Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa urządzeń medycznych przeznaczonych dla: „Programu wykrywania i rozpoznawania chłoniaków złośliwych w Polsce”, obejmujących: 1. Hybrydizer. 2. Mikrotom rotacyjny.

Numer zamówienia:

/83/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie

Poznań: Zakup i dostawa urządzeń medycznych przeznaczonych dla: Programu wykrywania i rozpoznawania chłoniaków złośliwych w Polsce, obejmujących: 1.Hybrydizer. 2.Mikrotom rotacyjny
Numer ogłoszenia: 161241 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, fax 061 8521948.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa urządzeń medycznych przeznaczonych dla: Programu wykrywania i rozpoznawania chłoniaków złośliwych w Polsce, obejmujących: 1.Hybrydizer. 2.Mikrotom rotacyjny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa urządzeń medycznych przeznaczonych dla: Programu wykrywania i rozpoznawania chłoniaków złośliwych w Polsce, obejmujących: 1.Hybrydizer. 2.Mikrotom rotacyjny. Szczególowy opis wymagń dotyczących przedmiotu zamówienia zawiera siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.26.20.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1.Którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia.w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane -Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605- oraz innych obowiązujących przepisów prawa Zamawiający wymaga by: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne złożyli wraz ofertą oświadczenie, zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. A.W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty: a. zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólników; b. pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki lub złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, jeżeli umowa spółki nie stanowi inaczej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce Zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w podpunkcie 1 punktu VI A SIWZ przedkłada odpowiednie dokumenty, które zostały wskazane w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane -Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 -na zasadach określonych dyspozycją § 2 ust. 2 i 3 ww. rozporządzenia. B.W celu potwierdzenia, iż oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego,, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi wraz z ofertą złożyć odpowiednio - (eśli dotyczy w odniesieniu do 1-3: 1. dla wyrobów medycznych o klasie ryzyka I z wyjątkiem wyrobów medycznych klasy I z funkcją pomiarową, klasy I sterylnych, sterylnych zestawów i systemów zabiegowych: a. odpowiednią deklarację zgodności CE producenta zgodną z dyrektywą 93/42/EWG dla wyrobów medycznych dla przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, LUB b. inne zaświadczenie ważne w okresie przejściowym do 31.12.2005 poświadczające dopuszczenie produktu do obrotu na rynek Rzeczpospolitej Polskiej oraz, że jest on bezpieczny w użyciu dla personelu medycznego jak i pacjentów, zachowujące swoją ważność na dzień składnia oferty. 2. dla pozostałych wyrobów medycznych kl. I - z funkcją pomiarową, sterylne, sterylnych zestawów i systemów zabiegowych, kl. IIa, kl. IIb, kl. III. a.odpowiedni certyfikat zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42/EWG i 98/79/WE - certyfikat CE - IVD wydany przez uprawnioną jednostkę notyfikowaną, b.odpowiednią deklarację zgodności CE producenta zgodną z dyrektywą 93/42/EWG dla wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia, c.świadectwo rejestracji w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych bądź inne zaświadczenie ważne w okresie przejściowym do 31.12.2005 poświadczające dopuszczenie produktu do obrotu na rynek Rzeczpospolitej Polskiej oraz, że jest on bezpieczny w użyciu dla personelu medycznego jak i pacjentów. zachowujące swoją ważność na dzień składnia oferty 3. Oświadczenie o klasyfikacji wyrobu, o ile nie wynika to z ww. dokumentów. 4. Dokumenty zawierające opis parametrów funkcjonalno - technicznych przedmiotu zamówienia. W odniesieniu do dokumentów określonych w podpunkcie B 1-3 odpowiednie zastosowanie znajdują normy określone w § 3 ust. 2 i 4 przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane -Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605. C.Ponadto, stosowanie do dyspozycji art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 1.Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie A 1 punktu VI SIWZ. 2. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN netto i brutto, - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 3. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom załącznik nr 4 do SIWZ. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 6. W związku z wdrożonym w Wielkopolskim Centrum Onkologii Systemem Zarządzania Środowiskowego i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zobowiązuje się Wykonawców zewnętrznych wykonujących prace na terenie należącym do WCO do stosowania wymaganych zasad. W chwili zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania protokółu koordynacyjnego, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu, ul. Garbary 15, 61 -866 Poznań..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu, ul. Garbary 15, 61 -866 Poznań..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Hybrydizer.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hybrydizer, będący przedmiotem zamówienia - jest urządzeniem niezbędne do oznaczenia markerów nowotworowych w diagnostyce chłoniaków w metodach CISH -fluorescencyjna metoda In situ z chrromogenem i FISH -fluorescencyjna metoda In situ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mikrotom rotacyjny.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrotom rotacyjny, będący przedmiotem zamówienia - jest urządzeniem służącym do krojenia bloczków parafinowych (bloczki parafinowe zawierają tkanki diagnostyczne) na skrawki grubości 4 do 5 µm, które następnie kładzione są na szkiełka podstawowe i poddawane procesom barwienia histopatologicznego i immunohistochemicznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.




« Powrót do szczegółów zamówienia