Zamówienia publiczne

Przedmiot zamówienia:

SPRZET MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UZYTKU - STERYLNY

Numer zamówienia:

/17/2008

« Powrót do szczegółów zamówienia

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

Poznań, dnia 2008-02-28

EZ/........1259......./2008


Wg rozdzielnika
Do wszystkich uczestników postępowania o zamówienie publiczne.


dotyczy: przetargu nieograniczonego 17/2008 sprzęt medyczny jednorazowego użytku sterylny.


Wielkopolskie Centrum Onkologii uprzejmie informuje, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego została wybrana oferta najkorzystniejsza wg poniższego zestawienia pakietów.

W pakiecie nr 1 - wzierniki ginekologiczne.
Wybrano ofertę:
IRHEN Sp. z o.o.
Ul. Pasieka 13 a
61-657 Poznań
Cena netto 960,00 cena brutto 1027,20 zł.
Termin dostawy 4 dni od złożenia zamówienia.
Wpłynęły 2 oferty, odrzucono 0 ofert.
W kryterium : cena 100% oferta uzyskała 100 pkt.
W pakiecie tym złożyła także ofertę firma Centrowet Cezal sp z o.o. ul. Dąbrowskiego 133/135 Poznań ; cena netto 1005,00 zł.
Termin dostawy 4 dni. W kryterium : cena 100% oferta uzyskała 96 pkt.


W pakiecie nr 2 - kosz do chwytania polipów, zestaw pętli do polipektomii.
Wybrano ofertę:
POL-MED
Ul. Szegedyńska 5A/98
01-957 Warszawa
Cena netto 32500,00 cena brutto 34775,00 PLN.
W kryterium : cena 100% oferta uzyskała 100 pkt.
Termin dostawy 4 dni od złożenia zamówienia.
Wpłynęły 2 oferty, odrzucono 1 ofertę firmy Hammer Med. ul. Kopcińskiego 73/75 90-033 ŁÓDŹ z powodu braku zaoferowania koszy do chwytania polipów &Fr 2x4x240 cm. Podstawa prawna art. 89.1.2 PZP.


W pakiecie nr 3 - zestawy do endoskopowej gastrostomii, zgłębniki nosowo-jelitowe, zgłębniki PUR.
Wybrano ofertę:
Centrowet – CEZAL sp. O.o.
Ul. Dąbrowskiego 133/135
60-543 Poznań
Cena netto 17590,00, cena brutto 18821,78
W kryterium : cena 100% oferta uzyskała 100 pkt.
Termin dostawy 4 dni od złożenia zamówienia.
Wpłynęła 1 oferta, odrzucono 0 ofert.


W pakiecie nr 4 - zestaw do drenażu opłucnej.
Wybrano ofertę:
AKME Sp. j.
Wojciech Palejko, Anna Stachyra-Palejko
Ul. Postępu 1
02-676 Warszawa
Cena netto 11535,00 cena brutto 12342,45
W kryterium : cena 100% oferta uzyskała 100 pkt.
Termin dostawy 4 dni od złożenia zamówienia.
Wpłynęły 3 oferty, odrzucono 0 ofert.
Oferty pozostałe w tym pakiecie:
Aesculap Chifa sp z o.o. Ul. Tysiąclecia 14,64-300 Nowy Tomyśl - Cena netto 12243,00 brutto 13100,01, dostawa 2 dni-uzyskane punkty 94.
BERYL MED. Ltd Ul. Sadowa 14 05-410 Józefów – cena netto 18000,00 brutto 19260,00, dostawa 4 dni –uzyskane punkty 64.

W pakiecie nr 5 - Cewnik międzyżebrowy z trokarem, Kanka (sonda rektalna), Igły do akupunktury
Wybrano ofertę:
Centrowet – CEZAL sp. O.o.
Ul. Dąbrowskiego 133/135
60-543 Poznań
Cena netto 12716,00 brutto 13606,12
W kryterium : cena 100% oferta uzyskała 100 pkt.
Termin dostawy 4 dni od złożenia zamówienia.
Wpłynęła 1 oferta, odrzucono 0 ofert.

W pakiecie nr 6 - Rurki intubacyjne stosowane do zabiegów laserowych z podwójnym mankietem i oczkiem Murphy’ego,
Wybrano ofertę:

COVIDIEN Polska sp z o.o.
Al. Jerozolimskie 162
02-342 Warszawa
Cena netto 17500,00 brutto 18725,00
W kryterium : cena 100% oferta uzyskała 100 pkt.
Termin dostawy 4 dni od złożenia zamówienia.

W pakiecie nr 7 - Proteza przełyku, Ustniki endoskopowe, Prowadniki endoskopowe do cewnikowania układu pokarmowego, Marker endoskopowy
Wybrano ofertę:
HAMMER MED.
Ul. Kopcińskiego 73/75
90-033 ŁÓDŹ
Cena netto 119930,00 brutto 128325,10
W kryterium : cena 100% oferta uzyskała 100 pkt.
Termin dostawy 4 dni od złożenia zamówienia.

W pakiecie nr 8 A - Proteza jelitowa,
Wybrano ofertę:
HAMMER MED.
Ul. Kopcińskiego 73/75
90-033 ŁÓDŹ
Cena netto 56800,00 brutto 60776,00
W kryterium : cena 100% oferta uzyskała 100 pkt.
Termin dostawy 4 dni od złożenia zamówienia.

W pakiecie nr 8 - Klipsy do klipsownicy, Pętle nylonowe, Chwytaki, Zestaw do endoskopowej resekcji.
Wybrano ofertę:
OLYMPUS POLSKA Sp z o.o.
Ul. Suwak 3
02-676 Warszawa
Cena netto 49080,00 brutto 52515,60
W kryterium : cena 100% oferta uzyskała 100 pkt.
Termin dostawy 4 dni od złożenia zamówienia.

Wybranego Oferenta prosimy o przygotowanie umowy wg wzoru zawartego w załączniku do niniejszego pisma.
Data zawarcia umowy w dniu 14.03.2008.
Umowa dostępna w formie elektronicznej na wniosek Oferenta złożony na emailto: zaopatrzenie@wco.pl



Z poważaniem,






UMOWA do przetargu nieograniczonego nr .................

Stosownie do ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dziennik Ustaw z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) w dniu ...................................... pomiędzy Wielkopolskim Centrum Onkologii w Poznaniu ul. Garbary 15 zwanym dalej zamawiającym, reprezentowanym przez:
1. .............................................................................................
2. .............................................................................................
NIP: 778-13-42-057 REGON: 000291204;
z jednej strony,
a
firmą ......................................................................................................
z siedzibą w .....................................................................................................
NIP: ................................ REGON: .............................;
Zarejestrowaną w ......................................................................................................; zwaną dalej Dostawcą, reprezentowaną przez:
.....................................................................................
.....................................................................................
z drugiej strony,
została zawarta umowa o następującej treści:



§1

Zawarcie niniejszej umowy zostało poprzedzone postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nr ..................

§2
Umowa nie jest dotknięta wadami, o których mowa w art. 22 i 24 cytowanej ustawy.

§3

1. Przedmiotem umowy jest dostawa ..................................................... (zwanych dalej w tekście umowy wyrobami medycznymi) w okresie od ....................... do ..................................
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w terminie .......................... dni od złożenia zamówienia telefonicznie lub faxem.
3. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy w wymaganym terminie (4 dni od momentu złożenia zamówienia faxem lub telefonicznie) określonej partii przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest pokryć Zamawiającemu różnicę w cenie zakupu u innego dostawcy
4. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówieni, w zakresie i ilościach zgodnych z zestawieniem wyspecyfikowanym w ofercie z dnia ............... wykaz cenowy – formularz cenowy stanowi załącznik do niniejszej umowy.
5. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą odpowiadać wymaganiom wg aktualnego stanu prawnego, a w szczególności wymaganiom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896. z późn. zm) - jest to warunek wynikający z art. 9 ust. 4 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991r. o zakładach opieki zdrowotnej.
6. Parametry techniczne i jakościowe zamawianych wyrobów nie mogą, w okresie, na jaki została zawarta niniejszej umowy, być gorsze niż określone w ofercie.
7. Zamawiający w chwili odbioru zamawianego towaru ma prawo do zbadania, czy dostawa pod względem ilościowym i jakościowym jest zgodna z załączonymi dokumentami. Zbadanie obejmuje przeliczenie ilości opakowań zbiorczych i ustalenie ich stanu, a w razie uszkodzenia opakowania zbiorczego sprawdzenie stanu jego zawartości.
8. Zamawiający zastrzega prawo zgłaszania Wykonawcy reklamacji w odniesieniu do przedmiotu objętego zamówieniem. Wykonawca załatwi reklamację bez zbędnej zwłoki nie później jednak niż w przeciągu 7 dni od dnia jej złożenia.
9. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia dostarczonego towaru i żądania wymiany na wolny od wad w przypadku:
a) dostarczenia towaru niewłaściwej jakości.
b) dostarczenia towaru niezgodnego z zapotrzebowaniem,
10. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru dostarczonego z opóźnieniem albo zwłoką.
11. Wykonawca oświadcza, iż wyrób będące przedmiotem umowy stanowią jego własność, jest wolny od wad prawnych w stosunku do osób trzecich, nie stanowi on również przedmiotu zabezpieczenia.
12. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
13. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na oferowane wyroby medyczne przez okres co najmniej ........ miesięcy licząc od dnia przekazania wyrobów medycznych do eksploatacji i podpisania protokołu odbioru.
14. Wykonawca zapewnia serwis eksploatacyjny w okresie trwania gwarancji jakości, w zakresie nie gorszym, niż ustalony przez wytwórcę wyrobów.
15. Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu:
a) Nieprzekraczalny czas usunięcia uszkodzenia – do 7 dni roboczych.
b) Warunki gwarancji nie mogą skutkować naruszeniem warunków SIWZ w toku realizacji umowy i zawierać zapisy mniej korzystne niż określone w Kodeksie cywilnym - art. 577 do art. 581.
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze względu na wadę rzeczy sprzedanej, po uprzednim wykorzystaniu postępowania reklamacyjnego, o którym mowa w § 3 ust. 8 niniejszej umowy.
17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.

§ 4

1. Całkowita wartość zamówienia zgodnie z ofertą, będącą integralną częścią niniejszej umowy, wynosi:
netto:.................................PLN
(słownie:..................................................................................),
brutto:...............................PLN
słownie.................................................................................),
zamawiany towar polega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług VAT wg stawki ...................%. zgodną z formularzem ofertowym.

2. Wykonawca gwarantuje stałość cen towaru objętego przedmiotem niniejszej umowy przez okres ..................... m-cy licząc od daty pierwszej dostawy.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całości asortymentu – przedmiotu zamówienia, z uwagi na wystąpienie okoliczności, o których mowa w § 145 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub też w przypadku, gdy wady przedmiotu zamówienia będą się powtarzały w kolejnych dostawach.
4. Zmiana cen może być dokonana nie częściej niż raz na rok jedynie w oparciu o klauzulę waloryzacyjną przewidzianą w niniejszej umowie lub w wyniku zmian stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub cen urzędowych.
5. Wykonawca powinien obligatoryjnie poinformować Zamawiającego o planowanej podwyżce towaru objętego przedmiotem niniejszej umowy, co najmniej z 30 –to dniowym wyprzedzeniem w formie pisemnej pod rygorem nieważności dokonania takiej zamiany.
6. W przypadku podwyżek cen będących wynikiem uregulowań prawnych (cło, podatek VAT) niezbędne jest pisemne powiadomienie „Zamawiającego” z 14-to dniowym wyprzedzeniem. W przypadku zmiany wysokości cła oraz stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, zmiana następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego wysokość przedmiotowych wskaźników.
7. Strony przyjmują jako klauzulę waloryzacyjną wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem ogłoszony przez Prezesa GUS za ostatni kwartał przed powiadomieniem o podwyżce.
8. Zmiany cen wymagają akceptacji Zamawiającego.
9. Przeniesienie na osoby trzecie wierzytelności w stosunku do Zamawiającego wymaga jego zgody.
§5

W przypadku, gdy dostawca nie ma danego asortymentu nie może dochodzić utraconych korzyści. W takim przypadku dostawca zobowiązuje się pokryć różnicę w cenie zakupu przez symbol u innego dostawcy.

§6

1. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty Zamawiającemu kar umownych według następujących zasad, tj. w przypadku:
a) pierwszego opóźnienia w dostawie wysokości kar umownych stanowić będzie 2 % niezrealizowanej części zamówienia, za każdy dzień opóźnienia, licząc od dnia określonego w § 3 ust. 2 niniejszej umowy,
b) drugiego opóźnienia w dostawie oraz każdego kolejnego opóźnienia wysokości kar umownych stanowić będzie 5% niezrealizowanej części zamówienia, za każdy dzień opóźnienia licząc od dnia określonego w § 3 ust. 2 niniejszej umowy.
c) nieuzasadnionego zerwania umowy, wysokość kar umownych stanowić będzie 5 % wartości netto umowy, o której mowa w § 4 umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego zastrzeżone kary umowne w przypadku, gdy nie pokryją wartości poniesionych szkód.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo potrącenia ewentualnych kar umownych z wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
4. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w przypadku, gdy opóźnienia w dostawie będzie przekraczać 15 dni roboczych od dnia określonego w § 3 ust. 2 niniejszej umowy. Niniejsze opóźnienie będzie potraktowane jak nieuzasadnione zerwanie umowy i wywoła skutek w postaci konsekwencji określonych w ust. 1 lit. c niniejszego paragrafu.
5. Postanowienia § 6 ust. 4 nie mają zastosowania w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie w terminie regulował płatności z tytułu zrealizowanych dostaw.

§ 7

1. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru zamawianego sprzętu.
2. Płatności faktur realizowane będą w ciągu 30 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze.

§ 8

Osobami odpowiedzialnymi za realizację niniejszej umowy są:
ze strony Wykonawcy – .............................................................
oraz
ze strony Zamawiającego – mgr Anna Frąckowiak - tel. 061/88 50 829

§ 9

Umowa zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez obie strony.
§ 10
1. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji umowy.
2. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z realizacją umowy

§ 11
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, jeżeli przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej.
§ 12
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany lub wprowadzenie nowych postanowień umowy mogą mieć miejsce tylko w przypadkach przewidzianych w art. 144 cytowanej ustawy i poprzedzone aneksem do umowy.



§ 13

1. Strony będą dążyć do rozstrzygnięcia sporów mogących wyniknąć przy realizacji niniejszej umowy na drodze ugodowej.
2. Jeżeli strony nie osiągną kompromisu wówczas sporne sprawy kierowane będą do Sądu powszechnego właściwego dla siedziby Zamawiającego.

§14

Umowa zostaje sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach – po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.




Zamawiający: Wykonawca :

.............................. ...........................




« Powrót do szczegółów zamówienia