Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Usługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu inwestycyjnego w wysokości 9.000.000,00 PLN z przeznaczeniem na finansowanie zadań inwestycyjnych Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.

Numer zamówienia:

/66/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

ogłoszenie o zamówieniu

Poznań: Usługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu inwestycyjnego w wysokości 9.000.000,00 PLN z przeznaczeniem na finansowanie zadań inwestycyjnych Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 123456 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii, ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, fax 061 8521948.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu inwestycyjnego w wysokości 9.000.000,00 PLN z przeznaczeniem na finansowanie zadań inwestycyjnych Wielkopolskiego Centrum Onkologii w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa bankowa polegająca na udzieleniu kredytu inwestycyjnego w wysokości 9.000.000,00 PLN z przeznaczeniem na finansowanie zadań inwestycyjnych, związanych z realizacją projektu pt.: Rozbudowa i Modernizacja Zakładu Radioterapii i Zakładu Diagnostyki Obrazowej oraz zakup akceleratora do tomoterapii w ramach projektu ZPORR pt. Poprawa standardów i dostępności specjalistycznego leczenia nowotworów radioterapii w Wielkopolsce.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Spełnią wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Posiadają uprawnienia do wystąpienia w obrocie prawnym zgodnie z wymogami prawa, a w szczególności posiadają ważą licencję bankową i mają prawo do wykonania czynności bankowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 i 2 ustawy Prawo bankowe. 7. Licząc do dnia składania ofert, prowadzą działalność w zakresie prac będących przedmiotem zamówienia przez okres nie krótszy, niż 10 dziesięć lat. 8. Znajdują się w dobrej sytuacji finansowej, a w szczególności nie są zobowiązani do opracowania ani realizacji postępowania naprawczego, o którym mowa w art. 142 ustawy Prawo bankowe. 9 Na dzień 31.12.2007 r. posiadali fundusze własne, o których mowa w art. 127 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, nie mniejsze niż równowartość w PLN 20 mln EURO. 10. Średni współczynnik wypłacalności banku w 2007 r., średnia liczona z wartości na koniec każdego kwartału w roku 2007 r. o którym mowa w art. 128 ust. 1 pkt. 3.,był nie niższy niż 10%.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę lub kopia pełnomocnictwa potwierdzoną notarialnie, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentacji określonych w pkt VI podpunkt 1 niniejszej specyfikacji. Ponadto Zamawijący wymaga by Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne złożyli wraz ofertą: a. oświadczenie, zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji. b. wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN. c. oświadczenie o przekazaniu części zamówienia podwykonawcom według wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. d. w związku z wdrożonym w Wielkopolskim Centrum Onkologii Systemem Zarządzania Środowiskowego i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zobowiązuje się Wykonawców zewnętrznych wykonujących prace na terenie należącym do WCO do stosowania wymaganych zasad. W chwili zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania protokółu koordynacyjnego, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wco.pl w zakładce - Zamówienia Publiczne..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - Poznań ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, Kantor Cegielskiego, Rotunda, parter pokój nr 001..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy


« Powrót do szczegółów zamówienia