Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Modernizacja i przebudowa pomieszczeń III piętra budynku starego przy ulicy Garbary 15 wraz z etapem II modernizacji Oddziałów Chirurgii Onkologicznej I i Radioterapii Ginekologicznej (piętra II i I)

Numer zamówienia:

/101/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

modyfikacja zapisów SIWZ







Poznań, dnia 3.11.2008 r.

WCO/EZ/ 6403 /2008


Wg rozdzielnika: do uczestników postępowania o zamówienie publiczne.
Dotyczy: przetarg nieograniczony nr 101/2008:
Modernizacja i przebudowa pomieszczeń III piętra budynku starego przy ulicy Garbary 15 wraz z etapem II modernizacji Oddziałów Chirurgii Onkologicznej I i Radioterapii Ginekologicznej (piętra II i I).

Na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje modyfikacji SIWZ z dnia 11.09.2008 r., w ten sposób, iż zmianie ulega treść niżej wymienionych postanowień:

1. W punkcie V SIWZ pn. „Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków” jest:
Pierwotna treść SIWZ:
posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywali, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadającym swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej jedna robota o wartości nie mniejszej od wartości składanej oferty oraz dysponują osobami (dotyczy kadry kierowniczej) zdolnymi do wykonania zamówienia: uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.)oraz legitymujący się wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego – ustawa z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.).



Po zmianie jest:

posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywali, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadającym swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej jedna robota o wartości nie mniejszej, niż 5 milionów złotych netto oraz dysponują osobami (dotyczy kadry kierowniczej) zdolnymi do wykonania zamówienia: uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.)oraz legitymujący się wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego – ustawa z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.).

2. W punkcie VI SIWZ pn. „Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu ” jest:
Pierwotna treść SIWZ:
B. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:
1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, co najmniej dwóch robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (w tym co najmniej jedna robota o wartości nie mniejszej od wartości składanej oferty) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do przedmiotowego wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
Po zmianie jest:

B. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:
1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, co najmniej dwóch robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (w tym co najmniej jedna robota o wartości nie mniejszej, niż 5 milionów złotych netto) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do przedmiotowego wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

W związku z przedmiotową zmianą, modyfikacji podlega także załącznik nr 5 do SIWZ – wykaz doświadczenia zawodowego, w ten sposób, iż dotychczasową treść zastępuje się postanowieniami w brzmieniu:
Załącznik nr 5 do SIWZ
..........................................................
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)

WYKAZ DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO

Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, co najmniej dwóch robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w tym co najmniej jedna robota o wartości nie mniejszej, niż 5 milionów złotych netto) z podaniem ich wartości i daty oraz miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
Lp. Rodzaj i zakres robót budowlanych Wartość netto robót budowlanych Termin realizacji zamówienia (podać miesiąc i rok) Nazwa i adres Zamawiającego
Rozpoczęcie Zakończenie
(1) (2) (3) (3) (4) (5)


* Załączyć dokumenty potwierdzające, iż przedmiotowe roboty budowlane zostały wykonane należycie min. 2 potwierdzenia.
Na dowód powyższego załączamy referencje:

1) ..................................................................................
2) ..............................................................
3) ..............................................................
4) itd.
.........................., dn.................

...............................................................

3. W pkt XI SIWZ pn. „Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert”.
Pierwotna treść SIWZ:
1) Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w pokoju 301 (Kancelaria – III piętro), w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Garbary 15 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 2 października 2008 r. godz. 900.
2)Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 2 października 2008 r. o godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego – Kantor, Rotunda, parter pokój nr 001.

Po zmianie jest:
1) Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w pokoju 301 (Kancelaria – III piętro), w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Garbary 15 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12.11. 2008 r. godz. 900.
2)Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.11. 2008 r. o godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego – Kantor, Rotunda, parter pokój nr 001.


Z poważaniem

dr n med. Jerzy Załuski


Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa



« Powrót do szczegółów zamówienia