Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa nici chirurgicznych - szwów chirurgicznych.

Numer zamówienia:

/123/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Dostawy

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1)
NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:

Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, Do wiadomości Katarzyna Witkowska Sylwia Krzywiak, PL-61-866 Poznań. Tel. (48-61) 885 06 43. E-mail zaopatrzenie@wco.pl. Faks (48-61) 852 19 48.

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: WWW.WCO.PL.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

I.2)
RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:

Podmiot prawa publicznego.
Zdrowie.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1)
OPIS

II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Zakup i dostawa nici chirurgicznych - szwów chirurgicznych.

II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:

Dostawy.
Kupno.
Główne miejsce realizacji dostawy: Apteka szpitalna - magazyn apteczny.

II.1.3)
Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego.

II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej:

II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):

Zakup i dostawa nici chirurgicznych - szwów chirurgicznych.

II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

33141100.

II.1.7)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):

Nie.

II.1.8)
Podział na części:

Tak.
Oferty należy składać w odniesieniu do: jednej lub więcej części.

II.1.9)
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:

Nie.

II.2)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:

Powyżej 206 000 EUR.

II.2.2)
Opcje:

Nie.

II.3)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zmówienia):

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI

CZĘŚĆ nr 1 NAZWA: Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione, dwuskładnikowe-polimer kwasu glikolowego i mlekowego, jednobarwne, wchłaniające się w ciągu 56 - 70 dni zachowujące około 50 % podtrzymywania tkankowego po 21 dniach
1)
KRÓTKI OPIS:

Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione, dwuskładnikowe-polimer kwasu glikolowego i mlekowego, jednobarwne, wchłaniające się w ciągu 56 - 70 dni zachowujące około 50 % podtrzymywania tkankowego po 21 dniach.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

29 pozycji.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 1 NAZWA: Pakiet 1a) nici wchłanialne, syntetyczne, plecione, dwuskładnikowe-polimer kwasu glikolowego i mlekowego, jednobarwne, wchłaniające się w ciągu 56 - 70 dni zachowujące około 75 % podtrzymania tkankowego po 21 dniach (nasączone substancją antybakteryjną).
1)
KRÓTKI OPIS:

Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione, dwuskładnikowe-polimer kwasu glikolowego i mlekowego, jednobarwne, wchłaniające się w ciągu 56 - 70 dni zachowujące około 75 % podtrzymania tkankowego po 21 dniach (nasączone substancją antybakteryjną).

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

15 pozycji.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

Pakiet 1a).

CZĘŚĆ nr 2 NAZWA: nici wchłanialne, syntetyczne, dwuskładnikowe polimer kwasu glinkowego, mlekowego, jednobarwne wchłaniające się w ciągu 56 - 70 dni , zachowujące 50 % podtrzymania tkankowego po 21 dniach
1)
KRÓTKI OPIS:

Nici wchłanialne, syntetyczne, dwuskładnikowe polimer kwasu glinkowego, mlekowego, jednobarwne wchłaniające się w ciągu 56 - 70 dni , zachowujące 50 % podtrzymania tkankowego po 21 dniach bez igły.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

12 pozycji.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 2 NAZWA: pakiet 2a) nici wchłanialne, syntetyczne, plecione zachowujące 50 % siły podtrzymania tkankowego wokresie 18-21 dni, wchłaniające się w okresie 56 - 90 dni , barwione, bez igły.
1)
KRÓTKI OPIS:

Nici wchłanialne, syntetyczne, plecione zachowujące 50 % siły podtrzymania tkankowego wokresie 18-21 dni, wchłaniające się w okresie 56 - 90 dni , barwione, bez igły. bez igły.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

16 pozycji.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

Pakiet 2a).

CZĘŚĆ nr 3 NAZWA: nici wchłanialne, syntetyczne, dwuskładnikowe polimer kwasu glinkowego i mlekowego, wchłaniające się w ciągu 42 dni, tracąca całkowitą siłę podtrzymania tkankowego maksymalnie po 14 dniach
1)
KRÓTKI OPIS:

Nici wchłanialne, syntetyczne, dwuskładnikowe polimer kwasu glinkowego i mlekowego, wchłaniające się w ciągu 42 dni, tracąca całkowitą siłę podtrzymania tkankowego maksymalnie po 14 dniach.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

3 pozycje.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 4 NAZWA: nici wchłanialne syntetyczne, monofilament
1)
KRÓTKI OPIS:

Nici wchłanialne syntetyczne, monofilament całkowite wchłonięcie szwu 90-120 dni, zachowujące ponad 30 % siły podtrzymnia tkankowego po 14 dniach.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

6 pozycji.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 5 NAZWA: nici wchłanialne syntetyczne, monofilament
1)
KRÓTKI OPIS:

Nici wchłanialne syntetyczne, monofilament całkowite wchłonięcie szwu 180-210 dni zachowujące 50 % podtrzymania tkankowego po 48 dniach.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

5 pozycji.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 6 NAZWA: nici niewchłanialne , syntetyczne, jednowłoknowe, poliamidowe
1)
KRÓTKI OPIS:

Nici niewchłanialne, syntetyczne, jednowłoknowe, poliamidowe.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

23 pozycje.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 6 NAZWA: pakiet 6a) nici niewchłanialne , syntetyczne, jednowłoknowe, poliamidowe
1)
KRÓTKI OPIS:

Nici niewchłanialne, syntetyczne, jednowłoknowe, poliamidowe.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

Pakiet 6a).

CZĘŚĆ nr 7 NAZWA: nici syntetyczne monofilamentowe, niewchłanialne wykonane z polipropylenu
1)
KRÓTKI OPIS:

Nici syntetyczne monofilamentowe, niewchłanialne wykonane z polipropylenu.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

15 pozycji.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 8 NAZWA: nici specjalistyczne - szew antyewentracyjny
1)
KRÓTKI OPIS:

Nici specjalistyczne - szew antyewentracyjny.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

2 pozycje.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 9 NAZWA: nici niewchłanialne jedwabne plecione
1)
KRÓTKI OPIS:

Nici niewchłanialne jedwabne plecione.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

3 pozycje.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 9 NAZWA: pakiet 9a) nici niewchłanialne jedwabne plecione
1)
KRÓTKI OPIS:

Nici niewchłanialne jedwabne plecione.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

1 pozycja.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

Pakiet 9a).

CZĘŚĆ nr 10 NAZWA: Klej tkankowy TISSUCOL (fibrynowy dwuskładnikowy) 1,0ml/2ml op=1szt
1)
KRÓTKI OPIS:

Klej tkankowy TISSUCOL (fibrynowy dwuskładnikowy) 1,0ml/2ml op=1szt Urządzenie do podgrzewania FIBRINOTERM.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141100.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

2 pozycje.

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:

Tak - wymagane wg pakietów. Nr pakietu wysokość wadium 1. 2700,- 1a 15 000,00 2. 7 300,00 2a 8 300,0 3. 2 200,00 4. 1 000,00 5. 1 000,00 6. 7 700,00 6a 30,00 7. 2 500,00 8. 700,00 9. 500,00 9a 500,00 10 100,00.

III.1.2)
Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

Termin płatności - 30 dni.

III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

III.1.4)
Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:

Nie.

III.2)
WARUNKI UDZIAŁU

III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V niniejszej specyfikacji spowoduje wykluczenie Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: - Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. - W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału kadrowego i technicznego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej o których mowa w podpunkcie 1 niniejszego punktu – muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki. - Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. - Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np. „ nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika. - Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.

III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w Ofercie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 i ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce Zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w podpunkcie 3- 6 punktu A niniejszej specyfikacji przedkłada odpowiednie dokumenty, które zostały wskazane w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.5.2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) na zasadach określonych dyspozycją § 2 ust. 2 i 3 ww. rozporządzenia 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – przedstawić wykaz dostaw w czasie prowadzenia działalności, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością pakietom (części zamówienia) zaoferowanym w ofercie wg wzoru stanowiącego zał. nr 7 do specyfikacji oraz załączenia dokumentów - referencji potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie. Ponadto, stosowanie do dyspozycji art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 6. Pełnomocnictwa osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie 2 punktu VI niniejszej specyfikacji. 7. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 8. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego zał. 2 do niniejszej specyfikacji. 9. Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego zał.4 do niniejszej specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie zastrzega, która część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 10. Oświadczenie dotyczące oferowanych produktów wg wzoru stanowiącego zał. 5 do niniejszej specyfikacji. 11. Kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium. 12. Szczegółowy opis oferowanych produktów – dla każdego pakietu. 13. Katalog oferowanych produktów wg zał. nr 2 14. Próbki oferowanych produktów - wg wybranych przez Zamawiającego pozycji [opis (jakie próbki) znajduje się pod każdym z pakietów w zał. 2]. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który: Nie spełni warunków określonych art.22 ust.1 pkt 1-4 i w art. 24 ust.1 i 2 w zw. z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie i niniejszej SIWZ, poza sytuacjami określonymi w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności nie wniesie wadium. Oferta Wykonawcy, który został wykluczony zostaje uznana za odrzuconą i nie jest rozpatrywana. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia zgodnie z art.24 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

III.2.3)
Zdolność techniczna:

III.2.4)
Zamówienia zastrzeżone:

Nie.

III.3)
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

III.3.1)
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:

III.3.2)
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1)
RODZAJ PROCEDURY

IV.1.1)
Rodzaj procedury:

Otwarta.

IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:

IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:

IV.2)
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia:

Najniższa cena.

IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:

Nie.

IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

przetarg nieograniczony nr 123/2008.

IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:

Nie.

IV.3.3)
Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 5.3.2009 - 09:00.
Dokumenty odpłatne: nie.

IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

5.3.2009 - 09:00.

IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:

IV.3.6)
Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Polski.

IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:

Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).

IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert:

Data: 5.3.2009 - 10:00.
Miejsce: p. 001 Kantor Rotunda
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1)
JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:

Nie.

VI.2)
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:

Nie.

VI.3)
INFORMACJE DODATKOWE:

VI.4)
PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:

Urząd Zamówień Publicznych, Al. Szucha 2, Warszawa.

VI.4.2)

« Powrót do szczegółów zamówienia