Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Sprzęty i urządzenia medyczne

Numer zamówienia:

/31/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

informacja o wyborze ofert








Poznań, dnia 15.04.2008
EZ/2244/2008

Wg rozdzielnika: do wszystkich zainteresowanych postępowaniem przetargowym nr 31/2008
Dotyczy: Zakup i dostawa sprzętów - urządzeń medycznych.
Szafa medyczna, nebulizatory, parawany przejezdne, łóżka kosmetyczne, wózek do rozwożenia bielizny, wózek dla otyłych, łóżka dla chorych, wózek do przewożenia chorych.


Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonej procedury o zamówienie publiczne w trybie art.38 ( przetarg nieograniczony na zakup i dostawę urządzeń medycznych w poszczególnych pakietach została wybrana oferta z najniższą ceną, spełniająca wymagania siwz:

W pakiecie nr 1 została wybrana oferta firmy Centrowet- Cezal, Ul. Dąbrowskiego 133/135, 60-543 Poznań
Całkowita wartość zamówienia wynosi 1.122,00zł netto; 1.368,84zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Termin realizacji- 4 tygodnie od podpisania umowy.
Wpłynęła 1 oferta. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.

W pakiecie nr 2 została wybrana oferta firmy AxMediTec, Ul. Składowa 12, 15-399 Białystok
Całkowita wartość zamówienia wynosi 25.958,00zł netto; 27.775,06zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Termin realizacji- 4 tygodnie od podpisania umowy
Wpłynęła 1 oferta. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.

W pakiecie nr 3 została wybrana oferta firmy Centrowet- Cezal, Ul. Dąbrowskiego 133/135, 60-543 Poznań
Całkowita wartość zamówienia wynosi 1.674,20zł netto; 2.042,52zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Termin realizacji- 4 tygodnie od podpisania umowy.
Wpłynęła 1 oferta. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.

Pakiet nr 4 zostaje unieważniony.
Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W ww. pakiecie nie wpłynęła żadna oferta.


W pakiecie nr 5 została wybrana oferta firmy HAMMERLIT POLSKA, Ul. Pokrzywno 3a, 61-315 Poznań
Całkowita wartość zamówienia wynosi 10.217,00zł netto; 12.464,74zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Termin realizacji- do 7 tygodni od podpisania umowy.
Wpłynęła 1 oferta. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.

W pakiecie nr 6 została wybrana oferta firmy Centrowet- Cezal, Ul. Dąbrowskiego 133/135, 60-543 Poznań
Całkowita wartość zamówienia wynosi 3.304,00zł netto; 3.535,28zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Termin realizacji- 4 tygodnie od podpisania umowy.
Wpłynęła 1 oferta. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.

Pakiet nr 7 zostaje unieważniony . Podstawa prawna art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych- Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W ww. pakiecie wpłynęły dwie oferty:
1. Centrowet- Cezal, Ul. Dąbrowskiego 133/135, 60-543 Poznań
Wartośc całkowita oferty wynosi 44.746,56zł netto; 47.878,82zł brutto.
2. STOLTER, Grubno 63, 86-212 Stolno
Wartośc całkowita oferty wynosi 34.080,00zł netto; 36.465,60zł brutto

Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 22.400,00zł netto; 23.968,00zł brutto.
Kwota ofert, które wpłynęły do Zamawiającego znacząco przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnia pakiet nr 3

W pakiecie nr 8 została wybrana oferta firmy STOLTER, Grubno 63, 86-212 Stolno
Całkowita wartość zamówienia wynosi 4.300,00zł netto; 4.601,00zł brutto.
Termin płatności 30 dni.
Termin realizacji- do 7 tygodni od podpisania umowy.
Wpłynęły 2 oferty. Odrzucono 0 ofert.
Wartość punktowa oferty w kryterium cena 100% = 100.

Oferenci, którzy złożyli oferty wraz z punktacją:

Nr oferty Nazwa Oferenta Cena oferty punktacja
3 Centrowet- Cezal
Ul. Dąbrowskiego 133/135
60-543 Poznań 5.006,88zł netto; 5.357,36zł brutto 85
4 STOLTER
Grubno 63
86-212 Stolno
4.300,00zł netto; 4.601,00zł brutto 100

Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego oferenta prosimy o przygotowanie umowy załączonej do niniejszego pisma.
Umowa dostępna w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres: sylwia.krzywiak@wco.pl lub zaopatrzenie@wco.pl
Data podpisania umowy 23.04.2008r.



Z poważaniem,
z-ca dyrektora ds. ekonomiczno- eksploatacyjnych



inż. Małgorzata Kołodziej- Sarna


« Powrót do szczegółów zamówienia