Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, sterylnego

Numer zamówienia:

/81/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

odp na pyt

Poznań, dnia 11-07-2008
EZ/....4126......./2008


Wg rozdzielnika:
do uczestników postępowania o zamówienie publiczne wg poniższego wykazu.


dotyczy: przetargu nieograniczonego 81/2008 sprzęt medyczny jednorazowego użytku - sterylny.

Wielkopolskie Centrum Onkologii zawiadamia, że wpłynęło zapytanie do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na które udzielamy odpowiedzi:

PYTANIE:
Pakiet nr II, poz. 5 – Igły jednorazowego użytku w opakowaniach po 100 szt. typu MICROLANCE lub MICROPOINT
Prosimy Zamawiającego o wyłączenie w/w pozycji, oraz utworzenie odrębnego pakietu. Państwa zgoda umożliwi naszej firmie złożyć ważną i konkurencyjną ofertę, jednocześnie rozszerzy grupę wykonawców?
Odpowiedź : Tak, Zamawiający wyraża zgodę na wyłączenie poz. 5 z pakietu nr 2 i tworzy się dla tej pozycji odrębny pakiet II A. Formularz cenowy należy przygotować wg wzoru zawartego w zał. nr 2 do specyfikacji.
Poniżej w kolejnym pytaniu na podobny temat podajemy skład pakietów II, IIA, IIB – obowiązujący w SIWZ.


PYTANIE: Pytanie do umowy
Prosimy Zamawiającego o zmianę zapisu § 3 pkt.3 „Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w wymaganym terminie............dni roboczych od złożenia zamówienia telefonicznego lub faxem.” na „Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w wymaganym erminie............dni roboczych od złożenia zamówienia telefonicznego potwierdzonego faxem.”
Odpowiedź : Tak, Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisu umowy.

PYTANIE:
1. Dotyczy Pakietu II, Pozycji 2 Załącznika nr 7
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wyłączenie tej pozycji do osobnego pakietu? Ponieważ jest to produkt będący w legalnej sprzedaży ograniczony tylko do hurtowni farmaceutycznych, obecny stan rzeczy eliminuje możliwość złożenia przez podmiot nie posiadający koncesji na hurt farmaceutyczny
Odpowiedź : Tak, Zamawiający Wyraża zgodę na wyłączenie poz. 2 z pakietu nr II i tworzy się dla tej pozycji odrębny pakiet II B. Formularz cenowy należy przygotować wg wzoru zawartego w zał. nr 2 do specyfikacji

Poniżej podajemy skład pakietów II, IIA, IIB – obowiązujący w SIWZ:

Pakiet II
1.Ściereczki sterylne

10000 szt.
Do osuszania rąk po myciu chirurgicznym. Wykonane z wielowarstwowej bibuły celulozowej. Rozmiar 30 x 40 cm. Sterylne, jednorazowe, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Opis w języku polskim. Okres ważności minimum 2lata.
2. Worki sterylne do moczu 2 litrowe.
5000 szt.
Wykonane ze szczelnego tworzywa i szczelnym odpływem. Skalowane co 100 ml. Cyfrowy opis skali co 500 ml. Dren odpływowy zakończony łącznikiem schodkowym i zastawką bezzwrotną. Sterylne, jednorazowego użytku. Pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Opis w języku polskim. Okres ważności minimum 2lata.
3. Przedłużacze do pomp infuzyjnych białe.
7000 szt.
Wykonane z przezroczystego PVC o długości 150 cm i około 1,25 mm średnicy wewnętrznej z łącznikiem Luer- Lock męskim i żeńskim. Odporne na ciśnienie z pompy ok. 4,5 bara. Sterylne, jednorazowego użytku, pakowane pojedynczo. Opakowanie typu blister. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Opis w języku polskim. Okres ważności minimum 2lata.
4. Dren tkankowy 9-kanałowy.
300 szt.
Dren typu YEATES, kanalikowy powodujący efekt drenażu o wymiarach 250mmx25mm. Wykonany z półprzezroczystego, miękkiego PCV. Dren sterylny, jednorazowy, pakowany podwójnie. Opakowanie zewnętrzne folia-papier. Na każdym pojedynczym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Opis w języku polskim. Okres ważności minimum 2lata.
Pakiet II A.
1. Igły jednorazowego użytku w opakowaniach po 100 szt. typu MICROLANCE lub MICROPOINT
0,5 (25G) x 25 mm 200 opak.
0,5 (25G) x 40 mm 200 opak.
0,7 (22G) x 30 mm 300 opak.
0,8 (21G) x 40mm 500 opak.
0,9 (20G) x 40mm 300 opak.
1,2 (18G) x 40mm 1000 opak.
Igły cienkościenne z długim szlifem, smarowane olejem silikonowym. Elastyczne, niełamiące się. Wykonane z dobrej stali szlachetnej. Dobrze osadzone w końcówce. Końcówki (nasadki) igieł typu lock wykonane z polipropylenu, barwione zgodnie z kodem kolorów. Sterylne, jednorazowego użytku.
Na każdym pojedynczym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Nazwa i opis igieł w języku polskim. Okres ważności minimum 2lata.
Pakiet II B.
1. Paski do glukometrów typu Accu-Chek Active.
400 opak.
Służące do ilościowego pomiaru stężeniu poziomu cukru we krwi. Pakowane po 50 szt. w opakowaniu zbiorczym. Sterylne, jednorazowego użytku, pakowane pojedynczo. Na każdym opakowaniu nadruk nr serii i daty ważności. Nazwa i opis w języku polskim. Okres ważności minimum 2lata.


PYTANIE
2. Dotyczy zapisu w specyfikacji pkt III. „Inne warunki związane z realizacją przedmiotu zamówienia” ppkt 2.
Czy Zamawiający żąda oprócz wystawionej faktury także protokołu odbioru?
Odpowiedź : Zamawiający nie wymaga protokołu odbioru przy dostawie sprzętu medycznego jednorazowego użytku - sterylnego. Wraz z dostawą w Aptece odbierany jest: towar + faktura + 1 kopia faktury.

PYTANIE
3. Dotyczy zapisu w specyfikacji pkt III. „Inne warunki związane z realizacją przedmiotu zamówienia” ppkt 3.
Prosimy o wyjaśnienie, co Zamawiający rozumie przez serwis eksploatacyjny dla sprzętu medycznego jednorazowego użytku w okresie trwania gwarancji jakości?
Odpowiedź : Zapis dot. serwisu eksploatacyjnego nie dotyczy dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Zatem wykreśla się zdanie : „Wykonawca zapewnia serwis eksploatacyjny w okresie trwania gwarancji jakości, w zakresie nie gorszym, niż ustalony przez wytwórcę wyrobów.”

PYTANIE
4. Dotyczy zapisu w specyfikacji pkt III. „Inne warunki związane z realizacją przedmiotu zamówienia” ppkt 4. oraz §3 pkt 15 wzoru umowy.
Czy zapis nie został umieszczony przez Zamawiającego omyłkowo? Jak Zamawiający rozumie usunięcie uszkodzenia (nieprzekraczalny czas do 7 dni roboczych) w przypadku sprzętu jednorazowego użytku tj. rękawic diagnostycznych?
Odpowiedź : Wg specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
jest:
„15.Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu:
a) Nieprzekraczalny czas usunięcia uszkodzenia – do 7 dni roboczych. „
winno być:
„15.Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu:
a) Nieprzekraczalny czas wykonania reklamacji – do 7 dni roboczych. „

PYTANIE
5. Dotyczy §3 pkt 3. wzoru umowy
Czy Zamawiający może zmienić zapis: „W przypadku gdy Wykonawca nie dostarczy w wymaganym terminie (........ od momentu złożenia zamówienia faksem lub telefonicznie) określonej partii przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest pokryć Zamawiającemu różnicę w cenie zakupu u innego dostawcy”
Na następujący: „W przypadku gdy Wykonawca nie dostarczy w wymaganym terminie (............ dni od momentu złożenia zamówienia faksem lub telefonicznie) określonej partii przedmiotu zamówienia, Zamawiający po uprzednim telefonicznym zawiadomieniu Wykonawcy, może dokonać zakupu interwencyjnego u innego dostawcy, towaru o porównywalnych parametrach, natomiast Wykonawca zobowiązany jest pokryć Zamawiającemu różnicę w cenie zakupu”
Odpowiedź : Zamawiający nie dokonuje zmiany w zapisach umowy .

PYTANIE
6. Dotyczy §7 pkt 1. wzoru umowy
Czy zapis nie został umieszczony przez Zamawiającego omyłkowo? Czy Zamawiający żąda aby wraz z dostawą był dostarczony protokół odbioru, następnie na jego podstawie była wystawiona faktura, która ma być dostarczona w późniejszym terminie?
Odpowiedź : Zamawiający nie wymaga protokołu odbioru przy dostawie sprzętu medycznego jednorazowego użytku - sterylnego. Wymagana jest dostawa towaru + faktura z 1/jedna kopią.
Ulega zmianie zapis paragrafu 7.
Było:
§ 7
1. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru zamawianego sprzętu.
2. Płatności faktur realizowane będą w ciągu 30 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze.

Winno być:
§ 7
1. Płatności faktur realizowane będą w ciągu 30 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze.



Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna



« Powrót do szczegółów zamówienia