ringerii Lactate
1)
KRÓTKI OPIS:

Solutio Ringerii Lactate.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 18 NAZWA: Navelbin
1)
KRÓTKI OPIS:

Navelbin.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 19 NAZWA: Radiosun
1)
KRÓTKI OPIS:

Radiosun.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 20 NAZWA: Proxistrip
1)
KRÓTKI OPIS:

Proxistrip.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

4 Pozycje.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 21 NAZWA: Serweta jałowa
1)
KRÓTKI OPIS:

Serweta jałowa.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 POZYCJA.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 22 NAZWA: Kompresy gazowe
1)
KRÓTKI OPIS:

Kompresy gazowe.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 23 NAZWA: Kompresy gazowe
1)
KRÓTKI OPIS:

Kompresy gazowe.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 24 NAZWA: Pieluchomajtki
1)
KRÓTKI OPIS:

Pieluchomajtki.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

2 Pozycje.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 25 NAZWA: Leki
1)
KRÓTKI OPIS:

Leki.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

14 Pozycji.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 26 NAZWA: Transtec
1)
KRÓTKI OPIS:

Transtec.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 27 NAZWA: Opatrunki
1)
KRÓTKI OPIS:

Opatrunki.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

11 Pozycji.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 28 NAZWA: Opatrunki
1)
KRÓTKI OPIS:

Opatrunki.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

6 Pozycji.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 29 NAZWA: Opatrunki
1)
KRÓTKI OPIS:

Opatrunki.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

10 Pozycji.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 30 NAZWA: Opatrunki
1)
KRÓTKI OPIS:

Opatrunki.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

5 Pozycji.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 31 NAZWA: Lignina
1)
KRÓTKI OPIS:

Lignina.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 32 NAZWA: Leki
1)
KRÓTKI OPIS:

Leki.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

12 Pozycji.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 33 NAZWA: Tampony neurochirurgiczne
1)
KRÓTKI OPIS:

Tampony neurochirurgiczne.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

2 Pozycje.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 34 NAZWA: Opatrunek gazowy
1)
KRÓTKI OPIS:

Opatrunek gazowy.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

24452100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 Pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:

Wadium- 143 340 zł.

III.1.2)
Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

Termin płatności- 30 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego.

III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

III.1.4)
Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:

Nie.

III.2)
WARUNKI UDZIAŁU

III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1) - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym: wykonawca musi posiadać zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/składu konsygnacyjnego, a w przypadku gdy wykonawca jest wytwórcą zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych /zgodnie z ustawą z dnia 6 września Prawo Farmaceutyczne (Dz.U. 2001 r. Nr 126 poz. 1381z późn. zm). Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: - Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. - W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału kadrowego i technicznego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej o których mowa w podpunkcie 1 niniejszego punktu – muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki. - Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. - Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np. „ nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika. - Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji. 2. Koncesję, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, w tym: - Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/składu konsygnacyjnego, - Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli wykonawca jest wytwórcą, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 6. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce Zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w podpunkcie 3- 6 punktu A specyfikacji przedkłada odpowiednie dokumenty, które zostały wskazane w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.5.2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) na zasadach określonych dyspozycją § 2 ust. 2 i 3 ww. rozporządzenia.

III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa:

III.2.3)
Zdolność techniczna:

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu – powyżej 206 tys euro wg wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie.

III.2.4)
Zamówienia zastrzeżone:

Nie.

III.3)
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

III.3.1)
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:

III.3.2)
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1)
RODZAJ PROCEDURY

IV.1.1)
Rodzaj procedury:

Otwarta.

IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:

IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:

IV.2)
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia:

Najniższa cena.

IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:

Nie.

IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

32/2008.

IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:

Nie.

IV.3.3)
Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 29.4.2008 - 14:30.
Dokumenty odpłatne:
Podać cenę: 15,00 PLN.
Warunki i sposób płatności: Płatne gotówką przy odbiorze osobistym lub za pobraniem przy wysyłce pocztowej.

IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

30.4.2008 - 09:00.

IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:

IV.3.6)
Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Polski.

IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:

Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).

IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert:

Data: 30.4.2008 - 10:00.
Miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii- Rotunda.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1)
JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:

Nie.

VI.2)
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:

Nie.

VI.3)
INFORMACJE DODATKOWE:

VI.4)
PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:

krajowa Izba Odwoławcza, Al. Jana Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail uzp@uzp.gov.pl.

VI.4.2)
Składanie odwołań:

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 5 dni od dnia doręczenia rozstrzygniecia protestu lub upływu terminu rozstrzygnięcia protestu.

VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:

Prezes Urzedu zamówień publicznych, Al. Jana Szucha 2/4, 00-582 Warszawa.

VI.5)
DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:

18.3.2008.



« Powrót do szczegółów zamówienia