Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków / wyżywienia całodobowego / dla pacjentów Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu

Numer zamówienia:

/92/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie o zamówieniu

Poznań: Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków ( wyżywienia całodobowego) dla pacjentów Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 211148 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi




Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, fax. 061 8521948.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków ( wyżywienia całodobowego) dla pacjentów Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi przygotowania i dostarczenie posiłków dla pacjentów Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu, zwanego dalej Szpitalem. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a)Przygotowywania posiłków poza obiektami Szpitala w pomieszczeniach spełniających wymogi sanitarno - epidemiologiczne, b)Dostarczenia posiłków do Szpitala - bezpośrednio do kuchenek oddziałowych Szpitala znajdujących się w Poznaniu na ulicach: Garbary 15 i Łąkowa 3, tj. -siedziba Zamawiającego, ul. Garbary 15 - 315 łóżek, w tym: -Chirurgia I - C - 48 łóżek, -Chirurgia II - A - 45 łóżek, - Radioterapia I - D - 25 łóżek, - Radioterapia i Onkologia ginekologiczna - E - 60 łóżek, -Chemioterapia - F - 39 łóżek, - Radioterapia II - G - 20 łóżek, - Odział Anestezjologii i Intensywnej Terapii - H - 12 łóżek, - Radioterapia III - J - 35 łóżek, -Chirurgia Głowy i Szyi - L - 24 -Brachyterapia - 7 łóżek -ul. Łąkowa 3 - Gł - 21 łóżek. c)Odbioru i zagospodarowania lub utylizacji resztek pokarmowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, d)Odbioru, mycia i dezynfekcji naczyń transportowych przeznaczonych do posiłków. Pozstałe warunki w zakresie realizacji przedmiotu zamóweinia określa szczegółowo specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.32.00.00-9, 55.52.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1) -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2)Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI specyfikacji..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 25 ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) oraz innych obowiązujących przepisów prawa Zamawiający wymaga by: Wykonawca -y ubiegający się o zamówienie publiczne złożył-li wraz ofertą oświadczenie, zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji, a także: A.W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., umieścił-li w ofercie niżej wymienione dokumenty: 1)Koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. wymagana jest Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności do produkcji i obrotu żywnością w zakresie przygotowywania posiłków od surowca do gotowej kuchni, w której będą przygotowane posiłki dla Zamawiającego. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty: a)zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólników; b)pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki lub złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, jeżeli umowa spółki nie stanowi inaczej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce Zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w podpunkcie 2 punktu VI A specyfikacji przedkłada odpowiednie dokumenty, które zostały wskazane w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) na zasadach określonych dyspozycją § 2 ust. 2 i 3 ww. rozporządzenia. B.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, umieścił-li w ofercie niżej wymienione dokumenty: 1)wykaz środków transportu przystosowanych do przewozu żywności oraz aktualne opinie wydane przez Stację Sanitarno- Epidemiologiczną dopuszczające wykazany transport do przewozu żywności, 2)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (uprawnień), doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. C.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, umieścił-li w ofercie niżej wymieniony dokument: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, iż wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł w zakresie prowadzonej działalności - obejmującej przedmiot zamówienia D.W celu potwierdzenia, iż oferowane usługi odpowiadają wymaganiom zamawiającego umieścił-li w ofercie niżej wymienione dokumenty: 1)Certyfikat wdrożenia systemu HACCP lub oświadczenie Wykonawcy, że system jest wdrożony lub wdrażany, 2)Protokół z ostatniej kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez Stację Sanitarno- Epidemiologiczną. Ponadto, stosowanie do dyspozycji art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 1.Pełnomocnictwa osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie 3 punktu VI niniejszej specyfikacji, 2.Wypełniony formularz ofertowy i cenowy, według wzorów stanowiących załącznik nr 1 i załącznik nr 8 do j specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 3.Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik 6 do niniejszej specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy PZP - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 4.W związku z wdrożonym w Wielkopolskim Centrum Onkologii Systemem Zarządzania Środowiskowego i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zobowiązuje się Wykonawców zewnętrznych wykonujących prace na terenie należącym do WCO do stosowania wymaganych zasad. W chwili zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania protokółu koordynacyjnego, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji (protokół koordynacyjny będzie podpisany wraz z umową)..
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT



IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Onkologi w Poznaniu ul. Garbary 15 61-866 Poznań pok. 028.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologi w Poznaniu ul. Garbary 15 61-866 Poznań pok. 301 (Kancelaria - III piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.


« Powrót do szczegółów zamówienia