Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Usługi bankowe polegając na prowadzeniu rachunków bankowych oraz udzieleniu kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu

Numer zamówienia:

/70/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie o zamówieniu

Poznań: Usługi bankowe polegając na prowadzeniu rachunków bankowych oraz udzieleniu kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 130457 - 2008; data zamieszczenia: 16.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, fax 061 8521948.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi bankowe polegając na prowadzeniu rachunków bankowych oraz udzieleniu kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usługi bankowe polegające na prowadzeniu rachunków bankowych oraz udzieleniu kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym dla Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu w tym: 1.Prowadzenie rachunku bieżącego i pomocniczych w systemie bankowości elektronicznej w okresie 48 miesięcy od dnia podpisania umów w sprawie zamówienia z zapewnieniem: a)Otwarcia i prowadzenie rachunku bieżącego w systemie bankowści elektronicznej, b)Otwarcia i prawadzenie rachunków pomocniczych (bieżący, inwestycyjny, ZFŚS, depozytowy, unijny ). c)Realizowania przelewów w systemie elektronicznym i papierowym, d)Przyjmowania wpłat gotówkowych w formie zamkniętej w kasie banku, z uznaniem konta w dniu wpłaty, e)Realizowania wypłat gotówkowych, zgodnie z dyspozycją przekazywaną za pośrednictwem systemu elektronicznego. f)Transferu środków finansowych w ciągu jednego dnia, g)Potwierdzania na wyciągach bankowych wszelkich operacji z podaniem stanu konta bankowego na każdy dzień roboczy, h)Uzyskiwania informacji o saldzie rachunku bankowego w każdym dniu roboczym za pomocą systemu elektronicznego lub telefonicznie. i)Lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych i krótkoterminowych: lokaty automatyczne jednodniowe i weekendowe typu overnight oraz lokaty negocjowane na różne okresy (np. 1 tydz., 2 tyg., 1 miesiąc). 2.Udzielnie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym do wyskości 3.000.000,00 PLN (trzy miliony złotych), na następujących warunkach: a)Udzielenie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym, który umożliwy Zamawijącemu możliwość korzystania z niego bez ograniczeń w ramach przyznanego limitu w okresie kredytowania, tj. 48 miesięcy od daty zawarcia umowy. b)Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą na ostatni dzień miesiąca, odpowiadające zmiennej stopie oprocentowania, stanowiącej WIBOR 1M + marża ustalona w ofercie Wykonawcy, płatne w terminie do 3 -go dnia roboczego następnego miesiąca. Zamawiający wymaga przekazywania informacji o wysokości naliczonych odsetek za każdy poprzedni miesiąc na dwa dni przed terminem wymagalności ich zapłaty w formie faxu na nr (061) 852-19-48. Marża Wykonawcy przedstawiona w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej. c)Ewentualna jednorazowa prowizja za udzielenie kredytu oraz odsetki od wykorzystanego kredytu stanowić będą jedyne wynagrodzenie Wykonawcy należne z tytułu udzielenia kredytu. Zamawiający nie dopuszcza jakichkolwiek innych opłat z tego tytułu. Zamawiający zastrzega również brak opłat od niewykorzystanej kwoty kredytu w rachunku bieżącym. d)Kredyt wraz z odsetkami spłacany będzie ze środków dostępnych na rachunku bankowym Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00-0, 66.13.00.00-0, 66.12.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający NIE wymaga wniesienia wadium.


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: 1) a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2)Spełnią wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie wymaganych dokumentów i dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt VI niniejszej specyfikacji dla Wykonawców.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 25 ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605) oraz innych obowiązujących przepisów prawa Zamawiający wymaga by: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne złożyli wraz ofertą oświadczenie, zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowania Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę lub kopia pełnomocnictwa potwierdzoną notarialnie, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentacji określonych w pkt VI podpunkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3)Oświadczenie o posiadaniu koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności bankowej i realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia na terenie Polski, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania w zakresie objętym zamówieniem. 4)Oświadczenie, iż wykonawca posiada co najmniej jeden oddział na terenie Poznania. 5)Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - w wypadku, gdy chęć udziału w postępowaniu zgłaszają takie podmioty (jeśli dotyczy). Ponadto, stosowanie do dyspozycji art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: a)Wypełnionego formularza ofertowego, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN. b)Oświadczenia o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom według wzoru załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który: 1.Nie spełni warunków określonych art.22 ust.1 pkt 1-4 i w art. 24 ust.1 i 2 w zw. z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie i niniejszej SIWZ, poza sytuacjami określonymi w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta Wykonawcy, który został wykluczony zostaje uznana za odrzuconą i nie jest rozpatrywana. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia zgodnie z art.24 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19, poz.177 z późn. zm.) wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu ul. Garbary 15, 61-866 Poznań.Ofertę należy złożyć w pokoju 301 (Kancelaria - III piętro), w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy


« Powrót do szczegółów zamówienia