Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

zakup i dostawa OPATRUNKÓW

Numer zamówienia:

/120/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

SIWZ







SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) – procedura jak dla zamówienia publicznego o wartości powyżej 206 000 EURO.

Dotyczy: Przetargu nieograniczonego nr 120/2008

Zakup i dostawa opatrunków.




I. Nazwa oraz adres zamawiającego

Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15
61-866 Poznań
tel. 61/88 50 500
fax. 61/ 852 19 48
godz. pracy od pon. do pt. od 7.30 do 15.00
adres e- mail: zaopatrzenie@wco.pl -
Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.


II. Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 206.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami),zwanej dalej ustawą oraz m.in. zgodnie z ustawą z dnia 6 września Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. 2001 r. Nr 126 poz. 1381z późn. zm)
 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych,
 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
 Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy.
 Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektroniczne.
 Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy,
 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych odpowiadających poszczególnym pakietom, lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje w pakietach. W poszczególnych pakietach musi być wyceniony pełen asortyment w ilościach podanych przez Zamawiającego. Liczba pakietów wg zestawienia w zał. nr 2
 Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ) jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu. W ofercie należy podać swoje odpowiedniki.

III. Opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa opatrunków.

Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): opatrunki 33 14 11 10-4
Ogólne założenia wyjściowe
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa opatrunków dla potrzeb Apteki szpitalnej Wielkopolskiego Centrum Onkologii, posiadającego ważne atesty i certyfikaty oraz świadectwa rejestracji.
2. Ilość i opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do specyfikacji.
3. Przedmiot dostawy musi być zgodny z obowiązującym przepisom prawa, odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też - w przypadku ich braku – europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art. 30 ust. 1 i 2 ustawy).
4. Wymagany przez Zamawiającego termin płatności ustala się na 30 dni licząc od dostarczenia towaru wraz z fakturą .
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania całej ilości asortymentu w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia – art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy, na okres nie dłuższy niż 3 lata z zachowaniem tych samych warunków, w przypadku nie wykorzystania całej ilości asortymentu będącego przedmiotem umowy.
6. Wymagany termin realizacji dostawy zamówienia – 3 dni robocze od momentu złożenia zamówienia faxem lub telefonicznie - warunek bezwzględny.
7. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć dostawy w przypadku braku przedmiotu zamówienia w magazynie Wykonawcy z wyjątkiem sytuacji zaprzestania przez producenta produkcji oferowanego leku lub w przypadku, gdy oferowany lek jest wycofany z obrotu.
8. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy w wymaganym terminie (3 dni robocze od momentu złożenia zamówienia faxem lub telefonicznie) określonej partii przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest pokryć Zamawiającemu różnicę w cenie zakupu u innego dostawcy.
9. Rabaty naturalne nie będą uwzględniane.
10. Wykonawca jest zobowiązany do podania na fakturze (faktura w języku polskim) :
• terminu ważności przedmiotu zamówienia, z datą ważności na opakowaniu (dotyczy całego asortymentu). Dostarczany przedmiot zamówienia powinien posiadać co najmniej 12 miesięczny termin ważności licząc od dnia dostawy. Zamawiający dopuszcza termin ważności przedmiotu zamówienia krótszy, jednakże tylko w uzasadnionych przypadkach i po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego.
• Numer serii dostarczanego przedmiotu zamówienia.


IV. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia:
• umowa na okres 12 miesięcy;
• dostawy sukcesywne zgodnie z zamówieniami częściowymi składanymi telefonicznie lub faxem.
• termin dostawy maksymalnie 3 dni robocze od złożenia zamówienia faxem lub telefonicznie.
• w ofercie należy przedstawić termin realizacji zamówienia.
• dostawy w godzinach 7:30 do 14:30 do magazynu Apteki.


V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie:
1)
 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, realizowali co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością pakietom (części zamówienia) zaoferowanym w ofercie.
 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2)
Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V niniejszej specyfikacji spowoduje wykluczenie Wykonawcy.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
• Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi.
• W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału kadrowego i technicznego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej o których mowa w podpunkcie 1 niniejszego punktu – muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki.
• Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
• Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa.
• Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np. „ nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika.
• Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.

VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia:

1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
4. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 i ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce Zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w podpunkcie 3- 6 punktu A niniejszej specyfikacji przedkłada odpowiednie dokumenty, które zostały wskazane w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) na zasadach określonych dyspozycją § 2 ust. 2 i 3 ww. rozporządzenia
5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością pakietom (części zamówienia) zaoferowanym w ofercie wg wzoru stanowiącego zał. nr 7 do specyfikacji oraz załączenia dokumentów - referencji potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie.

Ponadto, stosowanie do dyspozycji art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:

6. Pełnomocnictwa osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie 2 punktu VI niniejszej specyfikacji.
7. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo.
8. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do niniejszej specyfikacji.
9. Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie zastrzega, która część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
10. Oświadczenie dotyczące oferowanych produktów wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do niniejszej specyfikacji,
11. Kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium.


Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który:
 Nie spełni warunków określonych art.22 ust.1 pkt 1-4 i w art. 24 ust.1 i 2 w zw. z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 Nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie i niniejszej SIWZ, poza sytuacjami określonymi w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności nie wniesie wadium.
Oferta Wykonawcy, który został wykluczony zostaje uznana za odrzuconą i nie jest rozpatrywana.
O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia zgodnie z art.24 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.


VII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami


a) Wszelką korespondencję należy kierować na adres Wielkopolskiego Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61- 855 Poznań - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
Godziny pracy WCO – 7.30- 15.00.

Na podstawie art. 27 ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający ustala następujące sposoby porozumiewania się z Wykonawcami:

1. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
2. Oferta musi być złożona na piśmie w terminie składania ofert.
3. Wnioski, zawiadomienia, informacje i oświadczenia (nie dotyczy oświadczeń wymaganych w SIWZ, które muszą być dołączone do oferty na piśmie) przekazywane mogą być faxem lub drogą elektroniczną, a następnie niezwłocznie pisemnie .
4. Każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania dokumentów, o których mowa w pkt. 3,
5. Protest może być złożony faxem lub drogą elektroniczną, a następnie pisemnie.
6. W przypadku wniesienia pytań o wyjaśnienie treści SIWZ (faxem lub pisemnie) lub wniesienia protestu Zamawiający prosi o przesłanie treści tych dokumentów e-mailem na adres: zaopatrzenie@wco.pl, sylwia.krzywiak@wco.pl w celu ułatwienia i przyspieszenia odpowiedzi oraz zamieszczenia ich na stronie internetowej.
7. Rozstrzygnięcia protestu przesyłane będą faxem lub drogą elektroniczną, a następnie pisemnie.
8. SIWZ udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego – www.wco.pl – zakładka zamówienia publiczne od dnia publikacji ogłoszenia w Portalu Urzędu Zamówień Publicznych albo publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej do upływu terminu składania ofert.
9. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ, nie później jednak niż na 6 dni przed terminem składania ofert (dzień otwarcia ofert nie wlicza się do tego terminu). Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SIWZ, bez ujawniania źródła zapytania, a jeżeli specyfikacja jest umieszczona na stronie internetowej, zamieszcza jw. na tej stronie. Przepisy art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio.

b) Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
- pod względem merytorycznym - Elżbieta Chojecka – Kierownik Apteki tel. 61/88 50 646,
- pod względem formalno prawnym – Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia: Sylwia Krzywiak, Katarzyna Witkowska, Tomasz Witulski, zaopatrzenie@wco.pl, [tel. (61) 88 50 643 lub 644, fax 61/ 88 50 643.

VIII. Wymagania dotyczące wadium.
1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert, zobowiązany jest wnieść wadium, którego wysokość określona dla każdego pakietu wynosi:

NR PAKIETU
WARTOŚĆ WADIUM
1. 3200,00
2. 1300,00
3. 180,00
4. 200,00
5. 3400,00
6. 2500,00
7. 240,00
8. 8500,00
9. 2000,00
10. 4000,00
11. 160,00
12. 570,00
13. 100,00
14. 60,00
15. 40,00
16. 580,00
17. 30,00
18. 120,00
19. 460,00
20. 1900,00
21. 40,00
22. 760,00

2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj., w:
• pieniądzu;
• poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
• gwarancjach bankowych;
• gwarancjach ubezpieczeniowych;
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z pózn. zm.)
3. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium będzie podlegała odrzuceniu.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto Zamawiającego:

UWAGA NOWY NUMER RACHUNKU OBOWIAZUJĄCY OD 21.07.2008 r. !!!!
ING Bank Śląski
85105015201000002330047743
na przelewie należy umieścić informację:

„wadium – przetarg nr 120/2008 - PAKIET NR ..............”

5. W OFERCIE NALEŻY PODAĆ NR RACHUNKU BANKOWEGO, NA KTÓRY ZAMAWIAJĄCY ZWRÓCI WADIUM ZŁOŻONE W FORMIE PRZELEWU.

6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym zamawiającego.

7. Wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w siedzibie Zamawiającego w Dziale zamówień publicznych i zaopatrzenia Kantor Cegielskiego, pokój 028, I piętro
8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli:
 upłynął termin związania ofertą;
 zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy;
 Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) który został wykluczony z postępowania;
3) którego oferta została odrzucona.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 7 – podpunkt 2 i 3 niniejszej specyfikacji, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
d) Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o których mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których owa w art. 25 ust. 1 , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

IX. Termin związania oferta.

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

X. Opis sposobu przygotowywania ofert.

 Ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w formie elektronicznej. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z art. 82 ust. 1 cytowanej ustawy.
 Wykonawca składa ofertę, zgodnie z wymaganiami ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz postanowieniami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu – art. 36 ust. 2 pkt 8 cytowanej ustawy.
 Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem składania ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie
o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed upływem terminu składania ofert - (art. 84 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych).
 Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty, upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisywania oferty oraz dokonywania innych czynności w toku postępowania o zamówienie publiczne winno być dołączone do oferty.
 Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
 W związku z wejściem w życie nowej Ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej, Dz.U. nr 225, poz.1635 oraz w związku z opinią Urzędu Zamówień Publicznych nr UZP/DP/O-RJE/4830/1996/07 z dnia 30.01.2007r. w sprawie opłaty skarbowej w zamówieniach publicznych, w której stwierdza się, iż złożenie dokumentu pełnomocnictwa (do reprezentowania lub zawarcia umowy) przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej informujemy, że wniesienie opłaty skarbowej w przypadku dołączania do ofert Pełnomocnictwa nie jest obowiązkowe. Powyższe wynika z opinii prawnej Departamentu Prawnego UZP. W dalszym ciągu brak jest innych opinii prawnych i ugruntowanego orzecznictwa w tej sprawie.
 Każda strona oferty wraz z załącznikami ma być ponumerowana i podpisana, w czytelny sposób przez osobę upoważnianą do reprezentowania firmy. Najlepiej, gdyby podpis był opatrzony pieczątką imienną, identyfikującą osobę podpisującą. Zamawiający nie dopuszcza tzw. parafowania poszczególnych stron oferty, chyba że wraz z ofertą Wykonawca załączy wzór parafy, z danymi identyfikującymi osobę składającą parafę, a tak parafa będzie opatrzona pieczątką imienną, identyfikującą osobę podpisującą.
 Wszystkie strony oferty winny być połączone – (zszyte zszywaczem lub bindownicą lub w skoroszycie) w sposób zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty. Poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być datowane i własnoręcznie podpisane przez osobę podpisującą ofertę.
 Do oferty Wykonawca dołączy wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji. Formularz Ofertowy oraz inne załączniki, stanowiące integralną część specyfikacji, zostaną wypełnione przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji, bez dokonywania w nich zmian. W przypadku gdy Wykonawca dołączy jako załącznik do oferty kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W sytuacji gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii tegoż dokumentu.
 Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile wykonawca składając ofertę zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane innym wykonawcom. W takim przypadku wskazane jest, aby informacje te były przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty opatrzonego klauzulą „NIE UDOSTĘPNIAĆ” - INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIEBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 cytowanej ustawy.

a) Oferty należy składać w zamkniętych kopertach oznaczonych pieczątką Oferenta oznaczonych w następujący sposób:

Przetarg nieograniczony nr 120/2008 – Dostawa opatrunków. Nie otwierać przed ..........................................” /data otwarcia ofert/

Każda Oferta opatrzona zostanie numerem wpływu odnotowanym na kopercie oferty.
b) Oferty, które wpłyną do Zamawiającego za pośrednictwem Poczty Polskiej, poczty kurierskiej, należy przygotować w sposób określony w pkt 2 i przesłać w zewnętrznej kopercie, na której powinna znajdować się pieczęć Wykonawcy, zaadresowanej w następujący sposób:

Wielkopolskie Centrum Onkologii
Ul. Garbary 15,
61-866 Poznań
Przetarg nieograniczony 120/2008 – Dostawa opatrunków

XI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w pokoju 301 (Kancelaria – III piętro), w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Garbary 15 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.01.2009 r. do godz. 900.
2) Miejsce oraz termin otwarcia ofert:
• Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.01.2008 r. o godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego – Kantor Cegielskiego, Rotunda, parter pokój nr 001.
• Otwarcie ofert jest jawne. W przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, na jego pisemny wniosek Zamawiający prześle mu informację zawierającą nazwy i adresy Wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz informacje dotyczące ceny oferty.
• Oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawowymi i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
• W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
• Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie i omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawców, którzy złożyli oferty.

XII. Opis sposobu obliczenia ceny.
• Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
• Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty wszystkie przewidywane koszty realizacji zamówienia, które mają wpływ na cenę oferty.
• Cena oferty winna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z obowiązującą ustawą o cenach i obliczona zgodnie z konstrukcją formularza ofertowego i cenowego, stanowiącego załącznik nr 1 nr 2 do niniejszej specyfikacji z uwzględnieniem podatku VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi w terminie składania oferty przepisami. Obowiązkiem składającego ofertę jest wypełnić formularz cenowy dokonując obliczeń wg zasad obowiązujących w rachunkowości.
• Przedstawiona przez Wykonawcę oferta cenowa nie może stanowić ogólnych cenników, kalkulacji, itp., stosowanych przez Wykonawcę w toku prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na przedmiotowe postępowanie i odpowiadać wymogom Zamawiającego określonym w niniejszej SIWZ.
• Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę w ofercie są ustalone na okresie trwania umowy, poza przypadkami określonymi we wzorze umowy – załącznik nr 7 i nie wzrosną i nie podlegają negocjacjom.
• Błąd w obliczeniu ceny spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 i art. 88 ustawa Prawo zamówień publicznych.

XIII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Kryteria, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty wraz z wagami (procentowym znaczeniem), oraz sposób obliczenia wartości punktowej oferty.

Kryteria:
 Cena 100%
--------------------------
Razem 100%
Ocena oferty będzie obliczona wg wzoru:
Cena minimalna z ofert ważnych
--------------------------------------------- x waga x 100
Cena z oferty badanej
Średnia arytmetyczna z ilości punktów przyznanych będąca sumą punktów przyznanych danej ofercie stanowić będzie ocenę końcową oferty.

Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
a) Wykonawca w formularzu cenowym wpisuje nazwę handlową proponowanego artykułu stanowiącego odpowiednik podanego w opisie przedmiotu zamówienia oraz nazwę producenta.
b) Wykonawca określi cenę poprzez wypełnienie rubryk w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. Należy podać cenę netto i brutto uwzględniając szacunkową ilość. Pakiet należy podsumować podając sumę cen netto, co dawać będzie wartość całkowitą netto. Wartość całkowita brutto winna być obliczona w następujący sposób:
Wartość całkowita netto + podatek VAT = wartość całkowita brutto.

XIV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana ma obowiązek zawarcia umowy, zgodnie z postanowieniami określonymi w załączniku nr 6 do specyfikacji oraz na warunkach podanych w swojej ofercie, tożsamych ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zawarcie umowy pomiędzy wykonawcą a zamawiającym nastąpi po spełnieniu warunków określonych dyspozycją art. 94 Prawo zamówień publicznych.

Wyniki postępowania:

Informacja o wynikach postępowaniach o zawarciu umowy zostanie upubliczniona stosownie do dyspozycji art. 92 i 95 ustawy Prawo zamówień publicznych.

XV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie wymaga wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

XVI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowy sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach.

Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji.

XVII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej opisane w Dziale VI Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.)

XVIII. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - odpowiadających poszczególnym pakietom wyspecyfikowanym w zał. nr 2 do niemniejszej specyfikacji.

XIX. Maksymalna liczbę wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramowa, jeżeli zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XX. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.


XXI. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim musza odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


XXII. Adres poczty elektronicznej lub strony internetowej zamawiającego, jeżeli zamawiający dopuszcza porozumiewanie się droga elektroniczną.
Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia Wielkopolskiego Centrum Onkologii - zaopatrzenie@wco.pl
Zasady porozumiewania z Wykonawcami zostały określone w pkt VII niniejszej specyfikacji.


XXIII. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia miedzy zamawiającym a wykonawca, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia walutach obcych.
 Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza specyfikacji dokonywane będą w walucie polskiej - PLN.
 Zamawiający nie przewiduje rozliczenia z wykonania zamówienia publicznego w obcej walucie.


XXIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z stasowaniem aukcji elektronicznej.


XXV. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu



XXVI. Pozostałe informacje.
Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego powyżej 206.000 EURO zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) stąd też w kwestiach nie uregulowanych zapisami przedmiotowej specyfikacji bezpośrednie zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innych obowiązujących przepisów prawa.
Zatwierdzam treść niniejszej specyfikacji:

Poznań, dnia............................ .......................................................
/podpis



































Załącznik nr 1 do specyfikacji

................................................................
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)

FORMULARZ OFERTOWY

Dane Wykonawcy:
Pełna nazwa Wykonawcy, adres, telefon, fax ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
adres
ul.........................................................................................................................................................
miejscowość, kod poczt. ..................................................................................
województwo.........................................................................................
telefon.................................................................................................................................................
fax.......................................................................................................................................................
E-mail: ................................................................
NIP......................................................................................................................................................
REGON..............................................................................................................................................

Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie prowadzonego postępowania......................................................................................................................................
Tel.............................................e-mail......................................................................................

OFERTA
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym, którego przedmiotem jest zakup i dostawa opatrunków.

My niżej podpisani
.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Działając w imieniu i na rzecz
..........................................................................................................................................................................................................................................

1. Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na: zakup i dostawa opatrunków.
2. Oświadczamy ze zapoznaliśmy się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i uznajemy się za związanych określonymi w niej postanowienia i zasadami postępowania.
3. Oferujemy przedmiot zamówienia za cenę całkowitą, ustaloną zgodnie z formularzem cenowym – złącznik nr 2 do specyfikacji na kwotę:
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................
powyższa kwota brutto zawiera podatek VAT w wysokości...................%.

w tym:

Pakiet nr 1
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 2
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 3
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 4
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 5
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 6
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 7
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 8
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 9
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 10
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 11
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 12
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 13
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 14
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 15
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 16
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 17
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 18
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 19
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 20
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 21
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

Pakiet nr 22
............................. netto,
słownie:.......................................................................................................................
............................ brutto,
słownie.............................................................................................................

4. Termin dostawy ............ dni roboczych od złożenia zamówienia.
5. Utrzymanie stałości cen przez okres 12 miesięcy.
6. Uważamy się za związanych z ofertą przez czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
7. Oświadczam/y/, iż zaoferowany przedmiot zamówienia będzie posiadać min. 12 miesięczny termin ważności licząc od dnia dostawy.
8. Oświadczam/y/, iż w przypadku braku przedmiotu zamówienia w naszym magazynie, zabezpieczymy dostawy dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu, z wyjątkiem sytuacji zaprzestania przez producenta produkcji oferowanego leku lub w przypadku gdy oferowany lek jest wycofany z obrotu.
9. Oświadczam/y/, iż przypadku, gdy nie dostarczę/ymy/ w wymaganym terminie - ............................ dni robocze od momentu złożenia zamówienia faxem lub telefonicznie) określonej partii przedmiotu zamówienia, zobowiązuję/emy/ się pokryć Zamawiającemu różnicę w cenie zakupu u innego dostawcy.
10. Akceptuję/my/ projekt umowy i w razie wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
11. Oświadczam/y/,że spełniamy wszystkie wymagania zawarte w SIWZ i przyjmujemy je bez zastrzeżeń oraz, że otrzymaliśmy wszystkie niezbędne informacje potrzebne do przygotowania oferty .
12. Oświadczam/y/, że wszystkie złożone przez nas dokumenty są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym.
13. Wszystkie wymagane w niniejszym postępowaniu przetargowym oświadczenia i dokumenty złożyłem/liśmy/ ze świadomością odpowiedzialności karnej za składnie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania korzyści majątkowych (zamówienia publicznego).
14. Oświadczam/y/ ,że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na okres 60 dni
15. Oświadczam/y/ iż jestem upoważniony do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej łącznej cenie oferty.
16. Wadium w kwocie ............................ zostało wniesione w dniu ...................... w formie: ...........................................................................................
17. Zapewniam/y/, że oferowane przez nas przedmiot zamówienia posiada stosowne dokumenty dopuszczające je do obrotu na terenie RP oraz odpowiadają wymogom określonym przez Ministerstwo Zdrowia.
18. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymagań okresowych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty załączamy:
a) ............................................................................................................
b) ............................................................................................................
c) ............................................................................................................
itd.
Wszystkie strony naszej oferty wraz z załącznikami są ponumerowane i cała oferta składa się z ....................... stron.

..........................,dn.................
.......................................................................
(Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy)

Załącznik nr 2 do specyfikacji
Formularz cenowy /wzór/
Opatrunki wszystkie - CPV 33141110-4


PAKIET NR 1

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
LP. NAZWA LEKU j.m. ilość szacunkowa na rok nazwa handlowa leku oferowanego i producent cena jednostkowa netto ( zł) wartość jednostkowa VAT ( zł) cena jednostkowa brutto ( zł) Wartość całkowita netto ( zł) wartość całkowita VAT ( zł) wartośc całkowita brutto ( zł)
1 Serweta jałowa sterylizowana w parze wodnej pod ciśnieniem 45x45cm gazowa 17nitkowa 8 warstwowa z nitką radiacyjną pakowana w podwójną torebkę papierowo/foliową
Op=5szt Op=5szt 10 000op.
razem


PAKIET NR 2

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
LP. NAZWA LEKU j.m. ilość szacunkowa na rok nazwa handlowa leku oferowanego i producent cena jednostkowa netto ( zł) wartość jednostkowa VAT ( zł) cena jednostkowa brutto ( zł) Wartość całkowita netto ( zł) wartość całkowita VAT ( zł) wartośc całkowita brutto ( zł)
1 Kompresy gazowe jałowe sterylizowane w parze wodnej pod ciśnieniem,
17nitkowe 8 warstwowe z nitką radiacyjną 10x10 cm
op=25szt Op=25szt 20 000op.
razem



PAKIET NR 3

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
LP. NAZWA LEKU j.m. ilość szacunkowa na rok nazwa handlowa leku oferowanego i producent cena jednostkowa netto ( zł) wartość jednostkowa VAT ( zł) cena jednostkowa brutto ( zł) Wartość całkowita netto ( zł) wartość całkowita VAT ( zł) wartośc całkowita brutto ( zł)
1 Setony z gazy 17 nitkowej jałowe (sterylizowane w parze wodnej pod ciśnieniem)
2x30cm
op=1szt Op=1szt 5 000op.
razem


PAKIET NR 4

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
LP. NAZWA LEKU j.m. ilość szacunkowa na rok nazwa handlowa leku oferowanego i producent cena jednostkowa netto ( zł) wartość jednostkowa VAT ( zł) cena jednostkowa brutto ( zł) Wartość całkowita netto ( zł) wartość całkowita VAT ( zł) wartośc całkowita brutto ( zł)
1 Opatrunki na nos jałowe (wąsy) sterylizowane w parze wodnej pod ciśnieniem zawiązywane z tyłu głowy
Skład ( kompres włókninowy 5x5cm UWA 3 plus opaska dziana podtrzymująca o dł. 100cm)
Op=5szt Op=5szt 1 600op.
razem


PAKIET NR 5

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
LP. NAZWA LEKU j.m. ilość szacunkowa na rok nazwa handlowa leku oferowanego i producent cena jednostkowa netto ( zł) wartość jednostkowa VAT ( zł) cena jednostkowa brutto ( zł) Wartość całkowita netto ( zł) wartość całkowita VAT ( zł) wartośc całkowita brutto ( zł)
1 Opatrunek do mocowania cewników przezskórnych posiadający piankowy element zapobiegający przypadkowemu zamknięciu światła cewnika oraz chłonną warstwę hydrokolidową S
Op=25szt Op=25szt 200op.
2 Opatrunek do mocowania cewników przezskórnych posiadający piankowy element zapobiegający przypadkowemu zamknięciu światła cewnika oraz chłonną warstwę hydrokolidową L
Op=20szt Op=20szt 200op.
razem


PAKIET NR 6

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
LP. NAZWA LEKU j.m. ilość szacunkowa na rok nazwa handlowa leku oferowanego i producent cena jednostkowa netto ( zł) wartość jednostkowa VAT ( zł) cena jednostkowa brutto ( zł) Wartość całkowita netto ( zł) wartość całkowita VAT ( zł) wartośc całkowita brutto ( zł)
1 Lignina bielona (wata celulozowa bielona w arkuszach)
Rozmiar 15x20cm
Op=5kg Op=5kg 3 000op.
2 Lignina bielona (wata celulozowa bielona w arkuszach)
Rozmiar 20x30cm
Op=0,5kg Op=0,5kg 3 000op.
razem


PAKIET NR 7

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
LP. NAZWA LEKU j.m. ilość szacunkowa na rok nazwa handlowa leku oferowanego i producent cena jednostkowa netto ( zł) wartość jednostkowa VAT ( zł) cena jednostkowa brutto ( zł) Wartość całkowita netto ( zł) wartość całkowita VAT ( zł) wartośc całkowita brutto ( zł)
1 Kompresy gazowe niejałowe z gazy 13 nitkowej 5cmx5cm
Op=100szt Op=100 szt 10 000op.
razem


PAKIET NR 8

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
LP. NAZWA LEKU j.m. ilość szacunkowa na rok nazwa handlowa leku oferowanego i producent cena jednostkowa netto ( zł) wartość jednostkowa VAT ( zł) cena jednostkowa brutto ( zł) Wartość całkowita netto ( zł) wartość całkowita VAT ( zł) wartośc całkowita brutto ( zł)
1 Kompresy gaz. jałowe 8 warstwowe 17 nit.kowe 10cmx10cm
Op=3szt. Op=3szt 100 000op.
2 Kompresy gaz. jałowe 8 warstwowe 17 nit.kowe 10cmx10cm
Op=50szt. Op=50szt 7 500 op.
3 Kompresy gazowe jał. 5x5cm a 10szt
Op=10szt. Op=10szt 20 000op.
4 Kompresy gazowe jałowe
7,5cmx7,5cm a 10szt
op=10szt. Op=10szt 20 000op.
5 Opaska dziana MATOVIS materiał opatrunkowy
10cm x 4m
op=1szt Op=1szt 25 000op.
6 Opaska dziana MATOVIS materiał opatrunkowy
5cm x 4m
op=1szt Op=1szt 2 000op.
7 Opaska elast.. uciskowa MATOFLEX materiał opatrunkowy
15cmx4
op=1szt Op=1szt 30 000op.
8 Pieluchy Seni Standard Large materiał opatrunkowy
Op=1szt Op=1szt 6 000op.
9 Pieluchy Super Plus Air Medium
materiał opatrunkowy
Op=1szt Op=1szt 30 000op.
10 Plastovis
materiał opatrunkowy 2,5cm x 5m
op=1szt Op=1szt 500op.
11 Serweta jałowa gazowa 50cmx50cm
Op=2szt Op=2szt 2 500op.
12 Serweta jałowa wł. TMS 80cmx 125cm
Op=1szt Op=1szt 200op.
13 Serweta jałowa wł. Fol. LD24
45cmx35cm
Op=1szt Op=1szt 4 000op.
14 Seton gaz jał. 5cmx2m
Materiał opatrunkowy
Op=1szt Op=1szt 3 000op.
15 Seton gaz jał. 2cmx2m
Materiał opatrunkowy
Op=1szt Op=1szt 1 000op.
16 Tupfery gaz jał FASOLA 15cmx15cm z nitką radiacyjną
Materiał opatrunkowy
Op=20szt Op=20szt 3 800op.
17 Wata opatrunkowa baweł-wiskozowa
Materiał opatrunkowy 200g
Op=1szt Op=1szt 2 000op.
razem


PAKIET NR 9

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
LP. NAZWA LEKU j.m. ilość szacunkowa na rok nazwa handlowa leku oferowanego i producent cena jednostkowa netto ( zł) wartość jednostkowa VAT ( zł) cena jednostkowa brutto ( zł) Wartość całkowita netto ( zł) wartość całkowita VAT ( zł) wartośc całkowita brutto ( zł)
1 Przeźroczysty opatrunek żelowy do ran głębokich z glikolu polipropylenowego, karboksymetylocelulozy i wody 96%
6g w formie strzykawki
op=10szt Op=10szt 30op.
2 Opatrunek kolagenowy z rinderkorium o kształcie prostokątnym do ran wymagających aktywnego pobudzenia procesu ziarninowania i naskórkowania
6x8x0,8cm
op=5szt Op=5szt 500op.
razem


PAKIET NR 10

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
LP. NAZWA LEKU j.m. ilość szacunkowa na rok nazwa handlowa leku oferowanego i producent cena jednostkowa netto ( zł) wartość jednostkowa VAT ( zł) cena jednostkowa brutto ( zł) Wartość całkowita netto ( zł) wartość całkowita VAT ( zł) wartośc całkowita brutto ( zł)
1 Opatrunek do kaniul dożylnych z pianki polietylenowej i przeźroczystym okienkiem z folii poliuretanowej o paroprzepuszczalności2000g/m2./ 244/ 37stC z trzema paskami do mocowania linii
Op=50szt Op=50szt 2 000op.
razem


PAKIET NR 11

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
LP. NAZWA LEKU j.m. ilość szacunkowa na rok nazwa handlowa leku oferowanego i producent cena jednostkowa netto ( zł) wartość jednostkowa VAT ( zł) cena jednostkowa brutto ( zł) Wartość całkowita netto ( zł) wartość całkowita VAT ( zł) wartośc całkowita brutto ( zł)
1 Naso-fix (opatrunek do mocowania cewników i sond donosowych o anatomicznym kształcie i trójstopniowej aplikacji zapewniający bezpieczne mocowanie cewników rozmiar L
Op=100szt Op=100szt 40op.
2 Naso-fix (opatrunek do mocowania cewników i sond donosowych o anatomicznym kształcie i trójstopniowej aplikacji zapewniający bezpieczne mocowanie cewników rozmiar S
Op=100szt Op=100szt 40op.
razem


PAKIET NR 12

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
LP. NAZWA LEKU j.m. ilość szacunkowa na rok nazwa handlowa leku oferowanego i producent cena jednostkowa netto ( zł) wartość jednostkowa VAT ( zł) cena jednostkowa brutto ( zł) Wartość całkowita netto ( zł) wartość całkowita VAT ( zł) wartośc całkowita brutto ( zł)
1 Półprzepuszczalny przeźroczysty opatrunek z poliuretanu na rolce. Klej akrylowy równomiernie naniesiony na całą powierzchnię przylepną: 2 warstwy zabezpieczające. górny aplikatur z miarką metryczną dzielony na 2 równe części. Oporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol.
Rozmiar 10cmx10m
Op=1szt. Op=1szt 200op.
razem


PAKIET NR 13

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
LP. NAZWA LEKU j.m. ilość szacunkowa na rok nazwa handlowa leku oferowanego i producent cena jednostkowa netto ( zł) wartość jednostkowa VAT ( zł) cena jednostkowa brutto ( zł) Wartość całkowita netto ( zł) wartość całkowita VAT ( zł) wartośc całkowita brutto ( zł)
1 Przylepiec hypoalergiczny z elastycznej pianki z klejem akrylowym rozciągliwy wzdłuż i w poprzek umożliwiający wykonanie opatrunków uciskowych wodoodporny 5cmx5m
Op=1szt Op=1szt 200op.
razem


PAKIET NR 14

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
LP. NAZWA LEKU j.m. ilość szacunkowa na rok nazwa handlowa leku oferowanego i producent cena jednostkowa netto ( zł) wartość jednostkowa VAT ( zł) cena jednostkowa brutto ( zł) Wartość całkowita netto ( zł) wartość całkowita VAT ( zł) wartośc całkowita brutto ( zł)
1 Przylepiec opatrunkowy na białej włókninie perforowanej pólelastycznej o wysokiej przepuszczalności wodoodporny, z perforacją co 5cm, hypoalergiczny klejem akrylowym na rolce
10cmx9,14m
op=1szt Op=1szt 200op.
razem


PAKIET NR 15

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
LP. NAZWA LEKU j.m. ilość szacunkowa na rok nazwa handlowa leku oferowanego i producent cena jednostkowa netto ( zł) wartość jednostkowa VAT ( zł) cena jednostkowa brutto ( zł) Wartość całkowita netto ( zł) wartość całkowita VAT ( zł) wartośc całkowita brutto ( zł)
1 Poliuretanowy opatrunek wysypowy z klejem akrylowym przeźroczysty z centralnie umieszczoną wkładką chłonną wodoodporny, o oddychającym z ramką do aseptycznej aplikacji, sterylny, rozmiar wkładki 4,5x10cm rozmiar opatrunku 9cm x 15cm
Op=1szt Op=1szt 200op.
razem


PAKIET NR 16

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
LP. NAZWA LEKU j.m. ilość szacunkowa na rok nazwa handlowa leku oferowanego i producent cena jednostkowa netto ( zł) wartość jednostkowa VAT ( zł) cena jednostkowa brutto ( zł) Wartość całkowita netto ( zł) wartość całkowita VAT ( zł) wartośc całkowita brutto ( zł)
1 Opatrunek jałowy z włókien alginianów wapnia ze srebrem o rozmiarze 10x20cm
Op=5szt Op=5szt 200op.
razem


PAKIET NR 17

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
LP. NAZWA LEKU j.m. ilość szacunkowa na rok nazwa handlowa leku oferowanego i producent cena jednostkowa netto ( zł) wartość jednostkowa VAT ( zł) cena jednostkowa brutto ( zł) Wartość całkowita netto ( zł) wartość całkowita VAT ( zł) wartośc całkowita brutto ( zł)
1 Jelonek opatrunek jałowy nasączony parafiną 5x5cm
Op=50szt Op=50szt 50op.
razem


PAKIET NR 18

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
LP. NAZWA LEKU j.m. ilość szacunkowa na rok nazwa handlowa leku oferowanego i producent cena jednostkowa netto ( zł) wartość jednostkowa VAT ( zł) cena jednostkowa brutto ( zł) Wartość całkowita netto ( zł) wartość całkowita VAT ( zł) wartośc całkowita brutto ( zł)
1 Antybakteryjna gąbka opatrunkowa do drenów i cewników dozylnych nasączona poliheksametylenobiguanidem, nacięta w kształcie litery T o wymiarach 10cmx 10cm płatek
6-warstwowy
Op=50op.a 2szt=100szt Op=100szt 10 000szt.
razem


PAKIET NR 19

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
LP. NAZWA LEKU j.m. ilość szacunkowa na rok nazwa handlowa leku oferowanego i producent cena jednostkowa netto ( zł) wartość jednostkowa VAT ( zł) cena jednostkowa brutto ( zł) Wartość całkowita netto ( zł) wartość całkowita VAT ( zł) wartośc całkowita brutto ( zł)
1 Kompersy z gaz jał 7,5cmx7,5 cm(20x3szt)
Op=3szt Op=3szt 100 000szt.
razem


PAKIET NR 20

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
LP. NAZWA LEKU j.m. ilość szacunkowa na rok nazwa handlowa leku oferowanego i producent cena jednostkowa netto ( zł) wartość jednostkowa VAT ( zł) cena jednostkowa brutto ( zł) Wartość całkowita netto ( zł) wartość całkowita VAT ( zł) wartośc całkowita brutto ( zł)
1 Aquacel Ag opatrunek
10cmx10cm
op=10szt Op=10szt 455 op.
razem


PAKIET NR 21

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
LP. NAZWA LEKU j.m. ilość szacunkowa na rok nazwa handlowa leku oferowanego i producent cena jednostkowa netto ( zł) wartość jednostkowa VAT ( zł) cena jednostkowa brutto ( zł) Wartość całkowita netto ( zł) wartość całkowita VAT ( zł) wartośc całkowita brutto ( zł)
1 Kompresy jałowe włókninowe do rurek trachostomijnych w kształcie litery Y 5cmx5cm
Op=2szt. Op=2szt 3 000 op.
razem

PAKIET NR 22

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11.
LP. NAZWA LEKU j.m. ilość szacunkowa na rok nazwa handlowa leku oferowanego i producent cena jednostkowa netto ( zł) wartość jednostkowa VAT ( zł) cena jednostkowa brutto ( zł) Wartość całkowita netto ( zł) wartość całkowita VAT ( zł) wartośc całkowita brutto ( zł)
1 Opatrunek piankowy typu Perma Foam 8 cm x 8 cm pod rurkę tracheostomijną Op=1 szt. 3000 szt.
razem






...............................................dnia................................... ..................................................................
Podpis Wykonawcy

Załącznik nr 3 do specyfikacji
--------------------------------------------
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)
OŚWIADCZENIE
Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne na: ZAKUP I DOSTAWĘ OPATRUNKÓW
Składamy oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 pkt. 4 co oznacza, że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych, który mówi, iż:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1. wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
2. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono;
3. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdro¬wotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni prze¬widziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu;
4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za prze¬stępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzie¬lenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, prze¬stępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
5. spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
6. spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
7. spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
8. osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
9. podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3.
1. Składamy oświadczenie wynikające z art. 22 ust.1 pkt. 1 do 3 ustawy o zamówieniach publicznych.
1. posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
2. Na każde żądanie Zamawiającego dostarczymy niezwłocznie odpowiednie dokumenty potwierdzające prawdziwość każdej z kwestii zawartych w oświadczeniu.
..........................,dn.................
.......................................................................
(Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy)



Załącznik nr 4 do specyfikacji
--------------------------------------------
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)




OŚWIADCZENIE



Oświadczam, iż wykonanie przedmiotowego zamówienia powierzę/nie powierzę podwykonawcom.*
* Niewłaściwe skreślić

W przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcą proszę o podanie nazwy podwykonawcy, adresu i zakresu prac jakie obejmuje podwykonawstwo wraz z ich procentowym udziałem w całości realizowanego zamówienia.

Wykaz podwykonawców wraz z wymaganymi informacjami.
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................

..........................., dn..............................
........................................................................
Podpisy wykonawcy osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy






Załącznik nr 5 do specyfikacji
--------------------------------------------
(Pieczęć Wykonawcy/ Wykonawców)






OŚWIADCZENIE


Oświadczam/y, iż wszystkie oferowane przez nas produkty wymienione w naszej ofercie stanowiące przedmiot zamówienia zostały dopuszczone i zarejestrowane na terenie RP oraz posiadają świadectwo rejestracji – zatwierdzenie przez Urząd Rejestracji Produktów leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.



..........................,dn................. .
.............................................................................................................
(Podpis wykonawcy lub osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy).













Załącznik nr 6 do specyfikacji

UMOWA przetargu nieograniczonego 120/2008


Stosownie do ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dziennik Ustaw z 2006 r. Nr 164, poz. 1163.) w dniu ............. pomiędzy Wielkopolskim Centrum Onkologii w Poznaniu ul. Garbary 15 zwanym dalej zamawiającym, reprezentowanym przez:
1. Z-cę Dyrektora ds. ekonomiczno-eksploatacyjnych - inż. Małgorzatę Kołodziej-Sarnę
2. Głównego Ksiegowego - mgr Mirellę Śmigielską
NIP: 778-13-42-057 REGON: 000291204;
z jednej strony,

a

firmą ..............................................................................................................
z siedzibą w .....................................................................................................
NIP: ................................ REGON: .............................;
Zarejestrowaną w ......................................................................................................; zwaną dalej Dostawcą, reprezentowaną przez:
.....................................................................................
.....................................................................................
z drugiej strony,
została zawarta umowa o następującej treści:

§1

Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr 120/2008

§2
Umowa nie jest dotknięta wadami, o których mowa w art. 22 i 24 cytowanej ustawy.

§3
1. Przedmiotem umowy jest dostawa opatrunków w pakietach..................... w okresie od ................................do............................... .
2. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówieni, w zakresie i ilościach zgodnych z zestawieniem wyspecyfikowanym w ofercie z dnia ............... - formularz cenowy, formularz ofertowy wraz z pozostałymi załącznikami, stanowi integralną część niniejszej umowy.
3. Dostawa odbywa się w dni robocze w godz. 800 - 1400. Jeżeli planowana dostawa wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
4. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w terminie ..........................dni roboczychod złożenia zamówienia telefonicznie lub faxem.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń, co do ilości przedmiotu zamówienia oraz częstotliwości dostaw.
6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć dostawy w przypadku braku leku w magazynie Wykonawcy, z wyjątkiem sytuacji zaprzestania przez producenta produkcji oferowanego leku lub w przypadku gdy oferowany lek jest wycofany z obrotu. Wykonawca zabezpieczy warunki terminowej dostawy, nie obciążając przy tym Zamawiającego żadnymi dodatkowymi kosztami.
7. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy w wymaganym terminie (......... dni roboczych od momentu złożenia zamówienia faxem lub telefonicznie) określonej partii przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest pokryć Zamawiającemu różnicę w cenie zakupu u innego dostawcy – zakup interwencyjny.
8. Parametry techniczne i jakościowe zamawianego asortymentu – przedmiotu zamówienia nie mogą, w okresie na jaki została zawarta niniejszej umowy, być gorsze niż określone w ofercie.
9. Wykonawca gwarantuje, że będzie dostarczał leki o najwyższej jakości, zarówno pod względem norm jakościowych, jaki z odpowiednim terminem ważności m.in. 12 miesięcy od dnia dostawy, zapewniającym bezpieczne użycie dostarczonych leków- przedmiotu zamówienia.
10. Okres gwarancji leków - przedmiotu zamówienia jest równy jego okresowi przydatności do stosowania.
11. Zamawiający zastrzega prawo zgłaszania Wykonawcy reklamacji w odniesieniu do przedmiotu objętego zamówieniem. Wykonawca rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w przeciągu 5 dni roboczych od dnia ich złożenia. Wszelkie reklamacje mogą być zgłaszane w okresie ważności otrzymanego asortymentu – przedmiotu zamówienia. Dostarczane leki – przedmiot zamówienia oznaczony będzie zgodnie z obwiązującymi przepisami prawa.
12. W razie stwierdzenia wad przedmiotu umowy w okresie gwarancyjnym, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad– w terminie 3 dni roboczych od otrzymania pisemnej reklamacji Zamawiającego.
13. Odrzucenie przez Wykonawcę reklamacji Zamawiającego, upoważnia Zamawiającego do zasięgnięcia opinii lub ekspertyzy właściwego organu lub skierowania sprawy celem rozstrzygnięcia przez sąd.
14. Jeżeli reklamacja Zamawiającego okaże się uzasadniona, koszty związane z przeprowadzeniem opinii lub ekspertyzy ponosi Wykonawca.
15. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia dostarczonego asortymentu – przedmiotu zamówienia i żądania wymiany na wolny od wad w przypadku:
a) dostarczenia asortymentu – przedmiotu zamówienia niewłaściwej jakości,
b) dostarczenia asortymentu – przedmiotu zamówienia niezgodnego zapotrzebowaniem.
16. Zamawiający może także odmówić przyjęcia asortymentu- przedmiotu zamówienia dostarczonego przez Wykonawcę z rażącym opóźnieniem lub zwłoką, nawet jeżeli wcześniej wystąpiły okoliczności, o których mowa w § 3 ust. 7.
17. Wykonawca oświadcza, iż asortyment będący przedmiotem umowy stanowią jego własność, jest wolny od wad prawnych w stosunku do osób trzecich, nie stanowi on również przedmiotu zabezpieczenia.
18. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
19. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. do magazynu Apteki Wielkopolskiego Centrum Onkologicznego w Poznaniu, ul. Garbary 15.
20. Dostawa, o której mowa w § 3 ust. 14 odbywać się będzie z zachowaniem zasad określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2002 r. w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1216).
21. Po przywiezieniu towaru – przedmiotu umowy przez Wykonawcę, następuje jego przyjęcie przez Zmawiającego. Przyjęcie, o którym mowa w zd. 1, może być poprzedzona badaniem ilościowo – asortymentowym lub jakościowym dostarczonego towaru – przedmiotu zamówienia. Nie jest to jednak równoznaczne z uznaniem, iż przedmiotowy towar został dostarczony w ilościach i jakości zgodnej z zamówieniem.
22. Po przyjęciu towaru – przedmiotu zamówienia, Zmawiający w miarę możliwości rozpakowuje dostarczony towar. W trakcie czynności rozpakowywania Zamawiający dokonuje badania ilościowo – asortymentowego, jak również sprawdzenia, czy dostarczony towar jest wolny od widocznych wad fizycznych lub jakościowych. Przedstawiciel Wykonawcy upoważniony jest do obecności podczas tych czynności.
23. Towar dostarczony w uzgodnionych opakowaniach, powinien mieć na opakowaniu oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji, nazwę i adres producenta, datę ważności oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
24. Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy ulotki w języku polskim, zawierające niezbędne informacje dla bezpośredniego użytkownika.


§4
1. Całkowita wartość zamówienia zgodnie z ofertą, będącą integralną częścią niniejszej umowy, wynosi:
netto:.................................PLN
(słownie:..................................................................................................................),
brutto:...............................PLN
(słownie...................................................................................................................),
zamawiany towar polega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług VAT wg stawki ...................%. zgodną z formularzem ofertowym
2. Wykonawca gwarantuje stałość cen przez okres 12 miesięcy.
3. Zmiana cen może być dokonana jedynie w wyniku zmian cen urzędowych przedmiotu zamówienia, zmiany wysokości cła, podatku VAT lub też w oparciu o klauzulę waloryzacyjną przewidzianą w niniejszej umowie.
4. Wykonawca powinien obligatoryjnie poinformować Zamawiającego o planowanej podwyżce towaru objętego przedmiotem niniejszej umowy, co najmniej z 30 –to dniowym wyprzedzeniem w formie pisemnej pod rygorem nieważności dokonania takiej zamiany.
5. W przypadku podwyżek cen będących wynikiem uregulowań prawnych (cło, podatek VAT) niezbędne jest pisemne powiadomienie „Zamawiającego” z 14-to dniowym wyprzedzeniem. W przypadku zmiany wysokości cła oraz stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, zmiana następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego wysokość przedmiotowych wskaźników.
6. Strony przyjmują jako klauzulę waloryzacyjną wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłoszony przez Prezesa GUS za ostatni kwartał przed powiadomieniem o podwyżce.
7. Zmiany cen wymagają akceptacji Zamawiającego.
8. Przeniesienie na osoby trzecie wierzytelności w stosunku do Zamawiającego wymaga jego zgody.

§5

W przypadku, gdy Wykonawca nie ma danego asortymentu nie może dochodzić utraconych korzyści. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się pokryć różnicę w cenie zakupu u innego dostawcy.
§6
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej ilości asortymentu.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy, o kolejne (24 m-cy) z zachowaniem tych samych warunków, w przypadku nie wykorzystania całej ilości asortymentu w terminie obowiązywania niniejszej umowy, określonym w § 3 pkt1.
3. Okres obowiązywania umowy nie może łącznie przekroczyć 3-ch lat.
4. Ewentualne przedłużenie okresu obowiązywania umowy dokonane będzie w formie aneksu.

§ 7

1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty Zamawiającemu kar umownych według następujących zasad, tj. w przypadku:
a) pierwszego opóźnienia w dostawie wysokości kar umownych stanowić będzie 2 % niezrealizowanej części zamówienia, za każdy dzień zwłoki, licząc od dnia określonego w § 3 ust. 2 niniejszej umowy, Kary umowne określone w § 7 ust. 1 lit a i b będą naliczane do momentu zakupu interwencyjnego, pod warunkiem uregulowania przez Wykonawcę różnicy w cenie zakupu, o której mowa w § 3 ust. 7 umowy.
b) drugiego opóźnienia w dostawie oraz każdego kolejnego opóźnienia wysokości kar umownych stanowić będzie 5% niezrealizowanej części zamówienia, za każdy dzień opóźnienia licząc od dnia określonego w § 3 ust. 2 niniejszej umowy.
c) nieuzasadnionego zerwania umowy, wysokość kar umownych stanowić będzie 5 % wartości netto umowy, o której mowa w § 4 umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego zastrzeżone kary umowne w przypadku, gdy nie pokryją wartości poniesionych szkód.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia ewentualnych kar umownych z wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
4. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w przypadku, gdy opóźnienia w dostawie będzie przekraczać 15 dni roboczych od dnia określonego w § 3 ust. 2 niniejszej umowy. Niniejsze opóźnienie będzie potraktowane jak nieuzasadnione zerwanie umowy i wywoła skutek w postaci konsekwencji określonych w ust. 1 lit. c niniejszego paragrafu.
5. Postanowienia § 6 ust. 4 nie mają zastosowania w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie w terminie regulował płatności z tytułu zrealizowanych dostaw.

§ 8

1. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru zamawianego sprzętu.
2. Płatności faktur realizowane będą w ciągu 30 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze.

§9

Dostawca zobowiązuje się dostarczyć towar, którego termin ważności jest nie krótszy niż 12 m-cy, licząc od dnia dostawy. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczyć towar z terminem krótszym niż 12 miesięcy jednakże tylko w przypadku uzyskania wcześniej zgody zamawiającego.

§10
Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Dostawcy – ....................................................................................
oraz
ze strony Zamawiającego – mgr Elżbieta Chojecka 61/ 88 50 646 (645)

§ 11

Umowa zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez obie strony.

§ 12

1. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność za następstwa nieszczęśliwych wypadków, spowodowanych przez Wykonawcę oraz szkody powstałe z wyłącznej winy Wykonawcy, powstałe w dobrach lub mieniu Zamawiającego jego pracowników lub osób trzecich, w związku z realizacją przedmiotu umowy.
2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty powstałe w związku z zaistnieniem sytuacji, o których mowa w § 12 ust. 1 niniejszej umowy..

§ 13
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, jeżeli przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.
§ 14
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany lub wprowadzenie nowych postanowień umowy mogą mieć miejsce tylko w przypadkach przewidzianych w art. 144 cytowanej ustawy i poprzedzone aneksem do umowy.
§ 15

1. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć przy realizacji niniejszej umowy na drodze ugodowej.
2. Jeżeli strony nie osiągną kompromisu wówczas sporne sprawy kierowane będą do Sądu powszechnego właściwego dla siedziby Zamawiającego.

§16
Umowa zostaje sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.

Zamawiający: Wykonawca :









załącznik nr 7 do specyfikacji


Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3/trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością pakietom (części zamówienia) zaoferowanym w ofercie.

Lp.
Wartość Przedmiot Data wykonania Odbiorca/y
1.
2.
3.




• Załączyć dokumenty potwierdzające że dostawy te zostały wykonane należycie min. 1 potwierdzenie.

Na dowód powyższego załączamy referencje:

1. ..................................................................................

2. ...................................................................................

3. ...................................................................................




..........................,dn.................



..................................................................
(Podpisy wykonawcy lub osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy)



« Powrót do szczegółów zamówienia