Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Świadczenie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu

Numer zamówienia:

/86/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

Ogłoszenie

PL-Poznań: Usługi ochroniarskie

2008/S 162-219238

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Usługi

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1)
NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:

Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, Do wiadomości Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska, Tomasz Witulski, PL-61-866 Poznań. Tel. (48-61) 885 06 43. E-mail sylwia.krzywiak@wco.pl. Faks (48-61) 885 06 43.

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.wco.pl.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

I.2)
RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:

Podmiot prawa publicznego.
Zdrowie.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1)
OPIS

II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Świadczenie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.

II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:

Usługi.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Świadczenie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.

II.1.3)
Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego.

II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej:

II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):

Świadczenie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu Przedmiot zamówienia obejmuje: a) ochronę obiektu szpitalnego Wielkopolskiego Centrum Onkologii przy ul. Garbary 15, zwanego dalej Centrum, w tym przede wszystkim ochrona: osób mienia w nim się znajdującego oraz terenu przynależnego do Centrum, b) obsługę portierni Centrum, w tym: wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń, obsługa: sygnalizacji p.poż i antywłamaniowej, centrali telefonicznej oraz szatni przy portierni. c) monitoring wewnętrzny, d) nadzór i interwencje w systemie elektronicznego ostrzegania.

II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

74610000.

II.1.7)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):

Nie.

II.1.8)
Podział na części:

Nie.

II.1.9)
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:

Nie.

II.2)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) ochronę obiektu szpitalnego Wielkopolskiego Centrum Onkologii przy ul. Garbary 15, zwanego dalej Centrum, w tym przede wszystkim ochrona: osób mienia w nim się znajdującego oraz terenu przynależnego do Centrum, b) obsługę portierni Centrum, w tym: wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń, obsługa: sygnalizacji p.poż i antywłamaniowej, centrali telefonicznej oraz szatni przy portierni. c) monitoring wewnętrzny, d) nadzór i interwencje w systemie elektronicznego ostrzegania.

II.2.2)
Opcje:

Nie.

II.3)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:

Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zmówienia):

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:

30 000,00 PLN.

III.1.2)
Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

Termin płatnosci 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.

III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

III.1.4)
Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:

Nie.

III.2)
WARUNKI UDZIAŁU

III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zamawiający wymaga by wśród osób wykonujących usługi objęte przedmiotem zamówienie przynajmniej 1 osoba na każdej zmianie posiadała licencję pracownika ochrony – minimum 1 stopnia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1) a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym posiadają koncesję na świadczenie usług ochrony osób i mienia, uzyskaną zgodnie z ustawą z dnia 22.8.1997 r o ochronie osób i mienia (Dz. U z 2005 r. Nr 145 poz. 1221, z póżn. zm), b) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; w tym posiadają własne centrum monitorowania, bezpośrednią łączność w systemie elektronicznego ostrzegania, dysponują przez całą dobę zmotoryzowanymi grupami interwencyjnymi, dysponują osobami, mogącym świadczyć usługi objęte przedmiotem zamówienia (Zamawiający wymaga, by przynajmniej na każdej zmianie służbę pełniła osoba posiadająca minimum licencję I stopnia pracownika ochrony), posiadają środki łączności bezprzewodowej, dysponują w pełni sprawnymi jednostki sprzętu w tym: oznakowanymi samochodami, sprzętem łączności umożliwiającym łączność między pracownikiem a ośrodkiem koordynacji (w tym łączności bezprzewodowej np. telefon komórkowy- dotyczy osób wykonujących obchód terenu) dysponują min. trzema grupami interwencyjnymi działającymi 24 godz./dobę przez 7 dni w tygodniu, o czasie dojazdu do 10 minut w godzinach 6-22 i do 5 minut w godzinach 22-6. Ponadto Wykonawca musi posiadać: - doświadczenie w zakresie ochrony co najmniej 1 obiektu szpitalnego o powierzchni powyżej 15 000 m2 w okresie ostatnich 3 lat, - doświadczenie w zakresie obsługi portierni, w tym wydawania i przyjmowania kluczy do pomieszczeń, obsługi: sygnalizacji p.poż i antywłamaniowej, centrali telefonicznej oraz szatni przy portierni.

III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa:

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę nie niższą niż 1 000 000,00 PLN w zakresie ochrony osób i mienia.

III.2.3)
Zdolność techniczna:

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: 1. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu - Wykonawca musi posiadać i wykazać doświadczenie w zakresie usług osób i mienia w obiekcie szpitalnym o powierzchni powyżej 15 000 m2 oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, z podaniem placówki chronionej, jej powierzchni, okresu ochrony, wartości umowy. Przedmiotowy wykaz należy sporządzić wg wzoru sławiącego załącznik do specyfikacji. 2. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie w zakresie obsługi portierni w obiektach o charakterze publicznym lub w zakładach pracy, polegającej m.in. wydawaniu i przyjmowaniu kluczy do pomieszczeń, obsłudze: sygnalizacji p.poż i antywłamaniowej, centrali telefonicznej oraz szatni oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, z podaniem placówki w której znajdowała się portiernia, wartości umowy, okresu obowiązywania umowy 3. Wykaz osób i pomiotów, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności wg wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji. 4. Dokumenty stwierdzające, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w zakresie określonym w niniejszej specyfikacji posiadają wymagane uprawnienia, tj. przynajmniej na każdej zmianie służbę będzie wykonywać osoba posiadająca minimum licencję I stopnia pracownika ochron.

III.2.4)
Zamówienia zastrzeżone:

Nie.

III.3)
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

III.3.1)
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:

Tak.
c) Zamawiający wymaga by wśród osób wykonujących usługi objęte przedmiotem zamówienie przynajmniej 1 osoba na każdej zmianie posiadała licencję pracownika ochrony – minimum 1 stopnia zgodnie z ustawą z dnia 22.8.1997 r o ochronie osób i mienia (Dz. U z 2005 r. Nr 145 poz. 1221, z póżn. zm).

III.3.2)
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:

Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1)
RODZAJ PROCEDURY

IV.1.1)
Rodzaj procedury:

Otwarta.

IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:

IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:

IV.2)
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia:

Najniższa cena.

IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:

Nie.

IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

86/2008.

IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:

Nie.

IV.3.3)
Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 28.9.2008 - 14:30.
Dokumenty odpłatne: nie.

IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

29.9.2008 - 09:00.

IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:

IV.3.6)
Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Polski.

IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:

Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).

IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert:

Data: 29.9.2008 - 10:00.
Miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, Rotunda.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1)
JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:

Nie.

VI.2)
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:

Nie.

VI.3)
INFORMACJE DODATKOWE:

VI.4)
PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:

Krajowa Izba Odwoławcza, Al. Jana Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa.

VI.4.2)
Składanie odwołań:

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 5 dni od otrzymania rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu na jego rozsztrzygnięcie.

VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:

Prezes Urzędu Zamóień Publicznych, Al. Jana Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa.

VI.5)
DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:

20.8.2008.



« Powrót do szczegółów zamówienia