Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu współfinansowanego z funduszy Unii Europejskiej w ra

Numer zamówienia:

/56/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

zawiadomienie o wyborze ofert







Poznań, 20 czerwca 2008 r.
WCO/EZ/ 3652/2008


Wg rozdzielnika: do wszystkich wykonawców którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu
Dotyczy postępowania w sprawie zamówienia publicznego nr 56/2008, którego przedmiot jest:
Przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu współfinansowanego z funduszy Unii Europejskiej w ramach (ZPORR) pt. Poprawa standardów i dostępności specjalistycznego leczenia nowotworów (radioterapii) w Wielkopolsce.” realizowanego przez Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu i sporządzenie pisemnej opinii wraz z raportem.

Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu stosownie do dyspozycji art. 92 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) zawiadamia, iż w wyniku postępowania przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu.
I. Wybrano ofertę firmy: AUDIT CONSULTING „ PAJĄK I PARTNERZY” ul. 1 maja 7
64-915 Jastrowie
Cena zamówienia: 6.450,00zł netto; 7.869,00zł brutto.
II. Uzasadnienie wyboru:
Oferta wybranego Wykonawcy jest najkorzystniejsza (dla kryterium oceny ofert - cena 100% - uzyskała maksymalną ilość punktów, tj. 100 pkt) i spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III. Łącznie wypłynęły 14, w tym: 2 dwie oferty odrzucono, wykluczono 2 wykonawców, tj. ich oferty uznano za odrzucone (art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych). Pozostałe oferty spełniają wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, uzyskały jednak mniejszą liczbę punktów, z uwagi na kryterium cena- vide zestawienia w pkt IV niniejszego zawiadomienia o wyborze.

IV. Informacje o pozostałych ważnych i niepodlegjących odrzuceniu ofertach (punktacja dla kryterium: cena 100%):

W przedmiotowym postępowaniu jedynym kryterium była cena – 100%
Cena 100%
--------------------------
Razem 100%
Cena oferty była obliczona wg wzoru:

Najniższa cena
C = --------------------------------------------- x waga x 100
Cena badanej oferty
C – ilość punktów przyznana w kryterium cena

Przy ocenie wysokości zaproponowanej ceny wykonania przedmiotu zamówienia najwyżej będzie punktowana oferta z najniższą ceną brutto – oferta najkorzystniejsza (art. 2 pkt.5 w zw. z art. 91 ustawy). Oferta o najniższej cenie brutto otrzyma 100 punktów, pozostałym ofertą przyznane zostaną punkty zgodnie z ww. wzorem.

W wyniku oceny i porównania złożonych ofert przyznano:

Nr oferty Nazwa wykonawcy Cena oferty Liczba punktów przyznana w kryterium cena – 100% Ogólna liczba punktów
13 AUDIT CONSULTING „ PAJĄK I PARTNERZY”
Ul. 1 maja 7
64-915 Jastrowie 6.450,00zł netto
7.869,00zł brutto 100 100
2 DIVINA POLONIA CONSULTING
Ul. Prószkowska 27/28
45-759 Opole 7.670,00zł netto
9.357,40zł brutto 84,09 84,09
8 AUDITORES
Ul. Siercza 370
32-020 Wieliczka 9.500,00zł netto
11.590,00zł brutto 67,89 67,89
9 KANCELARIA AUDYTORÓW FINLEX 2
Ul. Obozowa 32
08-110 Siedlce 18.440,00zł netto
18.440,00zł brutto 42,67 42,67
4 GRUPA GOMUŁKA-AUDYT SP. Z O. O.
Ul. Matejki 4
40-077 Katowice 15.500,00zł netto
18.910,00zł brutto 41,61 41,61
11 WASKO S.A.
Ul. Berbeckiego 6
44-100 Gliwice 16.900,00zł netto
20.618,00zł brutto 38,16 38,16
7 EUROPEJSKIE CENTRUM AUDYTU SP. Z O. O.
Ul. Zielony Most 8
31-351 Kraków 19.500,00zł netto
23.790,00zł brutto 33,07 33,07
12 MENTOR S.A.
Ul. Szosa Chełmińska 177-181
87-100 Toruń 20.593,00zł netto
25.123,46zł brutto 31,32 31,32
6 GASPARD SP. Z O. O.
Ul. Dąbrowskiego 1
00-057 Warszawa 24.000,00zł netto
29.280,00zł brutto 26,87 26,87
3 LEXUS AUDIT SP. Z O. O.
Ul. Bronowicka 23/6
30-084 Kraków 122.000,00zł netto
148.840,00zł brutto 5,28 5,28



Zawiadomienie o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone oraz wykonawcach, którzy zostali wykluczeni

Wielkopolskie Centrum Onkologii w Poznaniu, działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych uprzejmie zawiadamia, iż
1. odrzuca ofertę firmy:
a) INFOAUDIT SP. Z O. O. ul. Puławska 47, 902-844 Warszawa – oferta nr 10.
W toku badania i porównania złożonych ofert, zamawiający zwrócił na podstawie art. 90 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do ww. Wykonawcy o udzielenie w terminie do dnia 12.06.2008 r. do godz. 12.pp – wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. W wyznaczonym terminie Wykonawca - INFOAUDIT SP. Z O. O. nie złożył przedmiotowych wyjaśnień. Stąd też na podstawie art. 90 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych jego oferta podlega odrzuceniu.
Z tych względów Zamawiający postanowił, jak w treści punktu 1 lit. a niniejszego zawiadomienia.
b) PWB SP. Z O. O. ,Pl. Wiosny Ludów 2 61-831 Poznań – oferta nr 1.
Złożona oferta przez firmę PWB Sp. z o.o. została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 w zw. art. 89 ust. 1 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego z dnia 07.02.2008 r. odnośnie osób uprawnionych do reprezentacji Spółki jednoznacznie wynika, iż cyt. „ Jeżeli zarząd jest jednoosobowy do składania oświadczeń woli w imieniu spółki upoważniony jest prezes zarządu. Jeżeli zarząd składa się z dwóch lub większej ilości członków do składania oświadczeń woli w imieniu spółki wymagane jest współdzielenie dwóch członków zarządu”. Podrubryka 1 – dane osób wchodzących w skład organu przedmiotowego odpisu wymienia 3 członków zarządu, a tym samym zarząd wieloosobowy. Tymczasem oferta została podpisana tylko przez Prezesa Zarządu, tj. jednego członka zarządu. Wobec powyższego oferta została podpisana niezgodnie z zasadami reprezentacji
Spółki, określonymi w Odpisie z KRS (dział 2 Rubryka 1 punkt 2).
Ponadto, do oferty nie dołączono dokumentów stwierdzających, iż wszystkie osoby wchodzące w skład organu zarządzającego - (art. 24. ust. 1 pkt. 8 ww. ustawy) spełniają warunki udziału w postępowaniu, tj. legitymują się aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego – (pkt VI A podpunkt 3 SIWZ). Z załączonego do oferty odpisu z KRS z dnia 07.02.2008 r. wynika , iż zarząd składa się z 3 członków zarządu, natomiast oferta zawiera informację z KRK w odniesieniu tylko do 2 członków zarządu
Z tych względów Zamawiający postanowił, jak w treści punktu 1 lit. b niniejszego zawiadomienia.
2. wyklucza następujących wykonawców:
a) DGA AUDYT SP. Z O. O. ul. Towarowa 35, 3561-896 Poznań – oferta nr 14.
Do oferty, mimo wezwania do uzupełnienia w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie dołączono dokumentów stwierdzających, iż wszystkie osoby wchodzące w skład organu zarządzającego - (art. 24. ust. 1 pkt. 8 ww. ustawy) spełniają warunki udziału w postępowaniu, tj. legitymują się aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego – (pkt VI A podpunkt 3 SIWZ). Z załączonego do oferty odpisu z KRS z dnia 1.04.2008 r. wynika, iż zarząd składa się z 2 członków zarządu, natomiast oferta zawiera informację z KRK w odniesieniu tylko do 1 członka zarządu.
Na podstawie art. 24 ust. 4 ww. ustawy – ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaję się za odrzuconą.
Z tych względów Zamawiający postanowił, jak w treści punktu 2 lit. a niniejszego zawiadomienia.
b) SKS-AUDIT SP. Z O. O., ul. Nowowiejskiego 20/8, 61-732 Poznań – oferta nr 5.
Do oferty, mimo wezwania do uzupełnienia w trybie art.. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie dołączono oświadczeń (dokumentów) potwierdzających, iż usługi o których mowa w pkt. VI B podpunkt 3 SIWZ zostały wykonane należycie.
Załączone do oferty, wystawione przez Wykonawcę, faktury VAT trudno uznać za dokumenty (referencje, zawierające oświadczenie innego podmiotu) potwierdzające, iż usługi o których mowa w pkt. VI B podpunkt 3 SIWZ zostały wykonane należycie. Na podstawie art. 24 ust. 4 ww. ustawy – ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaję się za odrzuconą. Z tych względów Zamawiający postanowił, jak w treści punktu 2 lit. b niniejszego zawiadomienia.

Dziękujemy wszystkim za udział w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wybranego Wykonawcę prosimy o przygotowanie umowy załączonej do niniejszego pisma.
Umowa dostępna w formie elektronicznej – prośbę proszę wysłać na adres: sylwia.krzywiak@wco.pl lub zaopatrzenie@wco.pl
Data zawarcia umowy, zgodnie z dyspozycją art. 94 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wyznacza się na dzień 30.06.2008 r.








Z poważaniem

Inż. Małgorzata Kołodziej – Sarna

Z-ca Dyrektora ds. ekonomiczno – eksploatacyjnych




« Powrót do szczegółów zamówienia