Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Wykonanie instalacji mechanicznej z klimatyzacją i modernizacja Oddziału Radioterapii II

Numer zamówienia:

/82/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie o zamówieniu

Poznań: Wykonanie instalacji mechanicznej z klimatyzacją i modernizacja Oddziału Radioterapii II
Numer ogłoszenia: 158470 - 2008; data zamieszczenia: 11.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, fax 061 8521948.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji mechanicznej z klimatyzacją i modernizacja Oddziału Radioterapii II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji mechanicznej z klimatyzacją i modernizacja Oddziału Radioterapii II UWAGI OGÓLNE: Oddział Radioterapii Onkologicznej II znajduje się na IV piętrze budynku VII kondygnacyjnego WCO, w części wschodniej, zlokalizowanej od strony ulicy Garbary w Poznaniu. W skład oddziału wchodzą dwie sale chorych - sześcioosobowe, cztery sale - dwuosobowe oraz pomieszczenia towarzyszące, tj. gabinet zabiegowy, pokój lekarski i pielęgniarek, kuchnia oddziałowa, tzw. brudownik, łazienka personelu, korytarz główny. Sale chorych zaopatrzone są w węzły sanitarne, zlokalizowane przy salach. Przewiduje się kompleksowy remont pomieszczeń z wymianą instalacji elektrycznej i poziomów wodno - kanalizacyjnych oraz grzejników c.o. Planuje się montaż instalacji wentylacji mechanicznej wraz z klimatyzacją. W ramach prac ogólnobudowlanych przewiduje się wymianę okładzin ściennych i podłogowych, stolarki drzwiowej, sufitów podwieszanych oraz malowanie wszystkich pomieszczeń. Nie przewiduje się przestawiania ścian działowych ani ingerencji w ustrój konstrukcyjny budynku. Remont planuje się wykonać w dwóch etapach, w następujący sposób: Przegrodzenie korytarza głównego oddziału ścianką tymczasową, wykonanie wszystkich robót w udostępnionych pomieszczeniach po jednej stronie korytarza, a następnie przejście na drugą stronę korytarza i wykonanie analogicznych prac w pomieszczeniach. Po wykonaniu prac w jednej części oddziału nastąpi kilkudniowa przerwa w pracach związana z koniecznością przeprowadzenia pacjentów i personelu do pomieszczeń już wyremontowanych. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie specyfikę pracy na czynnym obiekcie szpitala, konieczność etapowania robót, ręczny transport materiałów z rozbiórki i materiałów do wbudowania przez ciągi komunikacyjne, prowadzenie robót szczególnie uciążliwych np. kucie tylko w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, możliwość wystąpienia konieczności prowadzenia prac w godzinach wieczornych lub w weekendy, szczególnie robót związanych z potrzebą wyłączaniem mediów i energii elektrycznej. Doboru kolorystyki i rodzaju użytych materiałów należy dokonać w uzgodnieniu z Zamawiającym ze szczególnym uwzględnieniem Ordynatora Oddziału. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu próbniki materiałów przewidzianych do wbudowania. Dobór materiałów musi uwzględniać standard stosowany w WCO we wcześniejszych remontach innych Oddziałów. Uwaga: Przed przystąpieniem do złożenia oferty Zmawiający zobowiązuje wykonawcę do przeprowadzenie wizji lokalnej i zapoznanie się z charakterem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół, podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, który następnie Wykonawca załączy do oferty. Wzór protokołu z wizji lokalnej stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o zamiarze przeprowadzenia wizji lokalnej i przeprowadzić czynności z nią związane nie później, niż na 7 dni przed terminem składania ofert. Pozostałe założenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1.Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe po wykonaniu minimum 50% wartości zamówienia oraz fakturowanie końcowe po wykonaniu 100 wartości zamówienia . 2.Warunki płatności - 30 dni od dnia złożenia faktury VAT wraz z podpisanym protokołem odbioru końcowego w kancelarii Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu. 3.Warunki gwarancji: minimum 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego. 4.Termin wykonania robót: 15 listopada 2008 r. Zakres robót do wykonania: określa szczegółowo specyfikacja istotnychc warunków zamówieniam, w tym STWiORB i przemiary robót

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający NIE wymaga wniesienia wadium.


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1.Którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia -nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V niniejszej specyfikacji spowoduje wykluczenie Wykonawcy. b.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: -Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. -W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału kadrowego i technicznego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej, o których mowa w podpunkcie 1 niniejszego punktu - muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki. -Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. -Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. -Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika. -Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 25 ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane -Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605-oraz innych obowiązujących przepisów prawa Zamawiający wymaga by: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne złożyli wraz ofertą oświadczenie, zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. A.W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty: a. zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólników; b. pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki lub złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, jeżeli umowa spółki nie stanowi inaczej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce Zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w podpunkcie 1- 4 punktu VI A niniejszej specyfikacji przedkłada odpowiednie dokumenty, które zostały wskazane w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane -Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605-na zasadach określonych dyspozycją § 2 ust. 2 i 3 ww. rozporządzenia. B.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty: 1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, co najmniej trzech robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości i daty oraz miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i zakresu wykonywanych przez nich czynności, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 3.Dokumenty stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - dotyczy to kadry kierowniczej - posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -kopie uprawnień budowlanych, aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego wraz z kopią ubezpieczenia OC- w branżach określonych w niniejszej SIWZ, tj. ogólnobudowlana, elektryczna i instalacyjna . C.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty: 1.Aktualną na dzień składania ofert polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN. Ponadto, stosowanie do dyspozycji art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 1.Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie A 1) punktu VI niniejszej specyfikacji. 2.Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN -netto i brutto-, - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 3.Kosztorysy ofertowe sporządzony na. podstawie załączonych do przedmiotowej specyfikacji przedmiarów robót - załącznik nr 10 niniejszej specyfikacji. 4.Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom załącznik nr 3 do specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 5. W związku z wdrożonym w Wielkopolskim Centrum Onkologii Systemem Zarządzania Środowiskowego i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zobowiązuje się Wykonawców zewnętrznych wykonujących prace na terenie należącym do WCO do stosowania wymaganych zasad. W chwili zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania protokółu koordynacyjnego, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji. 6. Protokół z wizji lokalnej i zapoznania się z pomieszczeniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 niniejszej specyfikacji
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu, ul. Garbary 15, 61 -888 Poznań.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w pokoju 301 (Kancelaria - III piętro), w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Garbary 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy


« Powrót do szczegółów zamówienia