Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Modernizacja kuchni i pomieszczeń do niej przyległych wraz wykonaniem nowej instalacji wentylacji mechanicznej i wyminą instalacji elektrycznej.

Numer zamówienia:

/96/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

zawiadomienie o wyborze








Poznań,2.10.2008 r.

WCO/EZ/5685/2008



Wg rozdzielnika: do uczestników postępowania o zamówienie publiczne.

Dotyczy: przetarg nieograniczony nr 96/2008 – Modernizacja kuchni i pomieszczeń do niej przyległych wraz wykonaniem nowej instalacji wentylacji mechanicznej i wyminą instalacji elektrycznej.


Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania o w/w zamówienie publiczne dokonano wyboru oferty najkorzystniejszej wg poniższego zestawienia:
Nr oferty Nazwa Oferenta Cena netto Cena brutto Ocena punktowa oferty Termin wykonania Termin gwarancji
1Przedsiębiorstwo Techniczne
Inż. Stanisław Snela
ul. Wodna 16
64-030 Śmigiel 512 768,30 625 577,32 100 pkt do
12.01.2009 r. 36 m-cy
2Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe A-Z
Zdzisław Filipiak
Sp z o.o.
ul. Nieszawska 3
61-021 Poznań 579 151,92 706 565,34 Oferta odrzucona
/*/ uzasadnienie poniżej do
12.01.2009 r. 36 m-cy
3MAL - MAX Waldemar Garstkowiak
Ul. Wawrzyniaka 18
62-041 Puszczykowo 552 031,25 673 478,11 92,89 pkt do
12.01.2009 r. 36 m-cy
4 Zakład Budowlany MIRBUD
Ul. Pogodna 1
62-085 Skoki 549 678,85 670 608,21 93,29 pkt do
12.01.2009 r. 40 m-cy

Kryterium oceny: cena 100%

Wpłynęły 4 oferty, odrzucono 1 ofertę.
Uzasadnienie prawne i faktyczne odrzucenia oferty
/*/ Oferta nr 2, tj. Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe A-Z, Zdzisław Filipiak Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu ul. Nieszawska 3, 62 -621 Poznań, została odrzucona na postawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), uzasadnienie faktyczne – brak w ofercie wyceny instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru (kosztorysu ofertowego).


Dziękujemy za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego Wykonawcę prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Data podpisania umowy wyznaczona zostaje na dzień 10-10-2008 r.
Umowa dostępna w formie elektronicznej, na wniosek wysłany na e-mailto: sylwia.krzywiak@wco.pl lub zaopatrzenie@wco.pl



Z poważaniem,
Z-ca Dyr. ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych

inż. Małgorzata Kołodziej-Sarna



« Powrót do szczegółów zamówienia