Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Modernizacja kuchni i pomieszczeń do niej przyległych wraz wykonaniem nowej instalacji wentylacji mechanicznej i wyminą instalacji elektrycznej.

Numer zamówienia:

/96/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

0głoszenie o zamówieniu

Poznań: Modernizacja kuchni i pomieszczeń do niej przyległych wraz wykonaniem nowej instalacji wentylacji mechanicznej i wyminą instalacji elektrycznej.
Numer ogłoszenia: 202082 - 2008; data zamieszczenia: 28.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, fax 061 8521948.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kuchni i pomieszczeń do niej przyległych wraz wykonaniem nowej instalacji wentylacji mechanicznej i wyminą instalacji elektrycznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja kuchni i pomieszczeń do niej przyległych wraz wykonaniem nowej instalacji wentylacji mechanicznej i wyminą instalacji elektrycznej. Zakres robót do wykonania: Roboty ogólnobudowlane - Kuchnia. 1.Skucie ceramicznych płytek ściennych we wszystkich pomieszczeniach. 2.Rozebranie ścianek działowych w części socjalnej kuchni. 3.Wykucie z muru istniejących ościeżnic stalowych wraz ze zdjęciem skrzydeł drzwiowych. 4.Zerwanie posadzki lastriko oraz PCV w części socjalnej kuchni. 5.Usunięcie i wywóz wraz z utylizacją gruzu powstałego w trakcie prowadzenia prac rozbiórkowych. 6.Wykonanie tynków uzupełniających na ścianach po odbitych płytkach ceramicznych. 7.Ułożenie nowych płytek ceramicznych. 8.Zamurowanie przebić w ścianach cegłą na zaprawie cementowo - wapiennej. 9.Zabudowa części ciągów instalacyjnych przy pomocy płyt g-k. 10.Zamurowanie części przebić ścian po zdemontowanych elementach instalacji. 11.Malowanie sufitów farbami lateksowymi nawierzchniowymi. 12.Malowanie ścian w części socjalno - biurowej farbami olejnymi. 13.Wykonanie nowych ścianek działowych z bloczków siporex w węźle sanitarnym. 14.Wykonanie posadzki z płytek gres w pomieszczeniach w części socjalnej kuchni. 15.Wymiana wewnętrznej drewnianej stolarki drzwiowej na PCV. 16.Wymiana stolarki drzwiowej w części socjalnej kuchni. 17.Montaż narożników ochronnych na ścianach z kątownika ze stali nierdzewnej. 18.Montaż obudowy kanału wentylacyjnego z płyty g/k na konstrukcji stalowej. Roboty instalacyjne - Kuchnia. 1.Demontaż istniejących stalowych ciągów wentylacyjnych obsługujących kuchnie. 2.Demontaż istniejących wentylatorów typu FK. 3.Schowanie w ściany istniejących rurociągów wodnych z ich wymianą. 4.Wymiana baterii, umywalek i zlewozmywaków. 5.Wymiana ustępów oraz montaż brodzików kąpielowych wraz z kabinami. 6.Schowanie w ściany rurociągów instalacji centralnego ogrzewania. 7.Montaż grzejników - materiał z demontażu. Roboty ogólnobudowlane - Magazyny Żywności. 1.Skucie płytek ceramicznych ściennych i podłogowych. 2.Wykonanie tynków uzupełniających na ścianach po odbitych płytkach ceramicznych. 3.Uzupełnienie posadzki cementowej po skutych płytkach podłogowych. 4.Wykonanie posadzki z płytek gres. 5.Oczyszczenie, przetarcie tynku i malowanie farbami lateksowymi ścian i sufitów. 6.Wykonanie przegrody z płyt g-k w magazynie warzyw. Roboty ogólnobudowlane - DOPT. 1.Przetarcie istniejących tynków na sufitach. 2.Malowanie sufitów farbami lateksowymi nawierzchniowymi. 3.Zabudowa rur kanalizacyjnych w pomieszczeniu kierownika 4.Przetarcie istniejących tynków na ścianach. 5.Malowanie ścian farbami lateksowymi nawierzchniowymi. 6.Uzupełnienie fragmentów ścian po zdemontowanych ciągach wentylacyjnych. 7.Uzupełnienie okładzin ściennych ceramicznych. 8.Uzupełnienie sufitu podwieszanego w korytarzu. 9.Malowanie ścian i sufitu pomieszczenia magazynu bielizny. Roboty instalacyjne - DOPT. 1.Demontaż istniejących blaszanych ciągów wentylacyjnych. 2.Demontaż istniejących wentylatorów wraz z nagrzewnicami. Ochrona posadzki Kuchni przed mechanicznym uszkodzeniem 1.Obłożenie posadzki płytami pilśniowymi na całym obszarze kuchni. Roboty elektryczne - Kuchnia Zgodnie z dokumentacją techniczną, opracowaną przez dr inż. Sabina Kujawę. Instalacja wentylacji mechanicznej z klimatyzacją - Kuchnia. Zgodnie z dokumentacją techniczną, opracowaną przez Pracownię Ewy i Stanisława Sipińskich Sp. z o.o.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 03.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający NIE wymaga wniesienia wadium.


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1.Którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 25 ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane -Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655- oraz innych obowiązujących przepisów prawa Zamawiający wymaga by: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne złożyli wraz ofertą oświadczenie, zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. A.W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty: a) zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólników; b) pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki lub złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, jeżeli umowa spółki nie stanowi inaczej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce Zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w podpunkcie 1- 4 punktu VI A niniejszej specyfikacji przedkłada odpowiednie dokumenty, które zostały wskazane w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane -Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605- na zasadach określonych dyspozycją § 2 ust. 2 i 3 ww. rozporządzenia. B.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty: 1)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, co najmniej trzech robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości i daty oraz miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i zakresu wykonywanych przez nich czynności, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 3)Dokumenty stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - dotyczy to kadry kierowniczej - posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (kopie uprawnień budowlanych, aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego wraz z zaświadczeniem o posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej). w branżach określonych w niniejszej SIWZ, tj. ogólnobudowlana, elektryczna i instalacyjna C.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty: 1)Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN. Ponadto, stosowanie do dyspozycji art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 1)Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie A 1) punktu VI specyfikacji. 2)Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 3)Kosztorysy ofertowe sporządzony na. podstawie załączonych do przedmiotowej specyfikacji przedmiarów robót - załącznik nr 10 do specyfikacji. 4)Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom załącznik nr 3 do specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 5)W związku z wdrożonym w Wielkopolskim Centrum Onkologii Systemem Zarządzania Środowiskowego i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zobowiązuje się Wykonawców zewnętrznych wykonujących prace na terenie należącym do WCO do stosowania wymaganych zasad. W chwili zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania protokółu koordynacyjnego, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji. 6)Protokół z wizji lokalnej i zapoznania się z pomieszczeniami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu ul. Garbary 15, 61 - 886 Poznań pok. 028.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu ul. Garbary 15, 61 - 886 Poznań pok. 301 (Kancelaria - III piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy


« Powrót do szczegółów zamówienia