Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa myjki ultradźwiękowej.

Numer zamówienia:

/104/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

wybór ofert.

Poznań, dnia 28-10-2008
EZ/...6306...../2008



Wg rozdzielnika:
do wszystkich uczestników postępowania o zamówienie publiczne


Dotyczy: przetargu nieograniczonego nr 104/2008 MYJKA ULTRADŹWIĘKOWA.



Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania o zamówienie publiczne na dostawę myjki ultradźwiękowej została wybrana oferta wg poniższego zestawienia.


Nr oferty Nazwa oferenta Cena netto Cena brutto Uzyskane punkty w kryterium cena 100% Termin dostawy Termin utrzymania stałości cen
1 Zakład Urządzeń Technologicznych INTERSONIC SC ul. Sprzętowa 3c 10-467 Olsztyn 8 834,- 10 777,48. 100 pkt. 3 tyg 24 m-ce.
Wpłynęła 1 oferta, odrzucono 0 ofert.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego Oferenta prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i dołączonego do niniejszego pisma.
Data podpisania umowy wyznaczona zostaje na dzień 05-11-2008 r.
Umowa dostępna w formie elektronicznej, na wniosek wysłany na email to: zaopatrzenie@wco.pl lub sylwia.krzywiak@wco.pl



Z poważaniem,
inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna

z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych




UMOWA do przetargu nieograniczonego nr 104/2008

Stosownie do ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dziennik Ustaw z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) w dniu ...................................... pomiędzy Wielkopolskim Centrum Onkologii w Poznaniu ul. Garbary 15 zwanym dalej zamawiającym, reprezentowanym przez:
Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych - inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę
Główny księgowy - mgr Mirellę Śmigielską
NIP: 778-13-42-057 REGON: 000291204;
z jednej strony,
a
firmą ..............................................................................................................
z siedzibą w .....................................................................................................
NIP: ................................ REGON: .............................;
Zarejestrowaną w ......................................................................................................; zwaną dalej Dostawcą, reprezentowaną przez:
.....................................................................................
.....................................................................................
z drugiej strony,
została zawarta umowa o następującej treści:


§1
Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr 104/2008.

§2
1. Umowa nie jest dotknięta wadami, o których mowa w art. 22 i 24 cytowanej ustawy.
2. Umowa zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez obie strony.

§3

1. Przedmiotem umowy jest dostawa ..................................... (zwanych dalej w tekście umowy urządzeniem lub przedmiotem zamówienia)
2. Realizacja zamówienia w terminie ..........................od daty zawarcia umowy
3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówieni, w zakresie i ilościach zgodnych z zestawieniem wyspecyfikowanym w ofercie z dnia ............... wykaz cenowy – formularz cenowy stanowi załącznik do niniejszej umowy.
4. Wykonawca oświadcza, iż przedmiot dostawy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy jest zgodny z wymaganiami określonymi wymaganiom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896. z późn. zm).
5. Parametry techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia nie mogą być gorsze niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ofercie.
6. Zamawiający w chwili dokonania odbioru przedmiotu zamówienia ma prawo do zbadania, czy dostawa pod względem ilościowym i jakościowym jest zgodna z załączonymi dokumentami.
7. Zamawiający zastrzega prawo zgłaszania Wykonawcy reklamacji w zakresie jakości dostarczonego przedmiotu zamówienia, w tym jego widocznych i ujawnionych w trakcie eksploatacji wad fizycznych. Wykonawca ma obowiązek rozpatrzyć reklamację bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w przeciągu 3 dni roboczych od dnia jej złożenia.
8. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia dostarczonego towaru i żądania wymiany na wolny od wad w przypadku:
a) dostarczenia towaru niewłaściwej jakości.
b) dostarczenia towaru niezgodnego z zapotrzebowaniem,
9. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru dostarczonego z opóźnieniem albo zwłoką.
10. Wykonawca oświadcza, iż wyrób będące przedmiotem umowy stanowią jego własność, jest wolny od wad prawnych w stosunku do osób trzecich, nie stanowi on również przedmiotu zabezpieczenia.
11. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze względu na wadę rzeczy sprzedanej.
13.
14. Wykonawca udzieli gwarancji/rękojmi jakości na oferowane wyroby medyczne przez okres ........ miesięcy licząc od dnia przekazania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w w § 3 ust. 1 umowy do eksploatacji i podpisania protokołu odbioru.
15. Wykonawca zapewnia serwis eksploatacyjny w okresie trwania gwarancji - rękojmi, w zakresie nie gorszym, niż ustalony przez producenta urządzenia – przedmiotu zamówienia. Wymagany przez producenta serwis eksploatacyjny w okresie trwania gwarancji – rękojmi odbywa się na koszt Wykonawcy.
16. Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia Zamawiającemu :
- Wliczone w cenę przedmiotu zamówienia: wszystkie koszty związane z naprawą urządzenia – przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego - w ciągu 48 godz. od dnia powiadomienia o awarii lub uszkodzeniu. W przypadku niedotrzymania powyższego terminu Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 0,1 % wartości netto zamówienia, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy, za każdy dzień opóźnienia.
- W przypadku konieczności wykonania naprawy poza siedzibą Zamawiającego nieprzekraczalny czas usunięcia uszkodzenia wynosi do 3 dni roboczych, a w przypadku konieczności sprowadzania części niezbędnych do przeprowadzenia naprawy spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – czas usunięcia uszkodzenia wynosi do 5 dni roboczych. W przypadku niedotrzymania terminu naprawy Zamawiający może naliczyć Wykonawcy karę umowną w wysokości 0,1 % wartości netto zamówienia, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy, za każdy dzień opóźnienia.
- W przypadku naprawy trwającej dłuższej, niż 3 dni robocze – dostarczenie sprzętu zastępczego, o parametrach nie gorszych od przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy.
- Okres gwarancji zostaje przedłużony o czas naprawy urządzenia – przedmiotu zamówienia w przypadku naprawy trwającej powyżej 3 dni, liczonych od momentu zgłoszenia awarii lub awarii do momentu jej usunięcia.
- W przypadku 3-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu, Wykonawca obowiązany jest wymienić ten element (podzespół) na nowy.
- Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne urządzenia – przedmiotu zamówienia, uniemożliwiające jego poprawne użytkowanie, Wykonawca wymieni przedmiot zamówienia na nowy. W przypadku okoliczności określonych wyżej przedłużeniu ulega okresu gwarancji o okres niesprawności dostarczonego urządzenia – przedmiotu zamówienia.

17. W okresie, co najmniej 12 miesięcy, od podpisania protokołu odbioru Zamawiający korzysta bez wyłączeń z prawa do rękojmi z tytułu wad fizycznych przedmiotu zamówienia

§4
1. Całkowita wartość zamówienia zgodnie z ofertą, będącą integralną częścią niniejszej umowy, wynosi:
netto:.................................PLN
(słownie:..................................................................................................................),
brutto:...............................PLN
słownie...................................................................................................................),
zamawiany towar polega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług VAT wg stawki ...................%. zgodną z formularzem ofertowym.

2. Nie przewiduje się waloryzacji ceny, określonej w § 4 ust. 1 niniejszej umowy.
3. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru zamawianego sprzętu – przedmiotu zamówienia.
4. Płatności faktur realizowane będą w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze.
5. Przeniesienie na osoby trzecie wierzytelności w stosunku do Zamawiającego wymaga jego zgody udzielonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.


§ 5
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości:
a) 1% maksymalnej ceny netto, o której mowa w § 4 umowy, za każdy dzień opóźnienia licząc od dnia określonego w § 3 ust. 2 niniejszej umowy.,
b) 10 % maksymalnej wartości umowy, o której mowa w § 4 umowy, za nieuzasadnione zerwanie umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego zastrzeżone kary umowne w przypadku, gdy nie pokryją wartości poniesionych szkód.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia ewentualnych kar umownych z wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
4. Zamawiający ma prawo odstąpi od niniejszej umowy w przypadku opóźnienia Wykonawcy w wykonaniu zobowiązania – dostawy zamówionej partii towaru (sprzętu) – przekraczającego 10 dni. Niniejsze opóźnienie będzie potraktowane jak nieuzasadnione zerwanie umowy i wywoła skutek w postaci konsekwencji określonych w ust. 1 lit. b niniejszego paragrafu.

§ 6
Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Wykonawcy – ............................................................................
oraz
ze strony Zamawiającego – .........................................................



§ 7
1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, jeżeli przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
6. Zmiany lub wprowadzenie nowych postanowień umowy mogą mieć miejsce tylko w przypadkach przewidzianych w art. 144 cytowanej ustawy i poprzedzone aneksem do umowy.
7. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć przy realizacji niniejszej umowy na drodze ugodowej.
8. Jeżeli strony nie osiągną kompromisu wówczas sporne sprawy kierowane będą do Sądu powszechnego właściwego dla siedziby Zamawiającego.
9. Umowa zostaje sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.



Zamawiający: Wykonawcy :










« Powrót do szczegółów zamówienia