Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

zakup i dostawa OPATRUNKÓW

Numer zamówienia:

/120/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Dostawy

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1)
NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:

Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, Do wiadomości Katarzyna Witkowska, Sylwia Krzywiak, PL-61-866 Poznań. Tel. (48-61) 885 06 43. E-mail zaopatrzenie@wco.pl. Faks (48-61) 852 19 48.

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.wco.pl.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

I.2)
RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:

Podmiot prawa publicznego.
Zdrowie.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1)
OPIS

II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Zakup i dostawa opatrunków.

II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:

Dostawy.
Kupno.
Główne miejsce realizacji dostawy: Apteka szpitalna.

II.1.3)
Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego.

II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej:

II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):

Zakup i dostawa opatrunków.

II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

33141110.

II.1.7)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):

Nie.

II.1.8)
Podział na części:

Tak.
Oferty należy składać w odniesieniu do: jednej lub więcej części.

II.1.9)
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:

Nie.

II.2)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:

Wszystki części = powyżej 206 000 EUR.

II.2.2)
Opcje:

II.3)
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:

Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zmówienia):

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI

CZĘŚĆ nr 1 NAZWA: Serweta jałowa sterylizowana w parze wodnej pod ciśnieniem 45x45 cm gazowa 17nitkowa 8 warstwowa z nitką radiacyjną pakowana w podwójną torebkę papierowo/foliową
1)
KRÓTKI OPIS:

10 000 op.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 2 NAZWA: Kompresy gazowe jałowe sterylizowane w parze wodnej pod ciśnieniem,
1)
KRÓTKI OPIS:

Kompresy gazowe jałowe sterylizowane w parze wodnej pod ciśnieniem, 17nitkowe 8 warstwowe z nitką radiacyjną 10x10 cm op=25szt Op=25szt 20 000op.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 3 NAZWA: Setony z gazy 17 nitkowej jałowe (sterylizowane w parze wodnej pod ciśnieniem)
1)
KRÓTKI OPIS:

Setony z gazy 17 nitkowej jałowe (sterylizowane w parze wodnej pod ciśnieniem) 2x30cm op=1szt Op=1szt 5 000op.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 4 NAZWA: Opatrunki na nos jałowe (wąsy) sterylizowane w parze wodnej pod ciśnieniem zawiązywane z tyłu głowy
1)
KRÓTKI OPIS:

Opatrunki na nos jałowe (wąsy) sterylizowane w parze wodnej pod ciśnieniem zawiązywane z tyłu głowy Skład ( kompres włókninowy 5x5cm UWA 3 plus opaska dziana podtrzymująca o dł. 100 cm) Op=5szt Op=5szt 1 600 op.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 5 NAZWA: Opatrunek do mocowania cewników
1)
KRÓTKI OPIS:

Opatrunek do mocowania cewników przezskórnych posiadający piankowy element zapobiegający przypadkowemu zamknięciu światła cewnika oraz chłonną warstwę hydrokolidową S Op=25szt Op=25 szt 200 op. Opatrunek do mocowania cewników przezskórnych posiadający piankowy element zapobiegający przypadkowemu zamknięciu światła cewnika oraz chłonną warstwę hydrokolidową L Op=20szt Op=20 szt. 200 op.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 6 NAZWA: lignina
1)
KRÓTKI OPIS:

Lignina bielona (wata celulozowa bielona w arkuszach) Rozmiar 15x20cm Op=5kg Op=5kg 3 000 op. Lignina bielona (wata celulozowa bielona w arkuszach) Rozmiar 20x30cm Op=0,5kg Op=0,5kg 3 000 op.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 7 NAZWA: kompresy
1)
KRÓTKI OPIS:

Kompresy gazowe niejałowe z gazy 13 nitkowej 5cmx5cm Op=100szt Op=100 szt 10 000op.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 8 NAZWA: wata, tupfery, kompresy
1)
KRÓTKI OPIS:

Kompresy gaz. jałowe 8 warstwowe 17 nit.kowe 10cmx10cm Op=3szt. Op=3szt 100 000op. Kompresy gaz. jałowe 8 warstwowe 17 nit.kowe 10cmx10cm Op=50szt. Op=50szt 7 500 op. Kompresy gazowe jał. 5x5cm a 10szt Op=10szt. Op=10szt 20 000op. Kompresy gazowe jałowe 7,5cmx7,5cm a 10szt op=10szt. Op=10szt 20 000op. Opaska dziana MATOVIS materiał opatrunkowy 10cm x 4m op=1szt Op=1szt 25 000op. Opaska dziana MATOVIS materiał opatrunkowy 5cm x 4m op=1szt Op=1szt 2 000op. Opaska elast.. uciskowa MATOFLEX materiał opatrunkowy 15cmx4 op=1szt Op=1szt 30 000op. Pieluchy Seni Standard Large materiał opatrunkowy Op=1szt Op=1szt 6 000op. Pieluchy Super Plus Air Medium materiał opatrunkowy Op=1szt Op=1szt 30 000op. Plastovis materiał opatrunkowy 2,5cm x 5m op=1szt Op=1szt 500op. Serweta jałowa gazowa 50cmx50cm Op=2szt Op=2szt 2 500op. Serweta jałowa wł. TMS 80cmx 125cm Op=1szt Op=1szt 200op. Serweta jałowa wł. Fol. LD24 45cmx35cm Op=1szt Op=1szt 4 000op. Seton gaz jał. 5cmx2m Materiał opatrunkowy Op=1szt Op=1szt 3 000op. Seton gaz jał. 2cmx2m Materiał opatrunkowy Op=1szt Op=1szt 1 000op. Tupfery gaz jał FASOLA 15cmx15cm z nitką radiacyjną Materiał opatrunkowy Op=20szt Op=20szt 3 800op. Wata opatrunkowa baweł-wiskozowa Materiał opatrunkowy 200g Op=1szt Op=1szt 2 000op.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 9 NAZWA: op. kolagenowy i żelowy
1)
KRÓTKI OPIS:

Przeźroczysty opatrunek żelowy do ran głębokich z glikolu polipropylenowego, karboksymetylocelulozy i wody 96 % 6g w formie strzykawki op=10szt Op=10szt 30op. Opatrunek kolagenowy z rinderkorium o kształcie prostokątnym do ran wymagających aktywnego pobudzenia procesu ziarninowania i naskórkowania 6x8x0,8cm op=5szt Op=5szt 500op.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 10 NAZWA: op. do kaniul
1)
KRÓTKI OPIS:

Opatrunek do kaniul dożylnych z pianki polietylenowej i przeźroczystym okienkiem z folii poliuretanowej o paroprzepuszczalności 2 000g/m2./ 244/ 37stC z trzema paskami do mocowania linii Op=50szt Op=50szt 2 000op.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 11 NAZWA: naso-fix
1)
KRÓTKI OPIS:

Naso-fix (opatrunek do mocowania cewników i sond donosowych o anatomicznym kształcie i trójstopniowej aplikacji zapewniający bezpieczne mocowanie cewników rozmiar L Op=100szt Op=100szt 40op. Naso-fix (opatrunek do mocowania cewników i sond donosowych o anatomicznym kształcie i trójstopniowej aplikacji zapewniający bezpieczne mocowanie cewników rozmiar S Op=100szt Op=100szt 40op.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 12 NAZWA: op z poliretanu
1)
KRÓTKI OPIS:

Półprzepuszczalny przeźroczysty opatrunek z poliuretanu na rolce. Klej akrylowy równomiernie naniesiony na całą powierzchnię przylepną: 2 warstwy zabezpieczające. górny aplikatur z miarką metryczną dzielony na 2 równe części. Oporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol. Rozmiar 10cmx10m Op=1szt. Op=1szt 200 op.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 13 NAZWA: przylepiec
1)
KRÓTKI OPIS:

Przylepiec hypoalergiczny z elastycznej pianki z klejem akrylowym rozciągliwy wzdłuż i w poprzek umożliwiający wykonanie opatrunków uciskowych wodoodporny 5cmx5m Op=1szt Op=1szt 200 op.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 14 NAZWA: przylepiec
1)
KRÓTKI OPIS:

Przylepiec opatrunkowy na białej włókninie perforowanej pólelastycznej o wysokiej przepuszczalności wodoodporny, z perforacją co 5 cm, hypoalergiczny klejem akrylowym na rolce 10cmx9,14m op=1 szt Op=1szt 200 op.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 15 NAZWA: op. wysypowy
1)
KRÓTKI OPIS:

Poliuretanowy opatrunek wysypowy z klejem akrylowym przeźroczysty z centralnie umieszczoną wkładką chłonną wodoodporny, o oddychającym z ramką do aseptycznej aplikacji, sterylny, rozmiar wkładki 4,5x10cm rozmiar opatrunku 9cm x 15cm Op=1szt Op=1szt 200 op.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 16 NAZWA: op.jałowy
1)
KRÓTKI OPIS:

Opatrunek jałowy z włókien alginianów wapnia ze srebrem o rozmiarze 10x20cm Op=5 szt Op=5 szt 200 op.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 17 NAZWA: jelonek
1)
KRÓTKI OPIS:

Jelonek opatrunek jałowy nasączony parafiną 5x5cm Op=50szt Op=50szt 50op.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 18 NAZWA: antybakteryjna gabka
1)
KRÓTKI OPIS:

Antybakteryjna gąbka opatrunkowa do drenów i cewników dozylnych nasączona poliheksametylenobiguanidem, nacięta w kształcie litery T o wymiarach 10cmx 10cm płatek 6-warstwowy Op=50op.a 2szt=100szt Op=100szt 10 000szt.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 19 NAZWA: Kompersy z gaz jał 7,5cmx7,5 cm(20x3szt)
1)
KRÓTKI OPIS:

Kompersy z gaz jał 7,5cmx7,5 cm(20x3szt) Op=3szt Op=3szt 100 000szt.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 20 NAZWA: Aquacel Ag opatrunek
1)
KRÓTKI OPIS:

Aquacel Ag opatrunek 10cmx10cm op=10szt Op=10szt 455 op.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 21 NAZWA: Kompresy jałowe włókninowe do rurek trachostomijnych w kształcie litery Y 5cmx5cm
1)
KRÓTKI OPIS:

Kompresy jałowe włókninowe do rurek trachostomijnych w kształcie litery Y 5cmx5cm Op=2szt. Op=2szt 3 000 op.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

CZĘŚĆ nr 22 NAZWA: opatrunek piankowy
1)
KRÓTKI OPIS:

3000 szt.

2)
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

33141110.

3)
WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:

4)
WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:

5)
INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1)
WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:

1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert, zobowiązany jest wnieść wadium, którego wysokość określona dla każdego pakietu wynosi: Nr pakietu. Wartość. Wadium. 1. 3200,00 2. 1300,00 3. 180,00 4. 200,00 5. 3400,00 6. 2500,00 7. 240,00 8. 8500,00 9. 2000,00 10. 4000,00 11. 160,00 12. 570,00 13. 100,00 14. 60,00 15. 40,00 16. 580,00 17. 30,00 18. 120,00 19. 460,00 20. 1900,00 21. 40,00 22. 760,00 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj., w: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z pózn. zm.) 3. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium będzie podlegała odrzuceniu. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto Zamawiającego.

III.1.2)
Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

III.1.4)
Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:

Nie.

III.2)
WARUNKI UDZIAŁU

III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym wykażą, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, realizowali co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością pakietom (części zamówienia) zaoferowanym w ofercie. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V niniejszej specyfikacji spowoduje wykluczenie Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: • Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. • W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału kadrowego i technicznego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej o których mowa w podpunkcie 1 niniejszego punktu – muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki. • Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. • Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np. „ nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich PODMIOTÓW występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika. Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę. VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 i ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce Zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w podpunkcie 3- 6 punktu A niniejszej specyfikacji przedkłada odpowiednie dokumenty, które zostały wskazane w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.5.2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) na zasadach określonych dyspozycją § 2 ust. 2 i 3 ww. rozporządzenia 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością pakietom (części zamówienia) zaoferowanym w ofercie wg wzoru stanowiącego zał. nr 7 do specyfikacji oraz załączenia dokumentów - referencji potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie. Ponadto, stosowanie do dyspozycji art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 6. Pełnomocnictwa osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie 2 punktu VI niniejszej specyfikacji. 7. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 8. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do niniejszej specyfikacji. 9. Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie zastrzega, która część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 10. Oświadczenie dotyczące oferowanych produktów wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do niniejszej specyfikacji, 11. Kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który: Nie spełni warunków określonych art.22 ust.1 pkt 1-4 i w art. 24 ust. 1 i 2 w zw. z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie i niniejszej SIWZ, poza sytuacjami określonymi w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności nie wniesie wadium. Oferta Wykonawcy, który został wykluczony zostaje uznana za odrzuconą i nie jest rozpatrywana. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia zgodnie z art.24 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 – 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, realizowali co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością pakietom (części zamówienia) zaoferowanym w ofercie. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V niniejszej specyfikacji spowoduje wykluczenie Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. W odniesieniu do warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz potencjału kadrowego i technicznego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej o których mowa w podpunkcie 1 niniejszego punktu – muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. • Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np. „ nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich Podmiotów występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika. Wykonawcy występujący wspólnie, których oferta została wybrana zobowiązani są przed zawarciem umowy, do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę. VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4. Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 i ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce Zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w podpunkcie 3- 6 punktu A niniejszej specyfikacji przedkłada odpowiednie dokumenty, które zostały wskazane w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.5.2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) na zasadach określonych dyspozycją § 2 ust. 2 i 3 ww. rozporządzenia 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością pakietom (części zamówienia) zaoferowanym w ofercie wg wzoru stanowiącego zał. nr 7 do specyfikacji oraz załączenia dokumentów - referencji potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie. Ponadto, stosowanie do dyspozycji art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 6. Pełnomocnictwa osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentów określonych w podpunkcie 2 punktu VI niniejszej specyfikacji. 7. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 8. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do niniejszej specyfikacji. 9. Oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Stosownie do dyspozycji art. 36 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający nie zastrzega, która część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 10. Oświadczenie dotyczące oferowanych produktów wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do niniejszej specyfikacji, 11. Kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który: Nie spełni warunków określonych art. 22 ust. 1 pkt 1-4 i w art. 24 ust. 1 i 2 w zw. z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie i niniejszej SIWZ, poza sytuacjami określonymi w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności nie wniesie wadium. Oferta Wykonawcy, który został wykluczony zostaje uznana za odrzuconą i nie jest rozpatrywana. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia zgodnie z art. 24 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

III.2.3)
Zdolność techniczna:

III.2.4)
Zamówienia zastrzeżone:

Nie.

III.3)
SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

III.3.1)
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:

III.3.2)
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1)
RODZAJ PROCEDURY

IV.1.1)
Rodzaj procedury:

Otwarta.

IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:

IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:

IV.2)
KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia:

Najniższa cena.

IV.2.2)
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:

Nie.

IV.3)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

120/2008.

IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:

Nie.

IV.3.3)
Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:

IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

19.1.2009 - 09:00.

IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:

IV.3.6)
Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Polski.

IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:

Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).

IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert:

Data: 19.1.2009 - 10:00.
Miejsce: p.001 Rotunda w Kantorze Cegielskiego
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1)
JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:

Nie.

VI.2)
ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:

Nie.

VI.3)
INFORMACJE DODATKOWE:

VI.4)
PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:

Urzad Zamówień Publicznych, Al. Szucha 2/4., PL-00-582 Warszawa.

VI.4.2)
Składanie odwołań:

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Jak w pkt. VI.4.1).

VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:


« Powrót do szczegółów zamówienia